Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  159 53550
Slik, da var en i størrelse M bestilt. Tok faen meg sin tid før lønna kom, men når blir det t-skjorte!
Fikk min i størrelse small her om dagen, var vel ei uke sia eller noe.

Den passa perfekt, spradet rundt på NTNU med den i dag, godt stoff var det i den og. Comfy som få
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Nå er det mange som har bestilt, jeg sitter med en selv her, og det minker på antallet som er igjen.
Legg inn bestilling idag!

Ast3rix: Jeg ble positivt overrasket over hvor godt stoff det var i den, ja
Vi sa jo det ikke var noe tull!

Det er fortsatt litt igjen på lager, så om dere som ikke har bestilt er raske nå så får dere også en dere kan ha i samlingen.
Skriver gjerne review av t-skjortene royandre.. Men blir mitt fulle navn lagt ut på deres side da?
Av ganske åpenbare grunner foretrekker jeg å være iallefall litt anonym på nett :P
Likte stoffet på tskjorten også veldig godt, ble veldig overrasket for raskt det også gikk, fikk den tilogmed på døren på kvelden, noe jeg syntes var veldig bra. Leveringstiden tok bare 4 dager ifra de sendte varen til jeg hadde den i nevene.
Sitat av Forconin
Skriver gjerne review av t-skjortene royandre.. Men blir mitt fulle navn lagt ut på deres side da?
Av ganske åpenbare grunner foretrekker jeg å være iallefall litt anonym på nett :P
Vis hele sitatet...
Hmm. Vi har valgt å kun la registrerte kunder få skrive reviews slik at det ikke blir masse useriøst fjas der, men vi kan endre slik at kun fornavnet vises. Er det godt nok til at du slenger ut et?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har iallefall skrevet en review nå, og hadde egentlig bare positive ting å si. Herlig skjorte, folkens!
Har dem ikke small til små folk? :P
Sitat av Bob_marley
Har dem ikke small til små folk? :P
Vis hele sitatet...
Du kan da velge mellom både S, M, L og Trailer-size (XL). Er man mindre enn S bør man nok ikke henge på freakforum
Sitat av royandre
Du kan da velge mellom både S, M, L og Trailer-size (XL). Er man mindre enn S bør man nok ikke henge på freakforum
Vis hele sitatet...
Hehe :P syns bare jeg leste på den andre tråden at bare Medium og Large kunne bestilles måtte bare forsikre meg
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Her har vi et bilde av T-skjorten in real life:
http://www.freakforum.nu/galleri/sho...p?i=3848&c=500
Takk til charz0r for bildet!

Det er enda rundt 20 t-skjorter igjen, så kjør på med bestillingene!
▼ ... over en måned senere ... ▼
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Vi skulle hatt et "action shot" av t-skjorten på duffywear.com. Kan ikke noen av dere som har kjøpt tee ta å stikke inn på den siden og legge inn et bilde?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har ikke penger akkurat nå.

Men jeg overlever, selv om det hadde vært kult å ha en.
Sist endret av Arath.inc; 18. oktober 2006 kl. 21:56.
▼ ... over en uke senere ... ▼
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Vi sitter igjen med et lite lager T-skjorter som vi må bli kvitt. Derfor holder vi nå [color=red]BRAKSALG!@£@%#¤€@@%[/color].

Vi har følgende igjen på lager:

8 x SMALL, MARINEBLÅ
1 x MEDIUM, MARINEBLÅ
8 x LARGE, MARINEBLÅ
3 x XL, MARINEBLÅ

Førpris var 159,50, som vi nå har skrudd ned til behagelige 119,50. Det vil si 40 kroner avslag!

[center]http://www.duffywear.com/images/products/103.jpg

BESTILL T-SKJORTEN PÅ DUFFYWEAR.COM
[/center]
Har kjøpt og donert min del til freakforum, håper dere bruker den godt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Lite spm. Er det så stor forskjell på størrelser som dere skal ha det til? Bruker vanligvis M, bør jeg da kjøpe S?
-totto
Bruker du M kan du nok fint klare å lure deg inn i en S.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hmm. Burde jeg ha en slik mon tro.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er bare S og L igjen, og jeg bruker vanligvis medium eller large. Burde vel kanskje kjøpe small da? Eller blir den for kort for 190høye meg? :v
Hvis du pleier å bruke large, og det er flere igjen av L(large) så er det vel ikke så vanskelig å tenke seg hva du bør kjøpe?
icTus: Om du leser selve hovedpostene, så står det at størrelsene er noe større enn normalt.

w0t.: Ville gått for small om du skulle kjøpt en tskjorte, large vil jeg tro blir alt for stort (posete). Selv har jeg medium som størrelse.
da kjøpte jeg en small.. ^^
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Yay.. Da fikk jeg denne og "Domain names" skjorten i posten i går eller noe. Eneste var bare at størrelsene ikke var så store som de skulle ha det til. Large er ikke akkurat noe xxl eller noe slikt. Men helt vanlig Large.
Men ellers er f.eks Freakskjorten überdigg og ha på seg. Skal se om man ikke får postet actiopixx en gang.
Litt over 1 uke tok det før jeg hadde shitten
▼ ... over en måned senere ... ▼
er det noen igjen..?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Det er fremdeles igjen Small og Large, ja.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det fortsatt noen igjen?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Da var mi bestilt
fremdeles noen small igjen?

btw, er 174cm høy, er det en small?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Du får høre med duffywear, det er tross alt de som selger dem.
Det er ikke noen her som vet om det kommer flere medium ut for salg da? Prøvde å finne ut av det på duffywear, men det gikk heller dårlig.
jaja, der var ialefall min bestilling gjort. Bruk pengene mine godt!

edit: beklager noen lite informative (kall det gjerne unødvendige) innlegg
Sist endret av Leif Motorvei; 8. april 2007 kl. 00:43.
oi nice! denne skjorta burde gjøre susen på jobb knall!=)
Hell yeah!

Bestilte ei skjorte i L, samt to andre fra sida - domain names og nerds are people too.
Sist endret av Snillorg; 8. april 2007 kl. 02:20.
Der var min t-skjorte kommet. Ekstremt deilig som sagt før. LEttet over at S passet perfekt siden jeg vanligvis er en medium, men over til saken.
DEt følgte med et rabattkort, der det står: "Bruk rabattkode **** og få 20% rabatt på de aller fleste t-skjortene fra norges feteste sjappe på nett." Jeg er villig til å gi fra meg denne koden. DEn første som sender meg en PM og skriver tallet "pi" med 5 desimaler skal få den. En freakforum t-skjorte (hvis du regner med frakt) blir det jo bare 30kr avslag, men minner om at for 30kr kan du få; Sjokomelk, tyggispakke, sjokolade og dagens dagbla. Så fort deg og send en PM med tallet "pi" med 5 desimaler

edit: konkurranse ferdig, da jeg fikk et riktig svar på ca 1,5 minutter
Sist endret av Leif Motorvei; 12. april 2007 kl. 22:57.
Ingen flere i str. S
Sitat av HerBackleS
Ingen flere i str. S
Vis hele sitatet...
Jeg rappa den siste
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Ordentlig mannfolk bruker ikke small, de bruker LARGE
jaja bestillte en i M jeg da!
Fikk med en rabbatt kode jeg også så viss noen vill ha den så kan dere få lov til å svare på http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=84081 for meg =)
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Her er det bare XL igjen:'( Jeg som ville kjøpt Medium^^ Tror XL blir litt i største laget, haha :P
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Kunne det gått an å laget et nytt parti?
Da gjerne med denne logoen:
http://www.freakforum.nu/forum/images/misc/new/newlogo.gif
Sist endret av datagutten; 27. oktober 2007 kl. 22:48. Grunn: Lurt å oppheve samme tag som jeg starter
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Jeg liker den som den er Min passer meg helt perfekt Det er small

Men det er ikke poenger. Poenget er at utseenet er perfekt, og jeg vil ikke tro at den logoen ville tatt seg godt ut på en t-skjorte.
Jeg tror, kunne sikkert kjøpt en slik t-skjorte med den logoen. Hadde sikkert passet med svart skjorte også OldSkewl-logoen.
Jeg har sett en hvit hettegenser med den blå logoen i stort format på. Ble kjempefint.
trykke opp hvite hettegensere med den overnevnte logoen, eventuelt også svarte ? Det hadde vært kjempefint. Kjøper t-skjorte hvis dere får trykt opp i medium ^^
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det bare xl igjen?:O
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er veldig lite igjen på lager ja. Vi har fått inn masse stilige hettegensere nå forøvrig som vi kan trykke Freakforum på, men ledelsen her må vel bestemme seg hvorvidt de skal bruke den nye logoen eller den som har vært til nå. Kanskje på tide med en avstemning
Sitat av royandre
Er veldig lite igjen på lager ja. Vi har fått inn masse stilige hettegensere nå forøvrig som vi kan trykke Freakforum på, men ledelsen her må vel bestemme seg hvorvidt de skal bruke den nye logoen eller den som har vært til nå. Kanskje på tide med en avstemning
Vis hele sitatet...
Vel. Jeg liker den som har vært på t-skjortene. Noen stjal min t-skjorte. Nei, jeg tuller ikke!
Har bestilt meg t-skjorte jeg også
Hadde vært kult med hettegenser også, i.o.m at jeg omtrent ikke går i noe annet
Haha unify. : P

Jeg bestillte t-skjorte nå, skulle vel helst ha xxl, men xl duger nok. : D