Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  78 10233
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
nFF vokser seg større for hver dag som går, og i dag nådde vi enda en milepæl.
Forumet har nå over 500,000 innlegg!


Med dette sikrer vi vår plass som et av Norges største nettforum!

Vi i Norsk FreakForum ønsker dere alle god reise med oss til neste milepæl, og har ingen tvil om at det blir mange flere.

Thank you for flying Norsk FreakForum.
Nice!! Grattis nFF!!
Grattulerer så masse!
http://img.photobucket.com/albums/v120/ozonen/awesome.jpg
Sist endret av Tierra; 25. februar 2006 kl. 01:48.
Jeg gleder meg til den dagen noen skriver noe fornuftig. Vet folk at vi prøver ut denne apeteorien i praksis?
"Roy du lyver!

Jeg gjør ei!

Så bann på at det er sant!

Hvorfor banne?"



Så nærme, men akk så fjernt.

(Evt bytte ut dialogen med Shakespeare istedenfor Ibsen)
Jøss. Det er faktisk ganske rått!
Lurer på når folk går lei?
Lurer på hvor lenge det er til alle nye tråder svares med: "Dette har allerede blitt diskutert. Søk!"
Har lært utrolig mye av å lese her og av å tråle rundt på forumet på evig leiting etter svar på ting jeg har lurt på. Dette er faktisk den beste ressursen jeg har når det kommer til datamaskiner og lignende.

Gleder meg til å følge utviklingen videre...
IvI: er du ikke stolt?!
Pent. Klappe på oss.
Får vel slenge til en "grattis" da, slik at man nærmer seg millionen!
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Hallgeir
Jøss.
Lurer på hvor lenge det er til alle nye tråder svares med: "Dette har allerede blitt diskutert. Søk!"
Vis hele sitatet...
Vi finner alltid nye meningsløse temaer å diskutere
Lurer på hvor mange av de 500.000 som sier "google it" haha - noen som gidder å starte å telle?
Gratulerer! Lurer på når millionen nås
i is teh says HURRA! jeg skal ta ei pils for nFF
Tør jeg påpeke den åpenbare ironien i at forumets internettilkobling gikk ned for telling samme dag som vi feiret størrelsen?
Sitat av IvIoyner
Tør jeg påpeke den åpenbare ironien i at forumets internettilkobling gikk ned for telling samme dag som vi feiret størrelsen?
Vis hele sitatet...
Nei, det vågar du ikkje. Det var det nemleg eg som skulle gjere.
Åh, ja:
gRaTz nFF!

(Kudos og slikt til nso, som bruker tid og penger for at andre skal ha det gøy)
Yeah yeah, sammenbrudd eller ikke... Grattis! Gruppeklem?
grattis!!!

nå er det vel ikke lenger før det første seriøse innlegget kommer heller da
Gratulerer med dagen; tenkte jeg måtte legge et nFF-fly (A380) som vedlegg.
Gratulerer veldig....
Gratulerer Ekstremt Mye!
Damn. Husker vi var på 300 000 jeg (det ble ikke skrevet om), det er vel kun 1 år siden. Jeg lurer på hvor mange poster det hadde vært om man ikke hadde fjernet noen deler av forumet...

nso: teller den også poster i Adgangsbegrenset forumene?
Hurramegrundt! Det er vel et forum av stål!
Mange medlemmer er vi i forhold til innlegg da?
Gratulerer NFF!

Gå for 1 mill i løpet av 2007?
Sitat av Forconin
Gratulerer NFF!

Gå for 1 mill i løpet av 2007?
Vis hele sitatet...
Håper da virkelig ikke det, da må det bli mye søppelposting!

Om jeg ikke husker feil er det omtrent 2000 registrerte brukere, men det kan nso svare bedre på...
Gratulerer norsk freakforum
Sitat av devotio
Håper da virkelig ikke det, da må det bli mye søppelposting!

Om jeg ikke husker feil er det omtrent 2000 registrerte brukere, men det kan nso svare bedre på...
Vis hele sitatet...
Tjaa, var isåfall meningen med noen tusen brukere til og da. (Av den seriøse sorten..)
Hurra lurer på hvor mange nFF'ere vi kan få inn i et av de flyene!
Dæven, man merker at forume vokser Grattis
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av devotio
Damn. Husker vi var på 300 000 jeg (det ble ikke skrevet om), det er vel kun 1 år siden. Jeg lurer på hvor mange poster det hadde vært om man ikke hadde fjernet noen deler av forumet...

nso: teller den også poster i Adgangsbegrenset forumene?
Vis hele sitatet...
150.000 ekstra, og Ja

Sitat av devotio
Håper da virkelig ikke det, da må det bli mye søppelposting!

Om jeg ikke husker feil er det omtrent 2000 registrerte brukere, men det kan nso svare bedre på...
Vis hele sitatet...
+/- 7000, ja
Jøss
Grattis til forumet da!
Jeg syntes at hver brukers innlegg skal telle som aksjer i nFF, slik at når det engang blir solgt, så får jeg f.eks 1800 aksjer ut av totalt 500.000. Hvis nFF da blir solgt for 1 millioner kr, så er mine aksjer verdt 3600 kr!

YAY! Endelig får jeg lønn for strevet
Ministry of Love
sptz's Avatar
Ahh Stormen du tenker på å drive nFF som et pyramidespill? eller nei?

Foresten så er jeg intressert i å høre mer om IvI apeteori
Hvilke andre fora er det som kan måle seg med oss?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Det kommer ann på hva du mener med "måle seg med oss". Hvis det er postantall du tenker på så er det vel en ca 2000 andre.
www.big-boards.com
hmm, og de siste 4 årene har jeg ca mottatt 5k med "Rapporterte poster". (ja, jeg tar vare på de)
Først må man vel gratulere de som holder på, og ikke minst de som har orket å skrevet 500 000 poster. Ser kjerringa poster en del på nybaktmamma forumet. Nei, jeg har ikke linket, som noen sa før google it. Og jeg er nesten redd for at dem er større enn "oss", ikke det at det er noe galt, men det ligger en viss ironi i det, dersom man strekker begrepet vel langt.

(vel dette var egentlig en av de mange søppel postene på forumet).
Disse tallene til "Nybakt mamma"-forumet kan vel ikke stemme?!

http://www.nybaktmamma.com/plassen/index.php

Det må jo være noe riv ruskende galt, ellers sysselsetter ikke Norges menn kvinnene sine godt nok! Pokker, er det ikke nok oppvask som må gjøres?
Gratulerer!
Ja, Stormen, de dameforumene er helt syke.
Sitat av Stormen
Disse tallene til "Nybakt mamma"-forumet kan vel ikke stemme?!

http://www.nybaktmamma.com/plassen/index.php

Det må jo være noe riv ruskende galt, ellers sysselsetter ikke Norges menn kvinnene sine godt nok! Pokker, er det ikke nok oppvask som må gjøres?
Vis hele sitatet...
Er vel et "par" søppelposter der da, og de har vist vært oppe siden -92. Og sånn i farta la jeg merke til en/ei med en post-count på nesten 10.000, som vist er mer en et par nff-crew folk tilsammen.
Den kan ikke ha vært oppe siden 1992.. I 1992, så fantes det kanskje 2 websider i Norge - og dette var så absolutt ikke en av de
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg tror ikke de er så veldig nazi der . Det jeg har merket meg med slike kvinneforum er at de ofte er veldig hyggelige og pratsomme, og uvesentlig småprat går greit uansett hvor off-topic det er (og det meste kan fikses med en "klem"). Hvis en søppeltråd startes, så står den der til noen eventuelt velger å svare på den, ellers fader den bort.

Hyggelig? Definitvt. Oversiktlig? Hmm, jeg vet sannelig ikke. Kanskje det er det.
Jeg fikk faktisk litt lyst til å bli medlem der.. Bare meg, og masse middelaldrende damer...
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Gratulerer freakforum, denne dagen har jeg sett fram til lenge <3
nso: Ifølge nFF statistikken sier det 9.318 medlemer.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Luric
nso: Ifølge nFF statistikken sier det 9.318 medlemer.
Vis hele sitatet...
Og hvorfor i all verdens dager skulle du opplyse meg om det?

Les tråden en gang til.
Det blir sagt at det er 2000 medlemmer, og så sier jeg at det stemmer +-/ 7000.

Bare rop om du trenger hjelp til å tørke deg også.
Da misforstod jeg deg. Jeg trodde du mente at det var ca 7000 medlemer. Derfor informerte jeg deg om det.
Jeg syns vi skal feire med litt skikkelig post-horing!

Anyways, det er litt tveegget det her. Når jeg registrerte meg leste jeg alle trådene når jeg sjekket innom, nå leser jeg hver 10. på en god dag. Kvalitet framfor kvantitet!
La oss ha 500.000 innleggs jubelium - leie en stor hall. Alle må ta på seg smoking og ta med pcen sin. Alle får servert cola på partyen. Det blir nesten som dataparty - bare med smoking