Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  70 4995
I like turtles
Skyfex's Avatar
Raymond: PYSE! Vær mann og spill spillet selv

Uansett.. Fra hva jeg har erfart av de forrige Quake engine blir det rimelig lett å modde noe slikt. =)
tror dette blir spillt mest i dagslys ja..men man må jo elske en god scare..lyden er viktigere en grafikken når det gjelder det..
høye hyl nedover gangene..barn som gråter..
ting som "silent hill" er mester i..
Barn som gråter? Tørr jeg spørre hva gråtende barn har å gjøre på en forskingsstasjon, Mars?
hehe..var bare eksempler..
barn er skumle..

er litt tvilsom til handlinen i doom3..
forskning som har slått feil og vekker satans demoner fra helvette..
Veit ikke om denne videoen er gammel, men det er et treminutters klipp fra et amerikansk tvprogram, med noen korte intervjuer med folka bak spillet, og endel klipp fra selve spillet.

Jeg er veldig enig i den siste kommentaren i denne filmen.

Kode

http://home.no.net/dntom/ymse/doom3_finaI.avi
Her kan dere høre theme-sangen fra spillet.
Hva har det seg at det står den 15. på release date på play.com De holder da til i storbritania..
I like turtles
Skyfex's Avatar
DonTomaso: hehe.. ja. Og den videoen er sånn ca... helt ny =)

Theme sangen var nice =)

Og gråtende barn? Why not.. Er jo baby-monstere så.. =)
Hmm, vet ikke hvor mye jeg egentlig gleder meg til Doom 3, jeg har mye større forhåpninger til Half-Life 2.
Spilte utrolig mye Doom og Doom 2 i gode gamler dager, og jeg synes ikke det ser ut som om stemingen fra det orignale spillet er tilstede i Doom 3, så jeg synes nesten de burde kommet opp med et nytt navn.

Men, det må jo prøves
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Systemkrav for doomIII og HalfLife2:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=107038
"Even a subtle jump to an AMD 2500+ with a GeForce 3 video card that is two years old will deliver a solid gaming experience that will let you enjoy the game the way id Software designed it to be. That fact alone should let many of you know that you will not be left behind in experiencing DOOM 3."
Må si jeg flirte litt da jeg leste dette tidligere i dag. Det er akkurat det oppsettet jeg sitter på
Her er en liten film som viser historien bak Doom3
og diverse snacks for doom fans.

http://home.no.net/starb0x/Icons.S03E10.XviD-PyRo/
takker pi, men det har tatt deg 5 min og legge filene i en rar fil..
det tar sikkert 15 min for alle som ikke har nedlastingsprogram..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Opprinnelig postet av Zoidberg
takker pi, men det har tatt deg 5 min og legge filene i en rar fil..
det tar sikkert 15 min for alle som ikke har nedlastingsprogram..
Vis hele sitatet...
Heldigvis for deg og alle andre så er wget inkludert i de alle fleste distroene.

wget -r http://home.no.net/starb0x/Icons.S03E10.XviD-PyRo/
- kjempeenkelt.
Opprinnelig postet av skaarj
Barn som gråter? Tørr jeg spørre hva gråtende barn har å gjøre på en forskingsstasjon, Mars?
Vis hele sitatet...
etter og ha sett filmen fant jeg ut at det ER barnegråt..
det blir kos og sitte nede i kjelleren og spille doom3 i høstkvelden..kjempekos
Jeg forstår fortsatt IKKE hva gråtende barn har på mars å gjøre, med demonhorder og slikt!
Gad damit!
THEY TOOK MY BABY!
De viste en sekvens hvor man hører en kvinnestemme som skriker dette i det lyset skifter til rødt, og barnegråten kommer. De holdt jo på med mye rar forskning på basen, så hvorfor ikke på barn? Det er ikke akkurat så mange moralske barriærer når man påkaller demoner fra helvete. En annen ting er at barn symboliserer uskyld, noe uberørt og rent, og det blir en hel del symbolsk verdi involvert når de gråter.
Ahhh, hmmm, ja, jo der er jeg enig med deg...
Oboy så kult, jeg vil ha dette spillet nå!
*sikle*
Jeg er egentlig ingen stor gamer, men siden ID software utvilker spill til Linux kommer jeg nok veldig sikkert til å kjøpe det for å støtte!

Spill som kan spilles under Linux vil vi ha mer av!
Australske PC Powerplay har anmeldt spillet nå, og ga det 96/100. Fant ikke anmeldelsen, men en oppsummering.



"Early on you find an email from a guy complaining that an ordered shipment of jackhammers turned out to be chainsaws instead. 'What the hell were they thinking?' he writes. 'Chainsaws serve no purpose on Mars!"
Vis hele sitatet...