Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2011
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk to stk sånne 5mg. Vil jeg få grei effekt av 1?
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tvilsomt, med mindre du veier 40-50kg.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Veier 65. Så jeg skulle tatt begge to? Har aldri tatt de før.
Grei effekt som i å sove?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja regna med at jeg ikke fikk noe rus utav verken 1 eller to uansett.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får nok sove enklere av 5mg ja. Men tror ikke du skal forvente så mye, tror ikke du skal sitte og vente på at det kicker inn, liksom. Men om du tar den rett før du legger deg, så sovner du sikkert litt raskere.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du får nok sove enklere av 5mg ja. Men tror ikke du skal forvente så mye, tror ikke du skal sitte og vente på at det kicker inn, liksom. Men om du tar den rett før du legger deg, så sovner du sikkert litt raskere.
Vis hele sitatet...
Da hiver jeg i meg bare de to så blir det 10mg, så får jeg håpe at jeg sovner i natt. Er 3 natta uten søvn, så begynner å bli litt rar i hodet.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da hiver jeg i meg bare de to så blir det 10mg, så får jeg håpe at jeg sovner i natt. Er 3 natta uten søvn, så begynner å bli litt rar i hodet.
Vis hele sitatet...
Det vil nok fungere godt 10mg er en fin dose for å indusere søvn, men å ikke få ordentlig rus.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok de 10 nå om 15 minutter siden og har bitter ekkel smak i munnen, verken vann eller melk smaker noe godt.. normalt det eller?
Helt normalt. Zopiklon har vond smak som bivirkning. Egentlig en fin indikator på at du har fått ekte vare sov søtt!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok de 10 nå om 15 minutter siden og har bitter ekkel smak i munnen, verken vann eller melk smaker noe godt.. normalt det eller?
Vis hele sitatet...
Det er normalt, ja. I min krets sies det at det er helt normalt å få en helt jævlig metall-smak i kjeften i 2 døgn etterpå (uansett hva du spiser/drikker), mens i felleskatalogen nevnes det som en noe sjelden bivirkning. Tviler på at det er en sjelden bivirkning, da absolutt alle jeg er bekjent med som har brukt dette stoffet, kjenner til denne bivirkningen...
Zolpidem (også kjent som Stilnoct) kommer uten denne bivirkningen, og fungerer på samme måte.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Må høre om jeg får evntuelt bytta til zopidem da. Men de sa også at de mista sin funksjon eller 3-4 uker. ligger i senga og har gått over en times tid nå, merker ikke noe særlig egentlig..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må høre om jeg får evntuelt bytta til zopidem da. Men de sa også at de mista sin funksjon eller 3-4 uker. ligger i senga og har gått over en times tid nå, merker ikke noe særlig egentlig..
Vis hele sitatet...
Det er nok fordi du ligger og venter på at "noe skal skje" det er en relativt svak dose du har tatt... men til å sove, burde det være nok, om du faktisk prøver å sove.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Det er nok fordi du ligger og venter på at "noe skal skje" det er en relativt svak dose du har tatt... men til å sove, burde det være nok, om du faktisk prøver å sove.
Vis hele sitatet...
Ja ligger i senga og ser om jeg blir trøtt.. Så får vente en liten halvtime til sikkert, men han legen sa de skulle funke innen en halvtime. tok 10mg da, er det veldig liten dose?
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du sku lagt deg når du begynte å kjenne metallsmaken! Kan være at du ventet for lenge med å legge deg, man blir ikke trøtt av Zopiklon. Har merket at om jeg durer på disse når jeg trenger å sove, tar det lang tid før jeg sovner (om jeg venter over 1time etter inntak)
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke en veldig liten dose. Egentlig er vanlig dose for en voksen person 5
mg eller 7,5 mg.

Har du noen tanker om hva som gjør at du er våken for tredje dag på rad?
Jeg fikk også smaken av zopiclon, men ikke zolpidem. Det førte også til at jeg ikke fikk sove fordi jeg ble kvalm av smaken, og endte med å variere mellom sitron og tannkrem til det ga seg :P "nom nom"
Tips for å fjerne metallsmaken: kjøp zyx på apoteket og sutt på én eller tre. De gir lokal bedøvende effekt som gjør at du nummer hele tunga finnes i sitron- eller mintsmak.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke en veldig liten dose. Egentlig er vanlig dose for en voksen person 5
mg eller 7,5 mg.

Har du noen tanker om hva som gjør at du er våken for tredje dag på rad?
Vis hele sitatet...
Jeg gjorde noe skikkelig dumt i fylla, og sitter med skikkelig depresjon og skyldfølelse uten at jeg skal gå så særlig inn på hva jeg har gjort.
Skal aldri mer røre alkohol mer hvertfall.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan går det nå? Fått sovet? Nye medisiner for søvn?
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vi forstår. Alle gjør feil men bare vit at den følelsen går vekk og til slutt er det bare når du tenker på det. Og til slutt glømmer man det.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har brukt mye Zolpidem og noe zopiclon i nødstilfeller. Det hevdes at det er en sjelden bivirkning det med vond smak, men tilnærmet alle jeg kjenner som har testet zopiclon har fått denne smaken, utenom 1 person. Vanlig dose for en voksen er vel 7,5mg zopiclon/10mg zolpidem.

Det er riktig at det ikke skal brukes sammenhengende i mer enn 4 uker, da det mister sin effekt. Gå eventuelt over på quetiapin.
Det som er veldig viktig med disse pillene er at du faktisk ligger i senga og prøver å sove når de kicker inn. Venter man på å kjenne rus eller holder seg oppe til de kicker kan man fort ende opp med å spise hele brettet og finne på mye rart. Disse stoffene fucker mer med hodet mitt enn benzo.
Hvis jeg skal sove på imovane så må jeg spise 1tab, og legge deg i senga å lokke øya en 30-45min etter inntak. Hvis su sitter å venter på «effekt» så vil du ikke merke noe. Verken bli trøtt eller rus. Ta en og slapp av så vil du nok sovne overraskende fort. Det er isllefall min oppfatning. Har god erfaring med imovane.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fikk seroquel til slutt. Sover greit nå, blir hvertfall trøtt på de, men ekstremt mye mareritt. Går nok over, men enkelte av de er drømmene er så ekte at det jeg våkner gjennomvåt av svette. Grisete kan du si