Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 4455
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Opprinnelig postet av Frazzy
Jeg ser fint at Norge blir et hypper moderne land =)

Slik at Tokyo ser ut som windows 95 og Norge som Windows Longhorn…
Vis hele sitatet...
Men longhorn er jo ennå BETA. Dvs. at tokyo er mer stabil enn Norge.
Opprinnelig postet av reznor
Jeg ble bortskjemt med hastigheten på Oslolan jeg...der fikk jeg rundt 2 mb/s mens her får jeg såvidt 110 kb/s !!! Har innmari lyst til å bestille bredbånd fra bredbåndsfabrikken med 10 mbit. Koster vel rundt 300 kr og har den 1337 farten! Noen som har erfaringer om det?
Vis hele sitatet...
Jeg vet en del om Bredbåndsfabrikken (BBF/BBB).

De har satt opp prisen noe, prisen ligger på like under 400, 395 mener jeg å huske. Men fortsatt det billigste i forhold til hastighet.

Velger du å gå for BBF får du garantert noe du ikke kommer til å angre på. Teknologien slår ut alt annet som vi har per i dag lett som ingen ting! BBF kjører fiber rett inn i blokka di og deler den. De kjører skikkelig utstyr (Cisco) og har dyktige folk som installerer (Bravida har gjort noe og Opticom (tidligere Statkraft Opticom) har gjort en del!)
Opprinnelig postet av Aciid_boot3r
Men longhorn er jo ennå BETA. Dvs. at tokyo er mer stabil enn Norge.
Vis hele sitatet...
Rettelse: Longhorn er alpha.

reznor: Bor du der de har bygget ut da?
Sist endret av Nichotin; 6. oktober 2004 kl. 22:28.
Opprinnelig postet av Aciid_boot3r
Men longhorn er jo ennå BETA. Dvs. at tokyo er mer stabil enn Norge.
Vis hele sitatet...
Det var et eksempel, si Tokyo= Windows 3.11, Norge= Windows 95.

Liksom, Hvis Norge ser mye mer morderne ut en Tokyo.

Sammenlikner du Norge og Tokyo nå, ser du jo at Tokyo ser og er mye mer moderne en Norge.
Ja det er ikke mange elektroniske billboards på 20x20 meter å se på Karl Johan.
Opprinnelig postet av devotio
ADSL har en topphastighet på 8 Mbit en vei.
Vis hele sitatet...
men på denne siden står det at de kan levere 24 mbit 24 Mbit/s via telejacket..?http://www.bredband.com/se/product_bredband.jsp?t=2&s=3
Opprinnelig postet av frgz
men på denne siden står det at de kan levere 24 mbit 24 Mbit/s via telejacket..?http://www.bredband.com/se/product_bredband.jsp?t=2&s=3
Vis hele sitatet...
Det er nok ikke ADSL
Vår tjänst 24 Mbit/s finns tillgänglig för dig som bor inom 1200 meter från en ansluten telestation.*

Det er sikkert VDSL
hva pokker er det NTNU kjører da? har en kompis der som har 1GB linje for pokker!
hva pokker er det NTNU kjører da? har en kompis der som har 1GB linje for pokker!
Vis hele sitatet...
Se litt lenger nede på denne tråden:
http://www.freakforum.nu/forum/showt...highlight=ntnu
Sist endret av pseudo; 6. oktober 2004 kl. 23:48.
At han har gigabyte linje for seg selv? (ja, gigabyte, lær deg forskjell på b og B ) Det tror jeg nok ikke noe på. Han har kanskje 10mbit. NTNU er et universitet, og som universitet flest har de sin egen lille ISP eller ka svarte man skal kalle det. jeg er for trøtt nå tror jeg
Opprinnelig postet av eLto
hva pokker er det NTNU kjører da? har en kompis der som har 1GB linje for pokker!
Vis hele sitatet...
Hørt om fiber?
NTNU har 10Mbit og 100Mbit til studentene.

Forøvrig medlem av astronomer mot orddeling.
Opprinnelig postet av jallamann
Hørt om fiber?

Forøvrig medlem av astronomer mot orddeling.
Vis hele sitatet...
Du kunne trengt å ha delt litt ord selv, du!

(Tenker på forøvrig, som egentlig skal skrives for øvrig)
Opprinnelig postet av Frazzy
Vår tjänst 24 Mbit/s finns tillgänglig för dig som bor inom 1200 meter från en ansluten telestation.*

Det er sikkert VDSL
Vis hele sitatet...
Ganske sikkert.

ADSL er det i alle fall ikke!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Statsministeren lovet visstnok at hele norges befolkning skulle ha bredbånd i løpet av 2005. Må bare ønske han lykke til, for tidsfristen løper snart ut...
2009 var det vel
Hyllekjeks, jeg mener de har endret mye på det. selv trodde jeg det var 2006...
Nei, det var 2007

edit: fant den linken...
http://www.computerworld.no/index.cf...ikkel/id/40549
Sist endret av RayMonk; 14. november 2004 kl. 20:28.