Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1164
Hvis det er en ting som gjør meg forbanna er det å tape i fifa, tåler det absolutt ikke. I den anledning trenger jeg nå en ny spillkonsoll, ps3en funker ikke så bra lengre.

Ser att Xbone er utrolig billig nå pga en ny Slim version. Derfor lurer jeg på om jeg skal gå for den nye eller den gamle? Plass er ikke ett problem, så hovedspørsmålet er vel om den nye er verdt de ekstra kronene, forutenom at den er mindre.

Takker for svar
VP of Misc. Stuff
SDRLx3's Avatar
Sliter med å tape i fifa selv, så ser den veldig godt!

Hvis du spilte på ps3, hvorfor heller ikke bare holde deg til den "gode" siden å kjøpe en ps4? hehe :-D
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
Sitat av 7Wiz Vis innlegg
Sliter med å tape i fifa selv, så ser den veldig godt!

Hvis du spilte på ps3, hvorfor heller ikke bare holde deg til den "gode" siden å kjøpe en ps4? hehe :-D
Vis hele sitatet...
Liker å bytte litt på forskjellige merker. Også koster den gamle Xbox One 1800kr nå så sparer en tusenlapp. Om valget står mellom Slim versionen og PS4 blir det litt værre å velge.
VP of Misc. Stuff
SDRLx3's Avatar
Sitat av iColdman Vis innlegg
Liker å bytte litt på forskjellige merker. Også koster den gamle Xbox One 1800kr nå så sparer en tusenlapp. Om valget står mellom Slim versionen og PS4 blir det litt værre å velge.
Vis hele sitatet...
Skjønner.

Ut fra denne linken ser jeg at Xbox One S har fått en "makeover" utseendemessig som jeg virkelig likte. Ser også at den har 4k blueray spiller. Jeg personlig er glad i oppgraderinger, så hadde det vært uavhengig av pris hadde jeg nok gått for den 100%. Tenker du kroner og øre, og du vet at du bare bruker den kun til å spille så er Xbox One nok. Ihvertfall hvis du går fra en ps3

Kanskje noen andre har erfaringer som er gull verdt for deg
Sist endret av SDRLx3; 13. august 2016 kl. 08:38.