Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1101
Hei alle freaks

Jeg har tidligere brukt Sony's MW600 Blåtann øreplugger som jeg var veldig fornøyd med, god lyd og bass men levetiden var heller laber da etter ca 2 eller 3år så var batteriet dødt :/ Prøvd dem to ganger og ønsker nå noe som kanskje er enda bedre. Jeg kjører MC og brukte dem ofte inne i hjelmen, noe som da sier at ørepluggene ikke kan være for store.


Noen som har tips til hva som kan passe meg ?
Styr unna Jaybirds, de bygger ut såpass mye at det vil fungere veldig dårlig inne i hjelmen.
Takker Hobby Da styrer jeg unna Jaybirds!

Håper noen andre kan anbefale noe som kan passe meg.
MÅ det være bluetooth ?

Hvis ikke er Shure sin SE serie perfekt. De går "i ett" med ørene, slik at du både kan ha hjelm på, sove med de i osv osv.
Men de får du kun på kabel.

Siden Sony pluggene gikk fint, så passer sikkert Skullcandy sine også?
https://www.komplett.no/product/8899...traadloes-sort

Vet tho ikke hvordan lyden er i de.
Ja det må være Bluetooth. Jeg bruker dem til trening og Mc kjøring og da blir ledning bare slitsomt.
Bruker Powebeats 2 Wireless til trening og sykling. De bygger ikke så mye ut.
Mo3: Sikkert supre til trening, men ser dem har bøyler over ørene og tenker da at dette vil gjøre vondt inne i hjelmen da ører blir presset flatt. men takker for tips

Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Siden Sony pluggene gikk fint, så passer sikkert Skullcandy sine også?
https://www.komplett.no/product/8899...traadloes-sort
Vis hele sitatet...
Fikk ikke med meg den lenken, disse hadde jo vært perfekte ser det ut som Så jeg prøver disse, fikk dem til 417kr direkte ifra SkullCandy!

Takker Blackkoz!!!
Sist endret av thundercat; 2. juli 2016 kl. 14:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.