Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1288
Hei! De siste årene har jeg benyttet meg av rabatt kode "under26" når jeg har reist med fly her innenlands, denne koden har jeg kunne bruke på både norwegian og sas.

Nå som jeg meget snart fyller 26 år, så kan jeg ikke bruke denne rabattkoden, og må se etter andre måter å finne "billige" flybiletter på.

Er det noen her som vet om noen "metoder" hvor man kan finne billigere flybiletter enn det lavpriskalenderen viser? Altså om det er spesielle dager, tider på døgnet etc. man burde bestille flybiletter?
http://flybilligst.com/index.php

Jeg pleier alltid å sjekke denne siden før jeg bestiller.
Gjest
Trådstarter
Bra side! Takker
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg bruker momondo. Den er vanligvis bra :-)
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Det er alltid dyrt å ta fly en fredag eller søndag. De fleste kildene sier at det er billigst å bestille flybilletter på tirsdager, og som regel på nettsider som momondo.

Vær obs på at momondo kan spore søket ditt, og øke prisen for hver gang du søker samme reise. Flere jeg kjenner mener dette, men jeg har ikke opplevd det selv
Husk også at om du bestiller reisen gjennom momondo, skyscanner eller lignende så kan du fort bli fucked om noe skulle skje på turen. Om du for eksempel ikke rekker flyet videre ved en mellomlanding så står du uten garantier fra flyselskapet og reiseformidler, så kan du ende opp med å stå der uten fly videre og skjegget i postkassa.