Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1790
PS4èn min gikk i bakken. Tippet på siden og landet ca 30cm nedenfor på gulvet, ingen av ledningene ble røkke og ellers så det greit ut.

Når jeg slår den på blinker det blå lyset uten at det er kontakt med tven.
Jeg kommer ikke inn i "Recovery" menyen.

-Jeg har holdt inne PÅ knappen menst jeg slår den på, vente på det ande pipet etter 7 sek og koble til kontroller med ledning.
-Pipet etter 7 sek kommer ikke, den slår seg av etter 17 sek. Så har jeg slått den på med kontroll med ledning.
-Jeg har tatt ur strømmledningen etter hver gang og "tømt" den for strøm med PÅ knappen., før neste forsøk.
-Jeg har prøvd forskjellige AC ledninger.
-Forskjellige HDMI kabler.
-HDD spinner og jeg har koblet den til en Linux box for å se at den ikke er korupt.
-Jeg har kjørt litt trykkluft inn der HDD sitter for å fjerne støv.

Er det noen som har tips å komme med? Det er over tå år siden jeg kjøpte den, så får ingenting på garantien.

-utepaanordnes
Slike ting har 5 års reklamasjon når de kjøpes i Norge, men det er altså ikke "garanti". Verken garanti eller reklamasjon hjelper deg på ytre påvirkning som et fall er, men det skader ikke å prøve. Kontakt selger og forklar hvordan den oppfører seg uten å nevne hva som du med rimelig sikkerhet vet forårsaket problemet, og håp på det beste.
Fikk levert den inn på Spaceworld, de regnet en mnd`s tid

Sitat av bashfoo Vis innlegg
Slike ting har 5 års reklamasjon når de kjøpes i Norge, men det er altså ikke "garanti". Verken garanti eller reklamasjon hjelper deg på ytre påvirkning som et fall er, men det skader ikke å prøve. Kontakt selger og forklar hvordan den oppfører seg uten å nevne hva som du med rimelig sikkerhet vet forårsaket problemet, og håp på det beste.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset foresten
Sist endret av utepaanordnes; 11. november 2016 kl. 15:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.