Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2652
Vært der, gjort det.
Nå bryr jeg meg ikke om magetrøbbel eller noe.. Spørsmålet mitt jeg trenger kjapt svar på: for en fin rus, hvor mye av ei cosylan flaska må jeg drikke? Hvordan er det og drikke hele? Og evt toppe med ett glass rødvin?
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan begynne med 1/4 av flaska, og justere etterhvert hvis det ikke gir nok funk. La det gå hvertfall 15-20 min før redosering. Cosylan smeller plutselig! Jeg drakk to helflasker før jeg hev meg avgårde på bmx'en på vei ned til en kompis en gang. Jeg rakk å gi døra hans ett bank, så besvimte jeg å ramla med hodet først i gulvet. Good times. Magisk rus da! Har dog aldri kombinert det med annet enn bønne.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg pleier å ta 20 ml for en deilig rus. Å toppe med alkohol hjelper veldig bra

Sjekk SMS forresten :-)
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan begynne med 1/4 av flaska, og justere etterhvert hvis det ikke gir nok funk. La det gå hvertfall 15-20 min før redosering. Cosylan smeller plutselig! Jeg drakk to helflasker før jeg hev meg avgårde på bmx'en på vei ned til en kompis en gang. Jeg rakk å gi døra hans ett bank, så besvimte jeg å ramla med hodet først i gulvet. Good times. Magisk rus da! Har dog aldri kombinert det med annet enn bønne.
Vis hele sitatet...
Hehe, drakk vel ca 100 ml med det samme jeg.. Blir fin rus da xD Trygt med ett glass vin til?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg pleier å ta 20 ml for en deilig rus. Å toppe med alkohol hjelper veldig bra

Sjekk SMS forresten :-)
Vis hele sitatet...
Ble ca 100. Done. Sjekk du og
Sist endret av SaerDnAX; 2. april 2018 kl. 16:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror du bør stå over et glass vin til. Du kommer nok til å spy og drite nok som det er hvis du er noe som meg. Dessuten kan det være farlig.
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Jeg har ennå ikke drukket noe form for alkohol da? Det er å frarådes med ett glass vin?
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Neiiiiiida, kjør på med det ene glasset. Kos deg, kompis!
Hvordan klarer du å drikke det? Jeg fikk cosylan av lege pga. sterk hoste, men klarte så vidt å få i meg 10 ml pga. smaken...
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Ble enda ett glass. Tror dette blir en interessant kveld. Merker jo ikke morfinrus, da... Bare kløe.. Why....

Har 25 mg atarax. Ta en to-tre mot kløe, eller vil det bli feil?
Sist endret av SaerDnAX; 2. april 2018 kl. 17:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Neiiiiiida, kjør på med det ene glasset. Kos deg, kompis!
Vis hele sitatet...
Sitat av SaerDnAX Vis innlegg
Ble enda ett glass. Tror dette blir en interessant kveld. Merker jo ikke morfinrus, da... Bare kløe.. Why....

Har 25 mg atarax. Ta en to-tre mot kløe, eller vil det bli feil?
Vis hele sitatet...
Ville ikke gjort det, med mindre du er lysten på å sove. Atarax har en sederende effekt(bieffekt)
Har du toleranse?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tragisk.

Og veldig farlig, som de nevner i artikkelen, sammen med andre medisiner, som feks Paralgin Forte.
Og alkohol.