Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 20009
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du en oppdatering til oss i denne apoteksagaen, TS?
jeg vil gjerne vite mer herregud, er så forvirra
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Mente ikke å gi KP. Hvordan vet du dette er TS? Er vell to vidt forskjellige situasjoner som beskrives. Forskjellige datoer er det også.
Sist endret av Quakecry; 18. april 2018 kl. 15:45.
Å opprette denne tråden, etter å ha ranet et apotek med en papirlapp, hadde jo vært toppen av kransekaka.
Jeg ser for meg at han kunne ha gjort dette. Vertfall vist alle andre har hatt rett og han har hatt feil men tror i sitt eget hodet han har rett.

Har aldri hørt om en lege så skriver ut 20 piller til ett tannlegebesøk. Jeg har vertfall pleid å hentet 2 piller hos tannlegen før timen. Ikke 20..
Sist endret av GalenIhalen123; 19. april 2018 kl. 00:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av GalenIhalen123 Vis innlegg
Jeg ser for meg at han kunne ha gjort dette. Vertfall vist alle andre har hatt rett og han har hatt feil men tror i sitt eget hodet han har rett.

Har aldri hørt om en lege så skriver ut 20 piller til ett tannlegebesøk. Jeg har vertfall pleid å hentet 2 piller hos tannlegen før timen. Ikke 20..
Vis hele sitatet...
Fått en pakke av legen min før jeg i det heletatt bestilt tannlege time jeg
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Mente ikke å gi KP. Hvordan vet du dette er TS? Er vell to vidt forskjellige situasjoner som beskrives. Forskjellige datoer er det også.
Vis hele sitatet...
Hei jeg har ingen formening om at dette er Ts

Var vel tilfeldigheten som gjorde at jeg slengte ut linken..
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vel, hva skal jeg si..
Jeg er ihvertfall en av de mistenkte. Oppdaterer tråden senere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vel, hva skal jeg si..
Jeg er ihvertfall en av de mistenkte. Oppdaterer tråden senere.
Vis hele sitatet...
"En av de mistenke"? Er det flere mistenkte? Jeg er forvirret TS
Nei det her er nok bare tull og galskap.
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Nei det her er nok bare tull og galskap.
Vis hele sitatet...
Som i trolling?
Ja eller psykose
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg var en av de som ble pågrepet for det ranet. Slapp ut etter et kort avhør.
For et vendepunkt.
The plot thickens...
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vi en årets tråd kåring her? I såfall nominerer jeg denne��
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis man går ut i fra at TS ser litt shady ut, gir plutselig hele historien mening:

La oss si det kommer det en shady fyr inn på apoteket, som åpenbart er rusmisbruker. Han har en resept på 20 (!) Valium fra en tannlege (!) på papirresept (!), som ikke er mulig å bekrefte.

Apoteket vil ikke levere ut resepten, og varsler tannlegen om dette. Isteden for å få oppklart dette via samme apotek drar han innom enda et apotek (!), for å prøve å hente ut resepten der. De får høre at han har prøvd å hente ut resepten på et annet apotek tidligere (!).

Som alle andre som opplever unormalt mye urett, så skjer det bare med dem. Hvordan man oppfører seg, og hvilket inntrykk man gir, har veldig mye å si for hvordan man blir behandlet.

Et oppegående menneske med normal utstråling hadde fått hentet ut papirresepten sin uten at apoteket skulle begynt å kontrollere signaturen med sprit...
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vet like godt som deg at du ikke har vært med på ranet..
Stopp med svada..
Det skulle ikke forundre meg. TS minner om en annen person på forumet
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis man går ut i fra at TS ser litt shady ut, gir plutselig hele historien mening:

La oss si det kommer det en shady fyr inn på apoteket, som åpenbart er rusmisbruker. Han har en resept på 20 (!) Valium fra en tannlege (!) på papirresept (!), som ikke er mulig å bekrefte.

Apoteket vil ikke levere ut resepten, og varsler tannlegen om dette. Isteden for å få oppklart dette via samme apotek drar han innom enda et apotek (!), for å prøve å hente ut resepten der. De får høre at han har prøvd å hente ut resepten på et annet apotek tidligere (!).

Som alle andre som opplever unormalt mye urett, så skjer det bare med dem. Hvordan man oppfører seg, og hvilket inntrykk man gir, har veldig mye å si for hvordan man blir behandlet.

Et oppegående menneske med normal utstråling hadde fått hentet ut papirresepten sin uten at apoteket skulle begynt å kontrollere signaturen med sprit...
Vis hele sitatet...
Hehe, og så må du ikke glemme at når man ikke får tak i medisinen sin, så raner man apoteket isteden!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg vet like godt som deg at du ikke har vært med på ranet..
Stopp med svada..
Vis hele sitatet...
På et offentlig forum som dette, så bør jeg selvsagt benekte å ha vært med på noe sånt.

Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Det skulle ikke forundre meg. TS minner om en annen person på forumet
Vis hele sitatet...
Det stemmer nok at jeg er den personen
Oppdatering, ts? Jeg er enda veldig forvirret ��
Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Det skulle ikke forundre meg. TS minner om en annen person på forumet
Vis hele sitatet...
Hvem da? Nyskjerrig her nå
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av hotline Vis innlegg
Hvem da? Nyskjerrig her nå
Vis hele sitatet...
https://freak.no/forum/showthread.php?t=303533
Anonym bruker
"Fiendtlig Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var hos tannlegen i dag og skal hente en resept på apoteket på beroligende og smertestillende som er både A og B preparater. Reseptene er printet på papir uten noe slags stempel eller logo som sier det faktisk er en legit oralkirurg som har skrevet ut reseptene, men de er i det minste signert med kulepenn av kirurgen selv.

Jeg kan forstå at TS i denne tråden ikke nødvendigvis har hatt helt rent mel i posen, og min teori er at han fikk en håndskrevet resept på 2 valium som han har redigert til 20stk. Det som uroer meg er at jeg fikk en resept på 20 smertestillende og en på 25 beroligende, så jeg er nå livredd for at jeg skal ende opp som TS i denne tråden.

Jeg oppdaterer når jeg har vært på apoteket!
Hot tips er å dra på apoteket mens tannlegekontoret er åpent, da kan personalet ringe og bekrefte det hos tannlegen/sekretæren uten mye om og men.
Kan også være lurt å gå på apoteket som er nærmest tannlegen, da dem sikkert allerede er kjent med hverandre.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sol-Nede Vis innlegg
Oppdatering, ts? Jeg er enda veldig forvirret ��
Vis hele sitatet...
Sjæl. Lurer fortsatt på om det var ts som prøvde å rane apoteket på Tyholt i Trondheim, siden han sier han er en av de mistenkte. Dette virker veldig suspekt.