Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1803
Jeg lurer på om det er vanlig å se på forholdet som ett spill? Jeg er iallefall langt ifra og se på kjærlighet og forhold som ett spill istedenfor å faktisk si hva man føler. Grunnen til at dette er noe jeg kanskje overtenker er fordi jeg nylig fikk kontakt med eksen som jeg delte mangfoldige år sammen med, jeg vet igrunn at hun ser på det som en konkurranse, det har jeg innsett etterhvert.. Pga denne "leken" som jeg ikke kan fordra så har jeg begynt å få en følelse om at dette er mye vanligere enn jeg først trodde. For meg er det galskap, Jeg frykter virkelig at dagens jenter er sånn. Jeg har hatt flere muligheter til å treffe nye jenter men etter å ha sett og følt på kroppen hvor jævlig det kan være når noen som påstår at de har vært glad i deg viser seg å bare være dette såkalte spillet. Er det slik at damene er nå for tiden og man skal være heldig om man finner noen som er ekte... Denne kjerringen har rett og slett ødelagt mitt syn på damer, jeg lever heller i sølibat enn å være rundt falske og utspekulerte damer. Det verste er at hun har visst hvor vondt jeg har hatt det men hennes form for omsorg er å kutte kontakten helt og blokkere meg fra alt som er. Jeg tror kanskje det er flere enn meg som har opplevd slikt svik. jeg skal nok få meg en dame/kone i fremtiden men tror ikke det vil bli en norsk dame, har fått så avsmak etter denne kjerringen og kjenner på ett sinne samtidig som jeg føler meg dum og er flau over at jeg lot det gå så langt, ett slange av ett menneske som kun og da mener jeg KUN har sine egne interesser i fokus.
Følelser kommer og går. Selvfølgelig dumper hun deg om hun ikke har følelser for deg lengre.

Vet ikke hva du mener med dette «spillet», men jenta har ikke noe ansvar for at du skal ha det bra, det er kun deg selv som har.
Ut å møt nye damer, bruk tida på å være med venner, ut å feste, fiske eller hva som helst du liker å gjøre. Dummeste du kan gjøre er å sitte hjemme å kverne hode Å synes synd på deg selv.

Slik du prater nå virker du bare som en incel
Man sier man skal lære så lenge man lever
Så jeg lærte meg om hva dette harde livet krever
At du tar deg selv i vare
At du tar deg selv i akt for med gærne troll og
Kjerringer må du være på vakt
Regel 1 Hold deg unna alle damer som er sprø
2 Røm unna før det er for seint og du må blø
3 Ring kjappt til snuten gå til innkjøp av kniv
4 Bytt ut alle låser start et nytt liv
5 Slå av telefonen
6 Steng deg sjæl inne
7 Aldri lukk opp døra hvis du trur det er en kvinne
Hun kan kanskje virke snill og være pen og slank og fin
Men tro meg på mitt ord hun koker din kanin

Klovnene sa det best
Sist endret av Bruskonsulenten; 8. april 2023 kl. 11:24.
Ja, det gir mening at alle norske kvinner er akkurat som eksen din... Finnes plenty av kvinner i utlandet, så da kan du finne lykken der.... ��
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Jeg skjønner godt hva du snakker om, eksen min er også sånn. Det er en konkurranse. Jeg gidder ikke delta, så den får hu bare vinne. Jeg er mer opptatt av å bare ha det bra, jeg driter i fasaden.
Med sosiale media i stadig vekst må vi vel bare forvente sånt. Narsissisme er den nye normalen, for veldig mange.
Sist endret av Skinny; 8. april 2023 kl. 20:55.
Fornuftig svar skinny. Incel vet jeg ikke hva du mener med, selvfølgelig forventer jeg ikke ett godt ord fra henne. men vet ikke om du har vært i noe spesielle forhold siden du har ett så enkelt syn på det!! Det kan være så mange grunner til at ett forhold ikke fungerer men det det burde være lov å reagere på er når personen kan oppføre seg så ustabilt og det at man kan liksom gå fra å være glad i noen til bokstavelig over natten å finne ut nå er det på tide med nestemann og da droppe noen uten forvarsel etter minimum fem år. Skjønner at folk tror dette er snakk om ett helt vanlig samlivsbrudd. Hadde det vært det slik så hadde jeg vært fornøyd men å se på at personen som har vært med deg daglig plutselig skifter personlighet.. tenk gjerne her også at det må da være meg som ikke skjønner hvordan forhold fungerer, for det vet jeg utmerket godt, men jeg vet også at om man glad i noen, uansett om man er sur på personen ikke så forsvinner ikke 100% av av de følelsene som liksom har vært der i årevis. Jeg regner med at sukkersyke har relativt lite erfaring med forhold og pga dette tror han at alle forhold er like. Jeg tror det jeg snakker om dessverre går litt over hodet på deg siden det kan virke som om de eneste forholdene du har sett er på tv, men det har seg slik forhold kommer i tusen forskjellige former så anbefaler deg og sitte deg inn i de 999 andre totalt forskjellige samliv..
Jeg er nok skikkelig krevende å være sammen med så jeg tror ikke det er på min plass å skulle klage på alle andre, men jeg legger jo merke til hvordan noen folk har det. Det er vanvittig mye toxic forhold der ute, men jeg tror ikke du skal legge jentene på hylla helt enda. Finnes enormt mange gode og snille folk der ute, så ikke la ett par dårlige erfaringer ødlegge alt for deg.

Jeg har vært sammen med litt forskjellige greier oppigjennom, men det er spesielt en dame som alltid kommer til å ha en stor plass i hjertet mitt. Det var verdens snilleste og peneste dame, men jeg klarte selvfølgelig å rote det skikkelig til. Kommer aldri til å tilgi meg selv for det, tenker på det hele tiden, hver eneste dag, selv om det er gått mange år.
Har vært sammen med andre folk i etterkant, men savnet etter henne har vært like stort siden dag 1, så det er litt vanskelig å være i forhold med noen når man automatisk måler alt opp mot den gangen man følte seg som verdens lykkeligste person.
Sitat av KoppenHalvFull Vis innlegg
når personen kan oppføre seg så ustabilt og det at man kan liksom gå fra å være glad i noen til bokstavelig over natten å finne ut nå er det på tide med nestemann og da droppe noen uten forvarsel etter minimum fem år.
Vis hele sitatet...
Jeg tenker at jo lenger et forhold har vart, desto tyngre er denne beskjeden å gi til sin partner når man ønsker å slå opp. Spesielt om en har et snev av angst og/eller konfliktskyhet.

Sleng på en partner som presterer å kalle deg for "dritt kjerring" , "slange menneske" og generelt fordømme alle kvinner i hele landet på Internett fordi forholdet er over, så forstår jeg enda mer at man forlater sporløst.

Du virker jo ikke akkurat moden nokk til å motta en slik beskjed uten å kaste et tantrum rundt deg.

Sitat av KoppenHalvFull Vis innlegg
Er det slik at damene er nå for tiden og man skal være heldig om man finner noen som er ekte...
Vis hele sitatet...
Nei. Det er selvfølgelig ikke alle damene i hele verden det noe galt med. Dette tror jeg også du skjønner, innerst inne. Har du selv rent mel i posen?
Sist endret av Juicekongen; 9. april 2023 kl. 03:53.
Må for all del ikke tro at jeg har for vane å kalle damer skjellsord, tvert imot. Det at jeg skriver litt grovt her vil ikke si at jeg noen gang hadde hadde slengt en dame full i drit. Har opplevd flere ganger at jeg må ta et steg unna situasjonen for å ikke eksplodere. Er det noe jeg fikk inn med morsmelken er det nettopp det at man skal behandle kvinner ordentlig. Jeg kunne nok tonet tilbake teksten en del.. Tingen er det at i motsetning til hva folk har inntrykk av så har jeg ingenting imot at et forhold tar slutt, det er livets gang. Det som regelrett skremte meg når det kom til dette, at det i det hele tatt går an å bli fortalt daglig "jeg elsker deg morgen og kveld, dette er så lite logisk at over natten eller for den slags skyld så er dette noe hun har tenkt over flere år og kanskje det bare er meg som er sprø/lettlurt/dumsnill som ble mildt sagt slått bakover når jeg fikk erfare hvor ufattelig lite hensyn hun tok til meg. Jeg var ufattelig langt nede og var heller ikke noe mulighet for meg å få en avslutning ettersom jeg var den eneste som hadde gått rundt i fantasi land i årevis med tanken om at det eneste hun ville savne var hva jeg kunne gjøre for henne.jeg har nok ikke alltid vært den beste kjæresten men samtidig vil jeg påstå at nettopp pga av at mine følelser var ekte så var det ikke mye jeg ikke var villig til å gjøre for henne.. men det skal sies at jeg har rimelig dum gjennom årene da det var røde flagg fra dag en som jeg ikke var lur nok til å innse det for det det var. Hun gikk jo rett fra ett minst tre år gammelt forhold og rett over til meg. Jeg føler meg rimelig dum som så hvordan hun behandlet han som ga meg ett godt inntrykk og fikk heller ikke noe informasjon om hvorfor det var så lett å forlate han
Jeg tror ikke alle damer er slik man kan ikke noe for at jeg sitter med en sterk følelse av at hun går fra type til type, det kan virke som om hun avgjører lengden på forhold på hvor lenge hun forstår at hun har overtaket på dem. Det skal også sies at det tok ikke mer enn en uke før hun allerede hadde vært bortpå to stk. Nå har hun en ny fast som dessverre ikke vet hva han begir seg ut på, jeg synes virkelig synd på fyren siden det er under en uke siden hun fortalte meg på tlf om hvor stygg han var med hun og at han regelrett mishandlet henne psykisk. Jeg tror ikke på det men det viser hvor skremmende utspekulert tankegangen hennes kan være. Alt jeg vet er at slike spill der man leker med andre mennesker som hun gjorde under samme samtale. Da var det ikke måte på hvor mye bedre jeg var enn han. Det er slik at jeg må tro men jeg gjør jo det siden jeg har sett det . Bruk og kast kan det virke som om er hennes motto og lag litt drama i bakgrunnen i tillegg. Du hadde passet perfekt som fangevokter elller en nazist under andre verdenskrig. Jeg bare gjetter men å kunne ha så stor mangel på empati for andre så tror jeg Hitler selv hadde gitt deg et jernkors for det jeg kan se for meg ville nok føreren blitt rimelig imponert av deg..
Damer er ikke glad i å kjede seg. De er også lite glad i en fyr som ikke står opp for seg selv eller lar seg tråkke på.

Kan du beskrive hvordan du er som kjæreste og hva som gjør deg til en attraktiv partner for en gjennomsnittlig kvinne?
Er du en selvoppofrende kar eller litt egoistisk?

Har du forresten hørt om hypergami?
Sist endret av krystallkongen; 9. april 2023 kl. 07:00.
Dette ser ut som har gått litt i hodet på deg og det trenger du ikke å bli dømt for.

Kan forsøke å svare deg seriøst allikevel.

En del damer liker å sette opp fiktive konkurranser og du taper eller vinner. Dette kan ofte være bortkastet tid og krefter men når det blir sånn så vil det veldig ofte repetere seg selv, utgangen på dette er at forhold slutter å være monogame er min erfaring fordi man skal jo ikke bare sitte og ha det vondt men møte flere mennesker osv.

Tror ikke det kommer ann på nasjonalitet da dette er åssen verden ruller rundt til tider.

Ett råd er å slutte å tilegne andre en personlighet men forsøk å bruk tid til å bygge opp ett seriøst forhold men ikke alltid det går veien.

Ett annet råd er å bli venner med damer og gå for vennskap istedet for alle andre labels der ute. Selv da kan det bli konkurranse aktig til tider.

Er ikke alle som ønsker å være gift for alltid uansett og livet er for kort for mange men de går også veldig ofte tilbake til tidligere forhold.

Har vært en rævkuk selv denne helgen og vært med 4 damer pga en konkurranse eks dama satt opp med en nabo. Jeg tåler selv en del men naboer da er det stopp for min del. 1 av de 4 virker veldig lovende ihvertfall, mens jeg forbereder meg til frokost med nr 5. Er i Zambia selv og lever farlig.

Jeg synes du hadde litt mye tekst til at jeg kunne lese gjennom alt du skrev men mulig at du har vært med en som er forferdelig psykisk anlagt om dagen og beste er å komme seg bort og møte andre mennesker.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Jeg tenker at jo lenger et forhold har vart, desto tyngre er denne beskjeden å gi til sin partner når man ønsker å slå opp. Spesielt om en har et snev av angst og/eller konfliktskyhet.

Sleng på en partner som presterer å kalle deg for "dritt kjerring" , "slange menneske" og generelt fordømme alle kvinner i hele landet på Internett fordi forholdet er over, så forstår jeg enda mer at man forlater sporløst.

Du virker jo ikke akkurat moden nokk til å motta en slik beskjed uten å kaste et tantrum rundt deg.



Nei. Det er selvfølgelig ikke alle damene i hele verden det noe galt med. Dette tror jeg også du skjønner, innerst inne. Har du selv rent mel i posen?
Vis hele sitatet...
Skulle ønske du hadde rett men du kunne ikke tatt mer feil, hadde lett sagt meg enig om det du hevder hadde vært i nærheten av sannheten men nå har det seg sånn at jeg er 35år gammel så at ett forhold går skeis er noe jeg alltid har taklet fint. Men dette er første gang jeg har opplevd at ett forhold som har gjort at jeg er så sikker på at jeg var den eneste i forholdet jeg har følt meg så såpass brukt. Skjønner det er vanskelig å sitte deg inn i noe sånt. Hadde jeg fortalt deg om alt fra a til å så tror jeg nok du hadde forstått rimelig bra. Men å sitte å gjette deg frem om noe du tydeligvis ikke har noe peiling på i det hele tatt, det blir for dumt. Jeg vet at jeg ikke er så urealistisk at jeg ville diktet opp historier, men kanskje du får gleden av å møte en slik en og at det kanskje kan åpne tankegangen din om såpass at du forstår at det finnes menn som er stygge og tro det eller ei det finnes damer der ute som kan være minst like stygge som menn om ikke styggere. lett å komme med input om noe du faktisk ikke vet noe som helst om hva det er snakk om. Bare vent så får du nok opplevd at det finnes minst like mange kjipe og egoistiske damer på denne jorden som det gjør menn. Visst du ikke tror meg så er du enten litt for ung for å forstå at dette er ikke snakk om at damer er bedre enn menn eller motsatt. At du har en så gammeldags tankegang forstår jeg ikke, enten er du som sagt litt ung eller så har ikke du vært ute i den store verden, der man ofte kan se at ting ikke er så svart hvitt som du tror...

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Damer er ikke glad i å kjede seg. De er også lite glad i en fyr som ikke står opp for seg selv eller lar seg tråkke på.

Kan du beskrive hvordan du er som kjæreste og hva som gjør deg til en attraktiv partner for en gjennomsnittlig kvinne?
Er du en selvoppofrende kar eller litt egoistisk?

Har du forresten hørt om hypergami?
Vis hele sitatet...
Nei det må jeg google, jeg er langt ifra egoistisk og det gjelder nærmest alt. Jeg er typen som gjør mye for at den jeg er sammen med skal ha det bra. Jeg sier ifra om jeg hører at noen sier noe stygt den jeg er sammen med. Du har veldig rett i at noen forhåpentligvis ikke alle har ett problem med at dem ikke tåler og kjede seg. Men så var det sjeldent kjedelig så altfor lenge heller tvert imot. men du er kanskje inne på noe, pga av at jeg har sonet nok i mitt liv og har opplevd mer action enn mange andre men det kommer ett steg der heller vil kjede seg enn å vende tilbake til soning eller skremselen med kniv blir noe man ikke lenger ønsker, jeg har forresten aldri brukt kniv men har blitt stukket og truet med kniv litt for mye. takk for den krystallkongen du fikk med til å innse at om jeg enten må ligge på sykehus eller i fengsel så er ikke det noe dame for meg. Og tanken på jeg må ned i driten igjen for at hun skal få glede og at hun kan få så mye glede av å se på kjæresten sin på døds sengen... Det må vel finnes damer der ute som er interessert i å pushe deg opp i denne verden og ikke ned for sin egen fornøyelse.

Sukkersyke:Er noen få her som klarer å komme med uttalelser som kun viser hvor jævlig lite fok vet men likevel kan komme med kommentarer som som sukkersyke du har ikke vært i nærheten av å klare å tolke, enten er du ett troll eller så er du så svidd at du tror du vet mer om andres forhold enn dem gjør selv. Skulle ønske jeg kunne forklare så du selv hadde skjønt at du ikke engang i nærheten av det enkle som dukker opp hos deg.... Når du ikke klarer å forstå halvparten av det du leser så burde du kanskje ikke kommentere
Sist endret av KoppenHalvFull; 9. april 2023 kl. 08:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg forstår deg bedre enn andre TS. Jeg har selv gått på noen kommunikasjon smeller oppigjennom åra men det gjør de fleste av oss. Som deg så foretrekker jeg å gå på kommunikasjon smeller skriftlig enn muntlig som de fleste egentlig foretrekker fordi lite folk kan gjøre med muntlig. Så jeg synes skriftlige klikker er snillere enn muntlig fordi det er holdbart for alle involverte men man blir også tatt på skriftlige klikker så det er muligens for oss som ikke bryr oss om hvem som har skylda osv.

Lykke til videre håper det ordner seg.

Drar selv til Tanzania mest sannsynlig med eks dama til uka. Kompliserte greier for min del hvor fengselsstraff osv er en mulighet når man ikke følger religion osv her borte.. Men har også muligheter til å slå meg til ro med flere.

Trengte å preke litt jeg også.
Oppdaterer Zambia tråden min Fra Tanzania snart med flotte naturbilder på veien..
Sukkersyke:Er noen få her som klarer å komme med uttalelser som kun viser hvor jævlig lite fok vet men likevel kan komme med kommentarer som som sukkersyke du har ikke vært i nærheten av å klare å tolke, enten er du ett troll eller så er du så svidd at du tror du vet mer om andres forhold enn dem gjør selv. Skulle ønske jeg kunne forklare så du selv hadde skjønt at du ikke engang i nærheten av det enkle som dukker opp hos deg.... Når du ikke klarer å forstå halvparten av det du leser så burde du kanskje ikke kommentere[/quote]

Hva er det du mener jeg ikke forstår? Jeg skjønner at du kan føle deg lurt, brukt å jævlig såra. Det at din største kjærlighet går fra deg er jævlig vondt, det er det for alle.
Men det værste man kan gjøre er å sitte hjemme å gruble å overtenke. Du sier jo hun blokka deg over alt, og har ordna seg ny type osv, hvorfor skal du på død å liv ha mer kontakt med henne? Har dere mer kontakt vil det bare ta lengre tid å komme deg over henne. Du sier jo at du har sett røde flag hele veien, men unnlat å innse det, kanskje alt ikke har vært så rosenrødt alikevel?

Vil anbefale deg å prøve å komme deg videre å glemme henne så raskt som mulig, da hun allerede har ny type, og tydeligvis kommet seg lett videre. Mye tyder på at dette bruddet er noe som har ligget i lufta en god stund fra hennes side.

Føler med deg å vet hvor jævlig vondt det er, men at deres forhold er så ekstremt mye mer spesielt enn andres klarer jeg ikke helt å se
Helvetes Oppen altså!!! Er virkelig noe av det verste stoffet psykisk. Står jo her svart på hvitt og så får eg ikkje til å slette det heller. Beklager til hele freak forumet for å ha tatt opp plass med noe sånt vrøvl som dette. Er virkelig flau......