Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 905
Det ser ut til at det er blitt mye strengere nå og man må laste inn bilde av legitimasjon og verifisert bankinfo. Det ser heller ikke ut til at de godtar paypal lenger til tross for at når jeg bestiller varer fra andre på ebay så betaler jeg alltid med paypal.

Et annet problem er at når jeg har tastet inn den bankinfoen som de skal verifisere, så kommer det et nytt krav om det samme noen timer etterpå.

Er det noen andre her med tilsvarende problemer?
Har du tatt kontakt med ebay?
Kanskje det er noe problemer som kundeservice kan fikse.
Sitat av ztox Vis innlegg
Har du tatt kontakt med ebay?
Kanskje det er noe problemer som kundeservice kan fikse.
Vis hele sitatet...
Jeg har googlet litt og funnet at andre med samme problem ikke får avar når de kontakter ebays kundeservice.

https://community.ebay.com/t5/Paymen.../td-p/31950700
Sist endret av Ingebrigt; 11. august 2022 kl. 12:42.
De har nok bare blitt mer på sikkerhet, ta kontakt med Ebay!
Det er en god stund siden eBay valgte å nekte selgere å ta ut provisjon med PayPal.. r/flipping klikket i vinkel som vanlig.. Ikke noe du får gjort noe med. De vet de har svært få konkurrenter globalt og det er ikke som at konkurrentene har veldig mye mer avslappet forhold til antihvitvasking..