Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1870
Er det noen som har et bra tips til en bra pokersimulator, helst som kan brukes på mac, eller telefon?Jeg har mest lyst å lære texas holdem.
Sist endret av aldarico; 17. juli 2022 kl. 22:05.
Hvis du vil lære deg poker kan du spille med play money på en av sidene f.eks PokerStars
Sjekk ut "Prominence poker" det er gratis på Steam.
Hvis du først skal begynne å spille poker så anbefaler jeg å heller sette inn en lav sum, f.eks 200kr på en online pokerside. Start med å kun spille 2 og 5 kroners turneringer, evt 10/20 øre blinder om du spiller cashgame. Da kan du ha sjans til å bli en mye bedre pokerspiller før du har brukt opp de 200kr enn hvis du begynner å spille med lekepenger. Dette er fordi spill med lekepenger er alt for useriøst.

Texas Hold'em er et enkelt pokerspill å sette seg inn i. Man trenger vel bare å lese denne: https://en.wikipedia.org/wiki/Texas_hold_%27em, så kan man begynne å spille.

Hvis du i tillegg leser noen bøker, som også kan gjøres på mac eller telefon, så vil du bli en habil pokerspiller allerede før året er omme.
Det anbefales faktisk å bruke minst like mye tid på teori som praksis i startfasen. Gode bøker finnes det masse av: https://www.mypokercoaching.com/top-best-poker-books/
Texas Hold 'Em med lekepenger er ikke i nærheten av Texas Hold 'Em med ekte (små)penger. Det er like forskjellig som sjakk og dam.. Helt forskjellige spill og det eneste poker med lekepenger kan lære deg er spillereglene (hvis du ikke allerede kan de).
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Texas Hold 'Em med lekepenger er ikke i nærheten av Texas Hold 'Em med ekte (små)penger. Det er like forskjellig som sjakk og dam.. Helt forskjellige spill og det eneste poker med lekepenger kan lære deg er spillereglene (hvis du ikke allerede kan de).
Vis hele sitatet...
Og poker med småpenger kan lære deg om spillereglene og om hvor spastisk og uforutsigbart nybegynnere spiller.
Poker med småpenger og poker med middels penger er like forskjellig som Backgammon og Ergo, osv...
Trådstarter
Takk for svar folkens
Spill gjerne poker men spill heller poker på ekte enn online. Kortdelingen online har ingenting med pokerspilling å gjøre i det hele tatt. 3 av 4 ganger f.eks så taper en på pocket essepar. Taper de gjerne mot 2 og 8 som får staight’en. Det er en kortdeling som ikke hører hjemme i det ekte univers. Men selvsagt, for å bare lære seg regler så går det vel an..
Sist endret av Jens1; 22. juli 2022 kl. 19:33.
Sitat av Ringen365 Vis innlegg
Hvis du først skal begynne å spille poker så anbefaler jeg å heller sette inn en lav sum, f.eks 200kr på en online pokerside. Start med å kun spille 2 og 5 kroners turneringer, evt 10/20 øre blinder om du spiller cashgame. Da kan du ha sjans til å bli en mye bedre pokerspiller før du har brukt opp de 200kr enn hvis du begynner å spille med lekepenger. Dette er fordi spill med lekepenger er alt for useriøst.

Texas Hold'em er et enkelt pokerspill å sette seg inn i. Man trenger vel bare å lese denne: https://en.wikipedia.org/wiki/Texas_hold_%27em, så kan man begynne å spille.

Hvis du i tillegg leser noen bøker, som også kan gjøres på mac eller telefon, så vil du bli en habil pokerspiller allerede før året er omme.
Det anbefales faktisk å bruke minst like mye tid på teori som praksis i startfasen. Gode bøker finnes det masse av: https://www.mypokercoaching.com/top-best-poker-books/
Vis hele sitatet...

Han her har peil
BRAND ∞ STRONG
Jeg er ganske god til å juge. En ting jeg har opplevd at gir suksess er legge inn små feil eller handlinger som ikke
nødvendigvis er fordelaktig for en selv. Folk har gjerne en tendens til forsøke å få det så perfekt som mulig når de lyver.

Om det kan overføres til poker vet jeg ikke.