Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 745
Jeg har prøvd flere spill nå.
Installerer de, når jeg skal starte å spille så kommer det beskjed at cd'en ikke står i, men det gjør den jo....
Noen som vet hva jeg kan gjøre??
Enten så kan du prøve å laste ned en image-fil av det spillet, og simulere den i Alcohol 120% eller Daemon Tools. Eventuelt så kan du laste ned en No-cd crack fra en av sidene nedenfor:

www.gamecopyworld.com
www.megagames.com
Da laster du ned en "crack" til spillet.
Finnes mange her: www.cracks.am
men skal spille online. f.ex warcraft 3 og Diablo II
Opprinnelig postet av NoLimit
men skal spille online. f.ex warcraft 3 og Diablo II
Vis hele sitatet...
Da må du nok kjøpe deg spillene. Hvis du ikke skaffer deg en orginal cdkey noen plass da.
Sist endret av EXzlator; 12. september 2004 kl. 16:56.
Opprinnelig postet av EXzlator
Da må du nokk kjøåe deg spillene. Hvis du ikke skaffer deg eborginal cdkey noen plass da.
Vis hele sitatet...
Slik jeg har forstått det har han spillene orginale men cd rommen vil ikke lese dem?
Eller er det jeg som er teit?
Hvis du har orginal platene, å cdromen ikke klarer å lese dem. Prøv å rens cdene. Ta litt salo elns på en klut, gnu under cdplaten å tørk av med papir etterpå. HAr funket på mange cder til meg. Saloen tetter små riper i cden så den blir lettere å lese av.
har orginal ja. Har renset cdene.
Men kommer jeg ikke har satt de inn
Skjer jo rett etter jeg har installert spillet ogl
Tror det kan være noe feil med cdromen din, har du mulighet til å teste med andre cdrom? Eller på en annen pc?
Hvis det gjelder Diablo II, kan du spille det på nettet (Battle.net) uten å bruke CDROM'en. Du trenger Diablo II Loader (.exe) og alle MPQ filene fra CD'ene i Diablo II mappa, så er det bare å fyre løs. Hvis du skal skal spille WC3 over nettet, kan du få tak i Image filene og installere med de og bruke din orginale CDkey.
Har testet med 2 cd-romer. funker ikke på noen av de.....
Sist endret av NoLimit; 15. september 2004 kl. 02:21.
hva kan være galt?
Last ned en crack eller no cd patch..
hvis jeg ikke tar helt feil så har du krav på å få en ny kopi hvis CDene var defekte da du kjøpte dem.