Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  219 28046
Greit! Å lense litt i dusjen går greit! Kanskje man til og med kan skvette litt forplantningsolje i sluken, menfaen om du har lyst å drite i dusjen, må det være noe som skurrer!
Sitat av hyys
Greit! Å lense litt i dusjen går greit! Kanskje man til og med kan skvette litt forplantningsolje i sluken, menfaen om du har lyst å drite i dusjen, må det være noe som skurrer!
Vis hele sitatet...
Jeg har lyst til å drite overalt
jaG
Produktutvikler
Sitat av RichiRich
Selv katta mi er rensligere enn dere som pisser i dusjen
Vis hele sitatet...
Hva er det som er så urenslig? Tror du alle står å pisser seg oppetter brystet etter de har vasket seg for så å gå ut?

I dusjen renser du deg for dritt! Så hvorfor ikke late vannet mens du er der?

Sitat av Wikipedia
Urinen innholder i utgangspunktet få bakterier, men etter en liten stund i luft vil det dannes bakterier som formerer seg raskt.
Vis hele sitatet...
Det er ikke så urenslig som du skal ha det til.
Sist endret av jaG; 14. januar 2008 kl. 20:20.
Jepp eg pisser i dusen men bare min egen tenk litt på att urin er renere en det vannet du får ut i springen
Rettere skat rikinger dusjer i piss
Sitat av Lidan
Jepp eg pisser i dusen men bare min egen tenk litt på att urin er renere en det vannet du får ut i springen
Rettere skat rikinger dusjer i piss
Vis hele sitatet...
Dummeste jeg har hørt, og pisset ditt, er bare rent for deg.. Giftig for andre.
Ja, hvorfor ikke?
Sitat av -=Insane=-
pisser i dusjen jeg også^^ faktisk så er det like delig å pisse i dusjen som å pisse i skogen ^^
Vis hele sitatet...

Respektable mennesker pisser ikke i dusjen mann! Men skogen er bra saker.
Har kanskje skjedd, men har ikke gjort det på flere år
Deler dusj med fire andre, så jeg gjør ikke det her, men jeg har da gjort det før. Sikt nedi hølet, så går det bra.
Sitat av Blackspot
Har kanskje skjedd, men har ikke gjort det på flere år
Vis hele sitatet...
hehe. du har ikke gjort det med vilje på flere år, men hvem faen har vel kontrollen på blæra si,ikkesant?
@hyys
hehe. du har ikke gjort det med vilje på flere år, men hvem faen har vel kontrollen på blæra si,ikkesant?


Vell tipper jevlig mange har det her eg ^^
Sitat av hyys
hehe. du har ikke gjort det med vilje på flere år, men hvem faen har vel kontrollen på blæra si,ikkesant?
Vis hele sitatet...
Ikke SÅ lenge siden heller når jeg var 10 kanskje... det er 6 år siden
Sitat av Lidan
@hyys
hehe. du har ikke gjort det med vilje på flere år, men hvem faen har vel kontrollen på blæra si,ikkesant?


Vell tipper jevlig mange har det her eg ^^
Vis hele sitatet...
Ja du tipper vel det! Ta å tipp denne siden istedet du! Så order det seg nok!
Pisser ikke i verken vask, dusj eller badekar, bruker vannklosettet i norge.
Men er jeg derimot på ferie i utlandet og kommer over en bude eller hva det heter, en sånn mann vasker arslet i, da pisser jeg kun i den. Har du pisset i bude er alt annet en nedtur, blir det samme som å røyke norsk hasj etter du har vært i Amsterdam.
Å e jevlig vanskelig å se det på skrift da dust ^^
Har jeg misset noe her??? :O

Det er heeeelt normalt og pisse i sin egen dusj! (Ifølge meg)

Er stor pisse-i-dusjen fan

EDIT; SKRIVELEIF
Sist endret av Jeenyus; 14. januar 2008 kl. 20:40.
Å pisse i dusjen blir bare ekkelt. Men pleier å pisse i søppelbøtten, no problemo.
Jeg tisser i min egen dusj, hjemme, og er stolt av det. Eller, jeg skammer meg iallefall ikke.
Sitat av Cappuman
Å pisse i dusjen blir bare ekkelt. Men pleier å pisse i søppelbøtten, no problemo.
Vis hele sitatet...
Har selv pisset i søppelbøtte, men det var utenfor noregs grenser, og da er alt lov
Gir en frihetsfølelse uten sidestykke
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Sitat av Cappuman
Å pisse i dusjen blir bare ekkelt. Men pleier å pisse i søppelbøtten, no problemo.
Vis hele sitatet...
Hahaha, hva faen? Ekkelt og pisse i dusjen, men søppelbøtta helt greit?
hvem pleier å pisse i flasker mens de spiller/raider/whatver?:P hahahah

(ikke jeg værtfall)
Faen for en næsti gjeng som henger på nff.
Jeg tisser i egen dusj og er stolt av det!

Lag en poll.
Jepp. Pisser i dusjen.
spankingguru
Worner's Avatar
Selvfølgelig tisser jeg i dusjen. Og når jeg og damen har sex i dusjen så tisser hun på meg.
Sist endret av Worner; 14. januar 2008 kl. 21:33.
Enkelte her prater som om det å pisse i dusjen er like normalt som å pisse i dassen, så hvorfor pisser dere ikke i andres dusjer ? Blir det ekkelt ?
Trådstarter: er du jente??
Tilbake til topic: Bleier som regel ikke å pisse i dusjen men som man sier: må man så må man.
Det er noe av det første (ironisk nok) en lærer når en begynner å kjøre langtransport.
har i den anlednig fylt opp noen flasker mens en står i rushtrafikken
Enkelte her prater som om det å pisse i dusjen er like normalt som å pisse i dassen, så hvorfor pisser dere ikke i andres dusjer ? Blir det ekkelt ?
Vis hele sitatet...
Du er vell mer komfortabel med tanken på ditt eget piss enn feks. moren din sitt.. Eller?
Sist endret av Joachimsen; 14. januar 2008 kl. 21:29.
men e trådstarter en jente?
Sist endret av Cadex; 14. januar 2008 kl. 22:05.
Sitat av Joachimsen
Du er vell mer komfortabel med tanken på ditt eget piss enn feks. moren din sitt.. Eller?
Vis hele sitatet...
KP til deg for å treffe spikeren på hodet altså! Du har helt rett, jeg er mer komfertabel med mitt eget piss, enn hva jeg er med f.eks moren min sitt piss. Noe annet vil jeg egentlig bare kalle sykt. (Nei, jeg prater ikke drit om deg og ditt forhold til moren din sitt piss)

Nå vil jeg gjerne vite hva du vil fram til.
Sist endret av SalkiN; 14. januar 2008 kl. 22:01.
Vil bare nevne til dere som rabler om bakterier osv. Urin som er "fersk" er det knapt bakterier i, det hadde ikke vært farlig å BADE for den del i urin, sålenge det ikke er gammelt.

Regner også med at de som pisser i dusjen, gjør det omtrent med en gang de starter å dusje. Ergo, det blir ikke noe urin igjen i dusjen med mindre du liker å pisse oppover vegger etc.
Sitat av SalkiN
KP til deg for å treffe spikeren på hodet altså! Du har helt rett, jeg er mer komfertabel med mitt eget piss, enn hva jeg er med f.eks moren min sitt piss. Noe annet vil jeg egentlig bare kalle sykt.

Nå vil jeg gjerne vite hva du vil fram til.
Vis hele sitatet...
Sorry, formaterte meg litt feil..
Poenget er at selv om folk ikke synes at det er ekkelt å pisse i sin egen dusj så betyr ikke det at de har lyst til å utsette andre for det Jeg mente at selv om DU pisser i DIN dusj så betyr ikke det at du vil pisse i din mors dusj.
"Du gjør ikke det du ikke vill at andre skal gjøre mot deg!"

Fy faen, dette ble idiotisk.
Sitat av Aela
Vil bare nevne til dere som rabler om bakterier osv. Urin som er "fersk" er det knapt bakterier i, det hadde ikke vært farlig å BADE for den del i urin, sålenge det ikke er gammelt.
Vis hele sitatet...
Det er samtidig hvert og nevne at det kunn er ditt eget piss som er ufarlig.
Raww.. pisser i min egen dusj.
Det er vel ikke noe gale/ekkelt ved å pissse, ha seg i dusjen, og div. ting?
Skjønner ikke hvorfor folk synes det er så fryktelig ekkelt å komme i kontakt med sin egen urin. Urin fra friske personer er helt sterilt og består for det meste av vann.
Sitat av KultNick
Skjønner ikke hvorfor folk synes det er så fryktelig ekkelt å komme i kontakt med sin egen urin. Urin fra friske personer er helt sterilt og består for det meste av vann.
Vis hele sitatet...
I tillegg tviler jeg på at alle her som har ramsa opp "Ja, det gjør jeg - oppigjennom denne tråden bor alene."
Tenk deg at du står å dusjer i samme dusjen som moren, faren og søstra di har stått og pissa i.
Nei takk.
xtapolapocetl, du er beviset på at enhver tråd kan slippe unna stengt tilstand bare det er godt nok skrevet og arbeidet med, keep it up.
jeg pisser i dusjen hjemme!!!!!!! xD
Å urinere i dusjen er herlig. Men å stå i sitt eget piss er sikkert ikke kult, så derfor bøyer jeg meg ofte ned og sikter godt oppi sluket Er faktisk hygienisk å urinere i dusjen, da man kan vaske kuken rett etter. Man går som regel ikke og vasker kuken i vann for hver gang man har urinert.

Lurer på om det finnes en slik gruppe på facebook "Vi som pisser i dusjen" ?
Tisser jeg i dusjen? Ja, hvorfor ikke?
Hyggelig å se at så mange lot seg engasjere.

Jeg ser at de fleste tisser i dusjen i større eller mindre grad. Jeg ser også at det er noen argumenter som går igjen blant motstanderne.

"Jeg liker ikke å dusje/vasse i mitt eget piss" - Hvis avløpet ditt er noenlunde åpent, vil ikke dusjkabinettet fylles opp så et pissvannbasseng kan oppstå. Og når man tisser i dusjen tisser man gjerne nedover mot gulvet, ikke oppover eller "innover". Med mindre man har et helt åpent avløp uten rist vil det naturlig nok forekomme noe dråpesprett, men jeg ser for meg at de 25 literne med varmt vann som strømmer over kroppen hvert minutt løser opp og fører med seg eventuelle dråperester ganske fort.

"Det er uhygienisk" - Vi har vel fått fastslått nå at det ikke er uhygienisk å ha kontakt med sitt eget piss. Urin er i utgangspunktet sterilt. Det kan riktig nok få med seg uhumskheter på vei ut av kroppen, men dette er eventuelt ting du allerede "har".

Den mest interessante innvendingen følger her.

Sitat av SalkiN
Jeg synes heller ikke at man kan kalle dette "et av de siste tabuene i det frie og moderne samfunnet". Enkelte ting er rett og slett bare galt. Jeg synes det blir det samme som å si at "å ha sex med søsteren sin er et tabu, det er greit, så lenge man gjør det i sitt hjem, og husker på å bruke riktig prevansjon." Det er bare galt, i mine øyne.
Vis hele sitatet...
Interessant, du sammenligner omgang med ufarlige kroppsvæsker med blodskam. Er det i dine øyne like galt å ha omgang med sæd, annet enn i forplantningsøyemed (utløsning inne i skjeden)? Sæden har jo bare én oppgave, og den innebærer ikke svelging eller spruting hit og dit. Syns du det å gi noen en rimjob (selv i den rensligste setting) er galt? Endetarmen har jo kun som oppgave å støte ut avfall, og om noen skulle finne stimulering av den erogene analåpningen givende, må de vel være sykt dekadente / psyke i hodet?
Sist endret av xtapolapocetl; 14. januar 2008 kl. 23:35. Grunn: typo
Sitat av Restyle
Det er samtidig hvert og nevne at det kunn er ditt eget piss som er ufarlig.
Vis hele sitatet...
Sant nok, men det har vel ikke noe å si i denne diskusjonen egentlig. De aller fleste som pisser i dusjen, gjør det omtrent med en gang som jeg sa. Det har jo noe med at når du får vann på kroppen, så kommer følelsen av at du nettopp, må pisse. Etter alt fra 5-25 min i dusjen med diverse innsåping, er det ikke noe av urinen som er igjen i dusjen, men mindre du pisser oppover veggen
Skjønner egentlig ikke helt hva folk mener at det lukter når du pisser i dusjen. Lukter sikkert hvis du pisser og stikker ut av dusjen med en gang. Men hvis du skylder dusjen, så lukter det jo ikke en ditt.

On-toppic: Jeg pisser i dusjen
Glemte det med lukta. Jeg grøsser med tankte på hva slags pillråtne rørsystem som må finnes der ute, hvis folk faktisk opplever at det lukter piss fra rørne etter en liten tømming i dusjen.

Du pisser, si, 0,5-1,5 liter i dusjen, ned i sluket. Det går 25 liter varmtvann gjennom dusjen hvert minutt. You do the math.
Oog, du våkner opp etter en god natts søvn, pisser lunkent piss, som kan hende lukter til tider.
You do the smell.
Pisslukta er der mens du pisser, ikke i etterkant. Det blir en slik utrolig pillråtten lukt av blandinga av varmt vann og piss. Dampen fra vannet bærer jo lukta og amoniakken mye lettere opp til dine lune nesebor og da
Sist endret av Pagliacci; 15. januar 2008 kl. 00:25.
At det kan lukte innledningsvis skal jeg ikke protestere på, men hvis pisset ditt er så stramt at lukta overlever skylling/utblanding med 100 ganger så mye varmtvann, samt diverse såpeprodukter, tror jeg det er på tide å kontakte fastlegen din.
Er pisset gult/lukter det sterkt, så drikker man ikke nok vann. Enkelt og greit.
Sitat av xtapolapocetl
At det kan lukte innledningsvis skal jeg ikke protestere på, men hvis pisset ditt er så stramt at lukta overlever skylling/utblanding med 100 ganger så mye varmtvann, samt diverse såpeprodukter, tror jeg det er på tide å kontakte fastlegen din.
Vis hele sitatet...
Hehe, true.. Pointet er vell at jeg, og noen fåtall andre her inne, heller velger og gå på dass, enn å lukte denne lukten. I tillegg syns jeg personlig det er lite renslig og pisse i dusjen.. Men hey? Min mening
Sier ikke hvorvidt det er helsefarlig eller ikke, bare påpeker at folk har forskjellige syn på renslighet (:
OK, det å unngå dusjurinering fordi man ikke ønsker lukten der og da er helt legitimt i min bok (kan ikke si jeg merker noe særlig til det selv). Jeg var under den oppfatning at man argumenterte med at denne lukten satt igjen i rørsystemet og lagde kvalm i lang tid etterpå, beklager hvis jeg misforsto.

Og min forrige post var svar til Restyle, ikke Scrotum