Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  219 28063
..Jeg tisser ikke i dusjen, det har hendt, men det er veldig, veldig skjedlen.

Grunnen er vell at jeg har en slags psykisk bariere akkurat der som bare sier "NEI!"
Syntes i grunn det er litt ekkelt, men smakken får vere som baken, så lenge det ikke er min dusj man tisser i.
Jeg vet bare at jeg hadde klikket ringo hvis jeg hadde blitt pissa på. Av hvem som helst, hvor som helst
Sitat av ulldott
0,7 liter er da ingenting! Skal innrømme at jeg i et svakt øyeblikk eller to har nesten fylt en 1,5l-flaske.

Det at fjortenårige jenter ikke tør si at de tisser i dusjen er kanskje ikke helt sant. Det kan hende de ikke har kommet helt over "tiss er så ekkelt, æsj"-stadiet, og derfor faktisk ikke gjør det.
Vis hele sitatet...
Eventuelt så er det ekkelt å tisse i dusjen, på beina, i øret eller hvor enn man måtte finne det passende. Som sagt: Deler man dusj med andre, og ikke har diskutert hvorvidt tissing i dusjen er greit, bør man forholde seg til (tydeligvis u)vanlig folkeskikk og benytte seg av toalettskåla. Jesus.
Man skal da selvfølgelig ikke pisse i dusjen, det er uhygienisk. Det er kanskje skit uansett som kommer rennende av deg, men jeg har enda ikke hørt noen her prøve å si at da er det ok å pisse i vasken også selv om det går ut på akkurat det samme.

Æsj synes jeg.
Jeg pisser i dusjen av og til, prøver selvfølgelig å treffe sluken åsså pisser jeg i vasken i fylla.
jeg pisser i dusjen og vasken jeg og,det er sweet
Nei, det gjør jeg ikke.. Som andre sier, å våkne til lukten av varmt piss klarer jeg meg uten ;p
Gjør nok det avogtil ja.. Fyrer though opp dusjen på høyeste nivået og spyler gulvet etterpå
jaG
Produktutvikler
Det å urinere i dusjen har jeg lagt fra meg. Husker jeg gjorde det for en god stund siden da jeg var mindre.

Ser ikke problemet med det, du er jo der for å vaske deg. Hvorfor ikke late vannet vis du må? Vis du klarer å styre strålen så ca ned mot sluket, så burde det vel gå bra. Stedet vil jo bli oversvømt av såpevann uansett. Så sant du ikke pisser over hele dusjen da.

Og til dere som sier dere ikke vil stå til ankelene i piss, er sluket deres tettet av hår?
Det renner jo relativt fort ned i sluket og det renner jo så mye annen dritt av dere, så hvorfor ikke bli kvitt urinen også.

Sitat av Scr0tum
Pleier som regel aldri å gjøre det. Liker ikke våkne opp til lukta av varmt piss...
Vis hele sitatet...
Dette kan lett unngåes ved å urinere ned i sluket, dusje slik at det renner såpevann der og spyle området rundt etterpå.
Sist endret av jaG; 14. januar 2008 kl. 15:54.
Tisser mer enn gjerne i min egen dusj. Er jo tråsalt helt mutters alene og føler behover. Med å føle behover tør jeg faktisk inrømme at jeg urinerer hvor det passer meg, om jeg må. Ikke så alle forbipasserende (gående) kan se meg, litt mer diskrè. Men om en eller annen bilist legger merke til det er det jo ikke noe farlig.

Jeg tisser i dusjen fordi jeg faktisk føler en viss trang til å gjøre det. Enkelt å greit. Jeg tisser ikke på offentlige bad/dusjer fordi jeg repsekterer andres etikk og normer. Det skjer jo selvsagt i guttedusjen etter en svett gymtime, men da det regnes som humor av meg og flere klassekammerater.

Det med fjortissjentene og andre i denne sinnsyke alderen er jo helt klart. De er jo selvsagt for "kule" til dette, og det er skikkelig "æææææsj og æææææsj". Lite vi kan gjøre med det.

Sånn ellers, jeg finner tanken om at andre i en offentlig dusj urinerer helt forkastelig. Enkelt og greit, sånn føler jeg det. Og jeg tror flertallet her mener det samme.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Tja, bare hvis jeg absolutt har en pressende følelse, ellers venter jeg litt, går ut og tisser og går tilbake i dusjen.

Men det er ingenting som som å tisse på Kyrre12 mens han er på kne i dusjen!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Dette tar meg tilbake til en viss hybelguide som var i en skoleavis/gratisavis som ble delt ut når jeg gikk på vidergående skole.

De hadde et punkt om tissing i dusjen: Alle gjør det, uansett hvor mye de nektet.
Jeg tisser jo i dusjen selv til tider, hvem gidder å gå ut av dusjen til kulden på utsiden av dusjkabinettet når man bare skal lense litt?
Jeg blir drittforbanna de få gangene det andre behovet melder seg, for det kan man ivertfall ikke gjøre i dusjen (eller kan man?)

Uansett, jeg spurte mine medelever som satt å nøt dagens kopp med kakao fra vår kjære automat, og fikk alskens skøyeraktige svar tilbake. Og jeg fikk jo selvfølgelig høre det da jeg innrømte at, ja visst faen pisser jeg der jeg står.
Er det ikke en hudsykdom hvor man fikser det med å pisse på hender eller hvor enn det måtte være? Vill da konkludere med at det er sundt å pisse litt på leggen sin eller noe slikt i dusjen.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Jeg tror bæsjen hadde oppløst seg og til slutt forsvunnet om du gjorde det i dusjen, unntaksvis store matrester som har kommet gjennom systemet?
Offtopic: Alle her er vel glade for at det er et anonymt forum?
Sitat av spaceinvader
Er det ikke en hudsykdom hvor man fikser det med å pisse på hender eller hvor enn det måtte være? Vill da konkludere med at det er sundt å pisse litt på leggen sin eller noe slikt i dusjen.
Vis hele sitatet...
Mener å ha hørt at samene pisset på hverandre mot mygg
Ministry of Love
sptz's Avatar
En noe underlig undersøkelse.. Jeg ville følt det å tisse i dusjen som uhygienisk. Derfor har det heller ikke vært et tema. Det er stort sett et toalett i nærheten av dusjen. Jeg har faktisk aldri vært en plass det ikke var tilfelle.

Likevel ganske interessant at det var så stort sprik mellom undersøkelsene...
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Urin er vel brukt i mange kjerringråd (kreft, brennmaneter m.m), men at den er brukt i medisin utover det tviler jeg på.
Det funker fett å pusse tenna i dusjen også, så sparer man tid.
jeg tisser i dusjen kun i min egen da..
For ein kul tråd! eg har urinert i dusjen, ja, men det er ikkje nokon vane. Min morgonrutine er slik:

1. stå opp og gå ut på badet
2. skrur på dusjen
3. tisser, i doen, mens eg venter på at dusjen skal verte varm
4. dusjer

Men eg har ingenting imot tissing i dusjen.
Jeg tisser ikke i dusjen. Det er en grunn til at toalett finnes, og jeg foretrekker heller det, enn å "dusje" i min egen urin.

Når det kommer til å tisse i offentlig dusjer synes jeg dette er å gå litt streken. Hvis du tenker på om du selv har lyst til å stå å dusje der andre har tisset, så tror jeg de fleste sier neitakk.
Vi hadde faktisk en heftig diskusjon for ca 1 måned siden, da en i klassen tisset i dusjen etter gym`n, og lagde selv svært oppstyr av det. Tror de fleste gjorde seg en egen mening om at det ikke var greit.
Ah, den herlige følelsen av å slå lens i Guds frie natur. Bare slenge'n ut og spre det utover skaperverket. Herlig! Ikke bare gjør jeg det; jeg er stolt over det. Det er så godt å kjenne urinet renner ut av kroppen med en hard stråle, samtidig som jeg ikke trenger å tenke på hvor jeg skal sikte. Bare spyle det utover akkurat som jeg vil, lage en ballong og la det stå til!

Elsker alle situasjoner som jeg slipper å tenke på at jeg må treffe do når jeg tisser. Ja, jeg tisser i dusjen.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Jeg må bare si; for en _skrekkelig_ kjedelig, triviell og uinteressant tråd. Men nei, jeg tisser aldri i dusjen. Tror ikke det er spesielt uhygienisk eller noe, men toalettet fins for to grunner, og den ene er tiss.
Sitat av EoN
Mener å ha hørt at samene pisset på hverandre mot mygg
Vis hele sitatet...
lol... det er samene det ^^
Dette er gjort kun et fåtall ganger (snakk om å telle på 1hånd) i svake øyeblikk, ikke nødvendigvis fordi jeg har noe imot det, gjør det bare ikke og har aldri behov for det heller.

Skal jeg i dusjen, pisser jeg før jeg går inn og er ikke verre enn og vente til jeg er ferdig før jeg pisser.
Sitat av thomasf
Jeg må bare si; for en _skrekkelig_ kjedelig, triviell og uinteressant tråd. Men nei, jeg tisser aldri i dusjen. Tror ikke det er spesielt uhygienisk eller noe, men toalettet fins for to grunner, og den ene er tiss.
Vis hele sitatet...
Jeg må si meg enig i 50% av det du sier. Jeg synes tråden er det motsatte av gjedelig, og veldig interessant. Men jeg er veldig enig i det du sier om toalettet. Det finnes i hovedsak for 2 bruksområder, pissing og driting, dog også som stoppested etter en lit for hard runde på byen.

Det er jo også en grunn for at toalettet bare er forbeholdt disse 2 bruksområdene, hadde det vært greit å skylde hendene i dassen, så hadde det jo vært ganske utbredt å pisse i vasken.

Eller er det faktumet at det er bare føtterne som berører samme gulvfalte som man tisser på, og derfor gjør hele greia ok ? For det er jo ikke like ekkelt å trø i noe, som det er å få det i f.eks ansiktet.

Nei, jeg pisser ikke i dusjen, synes hele greia er ekkelt, jeg har den mentale instillingen på at tiss, er noe som er skittent, og bare er forbeholdt dassen, og moder jord. (okey, kanskje på gata eller i en bakgate skulle behovet være så stort at klærne er i fare.)

Jeg synes heller ikke at man kan kalle dette "et av de siste tabuene i det frie og moderne samfunnet". Enkelte ting er rett og slett bare galt. Jeg synes det blir det samme som å si at "å ha sex med søsteren sin er et tabu, det er greit, så lenge man gjør det i sitt hjem, og husker på å bruke riktig prevansjon." Det er bare galt, i mine øyne.
Å ha sex med søsteren sin er jo incest og faktisk ulovlig :-|
Sitat av EoN
Mener å ha hørt at samene pisset på hverandre mot mygg
Vis hele sitatet...
Jepp. Det gjør vi.


OnTopic: Noen sier de pisser før de går i dusjen, andre mens de dusjer, og noen etter at de har dusjet.

Jeg mener at det å pisse rett etter man har dusjet mens man fortsatt er avkledd er mye mer uhygienisk enn å pisse i dusjen. Grunnen tror jeg de fleste finner ut selv.
Sist endret av SameGeriljaen; 14. januar 2008 kl. 16:58.
pisser i dusjen jeg også^^ faktisk så er det like delig å pisse i dusjen som å pisse i skogen ^^
jamen yolo da.
luni's Avatar
Jenter tisser ikke, så nei.

(Skulle man mot formodning høre lyder av nedtrekking fra et toalett hvor en jente befinner seg, så er det kun for å skjule snortelyder. Kjenner dere jenter som tilsynelatende bruker toalettet kan dere glatt konkludere med at hun er på kjøret.)
Jeg pisser ikke i dusjen.
Toalettet er 3 meter ifra, så hvorfor ?
Hm, ettersom jeg er en person med meget få skrupler kan jeg stolt erklere; Ja, jeg tisser i dusjen (Min egen) Og hvorsomhelst ellers, om behovet skulle melde seg.

Har jo selvfølgelig noen 'sosiale sperrer' som forteller meg at å slenge fram hageslangen rett foran nesa på bestemor for å vanne blomstene ikke er helt bra.
Sitat av Crimatix
Jeg pisser ikke i dusjen.
Toalettet er 3 meter ifra, så hvorfor ?
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke?
Sitat av fabianca
Jenter tisser ikke, så nei.

(Skulle man mot formodning høre lyder av nedtrekking fra et toalett hvor en jente befinner seg, så er det kun for å skjule snortelyder. Kjenner dere jenter som tilsynelatende bruker toalettet kan dere glatt konkludere med at hun er på kjøret.)
Vis hele sitatet...
Aha, det er det jeg har mistenkt
Jeg passer alltid på å stå litt langt bak, forså å rette strålen rett i sluken. Slik at allt går nedi, og ingenting kommer opp igjen Det skjer dog ikke hver gang jeg er i dusjen, men kanskje hver 4. gang jeg dusjer elns.
Kunne aldri tenkt meg å gjøre dette offentlig heller.
Dette gir meg flashbacks... Jeg urinerer alltid i dusjen når jeg føler behov for det. Også fordi jeg ikke har eget toalett på mitt bad, og jeg akter ikke å springe naken 2 etg. bare for å ta en piss, når jeg heller kan la det akslerere ned i avløpsrøret.
Nå har det seg slik at min mor har nese som en narko hund og har forbudt meg å pisse i dusjen. Alltid etter hun har "patruljert" på badet mitt, kommer hun med en tegning om hvorfor jeg IKKE må urinere i dusjen. Hele prosessen: At det sitter igjen i en rist/sil nede i dusjen, som gjør at det stinker urin i hele kjelleren flere dager etterpå(?)...
Uansett, så får jeg gleden av å føle meg litt "hekkan" når jeg lar naturen gå sin gang, ettersom jeg ikke har lov.
Sitat av xtapolapocetl
Fair enough.

Ang. hygiene, pisslukt osv: Jeg står selvfølgelig ikke til ankels i pissvann. Urin er urent og skal vekk, men at det skal sitte igjen noe etter kontinuerlig spyling med varmt vann + ymse såper i noen minutter har jeg vanskelig for å tro. Dessuten, når behovet melder seg for meg er det alltid tidlig i prosessen, før vasking av kropp og evt. hår. At noen syns det er ekkelt har jeg forståelse for, men man er vel litt vel engstelig hvis man unngår det utelukkende av hygieniske/helsemessige årsaker. Regner med at de samme menneskene går med plasthansker, munnbind og antibakteriell såpe i lomma.
Vis hele sitatet...
Korriger meg hvis jeg tar feil, men urin er vel grunnet høyt saltinnhold sterilt? Mao er det kun samfunnsnormene våre og kulturen som gjør at vi assosierer væsken med noe ekkelt.

Ikke det at tanken på at urin er en steril væske gjør at du når som helst kan komme og pisse ned hele dusjkabinettet mitt, men det er jo hygienisk sett like rent som vannet i dusjen(om ikke renere!).


Personlig pisser jeg ikke så ofte i dusjen, mest fordi jeg sjeldent må pisse i dusjen. Men jeg har en annen stygg uvane som veier opp, jeg har nemlig en altan ut fra rommet mitt, og av å til hvis jeg på pisse om natten så hender det at jeg ...
Sist endret av Petter Pan; 14. januar 2008 kl. 18:20.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Frisk urin er steril ja, men som wikipedia sier:

Urine excreted by healthy kidneys is sterile. When it leaves the body, however, the urine can pick up bacteria from the surrounding skin, which would contaminate it. It is not advisable to use urine to clean open wounds.
Vis hele sitatet...
Det er jo også dokumentert at flere sivilisasjoner drakk urin (egyptere f.eks)
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Hvis man piercer en Prince Albert er det anbefalt å rense smykket med sitt eget (ferskt) urin. Dette skal vel gjøres i en uke eller to før man går over til andre rense midler.
Jeg har dog forstått at DIN urin ikke har samme legende effekt på på andre, som på deg selv.
Gjør akkurat samme som OoM, kunne likegreit kopiert innlegget hans. Det gjøres bare når man plutselig får trangen og man ikke gidder å få vann over hele gulvet eller ut i kulda


Sitat av speq
dog forstått at DIN urin ikke har samme legende effekt på på andre, som på deg selv.
Vis hele sitatet...
Sånn teoretisk sett er det litt individuellt hva man skiller ut for stoffer og i hvor store konsentrasjoner, uten at det skal ha noe særlig å si. Men folk har jo forskjellige naturlige bakteriefloraer, selv om det er få bakterier som skilles ut gjennom urinen. Når urinen filtreres i nyrene er den 100% steril, men det kan komme bakterier inn i urinen gjennom forskjellige vevstyper den går gjennom på vei til urinblæren. Så man anbefales ikke å rense åpne sår f.eks med urin
Dette var noe jeg gjorde tidligere, men nå di siste 5 årene har jeg ikke klart det.

Ikke at jeg har villet men det er så, rett og slett fordi jeg syntes det er ekkelt.
Etter vi flytta så fikk vi relativt liten dusj, så da skippa jeg det...
Urin kan være så sterilt som det bare vil! Det lukter fremdeles urin! Og den lukten setter seg i avløpssystemet. Det er en grunn til at toalett har en "lomme-funksjon" for å holde lukten fra avløpssystemet borte. Dette har ikke en dusj! Da er det bedre å late vannet i en vask.
pisser i dusjen ja, hva så? ekke sånn at jeg sikter på føttene mine og plasker etterpå.
dessuten kommer du til å stå og tråkke på såpe og shampo etterpå som renner ned i flere minutter.

tenkt når du får en unge da? nesten sikker på at den kommer til å pisse,drite,spy på deg engang, kanskje headshot også?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av hyys
Urin kan være så sterilt som det bare vil! Det lukter fremdeles urin! Og den lukten setter seg i avløpssystemet. Det er en grunn til at toalett har en "lomme-funksjon" for å holde lukten fra avløpssystemet borte. Dette har ikke en dusj! Da er det bedre å late vannet i en vask.
Vis hele sitatet...
Joda, dusjer også har vannlås. Ellers hadde du hatt luktproblem i dusjen også... og det har du ikkje.
You just had to keep asking questions...

Jeg pisser i dusjen, og driter i hvor det treffer. Er jo en dusj for faen, vannet treffer overalt. Dere som sier at dere må skylle godt, det er jo "auto-skyll" hele tiden?
Sitat av max-mekka
Jeg tisser i doen hjemme, og vasker meg i dusjen, som man normalt burde gjøre.
Vis hele sitatet...

Normalt, og normalt. Ikke ut i fra tråden her iallefall.

Personlig har jeg aldri tisset i dusjen, ser ikke hvorfor det skal være så utrolig digg å trø i sitt eget piss.

Synes det blir som å vaske seg i dassen.
Jeg tisser i dusjen hver gang jeg dusjer jeg, bare hjemme vel og merke da. Jeg har litt lyst til å drite i dusjen også, men det blir så stress å ta opp den rista vannet renner ned i (kommer ikke på hva det heter i farta ) så det er egentlig mest praktisk å gjøre i doen eller naturen
jeg gjør det ikke. Jeg går på do før jeg dusjer. Hvem er det som fiser i dusjen da? (PS: Det er ikke bra mtp lukten :P)
Selv katta mi er rensligere enn dere som pisser i dusjen