Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  255 23028
Drømte at jeg klådde på puppene til noen jenter.. -.-
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Husker en av de merkeligste drømmene jeg hadde:
Jeg gikk rundt med to kompiser i Kongens Gate (Oslo) mot Stortinget. Det var på natten. Når vi kom fram til stortinget, så stod det er merkelig kjøretøy der, en blanding mellom Il Tempo Gigante (fra flåklypa) og en gokart. Vi satt oss i denne doningen og kjørte ned Stortingsgata mot Nationaltheatret. Når vi kjøre forbi bussholdeplassen ved N.Theatret, så stod det en svær gjeng med pakistanere der. Siden denne doningen vi satt i gikk fra 0-100 på under 1 sek, så tenkte jeg at jeg skulle være litt gæren og rope noe dritt til denne gjengen også kjøre som faen. Jeg roper og slenger masse dritt, og tråkker gassen i bånn.. Men bilen ville faen ikke bevege seg, så vi trillet rolig inn rett foran denne gjengen. Da ble det bråk.

De reiv oss ut av bilen, og truet oss med pistoler. Vi startet å gå opp igjen mot Stortinget... Når vi hadde kommet fram dit, så var det bare 2 pakistanere og meg igjen (gud vet hvor de andre hadde blitt av). Når vi passerer stortinget, så ser jeg to vakter, og roper på hjelp. Disse kommer løpende, og prøver å roe ned pakistanerne. Den ene pakistaneren skyter den ene vakten i hodet. Den andre pakistaneren drar fram en kniv og går sakte mot den andre vakten, som er livredd, og går sakte bakover mot en vegg. Så tar pakistaneren mens han sier "Stab Stab Stab", og stikker vakten med kniven 40 ganger (noe sa meg at det var akuratt 40 stikk). Når disse to vaktene var døde, så sikter den ene pakistaneren pistolen mot hodet mitt og sier "Nå skal du dø... 3.. 2.. 1...". Da våknet jeg.
Tidligere drømte jeg alltid at jeg skulle på skolen på morgenen. Men da jeg kom frem på skolen og skulle sette meg ved pulten i klasserommet til første timen, så oppdaget jeg at jeg stor der kun iført boxer! Også går jeg ut i gangen for å prøve å finne klærne mine, men jeg finner de ikke. Så må jeg gå inn i klasserommet og sette meg kun med boxer igjen...

Dette har jeg drømt MANGE ganger


Da jeg var liten, og omtrent hver gang jeg overnattet på hytta, så drømte jeg at jeg satt i sofaen på stua og et troll kom mot meg og skulle ta meg. Og jeg klarte liksom ikke å komme meg ut av sofaen. Jeg så bare at trollet kom nærmere og nærmere meg, og tilslutt tok det tak i meg og begynte å riste meg. Husker jeg grudde meg til å sove pga den drømmen der. Drømte det nesten hver gang jeg var på hytta før.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
beste drømmen er dem nå man blir ilamme drømmedama helt til man våkner :/
Drømmer nesten aldri og drømmer jeg så kan jeg ikke spise drikke eller gjøre som jeg vil...

beste drømmen var når jeg var liten dø fløy jeg i drømmen min
Jeg for min del liker ikke drømmer der det går meg godt/ønsker oppfylles etc. Følelsen av "det var bare en drøm" er såpass kjip at jeg egentlig foretrekker å våkne av en ordentlig fæl drøm i stedet; i natt drømte jeg at jeg skulle til Florida på ferie tre uker i august... det var så virkelig Har også opplevd å bli milliardær i drømme, DA er det kjipt å våkne da!

Ellers er det flere type drømmer jeg helst skulle vært foruten. For eksempel når jeg frivillig gjør noe jeg aldri ville gjort i virkeligheten; drømte for noen måneder siden at jeg hadde sex med elevrådslæreren min. Klarte ikke å se på han i ettertid.