Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  255 23030
Opprinnelig postet av Dweep
Sikker på at du ikke har drømt noe annet?
Jeg fikk ihvertfall vite av en lege at hvis man drømmer at man dør, så dør man i virkeligheten også! det er noen kontakter i hjernen som brytes!
Vis hele sitatet...
Det er derfor man dør i virkeligheten hvis man dør i The Matrix
Drømte at damen min kvelte meg her om dagen. Ekkelt, kjentes utrolig virkelig ut.

Drømte òg en gang at en tysker tvingte meg ned på kne og skøyt meg i nakken. Alt ble fadet til svart. Skummelt.


Alle de seksuelle drømmene er best.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har drømt alt mellom himmel og jord...att havet var av kaffepulver, at jeg gjemte spice girls bakom en sofa, hoppet ned stup, sloss mot robotene i "I, Robot" på sykehuset i tromsø, blitt hentet av taxien i Taxi 3, at jeg har vært med i counter strike...osv..

Drømmer er snodige og ekstremt kule...
Sjekk denne:
http://www.tragisk.com/index.php?id=tips018
En del kule drømmer her

Jeg drømmer av og til om en nedsnødd Mustang, og inni sitter en gammel dame med en katt på fanget.
Katta snakker...og jeg flytter fra huset mit...

Men har ofte seksuelle drømmer etter å ha hatt det litt gøy med dama, blir som en slags fortsettelse...
De beste er hvor jeg finner ut at jeg kan fly. Helt genialt. Hadde et max mareritt når jeg var liten en gang. Var i en surreal verden med en slags sittebenk midt i mørket, jeg vet ikke om det var speil på hver side, men den føltes loopet hele veien så langt jeg kunne se. Ut av ingenting kom det en større rakkett mot meg som jeg landet på fronten av, rakketten skøyt meg mot en blink, avstanden fra sitteplassen til blinken virket uendelig, og farten på raketten virket altfor fort. Det var noe av det sykeste. Alt fadet ganske poff når jeg traff blinken, jeg følte meg død og alt var sort. Det var så altfor ekte.

Flygedrømmer er de gøyeste.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Spug
Det er derfor man dør i virkeligheten hvis man dør i The Matrix
Vis hele sitatet...
da jeg leste dette tenkte jeg umiddelbart på drømmer der man ender opp med å falle fra en stor høyde... enten våkner man på gulvet noen timer senere uten å skjønne hvordan man kom seg dit, eller så våkner man akkurat i det/rett før man faller utfor sengekanten ("stupet" i drømmen).

en annen ting er jo når man har et lite "uhell". jeg husker iallefall da jeg var liten (les: mange år siden) og tissa meg ut om natta (jeg var ingen sengevæter, men det er vel ganske normalt at det skjer når man er mindre, en sjelden gang ?

uansett... jeg husker iallefall at jeg drømte at jeg gikk på do når dette skjedde...
-----

ooh der var en skjult perle fra min barndom ^^
Verdens beste drøm må vel være når jeg drømmer at jeg kan fly og gjøre ting som faller inn. Alt er mulig for meg og jeg tar meg til rette. Og dette er da mye bedre enn virkeligheten
jeg hadde en drøm hvor jeg ble dratt ned i sanda. så ble det game over og jeg begynte på nytt..

lucid dreams er utrolig morro!
Jeg har hatt mangen rare drømmer oppigjennom årene.
Men de drømmene jeg får mest ut av i etterkant er de som virker HELT virkelige, der jeg dør. Når jeg våkner opp fra en slik drømm og er helt sikker på at jeg har dævvet er det bare het fantastisk og leve..!
Resten av dagen blir bare superbra uansett hva som skjer, jeg er bare utrolig lykkelig for og vere i live.

Andre drømmer som bare er iriterende er slike der jeg får massemasse penger, og en perfekt dame , et flott liv og den råeste bilen ever.. Så våkner jeg. Uten dame, uten penger, og Lamborghinien min er borte vekke.. Det er bare kjipt.

Andre drømmer der jeg forstår at jeg drømmer midt i drømmen, for så og begynne og løpe rundt og gjøre hva jeg vil, og leke gud, så blir jeg lei. Og vil våkne. Men det er bare hjernen som er våken. Resten av kroppen sover fortsatt. Og jeg klarer ikke snakke eller bevege meg eller noe. Tror dette kalles REM-Søvn eller noen slikt. Husker første gang det skjedde, da ver jeg liten pjokk, og trodde jeg var blitt lamm. Men nå skjer det ganske ofte, og jeg pleier bare og vente til jeg klarer og bevege meg.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
For ca. 3 år siden drømte jeg masse. Husker spesielt en drøm som var litt skummel, men den ble morosom når jeg drømte den nesten hver dag i mange uker! Jeg går ute og plutselig detter jeg ned et stup! Jeg detter og detter og det kribler i magen så treffer jeg bakken og får skikkelig vont. Men jeg lærte meg å falle fort og våkne før jeg traff bakken :P Skulle ønske jeg hadde den drømmen forsatt.
Jeg pleier å innse inne i drømmen at det bare er en drøm, så hvis det er et mareritt pleier jeg bare gjøre ett eller annet som gjør at jeg våkner, hvis det er en god drøm bare håper jeg på at jeg ikke våkner, noe som jeg som oftest gjør når den kommer til det beste.

Husker en dag jeg hadde spilt jævlig mye age of empires 3, om natten drømte jeg kun om de soldatene som går rundt i spillet Det var veldig irriterende siden jeg våknet ca. 5 ganger men bare begynte å drømme om dem igjen når jeg sovnet.

Av de gode drømmene er det vel helst seksuelle drømmer.
Jeg elsker drømmene der jeg flyr. Forrige gang jeg drømte at jeg fløy kunne jeg vedda på at det ikke bare var en drøm, mer som en slags åpenbaring som hjalp meg å innse at jeg faktisk kunne fly.
Det føltes så ekte, og jeg var sikker på at nå hadde jeg funnet ut hvordan mennesket kan fly, og jeg kunne ikke vente med å komme meg opp på taket og vise broren min hva for en turbofet skill jeg hadde å vise han. Jeg skulle fly til skolen. Det føltes som jeg fløy like lett som i drømmen helt til jeg traff bakken.
Og selvfølgelig, som mange andre har nevt; ikkeno slår sexdrømmene.
Det hender at når jeg drømmer, skal jeg svare en person som sier noe til meg i drømmen.
Jeg sier det jeg skal si til personen, men det høres ut som om jeg er langt vekke. Jeg blir irritert på meg selv, fordi da vet jeg at jeg våkner snart.

Har så lyst til å innse at jeg drømmer, har kun gjort det èn gang før, ca 6-årsalder, og da ante jeg ikke noe om mulighetene
Hvis jeg skjønner at jeg drømmer så våkner jeg bare. Lenge siden jeg har drømt, i hvertfall som jeg kan huske. Er det ikke sånn at man alltid drømmer når man sover, men at det ikke er så ofte man husker det? Snakker forøvrig veldig mye i søvne, og det hender jeg tar meg en spasertur også.
Har hatt merkelige drømmer f.eks etter en stor og morsom anledning, hvor jeg er halvt i søvne og halvt våken og gjenopplever stedet samtidig som jeg snakker med personene som var tilstede. Det værste er at noen av disse gangene er jeg klar over hva jeg gjør: Gauler og står i midt på natta. Og ikke nok med det, siden jeg egentlig ikke sover blir jeg trøtt, men jeg hindrer meg selv i å sove siden de andre rundt meg er mer interessante å snakke med.

Og som liten hadde jeg konstant det samme marerittet. Jeg satt i et merkelig tog på toppen av en bakke, og toget satte utfor. Rett etterpå var jeg på et sted jeg ikke kan beskrive, men som hadde den værste lyden jeg noensinne har "hørt" mens et svært bor ulignende noe annet boret inn i skallen på meg. Jeg døde aldri og klarte heller ikke å vokne.

En annen type drøm jeg hadde mye før var at mens jeg skulle sove, ble jeg sakte men sikkert dratt med inn i søvne og på vei til et mareritt. Hvis jeg rakk det klarte jeg å skru på lyset og våkne igjen. Men andre ganger forsvant jeg inn i søvne, og jeg lå fortsatt samme sted bare at nå drømte jeg. And so the nightmare began
Jeg har drømt ofte i det siste at jeg har blitt jaget, ikke nødvendigvis av samme person hver gang, men alt fra aliens til skummle store rotter, som alle prøver å drepe meg, også hver gang har jeg reddet en jente fra det "monstere" som prøver å ta meg, det er ofte jenter jeg kjenner, går på skole med eller noe f.eks. Det er ganske freaky, for når jeg møter de så tenker jeg på drømmen, den virket så ekte at jeg nesten står og venter på ett takk når jeg snakker med de. It's freaking me out man.

Drømmer er morro.

Edit: Skriveleif.
Sist endret av Kukhaar; 12. juni 2007 kl. 19:57.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Den gangen jeg drømte at jeg hadde sex på et 42U rack med alle serverne pipende p.g.a feilende disker var ganske bra.

Nei vent, det var en fantasi.
Drømmer er bare helt konge. Særlig liker jeg når jeg faller ned et stup eller noe, siden da kiler det skikkelig i magen. Men noe jeg ikke liker, er at jeg dør. Det virker så utrolig ekte. Men ingenting slår sexdrømmene... Men kjedelig når jeg er midt inni noe og så plutselig våkner jeg av den forbanna irriterende vekkerklokken og må på skolen. Det er kjedelig.
Drømte at jeg var så stor at jeg ikke kom ut av døra på rommet mitt,
Og at huset vårt var et hotell med ingen rom ..

Også at jeg var ansvarlig for hele verdens ødeleggelse, Drømte liksom ingenting, Men når jeg våknet tenkte jeg liksom; Faen, nå blir snart verden ødelagt.

Eller sånn at jeg moste hele verden med gull xD
Husker ikke helt, Men har den alltid når jeg har feber, Blir bare mer og mer skummel...
Jeg har tre kategorier drømmer:

Terapidrømmene
Disse drømmene er direkte linket til strevsomme ting i hverdagen, ofte gir de et slags svar på et dypt nivå som jeg må tolke selv.

Underholdningsdrømmene
De drømmene som bare er en hyggelig og svært surrealistisk reise. Det er disse drømmene som er sånne typisk "jeg åpner en dør og befinner meg plutselig i Kina sammen med en marsboer, en hyene og tante Sofie og vi drikker te og løser verdensproblemer". For eksempel.

Sanndrømmene
Disse har jeg med jevne mellomrom. De er et varsel om noe som kommer til å skje. De er pakket inn i en del symbolikk som forteller meg om det er gode eller dårlige nyheter i vente. Det tar ofte ca et par uker fra jeg drømmer en sanndrøm til hendelsen faktisk skjer, men jeg har lært å identifisere denne typen drømmer, da de oftere er mye klarere og tydeligere en kategoriene ovenfor.

Min aller morsomste drøm er til dags dato den jeg hadde som fireåring. Jeg drømte at jeg rappet mammas røde Mini Morris og rægget rundt i garasjen, jeg var sinnsykt høy på at jeg kunne kjøre bil
jeg drømte en gang att jeg var blitt bundet og arrestert av 5 10-åringer med rifler etter jeg drepte min bestekamerat som klatret opp og inn i rommet til ei dame jeg likte.
jeg ble så eskortert sammen med en rekke sigøynere som røykte crack og manglet alle tenner, men dog hadde de mange tekopper hengendes etter vogna!?

var ivertfall en veldig underholdendes drøm.

drømte også en gang att en max-mekker lignendes figur hadde sex med min daværende forlovede ... drømmer kan være ville.
Sist endret av Tang0; 12. juni 2007 kl. 23:00.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Den type drøm som kan gi meg et kick er når jeg detter fra et fjell eller lignende, får et skikkelig sus i magen helt til jeg treffer bakke hvor jeg pluttselig våkner
Sitat av julegave
Den type drøm som kan gi meg et kick er når jeg detter fra et fjell eller lignende, får et skikkelig sus i magen helt til jeg treffer bakke hvor jeg pluttselig våkner
Vis hele sitatet...
Jeg drømte at jeg gikk i fjellet og sovnet på toppen av blåtann.
I drømmen ser jeg meg selv rulle utfor kanten i søvne og skli sakte men sikkert ned fjellet og ende opp på en eng ved foten av fjellet.
I engen våkner jeg, og en jente kommer gående mot meg med en øl i hver hånd.
Hun gir meg den ene, uten å si et eneste ord og vi blir liggende å se mot toppen av fjellet mens vi av og til tar en slurk fra flaska...

Rar drøm, men utrolig behagelig.
Fikk ikke noe sus i magen tho, men jeg var utrolig uthvilt da jeg våkna...
Sist endret av Turbolego; 12. august 2007 kl. 01:09.
Jeg har hatt mange forskjellige drømmer:

Drømmer at jeg har sex det kan være spennende og fryktinngytende :P
Drømmer at jeg detter fra en klippe/høyde og treffer bakken med en ekkel følelse.
Drømmer ting som jeg velger jeg skal drømme om. (veldig sjeldent)
Drømmer at jeg er inni halo eller et mission game med aliens og kicker ass .
Ikke husker hva jeg har drømt hehe

Liker best de drømmene man kan fly også kjenner man seg igjen på steder etc
Jeg drømte forleden at jeg kjørte på en moped ned en lang bakke, så kunne jeg ikke svinge eller bremse, så jeg tryna og ned i en bekk, i bekken sto det en ape som hadde på seg en rutete skjorte. Så gikk jeg bort til den og ringte dyrevernet. De svarte ikke,så jeg tok den i hånda og plutselig landa jeg på den gamle barneskolen min, og apen hoppa rundt på bordet der ledelsen hadde møte. Så ble de sure og sånn :P Det var en spesiell drøm, men tror man drømmer mest om morningen og når det er varmt.
Jeg drømte at jeg hadde sex med Jenna Jameson!!
Pussig nok, jeg møtte Jesus i en drøm natt til i dag. Det er noe av det særeste jeg har opplevd så langt i mitt liv. Burde jeg se på meg selv som kristen nå?
Jeg hadde en Ilucid (Våken) drøm her forleden!
Jeg er alltid redd for at jeg skal si feil navn i søvne når drømmer jeg (og selvsagt at dama skal være høre det)
Det er ikke så ofte jeg husker drømmer...
Men..
Det må være en indre del av deg som prøver å få deg til å drømme om din verste frykt.

Jeg har drømt ufattelig mange ganger at noe tar over meg.
Jeg kommer i søvnparalyse, og får ikke rørt meg. Noe prøver altså å ta kontroll over meg.

Det er min verste frykt. At noe tar kontroll over meg, og får meg til å skade mine nærmeste.

Jeg klarer alltid å vekke meg selv. Men jeg føler at jeg må kjempe tilbake!
Du evt de drømmene der du faller og faller så våkner du rett før du treffer bakken?

Vel jeg hadde noen sånne før bare det at jeg våkna alltid etter at jeg traff bakken, sikkelig irriterendes egentlig...
Har opptil flere ganger drømt at jeg må løpe fra en tiger som forfølger meg. Den siste gangen drømte jeg at tigeren oppsøkte meg på lekeplassen i gaten. Det er skikkelig creepy, er akkurat som om jeg kan føle adrenalinet i kroppen mens jeg sover.

Det mest utrolige som har skjedd meg er at jeg drømte fortsettelse fra en natt til en annen natt. Jeg ble forfulgt av en tiger, og akkurat idet den skulle angripe våknet jeg. Neste natt begynte jeg å drømme akkurat der den forrige slapp.
Hadde en merkelig drøm for noen uker siden, som jeg attpåtil husket veldig godt da jeg våknet.
Jeg og en dame skulle ut og gå tur, men først måtte vi vaske håret hennes. Det ble gjort _veldig_ nøye. Når vi endelig kom oss ut havnet vi plutselig midt i en stor ørken. (den klassiske amerikanske Nevada-ørkenen med kvistballer som blåser bortover) Etter hvert snublet vi i en sykkel, og så startet en enorm krangel om hvem som skulle få bruke den til å komme seg hjem. Plutselig, ut av det blå, dukker selveste MacGyver opp og mikser og trikser litt - tada! En tandemsykkel! Vi takket så MacGyver, og syklet videre. Og så våkna jeg.
må først fortelle om noe gøy, broren min lå og sov (7 år siden to år yngre enn meg) på sin 8års dag jeg vekte han med å slå han i panna, når han våkna ropte han "hvem banka kaka!!"
jeg pleier for det meste å drømme at jeg går rundt på en plass jeg savner med en jeg liker, eller at jeg har en slags ukontrollerbar greie med at jeg hopper rundt, og må prøve å lande på en safe plass. (hoppe 10m høyt og lande mest mulig safe på ett hustak eller lignende for så å hoppe fra taket og lande rett i asfalten ellerno).
En gang drømte jeg at jeg skulle gå til butikken, og noen jeg kjente fra barneskolen kommer kjørende i en kassebil med masse tommygunner. de skyter så meg i armer og bein. når jeg våkner klarer jeg ikke å røre meg før det har gått ca ett halvt minutt.
det rare er at jeg føler meg veldig opplagt når jeg drømmer masse syke ting, men ofte trøtt når jeg ikke drømmer.
Det hender ofte i drømmer at folk jeg er glad i dør, og dagene etterpå føler jeg det på en måte som om de snart kommer til å dø, og jeg prøver å følge med på hva de holder på med og sånt så de ikke blir utsatt for fare.
Alle har vell hatt sine sexdrømmer. Disse kan man ikke klage på:P
Jeg entret rommet. Det var stort og for det meste gråfarget. Midt på gulvet var det et rektangulært hull med et horhøynet gitter over. På andre siden av rommet var det en inngang til et annet rom, og til venstre for den noe som kan ligne på et kontor.

Tre store skapninger som kunne minne om en blanding mellom mennesker og dinosaurer løp inn i rommet. Jeg kastet med ned og spilte død. Shit, nå tramper de meg i hjel, tenkte jeg, mens de løp over meg. Det var som at de bevisst ikke tråkket på meg. De lette etter noe. Eller noen. Innerst inne visste jeg at de var her på grunn av meg. Tydeligvis klarte de ikke å ense meg fordi jeg lå urørlig.

Jeg er fortsatt i live. Hvis jeg bare kunne lagre nå, så kunne jeg prøvd igjen om det går galt. Sakte tok jeg ut mobiltelefonen min. De merket det ikke. Jeg trykket på en av de to knappene på beltet og så reaksjonen på displayet. Feil knapp. Ingenting skjedde.

Den ene skapningen dyttet på meg. Jeg rørte ikke på meg. Han skjøv meg bortover veggen. Fortsatt ingen bevegelse.

Jeg må ha besvimt, for i neste øyeblikk var jeg på gulvet i kontoret på andre siden av rommet. Skapningen som hadde dyttet meg var der også. Han lette etter noe i noen skuffer. Så dyttet han på meg og pratet til meg. "Lever du? Hallo?" sa han på en slik måte at han ikke forventet å få noe svar. Han virket vennlig, på en måte. "Hallo", sa jeg på en forsiktig måte. "Jeg våknet nå, du vekket meg." Han skvatt til og slo meg. Smerte betydde ingenting. "Hva er det du har der?" spurte han og pekte på min telefon. "Å, det er bare mobiltelefonen min", sa jeg. "Bare se."

Nå hadde jeg sjansen. Jeg trykket på den andre knappen på beltet, men i det menyen kom opp på skjermen gikk batteriet. Jeg snudde meg til en haug med ledninger som lå på gulvet og fortalte skapningen at jeg trengte å finne en mobillader. Han skvatt til igjen og slo til meg. Smerte var fortsatt ubetydelig. Skapningen hamret løs på en stasjonær Mac som sto på skrivebordet. Det var tydelig at han ikke visste hva han drev med. "Kult, en G4000 Mac", sa jeg med entusiasme. Han så dumt på meg. På sengen som sto ved siden av sto det en stor, fargerik, søppelkasseformet subwoofer.

Så våknet jeg av at mamma ropte om at det er frokost.

Dette var i natt. Stay tuned for more useless dreams!
Sist endret av dexter; 12. august 2007 kl. 15:13.
Min beste drøm, var når jeg drømte at jeg ble VIF .

Neida, som C.Hendrix085 sier: alle har jo hatt sexdrømmer, noen av disse har vert ganske gode .
Jeg ender alltid opp med å ikke klare og gjøre det mest åpenbare i mine drømmer. Hvis det kommer en stokk i veien der jeg går så står jeg bare å går i den. Kan si til meg selv "du må gå over den", men det bare går ikke. Veldig frustrerende!
Sitat av rune420
Som regel innser jeg at jeg drømmer mitt i drømmen, og begynner å fly rundt og gjøre hva jeg vil. Det kan være fett. Men det kan være ganske weird også, for noen ganger drømmer jeg i tredje-person (ser meg selv utenfra), og da kan det være litt "korny" å bevege seg rundt når jeg innser at jeg drømmer.
Vis hele sitatet...
Det kalles Lucid Dreaming. Søk på det!
Jeg synes det er veldig kjipt når man er i DEN KJEMPE GODE DRØMMEN også tror man at det er RL, men så våkner man helt plutselig og innser at man er hjemme igjen...

Jeg foreksempel drømte for vell to uker siden at jeg og en blond jente satt i en bil etter at hun ringte på og ville ha meg med ut. Så viste hun meg den ene puppen og jeg ble redd og løp vekk (det var lame...). Så gikk jeg tilbake og spurte henne: "Hvorfor gjorde du det?" også sa hun: "Fordi jeg liker deg vel..." eller noe sånt, så klinte vi og alt mulig. Jeg hev henne oppå en stein og KLIIIIIIINTE!

... så våkna jeg hjemme igjen og skulle ønsket at det var i RL.
Beste drømmen jeg har hatt i det siste som jeg husker var sikkert da meg og dama lå på en strand på noe som virket som en øde versjon av Hawaii eller noe jeg har sett på et bilde en gang. Vi lå og pratet og koste oss og hørte på musikken som kom ingensteds fra og hadde det egentlig bare helt topp. Så stakk vi opp til en hytte som plutselig dukket opp oppi skauen og fant oss hver sin Smirnoff Ice fra det fulle barskapet og så en film som jeg ikke kommer på navnet på.
Ellers skal jeg ikke gå inn på videre detaljer om hva som skjedde, men den var utrolig lang på en måte og på en annen måte var det akkurat som vi spolte. Det var en utrolig deilig drøm og når jeg våknet i min egen seng ble jeg litt skuffet. Så ringte jeg Maria og fortalte alt sammen og vi ble enige om at vist vi gifter oss så går bryllupsreisen til Hawaii xD
Jeg har gang på gang hatt en drøm om at jeg tar livet av en drage.
Det skjer alltid i samme hulen og jeg tar alltid livet av den på forskjellige måter,
men jeg "vet" alltid at det er den samme dragen. Jeg aner ikke hvorfor.
Det er sjelden jeg ser ting med drager og har lite fascinasjon for de.
De er dog tøffe, men jeg tenker neppe nok på de til å ha gjentagende drømmer om dem.

Er det forresten noen andre som har opplevd å sitte og tenke og stirre ut i rommet
for så å se ting/alt fra et helt annet perspektiv? Se på seg selv i tredjeperson for eksempel, men
være helt våken. Det er bare innbilning naturligvis, men det er ganske artig når man tenker på at "alt" man ser i verden ser man fra sine øynes ståsted. Try it out.
drømte en gang at jeg ble knivstukket flere ganger av en jente, var ikke noe kult nesten som jeg kunne kjenne det
Sitat av granmo
drømte en gang at jeg ble knivstukket flere ganger av en jente, var ikke noe kult nesten som jeg kunne kjenne det
Vis hele sitatet...
Bruker bare denne som et eksempel, men alle de andre har vært like på de siste sidene.
Når begynte folk å tro at emnet her var 'verdens VERSTE drøm'?
Mine drømmer er stort sett av typen at jeg går opp besseggen med min mor som i dette tilfellet er Margaret Tatcher og paven. Men har også fine drømmer, der jeg får til ting jeg har slitt med lenge, kan fly, eller at jeg rettogslett får meg noe nytt og blir glad. Skuffelsen er alltid like stor når jeg kommer på at det var en drøm og at jeg slett ikke har fått mitt eget land og ti tonn med gull.
Din mor er Margaret Thatcher og paven Sot-Jo? Eller er faren din paven?
Sitat av KultNick
Din mor er Margaret Thatcher og paven Sot-Jo? Eller er faren din paven?
Vis hele sitatet...
Nei i det tilfellet var mamma M.T og jeg var meg selv, paven (den gamle sådan) diltet etter og klaget forøvrig noe jævlig.
Sist endret av Sot-Jo; 16. august 2007 kl. 16:35.
den beste drømmen min hittil er at jeg lager porno film med buffy tyler
Man sier at vis men fall og faller så vokner men igjen rett før man treffer bakken. men så er det også noen som sier at om man ikke vokner og man treffer baken så er man dø på ordentlig???? litt skremmende hva?
Sitat av isars
Man sier at vis men fall og faller så vokner men igjen rett før man treffer bakken. men så er det også noen som sier at om man ikke vokner og man treffer baken så er man dø på ordentlig???? litt skremmende hva?
Vis hele sitatet...
Hvordan kan man si det når man er død? Skremmende hva?