Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  222 25554
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Stå på Geir, det krever jævlig mye mot (av noen, inkl. meg) for å få det til

(wee. post nummer 100 i denne tråden...)
Har du ikke fått skolekatalogen da?
Finn navnet på jenta du liker, og skaff nummeret.
Verre er det ikke.

SMS ordner damer.
Og man tør si ting i meldinger som man ikke tør si IRL. Og mye av det man skriver "høres" mye bedre ut enn når det blir sagt.
Men damer er no stress, spesielt av den der "snill og vennlig mot alle" typen. De vet ma naldri hva vil.
Noe av problemet med hva man skal snakke om er at nerdegutter ofte ikke har noe annet å snakke om enn chippa Xbox og Radeon.
Dra på fest og møte de er vel det beste trikset? Så har man noe å snakke om senere, om hvem som dret seg ut og de som ble slått ned, hvem som ble hentet av politiet og andre ting som skjedde der.
Men er det ikke litt teit å sende SMS når man aldri har sakt hei liksom. Mest sannsynelig har hun ikke har clue om hvem jeg er.
Men får se om det skjer noe før skolekatalogen kommer
Geir&Dangerous: Et tips, IKKE send sms når du aldri har snakket med dama før. Det funker garantert ikke.
hehe..men det gjelder nye damer da..Hvis du allerede liker ei så gjør det jo ikke noe om ho blir enda finere med litt øl
Ettersom jeg ikke orker lese igjennom hele posten, så bare tar jeg dem jeg kan, noen har sikkert allerede blitt brukt.
Garanter deg at du får LITE damer med disse

"Hei, er du vegeterianer? Eller det mulig å få stappet inn et kjøttstykke?"

"Vil du være med hjem og surfe på bredbåndet mitt? "

" Vil du være med meg hjem , du slipper og se trynet mitt på en hel time... "

"Du er så søt så jeg får hull i tennene"

"Du er så søt at jeg blir litt kvalm... "

"Spre bena! Det er det indre som teller"

"takk for fitte talast itte "

"Hei, jeg er lett på tråden, er du? "

"Du er fin, jeg er fin. Skal vi gå hjem til meg og se på hverandre?"

"Jeg vet om en som liker deg kjempegodt, og hadde jeg ikke vært så sjenert, skulle jeg ha fortalt deg at det var meg. "

"jeg har sittet å sett deg blomstre en stund nå. Å siden du er så utrolig pen, veit jeg at det kommer til å ende til sengs. Men har det litt travelt, så kunne vi droppa alt surret først og gått rett på sak? "

"Je har så tyrre lipper, kænn du væte dom? "

"So, do you like fat guys with no money? "

"Du ser billig ut, jobber du på Rema 1000? "


"Skal vi leke støvsuger??? Du suger og jeg uler! "

"Er den sånn alltid eller er du glad for å se meg ???? "

"EN TO TRE, NED PÅ KNE! "

"FÅ sjå på puppa "

"kan jeg låne 500 spenn så jeg kan drikke til du blir fin? "

"Du ser lykkelig ut, har du nettopp sluppet en fis?"

"Får je kjøre vaginan din ? "

"Hei du med den deilige slængfitta, kom så skal æ tråkke spærmslægga neddi dæ så du får dæ nån ordentlige meter arbeidskuk! "




Btw, jeg går på GK Allmenn, gikk opp igjen ifra GK Elektro ifjor. Jeg er eldst i klassa, og den snilleste og peneste dama kommer bort ofte for å snakke og smiler til meg hele tiden. Tror hu skal få miste ei viss hinne før høstferien
Sist endret av hafsal; 15. september 2003 kl. 23:30.
xratio: de var jo skikkelig slaskete...


edit: sry, fikk det ikke med meg :/
Sist endret av TeKa; 15. september 2003 kl. 23:32.
TeKaa: Det er en grunn at jeg skrev:

Garanter deg at du får LITE damer med disse
Vis hele sitatet...
Altså, spør om hun vil bli med på kino, bowling eller noe. Enten så sier hun ja og blir med, eller så sier hun nei. Da prøver du igjen på den neste. Vil hun ikke engang bli kjent med deg så får da hun bare ha det så godt
Ja, men problemet er jo at det er HAN som får lide, ikke hun, når hun ikke vil bli kjent med han. Det er jo kjipt da Og hvis hun begynner å snakke om andre gutter (bortsett fra å gjøre narr av dem), da VET du at du ikke har sjangsBare til opplysning
Det pleier alltid å være noen som kjenner noen som kjenner noen... er somregel ikke mange ledd som skal til, prøve deg på noe slikt kansje... og kom "tilfeldig" i snakk med henne
Gå bort til dama: du sier "Jeg ble helt svimmel når jeg så deg!"
Hun: "Å?, hvorfor det?"
Du: "Alt blodet gjikk rett til ku*èn!"

Så det på tivolie i tr.heim den 16 el 17 mai! Det funka vist for fyren.. De lå og kosa på plenen senere på kvelden
Opprinnelig postet av awt
Det pleier alltid å være noen som kjenner noen som kjenner noen... er somregel ikke mange ledd som skal til, prøve deg på noe slikt kansje... og kom "tilfeldig" i snakk med henne
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vært mer enig. Mellomledd er alltid effektive. Sett opp en plan. Bruk POWERSIM! Simulate, then stimulate. Huhu.
Skjønner ikke helt. Dere snakker om dere selv som dere ikke skulle hatt noe annet liv enn data. "Vanskelig å finne på noe annet enn data å prate om". Selvfølgelig ikke! Verden er stor, og dere har garantert noen andre interesser. Om du skal ha kontakt med ei jente, snakk med henne. Gi henne oppmerksomhet, men ikke for mye. Smil til henne og få henne til å le. Hvis selvironi som er et godt tegn på selvsikkerhet.

Og jeg husker ikke helt om det var du Carlo som sa noe om at det er dumt å spørre en gjeng nerder om sjekketriks. For å si det slik; tviler sterkt på at _alle_ her er nerder. De aller fleste har vel egentlig et sosialt liv utenfor PCen. At bare datanerder sitter mye med data er en myte i dag. Man trenger ikke være den lille brillgutten som ingen liker selv om man driver med data i dag. Jeg tørr å påsta at veldig mange, også her på forumet har et godt sosialt liv utenfor PC-skjermen. Man kan fint sjekke damer, dra på fest selv om man liker å sitte noen timer foran skjermen hver dag. Men om man har tenkt seg en kjæreste må man nok være villig til å prioritere litt anderledes. Men det tror jeg de færreste har noe problem med om man finner en dame man liker.
The Dream Crusher:
She enjoys Counter-Strike, Q3A, C&C:RA, Starcraft, Diablo, AOE II, UT, Anime, Action Movies, Star Trek, Star Wars. Is a math major, has a kickass computer, has no boyfriend and is really smart, funny and cute.

En slik en vil jeg ha meg:P
Postet før men her finner dere mye artig: Lan of the lost
Sist endret av P4un; 18. september 2003 kl. 23:03.
"eg hugheilar deg av heile mi blopompe! kom lat oss trynsleikjast runt etarhålet!"

men som folk sier: du må være deg selv, eller blir de bare skuffa etterpå dessutten liker de ærlighet.. (har jeg rett mia?)
så må du være sikker på deg selv, men ikke for sikker! Du er ikke kongen av jorda,men heller ikke undersåtten. (mia: dere liker selvsikkerhet, right?)
så MÅ du tørre å si hei! "ingen kontakt, ingen kontrakt"

offtopic/ var på fest til ei dame jeg likte mildt sagt mye en gang. så tok hun meg med for å "smake noe gin". så gikk vi på et rom, hun låste dåra, kyssa meg på kinnet og slengte seg rundt meg og bare klemte meg til henne. så, klok som jeg var, lurte jeg på om vi skulle gå ut til de andre... lurer bare på hva som kunne hendt om jeg hadde hatt med meg hjernen den kvelden.. :P
vi er sammen nå da.

anyhew.. lykke til da! whoever startet denne tråden
dame er gøy!
Opprinnelig postet av jejoha
Du kan jo prøve mitt og da: Og drikke seg så totalt sveiseblind at alle damer ser bra ut. Funker for meg, mn er ikke så gøy morgenen etter..
Vis hele sitatet...
Høres ut som Jokke fra pondus
havner opp med en eller annen burugle :P
Du er min venn
niigu's Avatar
...som Ponny Petra.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Opprinnelig postet av xratio
felles venner er en slager, funker alltid.
Vis hele sitatet...
Bare for en liten oppdatering på hvordan det har gått.
Felles venner er nok ikke ALLTID en slager nei...Men spørs jo hvordan man definerer venner. Trodde jeg ba en bestevenn (som kjente hun det er snakk om) om at jeg kunne gå sammen med han og hilse på jenta. Vi har vært venner i 10 år så tenkte at ikke det var noe problem. For han likte ikke ho sa han, han likte ei ann ei. Og for å gjøre en litt lengre historie kort....Det ender opp med at "bestevennen" min blir sammen med ho jenta...
Oh yes! lost a best friend, and the girl of my dreams!

Bare til advarsel !!
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Bare for en liten oppdatering på hvordan det har gått.
Felles venner er nok ikke ALLTID en slager nei...Men spørs jo hvordan man definerer venner. Trodde jeg ba en bestevenn (som kjente hun det er snakk om) om at jeg kunne gå sammen med han og hilse på jenta. Vi har vært venner i 10 år så tenkte at ikke det var noe problem. For han likte ikke ho sa han, han likte ei ann ei. Og for å gjøre en litt lengre historie kort....Det ender opp med at "bestevennen" min blir sammen med ho jenta...
Oh yes! lost a best friend, and the girl of my dreams!

Bare til advarsel !!
Vis hele sitatet...
Det var i grunn leit å høre. Gledet meg egentlig litt til å høre en happy ending på slutten av den endeløse rekka med poster her..

Hvis jeg skulle ha sagt noe som ikke har vært sagt, så må det være å "ta i bruk" venninner, da dine egne. Men det er det jo ikke sikkert du har.

Hvis du har et par går det hvertfall an å spre signaler/rykter. Spørre om de vet noe om hun eller hun jenta, og hva de tror om henne osv. Så har det seg jo slik at de, som oss, snakker med hverandre, og så kan det gå fra de du snakket med til noen som er nære den du er ute etter.. Hvis det gikk sånn så er jo en fest en flott anledning til å prøve å komme seg litt nærmere, for da vil hun (forhåpentligvis) vite om hva som er på gang, sånn at det ikke blir som å prøve å klatre over verdens høyeste mur når du skal begynne å snakke med henne. Fester kan imidlertid bli en enorm påkjenning og, når du f.eks. ser den du drømmer om sitter der og blir drøveldrillet av en eller annen jævel.

Vel, det er jo ikke så mye hjelp i dette nå, I guess.. Det finnes jo andre jenter, men det er jo noe med de man virkelig vil ha da. Beklager at det gikk som det gikk.
Etter å ha lest den endeløse rekken med poster, lurer jeg litt.. Er Mia nFF's eneste kvinnelige freak?
Vanquish: Nei.

Men jeg lurer litt på hvordan det gikk med Geir og dama(?)
Sjekketriks:
"hey baby. spiller du tuba?"
Opprinnelig postet av TipeX
Vanquish: Nei.

Men jeg lurer litt på hvordan det gikk med Geir og dama(?)
Vis hele sitatet...
Hvis du ser min siste post, ble jeg sviktet av min bestevenn som skulle hjelpe meg med å bli kjent med henne...og han er nå blit sammen med ho jeg likte! Så felles venner funker ikke alltid, selv om det er (var) din beste venn

Love hurts..
hvem er det snakk om egentlig?
"Hei! Jeg har akkurat rydda rommet, lyst til å være med hjem å rote litt?" Den funker :P
Opprinnelig postet av RsN
Og man tør si ting i meldinger som man ikke tør si IRL. Og mye av det man skriver "høres" mye bedre ut enn når det blir sagt.
Vis hele sitatet...
nah, ikke 100% enig. Negative ting høres bedre ut på sms eller annet. Men positive ting digger dem(damene) å høre IRL. Hvertfall min erfaring
Jaja, men slike "sjekketriks som:

"Hei! Jeg har akkurat rydda rommet, lyst til å være med hjem å rote litt?"
Vis hele sitatet...


høres bedre ut på sms.
Denne er ikke så værst:
Du er bedre enn brus...

Eller en mer seriøs en:
Pappan din er en tyv, han stjal to stjerner fra himmelen og puttet dem i øynene dine.

Prøv å se hvor mange damer du får

PS!: Kan være lurt å spare dem til det riktige øyeblikk!
Fine sko! Skal vi pule?
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Hvis du ser min siste post, ble jeg sviktet av min bestevenn som skulle hjelpe meg med å bli kjent med henne...og han er nå blit sammen med ho jeg likte! Så felles venner funker ikke alltid, selv om det er (var) din beste venn

Love hurts..
Vis hele sitatet...
Tror nesten du snart må ta en edit på den første posten din jeg, for det må da være kjipern å få enda flere "artige" sjekketriks med tanke på hvordan det gikk. Folk gidder vel ei å lese gjennom hele posten (tror jeg brukte en 20 minutters tid, mens jeg satt med musikk og leste den fascinerende morsomme LAN-stereotype-siden ), virker det som.

Anyways.. Lykke til med ei anna.. Eller henne da, hvis det går skeis med henne og "vennen" din, og du kan tåle at hun har vært sammen med ham.
joa..de kan jo forstette med sjekketriks, finner nok ei ann ei med tia håprt jeg :/
Yep, det gjør du nok. Selv om det er smertefult det der..

Anyways, raser jo inn smått med tips som faktisk vil være litt mer strategiske enn å drite deg ut helt uten videre eller å bare bli slått ned/ignorert. Mye morsomt å se for seg though, det skal dere jo ha
Det finnes alltids flere skjær i havet.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
http://home.xnet.com/~raven/Sysadmin/GeekLove.html

"A Girl's Guide to Geek Guys"

Gi henne den
'nice shoes. wanna fuck?'
"Hei. Har du et plaster? Du skjønner jeg skadet meg sånn da jeg falt pladask for deg." Funker alltid. =)
Du er min venn
niigu's Avatar
Det var meg som svikta Geir! (Altså min gode venn KJetil!)

Sorry Kjetil.

Men vi har jo ordna opp i det nå..
Kos fra Espen, din beste KK.

-n-
Spill gitar, enten Nothing else matters eller Tears In Heaven (seriøst, ALLE jenter liker den ;P), så er du i boks. Funker her iallefall
Tears in Heaven er vanskelig å få bra til da
Men Nothing else er easy regner jeg med..
er det noen sjekketriks jeg ikke liker, så er det faen med gitarspilling. Trodde middelalderen tok knekken på det.
Mye bedre og bare spørre om hun vil ha et stykke kjøtt i seg.
jeg fant meg et litt bra triks i dag..
gikk 2 fine damer rett foran kameraten min og jeg..
så tok jeg en 50øring og kasta på bakken mellom beina deres..
så de stoppet opp å startet å lete..
og som de gentlemennene vi er så måtte vi jo selvsagt hjelpe til og fikk dermed en unnskyldning for å starte en samtale med dem..


=)
haha! nice one Geitost! den var pina meg bra! steike
Du er min venn
niigu's Avatar
Geitost, du flørter med damene ved hjelp av en femtiøring?
Vi er stolte over å kunne presentere deg ovenfor et av norges største utvalg av sjekketriks på nettet.
Lykke til med utprøvingen av sjekketriksene
Vis hele sitatet...
en del sjekketriks :
http://home.no.net/krjohnse/radebu2/...p?lng=no&pg=16

katastrofale sjekketriks (samme side) :
http://home.no.net/krjohnse/radebu2/...?lng=no&pg=477

ser ut til at det er en del sjekktriks fra andre "sjekketriks-sider" også, og vet ikke om det er tatt opp før i denne posten, men poster den uansett.
I allefall et utgangspunkt for for sjekkingen
Den første linken var jo også dårlige sjekketriks da.
Gøye, men dårlige og standard.

Men tnx den andre linken var gøy

Han : Jeg er fotograf av yrke, og jeg har sett lenge etter et ansikt som ditt.
Hun: Jeg er plastisk kirurg, og jeg har lenge sett etter et ansikt som ditt.
Opprinnelig postet av niiGu
Geitost, du flørter med damene ved hjelp av en femtiøring?
Vis hele sitatet...
vel, jeg er prinsipelt imot å bruk penger på å skaffe meg kjerringer, så når jeg først skal bruke noe så gidder jeg ikke sløse vettu..
og jeg var jo ikke sikker på om dem ville høre lyden eller lete eller noe uansett så var ikke noe poeng i å bruke ordentlige penger liksom..
Når dem springer etter en 50øring, er det ikke da du bør begynne å ta et hint om damene?