Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  222 25555
Opprinnelig postet av nso
Geir&Dangerous: "hun" "henne"
Mullah_Lindberg: "hun" "henne"
Vis hele sitatet...

<offtopic>en liten norsklærerspire skjønner jeg

siden du er så interessert i dette sett deg en gang ned og les en avisartikkel
der bytter de nesten konsekvent om på "han" og "ham" særlig aftenpoften</offtopic>

øyekontakt funker ofte best særlig hvis du har usedvanlig pene øyne men kanskje ikke fullt så fantastisk tryne
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
bill_gates: ikke akkurat.
for å holde språket på ett minimumsnivå tillater vi ikke "dialekt" og/eller "sms-språk".
Iskaffe-drikkende kjekke, unge menn puler daglig.
(Ikke med hverandre, altså, det er bare i helgene).

Anyways, fest er en fin anledning, da SKJER ting. Alkohol gjør også alt mye lettere, men er ingen nødvendighet(for all del). Det kan også være en idé å ikke bli fullstendig dritings når du har et mål med kvelden (Det gjelder å passe på at man ender opp med riktig jente )

..og ja, jeg vil tørre å påstå at jeg har et relativt godt sosialt liv :-p (but then again, alt er relativt)
Sist endret av comicz; 11. september 2003 kl. 16:09.
En annen kompis av meg bruker bare å dra ut å røyke på skola, snakke dritt med de fineste damene. Snakker mest om helt unyttig info til de. Funker bra for han.
tja, slipper å storsatse på ei dame med røyking. har du snakka med baben i dag forresten? hvordan gikk det?
Det arrangeres ofte skole fester da, de er jo muligens verdt et besøk
Jeg tør aldri prate med nye jenter jeg, bare når jeg er full Treffer de gjennom felles venner, eller på fest. Det anbefaler jeg dersom du er sjenert når det kommer til jenter. Gjennom dine venner (gjerne jentevenner), eller snakk med dem når du er brisen/full. Utrolig mye mer du tør når du har drukket deg til mot. Hvis ikke kan du jo sende henne en sms, du merker fort om hun er interessert good luck
Opprinnelig postet av xratio
felles venner er en slager, funker alltid.
Vis hele sitatet...
Opprinnelig postet av Geir&Dangerous
Sett at man ikke har felles venner da
Vis hele sitatet...
les, de har ikke felles venner.
Altså: skal du få kjæreste eller pulings?

Husk at damer liker ømhet og ikke púr macho

Men det beste er vel å bare gå rett på, og starte en samtale. Selv om dette er det jævligste, så tror jeg nok det funker best.. Jenter liker selvtillit!

Tore-: kommer vel litt an på hva du gjør da.. har vært der i 1,5 år nå, og det er ikke den store utfordringen. det er bare å passe på å smette inn noe romantikk en gang i blant

usj.. dette ble en teit post, men...
stemmer Waffel. De jentevennene jeg har er hvertfall ikke supergode venner med henne, vet ikke enda, for jeg vet ikke navnet Blir litt lettere når jeg får skolekatalogen med bilde og navn. Dere som sier jeg kan sende SMS, er jo litt wierd når jeg aldri har sakt hei til henne da...
Back to school party i morra. Ber til Gud om at hun kommer da!! (be dere også da...)

edit: planen er kjæreste ja
prøv dette, du har omtrent ingenting å tape:

Du sier: "Hei!"
Så sier baben: "Hei"
Du sier: "skal du på back to school party i kveld? fett om du kunne komme"
Så: "blablalbalbal" og samtalen er i gang
original reprint
xaff's Avatar
Hehe, du kan jo prøve å lære deg nothing else matters på gitar.. Kunne jo funke. Burde kanskje være litt kjent/på gli først. (Er vistnok en jeg gikk i klasse med som 'brukte' den flere ganger)

Felles interesser; har man de så kommer man langt.

Forståelse; å forstå hverandre litt er jo en fordel.

Og sist men ikke minst, evnen til å holde seg sakelig og rolig i eventuelle diskusjoner og respektere hverandres meninger.
Du er min venn
niigu's Avatar
Hmm..

Øyekontakt er vel en bra sak å følge.

Hvis du feks ser hun dypt inni øynene og det står noen bak henne som du kjenner, så går du bare forbi henne.

Så vet du om hun er villig hvis hun har sett tilbake på deg eller ei :P
othing else matters på gitar er drit bra skjekketriks.. synd jeg ikke kan spille gitar.. annbefaler Waffe! sitt forslag.. ganske bra, hvis du da får samtalen på gli så er det ikke så vanskelig å prate med henne på denna festen seinere.. hvis du da også ha 2 eller 3 øl innabors tør du å litt mer.. Men pass på INGEN jenter liker drita fulle gutter som liksom skal skjekke dem opp..
skal ikke drikke mye nei. Og med den sangen, holder det å spille eller må man synge også? kan spille gitar, men er ikke helt trygg på å synge

takker for tipps. bra tipps Waffel!
Du spør:
"unnskyld, kan jeg få ett bilde av deg"
hun svarer med:
"hvorfor vil du ha det da"
da sier du
"fordi jeg skal sende det til nissen, så han vet hva jeg ønsker meg til jul"

har funka bra til meg, ihvertfall mot jule tider
så JÆVLIG kult å lese alle deres svar på hva jenter liker. i must say ;p

anyways. det som gjelder er å bare gå og prate med henne. da ser du med en gang på henne om hun er interessert er ikke. kikker hun dumt på deg og sier "øøøh....hva faen ere du vil", så kan du brae glemme jenta. og for all - ikke si dumme ting som "å, jeg liker øynene dine", "halla snuppa" og sånne ting. det funker bæd.
Du er min venn
niigu's Avatar
Ingen har spurt om din mening Mia.

Mia: hei snuppa, lyst på en tur i min svarte playboykåk med hjul? :P
Berre for å adde noen til: (Desse sjekketriks er henta frå Kazaa; Love & Dating). De er på engelsk men fungerer like bra på norsk .

-How about a date?
-I'm new at this but, when I saw you I couldn't help it but to say "hi".
-Wow! I think I'm in love! Tell my you feel the same way!
-If I could rearrange the alphabet, I put U and I together!
-Do you believe in love at first type?
-Are you from outer space?'Cause honey, you are out of this world
-Dinner? Movie? Marriage?
Did It hurt when you fell from heaven?


Liker svara til Jin Ceray, Carlo og nso .
Tetra: Begynne å røyke? Det er faen mej det teitaste trikse jeg har hørt for å bli kjend med noen. Jeg røyker ikke, og likevel holder jeg på å bli kjend med ei som røyker dagleg.
dårlige replikker kan være gode replikker, kommer vel helt an på humor og glimtet man har i øyet.

"Fuck me if i'm wrong.. men skulle ikke vi ha sex i kveld?"
- den kan funke hvis benyttet rikitg.

Som nordmann i sverige kan jeg benytte følgende:

Du: "Förlåt att jag stör dig, men jag kan ikke la va att fråga.. du har vel inte något norskt i dig??"
Hun: "Nej, det har jag inte, hur så??"
Du: "Ok, men vill du ha lite norskt i dig??"
Opprinnelig postet av niiGu
Ingen har spurt om din mening Mia.

Vis hele sitatet...
Er jo akkuratt det jeg gjør!
Dere kan jo altids prøve denne:

Ross Jeffries - How To Get Girls Into Bed Without Trying

Hvis ikke det går så kan denne kansje hjelpe :

Wayne Perkins - Hypnotism
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Tror jeg må være stokk dum... En dame som lånte noe greier av meg ista, og spurte om jeg ville ha nummeret, sånn "i tilfelle".
"Neida. Trenger ikke det", svarte jeg...
omg?
*angre*
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
dust
Opprinnelig postet av KaldBlod
Tror jeg må være stokk dum... En dame som lånte noe greier av meg ista, og spurte om jeg ville ha nummeret, sånn "i tilfelle".
"Neida. Trenger ikke det", svarte jeg...
omg?
*angre*
Vis hele sitatet...

hva tenkte du på?
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Da er du braw dum, ja!
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
skammer meg..

..mye
Gidder ikke lese hele denne tråden, så skyt meg hvis noen har posta disse pickup-linjene før...

du: "Var det vondt?"
dama: "Hva da?"
du: "Å falle ned fra himmelen!"

du: "Er du trett?"
dama: "Ehh...nei...hvordan det?"
du: "Nei jeg bare lurte. Du har nemlig løpt frem og tilbake i hodet mitt i hele dag..."

more to come...
Opprinnelig postet av ninja5000

du: "Var det vondt?"
dama: "Hva da?"
du: "Å falle ned fra himmelen!"

du: "Er du trett?"
dama: "Ehh...nei...hvordan det?"
du: "Nei jeg bare lurte. Du har nemlig løpt frem og tilbake i hodet mitt i hele dag..."

more to come...
Vis hele sitatet...

Den første har blitt tatt, den andre er jo så gammal at det ikkje går ann. Har aldri testet noen av de, Skal heller aldri teste, men tror ikke de kommer til å funke noe særlig.. Det beste han kan gjøre er jo bare skru opp sjarmen og stå på... Heia carlo

Opprinnelig postet av Carlo

For faen, skru på sjarmen, skal ikke så forbanna mye til, ikke lek fet, ikke lek macho, bare vær deg sjæl. Jeeeez
Vis hele sitatet...
Tror det beste er å bare være seg selv, og å ha masse selvtillit. Da funker det meste. Men det finnes jo noen bra sjekketriks også, som faktisk kan funke. En som seriøst funker ved de rette anledningene(merk, de _rette_ anledningene), er "tror du på kjærlighet ved første blikk, eller må jeg gå forbi en gang til?" Jenter pleier absolutt ikke bli sjarmert av det, men du får dem til å le. Og jeg lover deg, 99% av alle damer DIGGER gutter som får dem til å le.
Opprinnelig postet av w00p
Og jeg lover deg, 99% av alle damer DIGGER gutter som får dem til å le.
Vis hele sitatet...

jeg kan love deg 110%
Og jeg lover deg, 99% av alle damer DIGGER gutter som får dem til å le.
Vis hele sitatet...
Er nok ikke usant det gitt. Hu jeg har satt meg ut (hvis det går ann og si det da), ler av meg hele tida (eller er det bare meg?)

Hmm...
Skal vel helst le med deg, og ikke av deg
Med var det vel jeg mente da.
Du må si : "Du er jammen meg litt av ei kuk-tønne, skal vi knyte doninger ?
Tror ikke mange av disse gullkorna funker så veldig bra. De fleste av dem blir jo gjennomskuet med en gang. Mye bedre å gå bort å finne noe å prate om og ta tingene som det kommer, og være seg selv. Man må selvsagt slå på sjarmen og.
Har lest gjennom tråden, og syns egentlig "å være seg selv" hørtes ut som det beste trikset. Så jeg tok mot til meg og ba ut en jente jeg har sett på i lengre tid(første gang faktisk). Har prata litt med hun også da (hun var i klassen min), så er litt redd for at jeg kansje er i "Venne-gruppen".
Men nå ble jeg plutsleig jevla nervøs, og selv om dette kanjse ikke akkurat passer i tråden, så passer det bedre enn å starte en egen tråd
-Er det slik at jeg bør betale Kinoen?
-Og hva snakker vi om? Jeg mener, tror ikke hun digger prat om modet Xbox og Radeon.
-Og til slutt, hvordan vet man om hun ser på deg som en venn eller en mulig kjereste. Hun er av den "høflig og snill mot alle" typen, så er litt vanskelig å tolke signalene hennes (i tilleg er hun jo jente, noe som er vansklig nok i seg selv).
Sist endret av Mortiferus; 12. september 2003 kl. 18:50.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Opprinnelig postet av Mortiferus
-Og hva snakker vi om? Jeg mener, tror ikke hun digger prat om modet Xbox og Radeon.
-Og til slutt, hvordan vet man om hun ser på deg som en venn eller en mulig kjereste.
Vis hele sitatet...
- Å holde seg unna dataprat blir jævlig vanskelig i lengden
(ikke alle syns det er så teit, da..)

- Se hvordan hun ser på deg osv. (Jeg er ingen ekspert, men jeg regner med det )
Har kun en ting å si i denne saken:

Bruk humor!
hva med å "miste" alle bøkene i gangen,(slik som på tv) er du heldig hjelper hun deg med å plukke opp bøker/notater, og da er vi i gang.. tihji.. morsomt å sett om det funker da
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Det er bare å gi opp, dessa damene skal bare ha menn som gjerne er 7-8 år eldre enn seg. Jo eldre jo bedre for dem...
Opprinnelig postet av allergeque
hva med å "miste" alle bøkene i gangen,(slik som på tv) er du heldig hjelper hun deg med å plukke opp bøker/notater, og da er vi i gang.. tihji.. morsomt å sett om det funker da
Vis hele sitatet...
Jeg tror heller at alle stopper opp for å le av deg i RL. Jeg vil ikke anbefalle å prøve det!
Opprinnelig postet av allergeque
hva med å "miste" alle bøkene i gangen,(slik som på tv) er du heldig hjelper hun deg med å plukke opp bøker/notater, og da er vi i gang.. tihji.. morsomt å sett om det funker da
Vis hele sitatet...
Da er det bedre å dulte borti henne ved et "uhell", og hjelpe HENNE med å plukke opp bøker...
Opprinnelig postet av Cappy
Det er bare å gi opp, dessa damene skal bare ha menn som gjerne er 7-8 år eldre enn seg. Jo eldre jo bedre for dem...
Vis hele sitatet...
Gidd å vær så positiv da! 7-8 år eldre er nok litt drøyt, men et par år eldre kan jeg kanskje si meg enig i, men det gjelder ikke alle!
Er noen jenter som bare kan være sammen med en som har en fet bil osv. Men de er somregel ikke verdt å spare på. Er det ei jente som er verdt å spare på blir hun sammed med deg selv om du er like gammel som henne. Dessuten så pleier jentene på GK å være ganske ivrige etter de på VK1 og VK2 da..
men har du prøvd noen sjekketriks nå da? fortell...
Du kan jo prøve mitt og da: Og drikke seg så totalt sveiseblind at alle damer ser bra ut. Funker for meg, mn er ikke så gøy morgenen etter..
Det er bare å gi opp, dessa damene skal bare ha menn som gjerne er 7-8 år eldre enn seg. Jo eldre jo bedre for dem...

tulling! jeg har vært sammen med ei som er 1 år eldre enn mæ!
Kast en isbit på gulvet, tråkk på den (slik at den knuser) så sier du, "Nå som jeg har brutt isen, så er det vel bare å sette igang?", komiske med dette er at det faktisk fungerer.

Nei, det beste er å være sikker på seg selv, og gå rett på sak, sier hun nei, så fortjener henne deg ikke.
Waffel: den rette anledningen har ikke vært der enda. Jobber med å syke meg opp
Skal si ifra når det er gjort