Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  222 15987
Har akkurat begynt på Fysikk og Mattematikk ved NTNU i Trondheim
Jeg er prosjektleder, forførerske, kokk, sjørøvermamma, designer, husbygger, renholdsansvarlig og innkjøper. Fremover også. Også skal jeg skrive bok.
Og hvilket yrke er det cajsa? ;P
Jeg er produksjonsmedarbeider hos Tine. For alle dere fremmede som virkelig bryr seg om det.
jeg blir nokk rørlegger, men håper på og komme meg på mek til neste år for så og bi våpen-ingeniør :P
Jeg har voldsomt lyst til å vokse meg frem opp til en Data-ingeniør, men hvor mye håver jeg inn fra jobben?
Holder fortsatt på med informatikk, siste året nå. Ikke så veldig gøy at det gjør noe, men satser på at arbeidslivet er mer motiverende.
Sitat av I'mRicherThanU$
Jeg har voldsomt lyst til å vokse meg frem opp til en Data-ingeniør, men hvor mye håver jeg inn fra jobben?
Vis hele sitatet...
Du kan regne med å tjene godt iforhold til at det er en treårig utdannelse. Studerer selv kjemiingeniør i Bergen.
Hmm, treårig utannelse, greit det, men problemet er uheldigvis det at jeg oppholder meg i London, så relativt hvordan kommer det til å gå? Jeg har viten om at London har Solide, øvrige og skikkelig utdannede lærere som i høy grad har kunnskap. Altså hvordeles er betalingen i London?
Jeg skal bli filmfotograf sorry folks, det er best...
Jeg er kuldemontør, installerer og har service på kjøleanlegg slikt som fryse diskene på remaen. kjøle/fryse rom og mye mer. send gjerne privat melding hvis du lurer på noe om kuldemontør yrket.
Jeg er snart kokk.
Men jeg tror nok jeg skall bli fotograf.
Fotograf? Det hørres aldeles litt innviklet ut, men stå på som folk uttyder!
Skal jobbe som prosess-kjemi operatør i Offshore. Går på vgs nå.
Hehe er fotograf innviklet?, Har man greie på hva man gjør så er ingenting innviklet.

Jeg trur jeg skal bli Blikkenslager.
Har tidligere:
Vært lærling som forskallingsnekker.
Gått på naturbrukskole (melka kuer, henta sauer på fjellet, klippt sauer, slakta sauer, fanga bever, slakta bever, ridd på griser, løpt fra sinte geiter, plukka gulrøtter, kål, poteter, satt poteter, satt gullrøtter osv, pløyd åker, kanopadling, fjellturer, felt trær, kjørt traktor i skogen i svært ulent terreng, kræsja traktor, skrudd traktor, fiska, røkt fisk, osv.

Mvh
BoinTjau
Sivilingeniør innen petroleumsteknologi eller IKT.
Studerer meg frem for å bli en Kjøttskjærer Mulig jeg tar noe videre påbygging i et eller annet, men jeg vet ikke hva. Å være sjefskokk på et cruise-skip nede i karribien høres jo plutselig litt fristende ut ..
Jeg har alltid hatt lyst til og jobbe som tømmermann Og har nå jobbet 2 år i lære jobber i ett konge firma og planen er og fortsette
Har tenkt på Sivil-ingeniør ved NTNU, men snittet er så jævlig høyt. Har hørt at det er oppe i 5,5!! Noen som vet noe andre tall?
Barne og ungdomsarbeider.. Don't do drugs kids! mmmkay
Sist endret av skolms; 26. august 2007 kl. 18:52.
Sitat av Cajsa
Jeg er prosjektleder, forførerske, kokk, sjørøvermamma, designer, husbygger, renholdsansvarlig og innkjøper. Fremover også. Også skal jeg skrive bok.
Vis hele sitatet...
Oi! Tipper du skriver det på CV-en din!

Jeg er:
kokk, renholdsansvarlig, innkjøps assistent, knappetrykker, dasslokk-nedlegger og askebeger tømmer!
Også er jeg assistent i aqua-world avdeling Vindafjord!
jaG
Produktutvikler
Går nå VK1 Elektromekanisk. Får med meg studiekompetanse før jeg drar videre til ingeniørskolen.. Sikter mot maskin-ingeniør, og kanskje sivil-ingeniør etter noen år
noe innen skogbruk