Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  254 21035
Sitat av xLAx Vis innlegg
Om du blander brusen med hornsalt vil det oppstå en kjemisk reaksjon som gir en syyyk rus
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe i Pepsi som forårsaker dette, du vil få samme rus av å snorte rent hornsalt. Prøv selv!
Sitat av fetter Vis innlegg
Det er ikke noe i Pepsi som forårsaker dette, du vil få samme rus av å snorte rent hornsalt. Prøv selv!
Vis hele sitatet...
Tull. Jeg snakker om oralt inntak. Dette har en mye større effekt. La nå brukerne få prøve.
Kan ikke helt forstå hvordan du får rus av oralt inntak. Men om man snorter det blir det litt på samme måte som å snorte et løsemiddel. Profit - NEI.
Sitat av xLAx Vis innlegg
Tull. Jeg snakker om oralt inntak. Dette har en mye større effekt. La nå brukerne få prøve.
Vis hele sitatet...
Det er nok best å ta det oralt, og så få på en kontra i nesa etter 10 minutter, for å sikre at det smeller mest mulig!

Også et godt verktøy for bekjempe sjonglørangst!
Sitat av fetter Vis innlegg
Det er ikke noe i Pepsi som forårsaker dette, du vil få samme rus av å snorte rent hornsalt. Prøv selv!
Vis hele sitatet...
wat. Hva skjer om man snorter hornsalt?
Syns den smakte greit den første slurken, men når du kommer litt nedover i flaska blir du fort lei. På en måte litt som diverse suspekte cola-produkter (blant annet cherry og vanilla)
Sitat av monged Vis innlegg
wat. Hva skjer om man snorter hornsalt?
Vis hele sitatet...
Dette http://www.youtube.com/watch?v=5-Ke3cHeob0
Sitat av monged Vis innlegg
wat. Hva skjer om man snorter hornsalt?
Vis hele sitatet...
Give it a go
Sitat av monged Vis innlegg
wat. Hva skjer om man snorter hornsalt?
Vis hele sitatet...
Som nevnt over, noe lignende dette..
Denne tråden handler nå om hornsalt.
Kjedelig brus, måtte kjøpe en flaske, min første pepsiflaske på 8-10 år.
Noen sier den er bedre i glassflaske godt mulig, men pepsi da :/
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Jeg smakte den på glassflakse.

Større faenskap skal du lete lenge etter...
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Kjedelig brus, måtte kjøpe en flaske, min første pepsiflaske på 8-10 år.
Noen sier den er bedre i glassflaske godt mulig, men pepsi da :/
Vis hele sitatet...
Jeg syns alt drikke er best på glass, på boks er godt og plast går an. Tappekran på bar etc = faen i helvette.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Som en "Brus entusiast" så måtte jeg kjøpe denne med en gang, lol.

Så den på Esso, kosta 35KR!!Enen, drakk ærlig talt 1/28 del av den, vond smak, værre ettersmak.

Ikke verdt det.
Sitat av xLAx Vis innlegg
Om du blander brusen med hornsalt vil det oppstå en kjemisk reaksjon som gir en syyyk rus
Vis hele sitatet...
Åssen i helvete fant du ut det?
Smakte ikke spesielt godt nei.
Hva er det som er så spesielt med den?
Sitat av robbi13 Vis innlegg
Hva er det som er så spesielt med den?
Vis hele sitatet...
Den er ny?
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Den er ny?
Vis hele sitatet...
Åja, trodde den var sånn super spesiell. Men ser ikke veldig delikat ut syns jeg, i forhold til farge nyansene.
Berre økologiske hippiar kann lika detta skvipet. Pføy, for ein satans ettersmak.
Sitat av xLAx Vis innlegg
Give it a go
Vis hele sitatet...
heh. Står over ass.
Føler at alle disse husholdningsproduktene man kan ruse seg på egentlig bare er mer kødd enn det er verdt.
Jeg er ikke representant for noen andre enn meg selv, men det er noen som ville kaldt meg "hippie" ja, selv om jeg ikke føler meg som det.
Vitsen med å boikotte store amerikanske selskaper? Nei, det må jo være for ikke å støtte opp om alt dritet de gjør. Noen prinsipper må man jo ha og bla. sukker/fett-industrien kan du få billig av meg.
Sitat av Mith Vis innlegg
Jeg er ikke representant for noen andre enn meg selv, men det er noen som ville kaldt meg "hippie" ja, selv om jeg ikke føler meg som det.
Vitsen med å boikotte store amerikanske selskaper? Nei, det må jo være for ikke å støtte opp om alt dritet de gjør. Noen prinsipper må man jo ha og bla. sukker/fett-industrien kan du få billig av meg.
Vis hele sitatet...
Det er opp til hvert enkelt menneske om han/hun vil kjøpe cola eller hvilket som helst produkt, å konsumere det.

Ser ikke årsaken med å "boikotte" noe. Er det slik mennesker med mindreverdighetskomplekser og nada viljestyrke protesterer på?

"Jeg liker ikke at noen lager et produkt noen er villige til å kjøpe, kom alle sammen og la oss boikotte det! Jippi!"

Jo, det lukter hippie lang vei.
Sitat av Mith Vis innlegg
Jeg er ikke representant for noen andre enn meg selv, men det er noen som ville kaldt meg "hippie" ja, selv om jeg ikke føler meg som det.
Vitsen med å boikotte store amerikanske selskaper? Nei, det må jo være for ikke å støtte opp om alt dritet de gjør. Noen prinsipper må man jo ha og bla. sukker/fett-industrien kan du få billig av meg.
Vis hele sitatet...
Om man ønsker å boycotte selskaper må man la vær å kjøpe noe som helst. Det er ikke bare amerikanske selskaper som ikke har rent mel i posen.
Sett den i mange butikker.. smaker helt greit.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Om man ønsker å boycotte selskaper må man la vær å kjøpe noe som helst. Det er ikke bare amerikanske selskaper som ikke har rent mel i posen.
Vis hele sitatet...
Hæ? Hva mener du? Jeg har da aldri nevnt noe om å boikotte alle selskaper som finnes. Jeg har heller ikke sagt noe om at amerikanske selskaper er de eneste som fortjener å bli boikottet.

tafsern vet åpenbart ikke hva en boikott er, så jeg ser ikke noe poeng i å kommentere hans innlegg ytterligere.

Uansett, dette blir veldig off-topic, poenget mitt var at det nok er helt andre enn "hippiene" Pepsi prøver å treffe med dette produktet.
Sist endret av Mith; 6. september 2010 kl. 18:14.
Sitat av fetter Vis innlegg
Det er ikke noe i Pepsi som forårsaker dette, du vil få samme rus av å snorte rent hornsalt. Prøv selv!
Vis hele sitatet...
Som en klok bruker en gang sa her på nFF; jeg tror du burde justere sarkasmeantennene dine!
Sitter å drikker den nå, syns den var bedre enn pepsi max jeg. Måtte betale hele 26kr for den på narvesen da -__-
Er egentlig ikke noe fan av sukkerbrus, blir seigt og ekkelt i munn.
Sist endret av looperjohn; 6. september 2010 kl. 18:22.
Pepsi raw ble observert på spar idag
Jeg synes Pepsi Raw er en brus.
Smakte på den der raw greia her om dagen. Etter masse snakk om hvor digg den brusen var fra hun i kassa, så prøvde jeg faenskapet. Rev av korken og tok en god munnfull i håp om dette var noe som falt i smak, men neida, munnfullen tilbake på flaska og rett i søppla. Hvor guffen smak det er på det svineriet der, finnes det faktisk ikke ord til å beskrive. Folk som heller innpå flaske etter flaske av det kloakvannet der, er virkelig skada.
Har ikke helt skjønt poenget med pepsi raw.

Folk som er bevist på hva de spiser drikker enten kun vann eller feks lettbrus (pga kaloriene). Folk som gir faen drikker sukkerbrus. Raw havner litt midt mellom. De som gir faen vil foretrekke vanlig brus og de som tenker på kcals drikker ikke raw pga den inneholder kalorier.
Syns den var god, eneste minuset er som jeg sa sukkeret. Er helt seig på leppa etter sukkeret, ligger liksom som et lag i hele munnen og på leppene.
Sitat av Raymond Vis innlegg
Har ikke helt skjønt poenget med pepsi raw.

Folk som er bevist på hva de spiser drikker enten kun vann eller feks lettbrus (pga kaloriene). Folk som gir faen drikker sukkerbrus. Raw havner litt midt mellom. De som gir faen vil foretrekke vanlig brus og de som tenker på kcals drikker ikke raw pga den inneholder kalorier.
Vis hele sitatet...
Vel, den var en hit i Storbritannia, hvor store deler av befolkningen later til å være skremmende lite opplyste om kost og ernæring. Ser for meg at en del der kan tro naturlige ingredienser = sunt. Får håpe nordmenn er hakket bedre opplyst.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
og har bedre smak..
Den selges på kiwi Den smaker litt som cola pimp når den er iskald.. Men når den er lunka eller halv kald smaker den drit.
Høres ut som at folk sier at RAW smaker vondt, bare for å være politisk korrekt. Jeg og fruen testet RAW i helgen og var godt fornøyd med det valget.
Sitat av Vangen Vis innlegg
Høres ut som at folk sier at RAW smaker vondt, bare for å være politisk korrekt. Jeg og fruen testet RAW i helgen og var godt fornøyd med det valget.
Vis hele sitatet...
Du skiller deg ikke spesielt ut ifra oss/de som sier de ikke liker den. Du bare mener nøyaktig det motsatte, og det er ingen som verken klager på at du liker den, eller at noen ikke liker den.

Men alle er veldig glad for å uttrykke nettopp om de liker den eller ikke.
sett dem på kiwi og rema1000. Synker ikke så lavt at jeg gidder å kjøpe en.
Vi har solgt mye av den på Rema 1000.

Enten så er det nyskjerrighet ellers så betyr det at den falt i smak hos mange.

Vi hadde tross alt smaksprøver fredag og lørdag. Smakte et par glass, helt OK brus.
Smakte den i dag. Damen likte den og jeg syns den var fæl. Ok mens man drakk, men ettersmaken var det som gjorde at jeg la den fra meg.
Når jeg var i London fjor sommer, fikk vi smaksprøver. Merkelig nok spurte de om jeg hadde med meg en over 18 år(?).
Anyway, det hele endte med at jeg la den igjen til tante&onkel Like greit, iom at alle andre sa det smakte øl som hadde stått varmt alt for lenge/gjærsmak.
Men jeg aner ikke hva den smaker, ei vil jeg ikke finne det ut heller

Sitat av luni Vis innlegg
Vel, den var en hit i Storbritannia, hvor store deler av befolkningen later til å være skremmende lite opplyste om kost og ernæring. Ser for meg at en del der kan tro naturlige ingredienser = sunt. Får håpe nordmenn er hakket bedre opplyst.
Vis hele sitatet...
Du vet i skottland? Der dypper de Snickers i pannekakegugge og dypper den i brødkavring, for å så fritere den. Undrer på hvorfor mange dør av hjerteproblemer der
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Åssen i helvete fant du ut det?
Vis hele sitatet...
Sjekket ingrediensene i brusen og konkluderte med at det ville fungere på en eller annen måte. Brusen smakte jo dritt uansett

Sitat av monged Vis innlegg
heh. Står over ass.
Føler at alle disse husholdningsproduktene man kan ruse seg på egentlig bare er mer kødd enn det er verdt.
Vis hele sitatet...
Serr. Funker fett. Fikk ikke noen bivirkninger. Kun en FET rus!
Fekk smake denne i dag, og kan ærleg talt ikkje forstå kva som er så alvorleg gale med den. Den smakte omtrent det same som vanleg pepsi, berre litt meir kunstig. Det finnast forøvrig fleire brussortar som smakar mykje verre enn denne på ute på markedet. Bla. Dr. Pepper, solo sitron, Vanilla coke og Cherry Coke.
Ødelagte smaksløker.. .
Anyone got the taste?
Sitter her med denne nye pepsien med naturlige ingredienser av fineste sort, akkurat for øyeblikket.
Med en 1,5L flaske som inneholder Pepsi Raw.

Fyller opp i glasset, så må brusen analyseres:

Det første jeg legger merke til er at den skummer veldig mye, selv i det beste glasset mitt.
Dette er vanligvis et dårlig tegn..

Skummet smaker godt.
Smaken av cola er absolutt tilstedeværende.
Jeg smakte på brusen også.
Her er jeg litt usikker på hva jeg mener, colasmaken minner meg den smaken man får dersom man legger en Pepsi eller Cola i fryseren, tar den ut av fryseren når den er helt gjennomfrosset. Etter dette venter man til colaen begynner å smelte litt. Dette første utsøkte ekstraktet, minner meg om hovedsmaken i den nye Pepsi Raw.
Men samtidig kjenner jeg en bismak av noe pepperkakejulegløggish-greier.

Kullsyreinnholdet i denne brusen virker litt som på samme måten som den gjør i Villa, champagnebrusen.
Jeg føler at jeg sitter igjen med alt slags merkelige inntrykk som gjør at jeg er usikker på hva jeg skal mene.
Nå syns jeg at dette muligens kunne vært ca. greiene som Coca Cola var back in the old days, på en gammel bensinstasjon i USA.

Alt i alt så smaker brusen godt, men etter min mening så kunne denne brusen blitt presentert som en ny julebrus; Pepsi Christmas Coke.
Sist endret av Knask; 8. september 2010 kl. 22:54.
Likte den da jeg smakte den fra en iskald halvlitersflaske, digg Smakte den senere fra en "bare" kald 1,5 liters flaske, ikke like digg :S
Jeg bestemte at jeg skulle gi Pepsi Raw en sjanse. Jeg satte meg ned i godstolen og helte brusen over fra glassflaske til vanlig drikkeglass. Jeg gjorde det samme som NitroFis, denne brusen skulle analyseres.

Første som slår meg er at brusen lukter veldig syntetisk. Jeg lot brusen hvile på tunga før den gikk ned. For en vond ettersmak! Brusen smaker egentlig som veldig daff cola, og ettersmaken er enda verre. Smaker litt som joystickis med colasmak som har smelta i varmen. Daff, seig cola.

Konklusjon: fysj.
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Jeg smakte på brusen også.
Vis hele sitatet...
Neei?

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Her er jeg litt usikker på hva jeg mener, colasmaken minner meg den smaken man får dersom man legger en Pepsi eller Cola i fryseren, tar den ut av fryseren når den er helt gjennomfrosset. Etter dette venter man til colaen begynner å smelte litt.
Vis hele sitatet...
Aka cola-is...

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Alt i alt så smaker brusen godt, men etter min mening så kunne denne brusen blitt presentert som en ny julebrus; Pepsi Christmas Coke.
Vis hele sitatet...
Og der satte latterkrampa seg fast mitt i brystet og Cosylan utover hele skjermen