Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  254 21007
hei, smakte igår pepsi raw for første gang! må bare si den var sykt god.
men har bare sett den på 7-eleven ++ noen som vet når den kommer til vanlige butikker?
Sitat av magnus3k Vis innlegg
hei, smakte igår pepsi raw for første gang! må bare si den var sykt god.
men har bare sett den på 7-eleven ++ noen som vet når den kommer til vanlige butikker?
Vis hele sitatet...
Den selges på Kiwi, iallefall.
PS: Den smaker dritt.
Ja, de har den på Bunnpris også.

PS: Enig, den smaker dritt.
Den hadde en veldig spesiell ettersmak... Antar det er nøttene som gjør dette. Vet ikke helt om jeg likte den eller ikke.
Jeg kjøpte den på Coop Extra. Har også sett den på kiwi tror jeg. Jeg likte forøvrig ikke smaken, smakte nesten litt som dau cola og kaffe, bare litt bedre.
Observert på rema 1000, men ikke testet. Regner med den smaker dritt.-
Testet ut cola raw. Smakte dævelskap på flaske.
Holder meg til orginalen jeg
Sist endret av Bombasa; 6. september 2010 kl. 00:02.
Selges på ICA også.

Ikke verdt pengene etter min mening.
Selges jo nesten overalt, smakte helt ok, men finnes mye bedre brus.
Noe av det absolutt verste jeg har smakt. Men, smaken er som baken: delt i 2
Pepsi RAW ja, jeg drakk den i helga (kjøpt på en veldig lokal Joker). Grei smak, men jeg forstår ikke hvorfor den måtte ha en sånn ettersmak av gammel cola-is (sånn på plastkondomer til 10kr). Holder fortsatt en knapp på Pepsi MAX jeg, syns ingen brus overgår den på smak
Pepsi Raw smakes som brunsukker som har blitt vannet ut, og deretter blitt tilsatt med kullsyre.
Sitat av djxfade Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Som tørstedrikke eller alene er det den beste brusen. Men som blandevann eller til mat er den ikke best

Fargen til RAW ser faktisk ut som skikkelig vellagret 2'er foss. MAX er i det minste svart.
Sist endret av Totskalle; 6. september 2010 kl. 00:25.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Fargen til RAW ser faktisk ut som skikkelig vellagret 2'er foss. MAX er i det minste svart.
Vis hele sitatet...
Haha, ja e9. Jeg og en kompis fikk smaksprøve på Oslo S delt ut i hvite plastikk krus...så ut som en lei blanding urin og andre rariteter fra skritt/rompe området.
Sitat av MCIRON Vis innlegg
Pepsi Raw smakes som brunsukker som har blitt vannet ut, og deretter blitt tilsatt med kullsyre.
Vis hele sitatet...
Det er jo det pepsi raw er. pluss litt ekstra aroma og andre ting.
For og være helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor alle misliker pepsi raw så sterkt, syntes den var helt grei, men tviler på om den faktisk er så naturlig så skal ha det til. Smaker bedre en vanlig pepsi syns jeg.
Sist endret av Juicekongen; 6. september 2010 kl. 00:33.
Nei æsj, for no møkk ! Angrer på at jeg brukte 25 kr på den driten
Sitat av Totskalle Vis innlegg
(sånn på plastkondomer til 10kr)
Vis hele sitatet...
Akk, jeg er glad for at du endte den historien der!
Sitat av loathsome Vis innlegg
Akk, jeg er glad for at du endte den historien der!
Vis hele sitatet...
Du vet i det du entrer Hydro-Texaco, og titter deg rundt. Varmt og jævlig om sommeren, air-conditionen er herpa og du lukter kassa-mannen helt til døra. Tenker at du skal unne deg en is, så får du ikke bestemt deg og grabber bare en sånn cola-is. Som da har ligget der i fem år. Ettersmaken til RAW smaker helt sånn.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Du vet i det du entrer Hydro-Texaco, og titter deg rundt. Varmt og jævlig om sommeren, air-conditionen er herpa og du lukter kassa-mannen helt til døra. Tenker at du skal unne deg en is, så får du ikke bestemt deg og grabber bare en sånn cola-is. Som da har ligget der i fem år. Ettersmaken til RAW smaker helt sånn.
Vis hele sitatet...
Tenkte mer på den finurlige detaljen der du nevnte du har kommet opp i en real-life situasjon hvor omstendighetene har tillatt deg å smake på plastkondomer med cola-smak..
Sitat av loathsome Vis innlegg
Tenkte mer på den finurlige detaljen der du nevnte du har kommet opp i en real-life situasjon hvor omstendighetene har tillatt deg å smake på plastkondomer med cola-smak..
Vis hele sitatet...
Heheh, jeg mente det vel ikke sånn Jeg kunne kanskje brukt ordet strylle eller beholder... Anywho, det kan faen ikke være stor forskjell i smaken på gammel cola-is og cola-kondom. Bare at selve isen er flytende da, forskjell i konsistens altså, hvis ikke.. Jeg stopper der
Jeg kjøpte den på rema1000. Var tørst og den virka tiltrekkende på meg Smakte ikke noe godt dog. Apropo drittsmak, kjøp frielle iskaffe på boks, smaker dau ekkel baylies. Fy faen
Jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor du ble tiltrekt av Pepsi RAW. Brun brus, og etiketten er den styggeste jeg har sett. Burgunderbrun metallic farge. For ikke å snakke om fonten, den gjør så hele flaska ser ut som scam! Trodde serriøst ikke det var en genuin brus ved første øyekast.

Og Friele iskaffe ja, gud for noe skval. Akkurat det jeg og en annen ble enige om og Gammel Baileys, og ettersmak av døv cognac.
Syns den smaker som dø varm cola...
Butikk: 1. September.
Resturanger Etc: 1. Aug.

den blei en stor hit i UK. etter lanseringa i 2006. derfor satte de den på norske markede.
Sist endret av First-Price; 6. september 2010 kl. 01:11.
Sitat av tafsern Vis innlegg
Noe av det absolutt verste jeg har smakt. Men, smaken er som baken: delt i 2
Vis hele sitatet...
Og full av dritt
Og dritt er et ord som beskriver smaken på RAW også. Skjønner virkelig ikke hvordan de kunne tro at den kom til å slå ann? Ingen jeg kjenner som har smakt den, liker den. Er faktisk flere som ikke engang har klart å drikke opp hele flaska
For en del år siden ( 1998-1999) kom Freia med to nye typer kvikk-lunsj. 1 med appelsinsmak og en med blåbær. Dette var en flopp, men likevel var det en nøye gjennomtenkt strategi fra Freia. De visste nemlig på forhånd at det kom til å bli en flopp. Resultatet var at salget av vanlig kvikk-lunsj økte drastisk.

Derfor tenker jeg;

Kan det være noe av samme teori bak produksjonen av denne brusen? Hva tror dere?

Kan også legge til for spesielt interesserte at Freia i svart/hvit-tiden produserte en melkesjokolade som inneholdt Tran. Denne hadde kort levetid dan den var mindre populær.
Sist endret av Ozzfan; 6. september 2010 kl. 01:17.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Du vet i det du entrer Hydro-Texaco, og titter deg rundt. Varmt og jævlig om sommeren, air-conditionen er herpa og du lukter kassa-mannen helt til døra. Tenker at du skal unne deg en is, så får du ikke bestemt deg og grabber bare en sånn cola-is. Som da har ligget der i fem år. Ettersmaken til RAW smaker helt sånn.
Vis hele sitatet...
Gratulerer! INGEN skal kunne ta ifra deg en så perfekt beskrivelse på hvordan smaken egentlig er
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Er det INGEN andre enn bare meg som synes at den smaker ROSIN? Forøvrig ønsker jeg å slikke en pungrotte for å sammenligne ettersmaken.
Er det bare jeg som liker Pepsi Raw Synes den var drit digg jeg, men er ikke den brusen jeg kjøper for å slukke tørsten på en varm sommerdag Har sikkert kjøpt den 4-5 ganger på 2 uker nå
Sist endret av mar10an; 6. september 2010 kl. 01:31.
WHAT!? Skjønner ikke at folk IKKE kan like den. Syns den var driitdigg. Bedre enn pepsi MAX hvertfall. Det eneste som er bedre enn Pepsi RAW er 7up og Villa farris!
Sitat av Anarkorken Vis innlegg
Villa farris!
Vis hele sitatet...
Villa Farris? Het den ikke det typ for 15 - 20 år siden?
Sitat av M72 Vis innlegg
Er det INGEN andre enn bare meg som synes at den smaker ROSIN?
Vis hele sitatet...
Haha! Jo! Rosinbrus; æsj.
Jeg likte den jeg, smakte.. helt greit:P
Smaker dritt :3
Så den på rimi her om dagen
Skal man først drikke noe fra Pepsi så spiller det IMHO liten rolle hva det er. Det smaker like bedritent alt sammen.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Skal man først drikke noe fra Pepsi så spiller det IMHO liten rolle hva det er. Det smaker like bedritent alt sammen.
Vis hele sitatet...

Ja, kjøp heller cola, så du kan kjenne syre og drit legge seg på tenna mens du drikker det.
Sist endret av guppy; 6. september 2010 kl. 06:24.
pepsi raw smaker som en blanding av piss og first price kaffe
Sitat av Enay Vis innlegg
Ja, kjøp heller cola, så du kan kjenne syre og drit legge seg på tenna mens du drikker det.
Vis hele sitatet...
Cola ødlegger tennene, og du blir feit...Pepsi max ødlegger nyrene..
Man kan trene og sette inn plastikk tenner. Plastikknyrer?
Jeg synes den smakte godt, men bare etter det første glasset.
Jeg har observert Pepsi RAW på Meny
- Har ikke smakt den, men vurderer gjøre det snart
Synes Raw er helt OK, smaker litt som danske Jolly Cola imo
Sitat av tafsern Vis innlegg
Villa Farris? Het den ikke det typ for 15 - 20 år siden?
Vis hele sitatet...
Jo.. Men jeg sier det. Mye "enklere" enn å si Villa Champagnebrus..
Synes nesten det er dumt at de slapp den på plastflaske. Fikk testet den på glassflaske som jeg kjøpte på 7Eleven, og det var noe helt annet. Forventer man Cola, så blir man nok skuffet, men ser man på det som en helt egen greie har det en god smak. Synes også det er en interessant kaffeaktig ettersmak. Pepsi Raw på boks hadde gjort seg.
Sist endret av Nichotin; 6. september 2010 kl. 09:51.
Cola Raw er bedre.
Har sett den i butikken, men har ikke turt å kjøpe den pga fargen
Om du blander brusen med hornsalt vil det oppstå en kjemisk reaksjon som gir en syyyk rus
Sitat av xLAx Vis innlegg
Om du blander brusen med hornsalt vil det oppstå en kjemisk reaksjon som gir en syyyk rus
Vis hele sitatet...
Of course.
Sitat av Wisternoff Vis innlegg
Jeg kjøpte den på rema1000. Var tørst og den virka tiltrekkende på meg Smakte ikke noe godt dog. Apropo drittsmak, kjøp frielle iskaffe på boks, smaker dau ekkel baylies. Fy faen
Vis hele sitatet...
Er enig i Pepsi RAW. Men Friele Iskaffe syns jeg smaker fantastisk
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Of course.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd den og kan anbefale den til andre du også?
Selv syns jeg brusen smaker ganske godt. Likevel er det andre ting jeg undrer meg litt over. Det er åpenbart at brusen skal fylle en nisje, der den treffer folk som er skeptiske til kunstige tilsetningsstoffer, samt folk som som syns leskedrikkbransjen kanskje opptrer uetisk på en del områder. Mitt spørsmål er i grunn hvorvidt denne brusen er noe som helst bedre enn andre bruser, både når det kommer til innhold og produksjon? Jeg vil tro det meste er psykologisk, og at en fiffig innpakning og fine slagord er det eneste som skal til for å lure en og annen hippieforbruker...