Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  213 14600
Sitat av Restyle
Slenger inn et forslag: Hva med å kunne kjøre èn re-buy?
Flertallet bestemmer, naturligvis.
Vis hele sitatet...
Jeg er egentlig for 0 bye in, så slipper det å ta så sinnsykt lang tid. Ettersom det er på en Onsdag, og det er NOEN av oss som har et arbeid å møte på hver dag.
Sitat av mathfjeld
Jeg er egentlig for 0 bye in, så slipper det å ta så sinnsykt lang tid. Ettersom det er på en Onsdag, og det er NOEN av oss som har et arbeid å møte på hver dag.
Vis hele sitatet...
Veldig enig.
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Det blir ingen buy-in!

Men jeg har fremdeles ikke fått noe svar fra EXzlator! Dersom det ikke kommer noe svar fra han ganske snart, ser det ganske mørkt ut for hele turneringen. Visst ikke noen andre har tjent tilsammen over 2000 FFP i PokerStars.

edit: Ser forresten i PokerStars klienten at de ligger 5 timer bak oss. DVS at turneringen starter kl. 16:00 (ET) PokerStar tid. Noen andre som kan bekrefte dette?
Stemmer det reklame, pokerstars går etter Amerikansk tid(i think?) noe som tilsvarer et 5timers sprang mellom vår tid og tiden på siden deres.
Sitat av reklame
Det blir ingen buy-in!

Men jeg har fremdeles ikke fått noe svar fra EXzlator! Dersom det ikke kommer noe svar fra han ganske snart, ser det ganske mørkt ut for hele turneringen. Visst ikke noen andre har tjent tilsammen over 2000 FFP i PokerStars.

edit: Ser forresten i PokerStars klienten at de ligger 5 timer bak oss. DVS at turneringen starter kl. 16:00 (ET) PokerStar tid. Noen andre som kan bekrefte dette?
Vis hele sitatet...
Jeg håper du mener rebuy. :P

Skal se om jeg har en kompis som har nok FPP der... Men det er overhodet ikke noe å stole på.
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Sitat av Golder
Jeg håper du mener rebuy. :P

Skal se om jeg har en kompis som har nok FPP der... Men det er overhodet ikke noe å stole på.
Vis hele sitatet...
LOL! Selvsagt mener jeg rebuy!

Tror jeg fikk funnet e-posten til EXzlator på googlevis, så kanskje han får beskjed tidlig nok til at det blir en turnering!
Jeg fikk ikke tak i kisen jeg snakket om, iallefall.
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Sendte en "please"-mail til PokerStars nå i håp om at dem gjør et unntak.

Så får vi bare vente å se..
jeg har 4 FPP! Kom igjen a. nå har jeg jo lagt inn en tier. en eller annen har vel 2000 FPP?

Sitat av Angry
Jeg er med. Buy in spiller ingen rolle.
Vis hele sitatet...
keeg.........
Er det "winner gets all" eller er det en viss andel for de som ikke vinner også?
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Vanligvis med PokerStars, er det slik det ser ut når det kommer til premier:

1.plass: 50% av potten
2. plass: 30% av potten
3.plass: 20% av potten

3-27 spillere= 3 betalte plasser
28-45 spillere= 5 betalte plasser
46-100 spillere= 9 betalte plasser


Fremdeles, brukere med 2000 FFP må melde seg!
Sist endret av reklame; 29. oktober 2008 kl. 16:10.
hvis alle gir meg 10 dollar så skal jeg mekke 2000 poeng på no time.

spøk til revolver - Vi må få det til, jeg har gleda meg en uke.
Det er sikkert 3-4 stykker som har 2000FPP som bare sitter og avventer, for å se om noen andre gidder.
Det er ikke stress!
Sist endret av Pelle55; 29. oktober 2008 kl. 16:34.
Det finnes alternativ til PokerStars. Nordicbet feks. der trenger en ikke FPP, og kan enkelt lage turneringen selv i klienten.
Sitat av ql1rz
Det finnes alternativ til PokerStars. Nordicbet feks. der trenger en ikke FPP, og kan enkelt lage turneringen selv i klienten.
Vis hele sitatet...
Samme med betsson.
Jeg skal nok få blitt med. Tatt i forbehold at Pokerstars er stedet, og buyin er på 5 eller mindre
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Er redd for at det ikke blir så mange dersom vi velger en alternativ klient. Men vi kan jo alltis lufte idèen! Litt i seneste laget kanskje visst vi skal spille i kveld da.
Sitat av reklame
Er redd for at det ikke blir så mange dersom vi velger en alternativ klient. Men vi kan jo alltis lufte idèen! Litt i seneste laget kanskje visst vi skal spille i kveld da.
Vis hele sitatet...
Tja, tar ikke så veldig lang tid å lage en bruker, laste ned klienten og sette inn $5.. Noe antakeligvis noen må gjøre samme hvilken klient som brukes.
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Kan ikke alle interesserte samles på #nff-poker ? Ef.net

Der kan vi se hvor mange som er med i kveld, samt bestemme klient.
Sist endret av reklame; 29. oktober 2008 kl. 16:54.
Må trekke meg desverre, ble nettopp oppringt og må møte på jobb kl. 19:00 :/...
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Vi begynner å bli en gjeng på ef-net #nff-poker

Bare til å joine, så finner vi en klient og spiller sammen!
Må nok desverre stå over selv nå, men var en god ide, må gjerne gjentas en gang
Må dessverre melde avbud. Klarte akkurat å blakke meg på verst tenkelige vis, og sannsynligvis er jeg ikke i humør til å sette inn flere penger i dag.

Og nå er jeg jævlig forbanna, ja, men har lært å ikke uttrykke det på nFF. Lykke til dere andre, hvis det blir noe.
Søsteren til Pidget her. Han vet ikke om han rekker det, pga. myyye kræsj på maskin og nett. Han holder på å feilsøke.
Alle som skal være med må komme på Irc !
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
og vi er på #nff-poker på ef-net!
Ble dårlig gett...men regner med at dere finner en bra klient nå (selvom jeg bruker stars) så vi er sikre neste gang!!!
YO! Jeg er ikke på irc,kan noen pm meg info?
Sitat av tafsern
Ble dårlig gett...men regner med at dere finner en bra klient nå (selvom jeg bruker stars) så vi er sikre neste gang!!!
Vis hele sitatet...
Stars er en bra klient. nFF-turnering er kun aktuelt på PokerStars for mitt vedkommende. Det må heller planlegges bedre, så turneringen faktisk blir satt opp.
Forresten: Anbefaler dette pokerforumet
Gratulerer til reklame med 1. plass på en 18-teams turnering
var det en spøk? har det vært turnering?
Da ble jeg nummer 2 på 9 manns turneringen, var koslig!
Sitat av mathfjeld
Da ble jeg nummer 2 på 9 manns turneringen, var koslig!
Vis hele sitatet...
Gratulerer nok en gang
Sitat av mathfjeld
Da ble jeg nummer 2 på 9 manns turneringen, var koslig!
Vis hele sitatet...
Ja det var hyggelig nummer 1
Hvor mye ble premiene på?
Jeg vant 8,10 dollar, nummer 3; 5,40 og nummer 1 er jeg usikker på.

Til alle som ikke var med: "Shame on you", dette var kjempe artig!
Grattis reklame Må gjentas!
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Dette var artig ja!

Jeg drog vel litt over 20 dollar på 18 manns turneringen.

Vi ble litt kreative i ettermiddag. Det var ingen som hadde nok FFP (idiotiske pokerstarspoeng) til å lage en privat turnering for nff. Det vi gjorde, var at jeg fant en turnering ingen hadde joinet. Jeg skrev inn turneringsnummeret på irc, og folk klipte dette ut og joina turneringen. (ved å trykke CTRL+T i pokerklienten, fikk man gå direkte til en turnering)

edit: opplevelse å se 12 freaker joine en turnering på engang.

Det funket egentlig ganske bra. Først var vi 12 stk i kanalen, så alternativet ble en 18-manns turnering med 3 dollar buy in. Denne potten stakk jeg av med

Etterpå, gjorde vi nett det samme. Fant en turnering, posta den på irc og alle joina som egentlig funket utmerket bra.

Vil også takke voldern for boter til #nff-poker

Håper vi kan treffes engang iblandt, kanskje en fast kveld i uken og spille litt sammen. Så skal jeg gjøre alt jeg kan for at vi klarer å opprette en privat turnering til neste gang!
Sist endret av reklame; 29. oktober 2008 kl. 23:35.
Gratulerer til vinnerne! Jeg skal prøve å bli med neste gang / de neste gangene! : )
Sikkert utrolig morro å spille med nFF'ere : )
Sitat av mathfjeld
Jeg vant 8,10 dollar, nummer 3; 5,40 og nummer 1 er jeg usikker på.

Til alle som ikke var med: "Shame on you", dette var kjempe artig!
Vis hele sitatet...
A $13.50 award has been credited to your Real Money account.

Helt enig dette var artig. Må gjøres igjen
Den er jeg med på flere ganger, men har ikke IRC og det er ikke aktuelt å skaffe det.
VOP
reklame's Avatar
Trådstarter
Sitat av Realist1
Den er jeg med på flere ganger, men har ikke IRC og det er ikke aktuelt å skaffe det.
Vis hele sitatet...
Men du har java? Du kan fint bruke scriptet her på nff! Chat i menylinjen! Skriv: /j #nff-poker når du er connecta
Dere fristet meg sånn, så jeg måtte spille en turnering jeg også.
Den endte slik: http://bildr.no/view/279031
Sitat av reklame
Men du har java? Du kan fint bruke scriptet her på nff! Chat i menylinjen! Skriv: /j #nff-poker når du er connecta
Vis hele sitatet...
Jeg brukte dette igår, solid som gull etter 3 min tele-support ifra Restyle!
Om noen skal spille ikveld sitter jeg på poker-kanalen!
Hva skal dette bety? Er jeg utestengt?

Kode

[19:34] Connecting... 
[19:34] Logging in... 
[19:34] -- *** Processing connection to irc.efnet.ru 
[19:34] -- *** Looking up your hostname... 
[19:34] -- *** Checking Ident 
[19:34] -- *** Found your hostname 
[19:34] -- *** No Ident response 
[19:34] -irc.efnet.ru- *** Banned Please install Identd 
[19:34] Error : Closing Link: ti0020a380-dhcp0410.bb.online.no (*** Banned ) 
[19:34] Disconnected from irc.efnet.ru
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du må bruke en server som ikkje krever identd (t.d irc.efnet.no) eller installere identd.
Hvordan gjør jeg dette? Bruker som sagt bare Java-versjonen her i nettleseren.
skriv /server irc.homelien.no eller irc.efnet.no


edit: tastatur dysleksien min kommer til sin rett igjen
Sist endret av voktern; 31. oktober 2008 kl. 19:52.
Takk for hjelpen, er inne nå! :-)
Da er vi klare for en ny runde med nff-poker og gjentar suksessen fra forrige uke!

Vi har fremdeles ikke fått oss en privat turnering, men vi joiner en turnering samtidig som sist, så spiller vi!

Klient: PokerStars
Dato: 4. november
Tid: 19:00
IRC: Ef.net: #nff.poker
Turneringsid: Blir publisert i kanalen kl.19:00
Buy-in: Ubestemt, 3-5 dollar
Spill: Texas Holdem No limit Freeze

Igjen, man må være på irc-kanalen for å få turnerings-id, da alle må joine ganske raskt. (gjøres ved CTRL+T i lobby og klipp\lime turnerings-id fra irc-kanalen)

Håper like mange er med denne gangen!