Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 475
Noen som har noen forslag til preworkout? Noe som kan få deg til og virkelig kjenne det og gi deg energien. Bruker im fucked up og har gått lei av den og den smaker drit. Helst under 500 lappen som man kan bestille eller kjøpe i butikk
Viterna Gladiator Blood PWO. veldig bra dosert funker sykt bra, sjeldte crash på den.
brukt pwo i 5 år nå vil si denne er den beste så langt om du kan noe om ingrediensene som er i den så kan du fint se at den har alt du trenger pluss mer.
blander litt dårlig ut i vann men bare rist den litt ekstra så er du good.

eller så har du "Ace PWO" overpriset litt menn ofte på salg. den er bra nok også
Av lovlige pwo så er allerede Fu#ked up den"sterkeste".

Skal du ta noe som skikkerlig kicker så må du kjøpe ulovlig pwo og du risikerer at det blir stoppet av tollen.

Men, angel dust som du kan bestille fra bodyshock er til å anbefale. Den har 100mg dmaa per dosering som er jævelig mye. Den har også andre ymse stimulanter som er i gråsonen.
For alltid noia histaminutbrudd pga de høye dosene av beta-alanin og arginin i pwo'en. Heldigvis er jeg ikke de som får kløe i rævva av det, men ryggen begynner å klø som faen, og jeg må konstant nyse. Synes egt cola (drikken) gir meg den beste energien før trening.