Funkytown-videoen. Er så brutalt at jeg ikke klarer å sette ord på det. Dukket opp en reddit-feeden for mange herrens år siden. Skulle ønske jeg kunne slette enkelte minner fra netthinnen ass. Hva de meksikanske kartell-svina er i stand til å gjøre mot hverandre er helt spinnvilt, og man kan jo begynne å lure hva en person har gjort for å fortjene å bli flådd levende, få lemmene sine kuttet av og en totomm-firtomm i munnen mens han er koblet opp med IV-drypp, mest sannsynlig adrenalin. Deretter får han strupen kuttet av med en jævla boksåpner som er sløv som faen. Dette gjør de mens
Funkytown av Lipps. Inc blæstes på radioen i bakgrunnen, etterfulgt av Sweet Child of Mine av Guns n' Roses som kommer på slutten av videoen.
Vær så snill å ikke oppsøk dette faenskapet. Hjernen vår er ikke ment før å se slikt brutalitet.
En annen video som sirkulerte på nettet for noen år siden var disse tre norske og danske jentene som ble halshugd på backpackingtur i Marokko tror jeg det var. Lyden på den videoen er helt jævlig, spesielt når de skriker etter mor på norsk. Faen for en verden vi lever i.
Sist endret av TrippyPippi; 19. desember 2022 kl. 23:49.