Kan ikke si jeg blir veldig påvirket av draps video, men det gir meg ingenting, så står over, bare ekkelt og unødvendig.
Men videoer av folk som blir missbrukt og utnyttet setter dypere spor.
Tenk at kanskje bare 0.0001% av slike hendelser som blir filmet, all den driten der ute vi ikke hører om eller ser. Nei vettu hva.
Mulig jeg er skudd, men jeg blir helt oppgitt når jeg ser folk bruke energi på å grine på Facebook fordi en mann har satt fra seg noen kattunger i skogen.
"Jeg skjønner ikke hvordan noen klarer å forlate nyfødte katter ute i skogen

"
Hva er greia? Skjønner de ikke at jorda er ett fucka sted? Eller vet de det ikke? Eller velger dem å bare glemme det helt?
Helt greit å blir frustrert og lei seg, men enkelte mennesker virker jo helt overrasket over at bare de mildeste ting skjer.
Har ikke sett mye videoer, men leste en nyhetssak som jeg fant på reddit for mange år tilbake om videoer som ble solgt, 3 gatebarn som ble hengt opp ned levende og ble pisket, torturert og kastet kokende voks på seg. Dette varte i noen dager før de døde og ble begravet i hagen i noen hull de barna selv hadde gravd.
Hadde jeg oppsøkt den videoen hadde jeg vært ødelagt, enkelte tok vist selvmord etter de så videoen.
Men det værste jeg har sett er nok en offentlig voldtekt på åpen gate i Tyrkia på bestgore eller no, faen så brutalt. Ingen brydde seg heller.