Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 776
Hei

Eg skal slip-streame datamaskina til mora mi, men eg er ikkje sikker på kva cd-labelen skal vere. Dette er ei datamaskin ho fekk gjennom BKF (Bergen Kirkelige Fellesråd), så eg er ikkje heilt sikker på kva operativsystem det var i byrjinga (før oppgraderingar). Men det er iallfall Windows XP Professional Norsk.

Så eg treng å vete om eg må ha tak i imaget frå den originale CD'en, og kva label CD'en skal ha.

Tusen takk for all hjelp!
Hva er å slip-streame en PC? Dette er et uttrykk jeg kun kjenner fra bilracing, der du slipstreamer bak en annen bil for å minske luftmotstanden..
Jeg luer også på hva det er, men jeg dreit rett og slett i å spørre siden man bestandig får "sssøøøk" som svar.
Å slip-streame er å trekke ut innstallasjonen av operativsystemet (anten frå harddisken, dersom den ligg der, eller frå ein 'original' CD), for derette å oppgradere innstalasjonen. Eg skal ikkje opgradere, men berre installere på nytt av di eg ikkje fekk med nokon CD frå produsenten.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Uhm, mekk slip-stream fra norsk xp pro med passende drivere?