Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 10813
En stor del av de norske statsborgere som driver med kriminelle handlinger er invandrere.. Hvorfor sendes ikke de som dreper konene sine, de som selger narkotika og de som leder store forbryterorganisasjoner ut av landet? Sitat fra en kompis: "Jeg leste i avisen om en invandrer som smuglet narko inn til Norge, nå satt han i fengsel og skulle kanskje sendes ut av landet fordi han IKKE var norsk statsborger enda. Han syntes så synd på seg selv fordi da fikk han ikke sett familien sin." Han fikk bli!! Ikke misforstå meg, jeg er ikke rasist. Jeg syns det er kjempeflott med et flerkultutrelt samfunn. Men hvis man velger å bo i et land hvor det er det landets regler som gjelder, så må man bare finne seg i det. Hvis ikke kan man bo et annet sted.. Og hvis man absolutt skal smugle narko. så bør man tenke på følgene før man gjør det!
Jeg har et par venner som er fremmedkulturelle og er på kant med loven. Jeg hadde blitt lei meg hvis de hadde dratt, men jeg ser fordene ved det. Selv om det hadde blitt noe vanskeligere og fått tak i div. rusmidler, hadde jeg sett på det som en fordel. Men, min mening er: Stopp all invandring nå! Folk som kommer fra estonia, russland, kosovoalbania osv osv.. kommer fordi de er fattige og ikke fordi det er krig der de bor.

1 ting til: Når muslimske immigranter flykter inn i norske statskirker, blir det ikke litt rart ang. at de er så stolte av troen sin og så bor i en protestantisk kirke?
original reprint
xaff's Avatar
"Kast dem ut av landet!"

Seriøst, innvandringspolitikken må skjerpes. Fikk nylig en muslim i klassen, og foreldrene sine rulleblad skal vistnok ikke være helt rene. *hint hint*

Men kristne er jo ikke så mye bedre en musilmer selv om de har blitt mindre ekstreme i de siste århundrene.

(Velkommen AriMail til nff)
Sist endret av xaff; 9. mai 2002 kl. 15:58.
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
word!

vi har nok av folk med sugerøret i statskassa, jeg synes vi bør lære oss å ta vare på våre egne og ordne opp i problemer vi har før vi kan slippe til flere som trenger hjelp til å få et bedre liv

arbeidsinnvandring er helt greit for meg, så lenge ikke bare EN i familien på 10 jobber. tvangsekteskap med søskenbarn osv _MÅ_ stoppes for å forenkle integrering og slik at vi slipper flere trygdesnyltere
det er noe helt annet hvis de kommer fra et land som er i krig, og hjemstedet deres og omegn har blitt bomba sønder og sammen. da har de ikke noe sted å bo, og trenger mye hjelp til å stable familien på bena igjen. men er de fattige, blir det noe annet. man KAN jo faktisk klare seg i sitt eget land, selvom man er fattig. somregel, hvertfall.
jeg har ikke vært rasist før men nå begynner det kanskje å se sånn ut for jeg begynner å bli rimelig lei av disse pakkisene(perkere,svartinger) som skal ha penga dine og lommeboka og mobilen.. Man kan jo faen ikke gå trykt i sin egen hovedstad uten at en eller annen jævel kommer og skal ha noe av deg.

Greit nok så er ikke alle pakkiser sånn men det er faen meg et fler tall av alle pakkiser i norge som driver på sånn!
man skal jo ikke skjære alle over en kam men det er jo det eneste som funker , man kan ike sitte å plukke ut den ene av ti pakkiser som faktisk er allræit.
Send dem ut med en gang de har gjort noe ulovlig!! eller henrett dem!


ps: med pakkis mener jeg ikke bare pakistanere men en felles betegnelse på innvandrere som ikke klarer å oppføre seg.. det gjelder som regel pakistanere, vietnamesere, tyrkere og negere
Jeg syns det er så ulogisk dette som skjer. Bedrifter fra "vesten" forventer å kunne slå rot i "østens" land for å suge penger og ressurser ut av lokalbefolkningen, men når folk vil gå andre veien, folk vil flytte til "oss" for å forbedre egen økonomi, nei da får det jammen meg være nok. Det er helt ulogisk.

Grenser er tøvete. Skal det være fri flyt av kapital og varer bør det for svarte svingende være fri flyt av mennesker også.
original reprint
xaff's Avatar
Gakk^2 har rett. Det beste hadde hvert å kaste vekk religioner, som for det meste er årsak til krig og plassere mennesker slik at de får husly og arbeid.
religion har opp gjennom all tid hvert den største og mest "hyppige" grunnen til både borgerkrig og verdenskrigene..

fåkk religion. det er ikke godt for noe når det gjelder allmennheten.
Trådstarter
17 0
JA!!!!!! Religion er opphav til mye vondt. Selv om det ikke er det som er meningen. Jeg syns man skal hjelpe menesker i nød. Men hvis de ikke er taknemlige for det og heller tar det som en selvfølge og da begynner å ødelegge for den som har hjulpet de.... Da er det de som gjør det verre for seg selv. Da kan de ikke vente noe annet enn at den som har hjulpet ber dem om å dra til Helvete! Taknemligheten er en dyd! (og takk for velkomsten xaff
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Tar det som et tegn i tiden at så mange høyreekstreme partier begynner å oppstå og få tilhengere (le pen, haider). Tror europa har nådd sin foreløbige metningsgrense, og nå trenger tid til å løse opp i konfliktene, i steden for å ta inn flere og legge ny murstein på konfliktens grunnmur. Så ja, jeg synes vi bør endre innvandringspolitikken
ingen dum tanke, apraksin.. *gruble litt på*
ganske enig med deg at de europeiske landene som tar imot flyktninger kanskje har fått nok for en stund, for å si det sånn, og heller arbeide for å hjelpe de som allerede har tatt inn, sånn at de kan tilpasse seg det nye miljøet de har kommet til bedre. Får man til det, kan man etterhvert vurdere å ta inn fler, hvis man klarer å få det til å funke bra for og med de som allerede har kommet.

At høyreekstreme partier begynner å få fler og fler tilhengere synes jeg er litt skummelt. men men. that's me. akkurat når det gjelder innvandringspolitikken er det vanskelig å finne en god løsning virker det som. det funker jo ikke bra sånn som det er nå.
Epleplukker
Tror de skal være gode hvis de skal få de innvandrene som er feks i norge til å tilpasse seg.. Det er sikkert en del som har gjort det men fleste parten går i gjenger med folk fra samme land.Og har ikke lyst til å tilpasse seg.. De mener at Norge skal tilpasse seg til hva di mener.. så lykke til
SkiM, det er jo akkurat derfor noe må gjøres med det.

lar vi det bare være, blir det jo hvertfall ikke noe BEDRE! ffs.
original reprint
xaff's Avatar
Gjøre hva mia!? Invitere dem hjem til kaffe!? De tror faen meg de eier landet!

{Edit: Øyh, min firehundrede post
g0c| c|4/\/\|\| | 4/\/\ 4 313373 5p4/\/\z0r }
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
det hele er et spørsmål om integreringspolitikk som sagt, og Norge har ikke akkurat vært noen frontfigur, når vi presterer det kunststykket å plassere 90% av innvandrerne våre i noe som må sies å være gettoer (grønnland o.l) det er ikke å oppmuntre dem til å blande seg med nordmenn. personlig tror jeg mange ting kunne blitt gjort, og brått så hadde vi hatt saken på nypolerte skinner om noen år, men det betinger som i tidligere refererte post at vi slutter å ta inn flere, og tar oss av dem vi har.

leste ellers en undersøkelse om hvorfor folk begynner å vike til høyreekstremistene. det viser seg at mange utvikler fremmedfiendtlige holdninger på det fakta at de først leser om innvandringskriminalitet/ blir utsatt for det osv. så prøver de å ytre seg og furte litt over dette, men blir straks kategorisert som rasister o.l, får høre hvor tette de er osv. så kommer det altså en fremmadstående politiker og sier: du har rett, du er ikke dum, vi skal kaste dem ut og gi deg oppreisning, da er det egentlig ikke så rart at de velger dette partiet, for middelklassen vil aldri bli spesielt politisk bevisst, og vandrer den veien hvor de hører det beste og enkleste, og faktum er at middelklassen styrer politikken.
jeg er imot folk som er slemme og generelt veldig enig med anamorph
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
nåvel, religion er ikke nødvendigvis alltid årsak til krig/faenskap/etc

men dessverre så er religionen et så sterkt innslag i kulturene at det er med på å skape store forskjeller/gap, og det er ikke særlig bra...

men så er jo jeg ateist og liker ikke religioner.. prøver å respektere religiøse mennesker etter beste evne, selv om jeg synes at religionen deres er bare tullete (heihå folka fra pinsekirka, jehovas vitne, osv!)..
Nå er det verden begynner å gå til helvete her ja. Le pen og shizet. Om ikke lenge er det full rasekrig og helvetet er løst, verdens dommedag er ikke fjern lenger... Trallala

På NRK fikk jeg jo høre om innvandrere som bevist kom til norge og fikk gå her fritt imens de ventet på asyltilatelsen sin. Alt var planlagt. Imens de ventet på den, så for de å stjal og alt fanskap, til de ble sent hjem igjenn.. Organisert shiz.. Noe må fiksest ja med politikken, det er klart, men jeg tror også vi må få en bedre integreringspolitikk for de som faktisk vil etablere seg.

Jeg mener og at det ikke skal bli noe luksus og komme til norge for dem, om de ikke gidder å ta i litt, og arbeide (jeg sier nå ikke at alle er late jævler, men dem finnest). Norge er det landet som er utpekt som det mest "lukseriøse" landet å komme til for hvilken som helst innvandrer.
-8 % av innbyggerene i Oslo er innvandrere, og 60 % av krimnaliteten der er utført av innvandrere...

-Så og si all organisert krimnalitet i Norge er styrt av innvandrere...
Gjengene har så og si ofertatt byene, og de er så synlige nå at jeg merker dem hver dag..
Det russiske mafiaen er faktisk de som styrer den største delen krimalitet i Norge i dag...

Dette sier jo litt da syns dere ikke...
Jeg er ikke rassist på noen måte, men når Norges lille land MÅ ta inn 1000 mennesker i året etter EU's lovverk merkes det godt etter noen år..
Veldig mangen av disse blir sendt ut på bygdene (hvor jeg voskte opp) og det begynner og det er nesten like mye utlendinger (asyl) som det er norrmenn og da er det gale..

Så lenge disse klarer og holde seg vekke fra krimnalitet, og ikke bare er i landet for og utnytte seg av skattepengene våre eller vårt skoleværk så er det greit for meg men dem sitter bak meg på bussen og sier : "Om ti år skal vi overta dette landet" på gebrokkent Norsk, da mister jeg all respekt for disse folka..
kanskje like greit for det sier jo barelitt om hvor lite respekt disse har for oss og...

Vi må få strengere innvandringpolitikk.
Vi må få strengere innvandringpolitikk.
Vis hele sitatet...
WORD!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Agreed, er 100% enig med TeQniC
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av TeQniC
[b]-8 % av innbyggerene i Oslo er innvandrere, og 60 % av krimnaliteten der er utført av innvandrere...
Vis hele sitatet...
Ja, og at "innvandrere" vil si folk som kommer fra Sverige og Danmark, sier den historien din lite om. Svenske innvandrere er faktisk de mest kriminelle av alle innvandrere i hele Norge.

-Så og si all organisert krimnalitet i Norge er styrt av innvandrere...
Gjengene har så og si ofertatt byene, og de er så synlige nå at jeg merker dem hver dag..
Det russiske mafiaen er faktisk de som styrer den største delen krimalitet i Norge i dag...
Vis hele sitatet...
Hvor i helvete er det du får dette fra?

Dette sier jo litt da syns dere ikke...
Jeg er ikke rassist på noen måte, men når Norges lille land MÅ ta inn 1000 mennesker i året etter EU's lovverk merkes det godt etter noen år..
Veldig mangen av disse blir sendt ut på bygdene (hvor jeg voskte opp) og det begynner og det er nesten like mye utlendinger (asyl) som det er norrmenn og da er det gale..
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Jorda er overbefolket. I Norge bor det noe sånt som 18 personer pr kvadratkilometer, I f.eks. India er tallet sikkert godt over 100 ganger så mye (Mye mer og for alt jeg vet).

Så lenge disse klarer og holde seg vekke fra krimnalitet, og ikke bare er i landet for og utnytte seg av skattepengene våre eller vårt skoleværk så er det greit for meg men dem sitter bak meg på bussen og sier : "Om ti år skal vi overta dette landet" på gebrokkent Norsk, da mister jeg all respekt for disse folka..
kanskje like greit for det sier jo barelitt om hvor lite respekt disse har for oss og...
Vis hele sitatet...
Du mister all respekt for alle mørkhudete om en kar sitter bak deg på bussen og sier noe sånt? Hva om alle i Pakistan skulle miste respekten for deg pga George Bush?

Vi må få strengere innvandringpolitikk.
Vis hele sitatet...
Noen forslag?
-Så og si all organisert krimnalitet i Norge er styrt av innvandrere...
Gjengene har så og si ofertatt byene, og de er så synlige nå at jeg merker dem hver dag..
Det russiske mafiaen er faktisk de som styrer den største delen krimalitet i Norge i dag...


Hvor i helvete er det du får dette fra?
Vis hele sitatet...
Det stod en artikkel om det i Vimen for et par uker siden, så det stemmer sikkert det.
jeg kan ikke si jeg er helt enig i det der. jeg har ikke merka mye til at gjenger har OVERTATT byer. her hvor jeg bor, er det ingen gjenger som har overtatt, men selvfølgelig er det gjenger, det er det overalt. men jeg føler at det er minst like mange nordmenn som utlendinger/innvandrere som er i disse gjengene.

det folk ikke alltid tenker på, er at mennesker fra et annet land er utlendninger, uansett hvilket lan de har kommet fra. en danske er på lik linje utlending / innvandrer som en pakistaner. så når man leser i undersøkelser at "innvandrere står for det meste av kriminaliteten" så er jeg ganske så sikker på at de fleste tenker på mørkhudene/folk fra østen. det blir for dumt.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
nja, vil nå ikke si dansker i landet henger på gata og pusher dop i sørlig høy grad
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Nei, de pusher mest Tuborg har jeg hørt
Syntes det var litt mye Norge For Nordmen her!

Rasisme og invandrings politikk er noe man kan diskutere i evighet...


Men jeg gjør et forsøk, jeg er ikke noen fan av Wanabe ganster invandrere som cruser rundt i BMW caben sin og sier wolla. De eneste som liker dem er fjortis jenter. Men invandrere er ikke bare sånn. Noen sliter for spenna, andre får seg utdaning. De invandrene henger ikke gatelangs og pusher dop derfor ser du dem ikke så klart i samfunet. De er heller ikke så populere i media.

"Ali får tilbake på skatten! Betalte 2000 Kr for mye!

Ville du kjøpt et Dagbladet med denne overskriften? En annen ting er personlige erfaringer, herregud! Skall du dømme alle "Svartinger" fodi en rana deg? En sa noe dumt? En prøvde seg på kjeresten din?

Dere trenger seriøst å ta en titt på tankene deres for å se om de er deres egne.

Sjøl har jeg blitt slått 3 ganger hardt i ansiktet av en "Pakkis". Jeg knakk nesa og jeg hadde det ikke så bra i en uke. Jeg anmeldte han og han fikk 5000 i bot og betinget fengsel. Nå hilser han når vi møtes og ville sansynligvis latt meg få sitte på i BMW sin hvis jeg hadde spurt.
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Jeg har hørt noen helt andre tall enn dere - og det fra Ingelin Killengren, den tidligere politimesteren i Oslo. Ifølge henne var Oslos 10% innvandrere ansvarlig for nesten 90% av all kriminalitet i hovedstaden.
Epleplukker
Opprinnelig postet av Zalderach
Syntes det var litt mye Norge For Nordmen her!

Rasisme og invandrings politikk er noe man kan diskutere i evighet...


Men jeg gjør et forsøk, jeg er ikke noen fan av Wanabe ganster invandrere som cruser rundt i BMW caben sin og sier wolla. De eneste som liker dem er fjortis jenter. Men invandrere er ikke bare sånn. Noen sliter for spenna, andre får seg utdaning. De invandrene henger ikke gatelangs og pusher dop derfor ser du dem ikke så klart i samfunet. De er heller ikke så populere i media.

"Ali får tilbake på skatten! Betalte 2000 Kr for mye!

Ville du kjøpt et Dagbladet med denne overskriften? En annen ting er personlige erfaringer, herregud! Skall du dømme alle "Svartinger" fodi en rana deg? En sa noe dumt? En prøvde seg på kjeresten din?

Dere trenger seriøst å ta en titt på tankene deres for å se om de er deres egne.

Sjøl har jeg blitt slått 3 ganger hardt i ansiktet av en "Pakkis". Jeg knakk nesa og jeg hadde det ikke så bra i en uke. Jeg anmeldte han og han fikk 5000 i bot og betinget fengsel. Nå hilser han når vi møtes og ville sansynligvis latt meg få sitte på i BMW sin hvis jeg hadde spurt.
Vis hele sitatet...
Norge for Nordmen ?Nå i dette landte er det Norge for utlendiger..
Vi slipper de inn i landet, og de kommer å krever respekt.. Nå snakker jeg om ungdommen.. Jeg går på Kristiansand's væreste ungdomskolen når det gjelder dette.. Vi nok av de.. Og de som gjør mest faen på skolen, eller så å si alt faen på skolen er utlendiger.. Men selfølgeli, jeg kjenner ett par som er greie og er gode venner med.. Men flertallet gjør bare faen!!
Senest i går snakket jeg med en veninne som i tørte å gå i sentrum legre aleine pga 2 voksne utlendig hadde begynt å klådd på hun mens hun venta på bussen.. Jeg har aldri hørt om at en nordman har gjort dette.. Og når bendjamin drape ble begåt, så var det også en nordman som del dyttet utfor et fjeld av to utlendiger.. Hørte man noe av dette i median ?
Så ikke kom her med Norge For Nordmen! De tar jo over landet.. Og hvis vi sier i mot de sine meninger så bli vi kalt rasist!!

Men!!: Det er mange greie utlendiger også
såklart bør innvandingspolitikken endres! 70 % av alle forbrytelser skjedd i oslo* er av invandrere!
greit nok med innvandring, men rullebladet BØR sjekkes ihvertfall føre de kommer inn.
nå står det 4000 og VENTER på at saken deres skal behandles.
innnvandrere som begår alvorlige forbrytelser bør gjelles og sendes UT av landet for godt.

*er ikke helt sikker på om det stemmer nøyaktig

spoken..
Helt enig med LoRd (for en gangs skyld).
De som har noe på rullebladet sitt før de kommer inn til Norge, bør faen ikke få slippe inn i landet i det hele tatt. Det eneste de gjør er å opprette gjenger, osv...
Og det ender opp med at det blir max mye gjenopprør rundt om kring, og mye bråk.

Skal de være i Norge, får de faen meg følge norsk lov, og norske kulturer. Nytter ikke å komme til norge, og gå med det jævla skautet over hodet hele tia! De får tilpasse seg etter våre lover og regler! BASTA!
Better than thou.
1. Har man f.eks. prikk på rullebladet fordi man stjal et brød til familien sin fordi ingen i familien kunne jobbe bortsett fra en person, men han tjente så dårlig at de ikke kunne fø hele familien skal man altså ikke få slippe inn i Norge. Nei, selvfølgelig ikke, de er jo KRIMINELLE! Det har ikke noe å si at de kun tenkte på familien, de er jo forbrytere og folk som brytter loven vil vi ikke ha i norge.

2. En ting er at de skal følge norsk lov, men skikk? De må da for faen få lov til å ha fest på nasjonaldagen, snakke sitt eget språk, og få følge sin egen religion! Hvis det plager deg så utrolig mye at en person bruker turban så er det deg som har et problem, ikke ham.
hmm...ser ut til at du har ett problem Carlo...
Better than thou.
Ja, det var jo bra backet opp. Kanskje du kan være intressert i å fortelle meg nøyaktig hva problemet mitt er? Eller kanskje det bare var en utrolig dårlig, defansiv, kommentar.
Jeg har ikke noe imot deg i det hele tatt jeg, men det er alltid det at når jeg poster en post, så er du den første til å komme med en eller annen negativ kommentar. Det er lov å si sine meninger, men du er alltid negativ til mine poster. Ikke vet jeg hvorfor.
Better than thou.
Å herregud, ikke dette igjen. Ja, jeg hater hele nFF. Jeg er så negativ til deres poster som overhodet mulig!!!!!!!

....

Uansett, mener du at det jeg skriver over er sånn det ikke burde være? Vi bør altså ikke ta imot folk som har stjålet et brød, og folk som følger sin egen religion eller prater sitt eget språk til sinne landsmenn?
Ok, beklager. Det er ikke riktig av oss å kalle dem som stjeler ett stakkarslig brød for kriminelle. Men det finnes MANGE andre som har værre bakgrunn en å stjele ett brød som kommer til Norge, det skal du være klar over!
er så totalt enig med Carlo.
det irriterer meg å lese all den rasefiendtligheten her.
takk for meg ass.
jeg synes de var flike, jeg, siden de fant et brød å stjele.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
skjønner ikke denne klagingen på carlo, syns han gennerelt er saklig, overreagerer litt til tider men det er bare menneskelig
nede i hulahula land er det nesten dødstraff og stjele et brød!
men stjeler du en bil i norge får du en liten bot og et par timer samfunnstjeneste, og dette synest nye nordmenn er helt greit, derfor bør folk som har en liten prikk på rullebladet ikke få slippe inn i landet.
for og ikke og snakke om det de får når/hvist de får oppholdstillatelse; Bil, Hus , Peng... det har det faen meg bedre en nordmenn flest.
da er det bedre og hjelpe de MANGE nordmenn som lever under fattiggrensa!

spoken...
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
ok, vi tar for oss konseptet pælm dem ut: hvordan tror du verdenssamfunnet hadde reagert på at vi kasta ut alle som stjal en bil: følgende: brudd på menneskerettigheter, forbannet nord og ned av bådde FN, EU, USA osv. vi mister vårt rykte som fredsskapende og tollerant land, pluss en masse annen dritt som egentlig ikke er så vanskelig å tenke seg til.
vår internasjonale kredibillitet går rett og slett fulstendig til helvete. skal det forsvares med så streng straff, må man finne på noe tilsvarende for å straffe nordmenn, for å unngå forskjellsbehandling, mao. 21 år i buret fordi du rappa bil feks.

i tilleg vil folk i andre land også forlange det samme, man kan skape en revolusjon av innvandringspolitikk som sprer seg utover europa, og til slutt sitter vi med et europa som er rasistisk på linje med hitlertyskland

spoken
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
La innvandrerne strømme på! Om ikke annet, kan de jo ta slike jobber som selvgode nordmenn ikke vil ta. De aller fleste innvandrere nedverdiger seg selv veldig for å få lov til å bli i Norge. Selv vet jeg om en som er utdannet ingeniør i brobygging, som vasker på en skole. De aller fleste innvandrere er også lovlydige borgere. Og selv om de stjeler, er ikke det et kriterie for at de skal sendes ut igjen. Selv ikke om de er vaneforbrytere. Pleier staten å utvise norske vaneforbrytere? Niks, derfor er det ingen grunn til å gjøre det med innvandrere heller. Norge er et så rikt land at vi har råd til å ta imot flyktninger. Hvis flyktningene som kommer hjelper Norge fram på f.eks it-fronten, så kan det jo hende at det lille landet vårt har en sjanse i internasjonal økonomi etter det er slutt på olja også... så bare la innvandrerne komme...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Synes det virker som en del som sier at fleste innvandrere er greie folk og jobber på burgersjappa, mens resten sier at halvparten sitter i fengsler og kjører ferrari og bmw.. Hvem skal man høre på?
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
tja, egen vurdering, men du får vel gå for et tverrsnitt.
Forslag: den dagen de kjøper sin første BMW, eller åpner en ny kababsjappe, er det ut med de, for da har de såpass orden på økonomien at de kan stikke.

Hvis man ikke tar det med en gang, blir man aldri kvitt dem.
idiot, blazin.
har de fått oppholdstillatelse, så HAR de fått oppholdstillatelse.
Opprinnelig postet av blaZin^
Forslag: den dagen de kjøper sin første BMW, eller åpner en ny kababsjappe, er det ut med de, for da har de såpass orden på økonomien at de kan stikke.

Hvis man ikke tar det med en gang, blir man aldri kvitt dem.
Vis hele sitatet...
Ja, og den dagen du klarer å spise selv og tørke deg i rævva, da er det rett ut hjemmefra.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
*LOL* premium argument anamorphis