Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5211
Hei!
Jeg er en 20 år gammel gutt som for noen uker siden hadde mitt første møte med LSD, en opplevelse jeg gjerne vil dele med dere.

Dette blir min første triprapport, så jeg er nok temmelig ustrukturert og forventer en del rot! Det hele er rimelig ustrukturert i hodet mitt også, så det passer vel godt. Ser nå også at det blir forferdelig langt, beklager det.

Her er min historie.

Soundtrack til lesere.

Hvem? Min bror og to kamerater, hvor av min bror, meg og en kompis inntok syre for første gang mens den siste hadde sin første tur på MDMA.

Hva/Mengde? 3 blottere LSD, angivelig 130 µg per lapp, totalt ~390 µg om markedført mengde stemmer. Usikker på faktisk mengde.

Hvor? I stua til min venn som tura, et avsideliggendes sted i skogen.

Når? Natt til fredag omtrent 03:00 - langt ut på dagen. Alt for langt ut på dagen.

Det hele startet med at jeg og en venn skulle en liten tur til en felles venn av oss, og tilbringe et par timer der med skitprat før planen var å bevege seg hvert til vårt. Vi skulle bare visst...

Vi pratet om løst og tjukt, og bestemte oss for at vi skulle ta et par øl, og heller sove over hos kompis 1. Ølet går ned, og humøret stiger samtidig som vettet går ut. Vi finner ut av at vi har lyst på mer å drikke så jeg ringer min bror og spør om han kan raske med seg alt av drikkevarer vi har liggendes og ta turen bort. Som en spøk rettet mot kompis 2 som er skeptisk til rusmidler spør jeg med en åpenbart tullestemme om å ta med noe syre også.
"Dårlig brennevin og dårlig syre!

Min bror dukker omsider opp og tror du jammen ikke at han faktisk har tatt med både dårlig brennevin, dårlig syre og god MDMA, mest som en spøk tilbake.
Vi setter oss ned og begynner å prate og det tar ikke lang tid før praten vandrer over til hva som ligger i lommene til min bror. Klokken begynner å nærme seg 03:00 på natten og på tross av at kompis 1 skulle ha et jobbintervju dagen etter, samt at undertegnede hadde planer med sin bedre halvdel finner vi ut av at det er en god idé at kompis 1 og jeg skal ta syre, mens kompis 2 overraskene nok til tross for holdningene sine er lysten på å prøve MDMA.

Kompis 1 vet ikke særlig mye om LSD så min bror og jeg kjører han gjennom et lynkurs da vi begge har vært avide lesere av psykedelikarelatert materiale. Der får vi klart fram at det ikke er til å spøke med, og at om han er det minste i tvil om han har lyst, eller i tvil på sin psykiske tilstand så bør han la vær.
Det var hele tiden klart for alle at om noen ikke ville at vi skulle, så skulle vi la være - alle mann, på ingen måte noe press eller noe slikt.

Da min bror ved en tidligere anledning hadde prøvd en av disse lappene uten å få noe nevneverdig funk kom vi fram til at vi måtte ha 3 lapper hver for å få god funk. Impulsivt og lite ansvarlig å hive i seg 3 lapper hver som førstegangstrippere? Kanskje, men det får være. Kompis 1 og jeg legger lappene godt plassert under tunga mens kompis 2 svelger sin grønne håndgranat, og sommerfuglene i magen kommer. Vi er spent alle mann! Min bror bestemte seg for at han skulle bli der hele natten som trippsitter, noe som mest sannsynlig var temmelig lurt.

Vi hadde alle prøvd MDMA før, bortsett fra kompis 2 og vi la til rette for at han skulle få en fin første gang, satt på god musikk og dansa alle mann. Etter en 30~ minutters tid løper kompis 2 inn på do og kaster opp av full hals, jeg forsikrer han om at det er relativt normalt på opptur og stemninga er fremdeles temmelig god. Kompis 1 og jeg blir enige om at så langt så minner det faktisk en del om lett MDMA, med tanke på energi og lyst til å danse - dog mangen på empati og vektløsheten man for på MDMA. Vi blir svært slitne av å danse og må sette oss ned litt mens kompis 2 danser i full vei. Han elsker det! Vi andre koser oss med at kompis 2 har det så fint. Alle mann står igjen og danser, men om ikke lenge kjenner jeg at beina begynner å bli skjelvne og føttene føles merkverdig nok ut som vann, så jeg må gå og sette meg i sofaen.

Musikken blir skrudd ned og jeg snakker om hva jeg føler. Effektene begynner svakt å komme, men det er fremdeles veldig subtilt.
Ting blir rart, og jeg føler meg annerledes, men det er vanskelig å sette fingern på det. Det ender opp med at jeg prater til min bror at dette egentlig var en veldig god anledning for han også, og planter tanken om at han skal være med å ta syre i kveld i hodet hans. Var på ingen måte ment som noen overtalelses-tale men det kom nok sånn ut.

"Her leker vi ikke butikk" sier min bror og hiver i seg 3 lapper selv, det er nå ca. 1 time siden kompis 1 og jeg inntok våre og ting begynner å bli særere og særere. Jeg snakker om mønstrene jeg ser og hvordan musikken oppleves, kun for å få spørsmål av min bror om jeg er sikker på at det ikke er placebo. Jeg er rimelig sikker, kan man si!

Ting er særdeles merkelig, men det er ikke helt villt enda. Vi bestemmer oss for å sette på noe goa-trance og finne fram en fraktalvideo som vi kan kikke på.
Vi lenker oss til hver sin stol og ikke før lenge er jeg helt i transe av hva som skjer på skjermen. Så utrolig livaktig, så utrolig 3D, så fantastisk innvikla og komplisert, er det mulig? Jeg blir dratt med inn i skjermen og hele veggen lyser opp i disse hypnotiserende fraktalene. Ting begynner å skje med min bror også og jeg hører han si at det var fantastisk stilig, men jeg er temmelig langt vekke.
Samtidig spinner kompis 2 som er på MDMA rundt og rundt og rundt på gulvet, hopper og danser og snakker og skriker - fytti katta hvor slitsomt! Vi 3 i stolene kikker på hverandre med et nervøst blikk og er alle enige om at det var fantastisk slitsomt med kompis 2. Det tar ikke særlig lang tid før jeg får stotra ut at "Hæ?!" er nøkkelordet, noe vi alle kan være temmelig enige om.

Stakkaren som spant rundt i full fart prøvde å være sosial med oss, kom helt opp i ansiktet på meg og spurte masse spørsmål. Utrolig fjernt for meg, jeg hadde mer enn nok med meg selv og å klamre meg fast i stolen mens jeg 'zonka ut' som jeg forklarte han. Han sa han forstod og kyssa meg på panna og ønska meg god tur. Fremdeles utrolig slitsomt! Stakkars fyr, så glad en blir i folk på MDMA så er det eneste en har 3 snegler som ligger rett ut i hver sin stol og er hypnotisert av musikken og TV'n.

Det er egentlig ikke så mange tanker som surrer i hodet mitt, det virker rimelig tomt. Såpass mye skjer visuelt at det er ikke plass til å tenke noe særlig der og da.
Vet ikke helt hva som skjer, men fraktalene (muligens hele tv'n) blir skrudd av og tydeligvis musikken også - noe jeg har blitt fortalt i ettertid, for min del var den goa-beaten en del av hele trippen langt utover i morgentimene som en slags bakgrunns-track. Det er veldig vanskelig å huske rekkefølgen ting skjer i, så jeg er ikke helt sikker på hva som skjer i det vi beveger oss vekk fra TV'n men jeg tror jeg skal på do. Min bror og kompis 1 står på utsiden av døra og prater mens jeg gjør mitt. Toalettet lyser i mange forskjellige varme farger, rødt, lilla, grønnt mens veggene smelter og puster. Sært sted.
Jeg kommenterer på noe jeg hører min bror og kompis 1 si, og de blir helt forundret over at jeg kan høre de. Jeg er jo ikke der! Jeg er jo i et annet rom! Det ble tydeligvis for fjernt for de at jeg kunne være i nærheten av de straks jeg forsvant gjennom døren.

Alle mann forsvinner inn på badet straks jeg er ferdig og studerer oss selv i speilet og undrer over hva vi ser på. Veldig merkelig. Jeg har fremdeles en ekstrem trang til å tisse, selvom jeg nettopp gjorde det. Jeg prøver så utrolig hardt å finne ut om jeg faktisk må tisse eller ikke til jeg blir så frustrert at jeg forsvinner oppi badekaret før jeg bare gir helt slipp og bestemmer meg for at om jeg skal tisse på meg så blir det isåfall her! Kompis 2, kompis 1 og meg selv klarer vi å skvise oppi når jeg får etablert at det var falsk alarm. Eller var det kun kompis 2 og meg? Eller kun kompis 1 og meg? Jeg vet hvertfall at jeg er i badekaret og klarer å velte en badeand, som det så kommer uhorvelige mengder vann ut av, noe som faktisk ikke stemte i det hele tatt.

Kompis 2 som begynner å lande fra MDMA'en forteller en historie. Hva historien handlet om trengte ikke inn i noen av oss som hadde hodet fullt av syre. Men historien var skummel, det fikk vi med oss! Vibbene ble dårligere og dårligere og kompis 2 og min bror forsvinner ut. I ettertid har jeg funnet ut av at historien ikke var skummel i det hele tatt, heller relativt koslig.

Kompis 1 og jeg forsetter vår ferd i badekaret.
Ingen ord, vi er helt stille.
Der sitter vi to, bestekompiser siden barndommen i et badekar fylt til randen med syre flyvendes gjennom et fraktalunivers i tusenvis av kilometer i timen, vi klamrer oss fast til kantene mens vi prøver å ikke falle ut i uendeligheten.
Hele tiden stirrer vi hverandre dypt inn i øynene mens vi har et psykotisk smil rundt munnen og flirer og fniser til stadighet. Ikke at noe var festlig, det var faktisk jævlig utrivelig. Ingen hyggelig latter på noen måte, kun forvrengte skrudde ansiktsuttrykk og en forskrudd sinnsyk ufrivillig latter mens vi forsvinner lenger og lenger, forsterker den dårlige stemninga for hverandre mer og mer og mer. Jeg ender opp med å forsvinne helt mens jeg sitter i fosterstilling og river meg i håret. Lim fra en limpistol faller ned i håret mitt konstant og jeg vil ha det vekk, men til ingen nytte.

Etter lang tid (regner jeg med, tidsperspektiv er et ukjent fenomen på dette tidspunktet) river jeg meg løs og sier til kompis 1: "Her var det jæææævlig dårlige vibber, var det ikke det?" Tilbake får jeg et ivrig nikk. Vi må ut.
Veien går til stua, og sofaen hvor jeg klarer å få spurt de andre "Det var jævlig intenst og masete, eller?" Unisont ja! Ting er for villt. For mye skjer. Klarer ikke holde på en eneste tanke, klarer ingenting. Men jeg er ikke alene, de andre har det like jævlig.

Jeg får lagt meg ned på sofaen og tenker at nå skal jeg roe meg ned, legge med helt tilbake, slappe av og få litt fred.
Jeg lukker øynene og ting eksploderer i overveldene svart-hvitt mønstre som vrenger seg og river seg alle veier og kanter mens ting bare blir mye mye villere. Det er utrolig vanskelig å beskrive alt som foregår, da det både er mye jeg ikke husker, og mye som det strengt talt ikke går ann å sette ord på.

Vi ligger der alle mann, rett ut og stirrer ut i luften. Evnen til å strukturere en setning er borte for lengst, det hender kun at et Hæ?! detter ut.
Jeg skjønner ingenting. Absolutt ingen verdens ting. Samtidig går alt i hundre og tanker og bilder flyr forbi i en ufattelig fart. Jeg har ikke en villeste anelse om hvor lenge vi lå slik i stillhet, men det føles lenge ut. Altfor lenge.

Ut! På en eller annen måte kommer noen fram til at det var en god ide å ta seg en tur ut i bekmørket. Ut med oss, og vi lurer på hvorfor det var så forbanna kaldt! Etter litt fundering kommer min bror fram til at vi må ha på oss jakker og sko, så inn med oss igjen. For et oppdrag! Et reinspikka eventyr! Dresser, jakker og sko må finnes fram, noe som tar sin tid. Min bror finner sin jakke men klarer ikke finne ut av om det er han sin. Vi diskuterer langt om lenge om det faktisk er han sin jakke - eller om det er noen annens før vi finner ut av at det faktisk ikke har så mye å si. Å få på meg en jakke var en skikkelig tremannsjobb da vi ikke klarte å finne ut av hva som var opp og ned på jakka og hvor armene skulle inn. Vanskelige greier det der, men det gikk til slutt!
Ut igjen, de andre går ut og jeg følger på. I det jeg trer ut døra er det akkuratt som om tyngdekrafta på utsiden av døra er helt annerledes enn inne. Beina flyr til siden og jeg må kjempe for å holde meg på beina.

For et sted utsiden var! Så mange rare ting i skyggene. Bilen til kompis 1 var et mysterie vi alle funderte over lenge. Å tenke at man skal sette seg inn i den boksen og kjøre av gårde var totalt utenkbart. Vi går noen meter hvor et Zelda-likende landskap former seg foran meg med rare skapninger og planter. Riktig så spennende! Og mer spennende skal det bli da zombie-skapninger begynner å tre ut av skoglinjen. Jeg vet at det kun er hallusinasjoner så jeg blir ikke direkte skremt, men det var ikke direkte trivelig heller så jeg jager oss inn.
Det som var interessant var at når vi fikk på oss oppdraget om å gå ut, så roa ting seg i hodet. Det endeløse maset forsvant og ble erstattet av et mål, en utfordring som vi måtte løse med barnlig nysgjerrighet og lyst. Ett av de to høydepunktene i trippen for min del.

Vel inne igjen finner vi ut av at vi skal ta oss en kjeft sprit for å roe ting litt, da vi husket på at det visstnok skal hjelpe hvis ting blir for villt.
Straks vi hadde blitt enige om det så var det helt ute av verden. Konseptet med at vi faktisk måtte omgjøre praten til handling var rett og slett borte.
Lyra's Avatar
Trådstarter
Min bror forsvinner bort i et hjørne med kompis 2 som nesten begynner å frike litt ut pga alle oss andre hadde mista totalt bakkekontakten. Jeg vet ikke om han var forberedt på at vi kunne miste fatninga såpass.

Jeg sitter i en stol sammen med kompis 2 og min bror som prater mellom seg om hvordan det greiene her funker. Det skal sies at jeg var nok litt mer på tur enn min bror, selv om han selv var reinspikka gæærn. Han hadde fått en vrangforestilling om at han måtte være normal, edru og autoritær, mens han forklarte rolig hva som foregikk med oss til kompis 2.
Der sitter jeg og hører på.
Jeg oppfatter at min bror prøver å virke normal, mens jeg samtidig vet at han er helt på bærtur selv. Jeg føler som om han gjør et eksempel av meg, mens jeg klarer å få sagt (muligens jeg kun tenkte det til meg selv) "Du har jo mønstra av du også!"
En særdeles ubehagelig følelse.
Samtidig som dette pågår får jeg en ekstrem vrangforestilling, kompis 1, min bror og jeg, samt alle som er på syre er kobla opp til 'syrenettet' - et faktisk fysisk nett som jeg kunne se. Det lå over ansiktene våre og styrte oss. Syra styrte oss som teaterdukker. Dette samtidig som kompis 1 og jeg har en type ansiktskramper hvor musklene i ansiktet strammer seg og vi stirrer rett fram, for å så "snappe ut" av det en gang iblandt. Når vi "snappet ut" kunne jeg se at nettingen ikke fulgte ansiktet og at vi da ikke lenger ble styrt av 'syrenettet', men ikke før lenge ble vi kastet inn igjen og kontrollert.
Det hele hadde et veldig "grand scheme" preg. Særdeles ubehagelig.
Hele tiden ressonerte jeg fram og tilbake med meg selv om det faktisk var jeg som hadde mista kontakten helt, og at de andre hadde landet og diskuterte hva som skjedde og hva de skulle gjøre med meg. Kom heldigvis fram til at de andre var like tura og at vi alle skulle lande utpå dagen.
I ettertid har min bror fortalt meg hvor utrolig vanskelig det var å prøve å klamre seg fast til virkeligheten og prøve å oppføre seg mens han beroliget kompis 2.

Kompis 2 begynner å bli trøtt og sliten, forståelig nok og spør kompis 1 om hvor sengen er. Kompis 1 ser funderende ut i lufta og svarer "Det var et veldig godt spørsmål" mens jeg bryter ut "Hva faen er det du spør om?!"
Hele spørsmålet var så sært og vanskelig.
Etter jeg hadde tenkt meg om fant jeg ut av at joda, det var faktisk et godt spørsmål og klarer til slutt å komme fram til et svar.
"Der borte" mens jeg peker fingern i en generell retning. Kanskje ikke et særdeles godt svar, men det var noe!

Det var ikke mye samtaler som foregikk, og det lille som ble sagt var stort sett Hæ?! eller bare meningsløst vås.
Vi fikk til slutt samla oss i sofaen da språket smått begynnte å komme tilbake.
Kom tilbake er vel strengt tatt en overdrivelse, men vi prøvde hvertfall å uttrykke oss. Det hele var ganske ålreit egentlig, da vi på sett og vis fant trøst i hverandre og var veldig på bølgelengde. Vi pratet masse på dette tidspunktet, himmelen begynnte smått å lysne mens ting roet seg ned litt i hodet.
Vi klarte nå å føre samtaler, totalt uten innhold og kun meningsløst babbel men likevel samtaler. Et stort tema var hvordan du har mista tråden allerede i det du har sagt det første ordet i en setning.

Vi kunne plutselig skjønne alt, meninga med livet, universet, alt gir så mening! Så forsvinner det, du sitter kun igjen med følelsen av at du har vært med på noe stort og du jager den tanken mens du spruter ut ord uten mening.
Utrolig spesiell følelse.

Det var en del stille pauser på dette tidspunktet, da vi egentlig ikke klarte å kommunisere med ord. Vi fikk sagt noe, men det ga overhode ingen mening. I disse pausene klarte vi å kommunisere bedre på sett og vis, i form av å kikke på hverandre.
Vi kunne se hverandre inn i øynene og skjønne hva vi mente, vi kunne si Hæ?! og de andre lo og skjønnte akuratt hva du mente.
Ærlig talt så skjønte vel egentlig ingen av oss noe som helst, men det føles sånn ut. Vanskelig å beskrive!

På dette tidspunktet er det nok jeg som er mest på tur da jeg stadig vekk får tilbakefall der jeg forsvinner helt ut av meg selv mens det renner ut helt meningsløst babbel før jeg plutselig kommer til meg selv og sier "Oi, det der var jo bare tull!"

Her stirrer jeg ut av vinduet, det er nå blitt lyst ute. Første som slår meg er 'herregud, det er lyst, når skal dette ta slutt?!', men så slo det meg hvor vakkert alt var, jeg kikket utover en enorm skog som for meg så ut som en arabisk ørken med store "babylon" tårn over alt. Noe kompis 1 faktisk også så, som jeg fant ut i ettertid. Det var veldig lett å bare bli fortapt i alt det vakre på utsiden. Trærene, sanden, tårnene, lyset.

Etter litt om og men kommer vi fram til at nå har vi landa såpass at vi kan ta oss en gåtur. Det første som slår meg når jeg kommer ut er hvor utrolig flotte blomstene ser ut, de har et veldig spesiellt preg over seg, og jeg går nærmere for å studere de kun for å innse at det bare var noen vissne kvister.

Så la vi av gårde, og i løpet av 5 minutter møter fetteren til kompis 1 oss i bilen sin og vi hilser mens vi håper intenst at han ikke skal stoppe da vi egentlig ikke var i stand til å føre en fornuftig samtale. Han stopper heldigvis ikke og vi begir oss innover en skogsvei. Alt er så nytt og annerledes, vi er som en barnehage på tur og kikker nysgjerrig på alt og peker og prater tull.

Plutselig stopper jeg og bryter ut "Vi går, men vi vet ikke hvor vi skal!" i full forvirring. Dette henger kompis 1 seg opp i og vi lager et stort problem ut av hele greia mens min bror bryter sammen i latter over hvor utrolig teite vi er.
Bror nøster opp i det hele og får til slutt forklart til oss at det ikke er noe problem, at vi har laget et ikke-eksisterende problem, noe som ikke går helt inn hos meg.
Men videre går vi, og diskuterer støtt og stadig oss imellom om det faktisk er en person der eller ikke, vi så mye rart.

Sola kommer opp bak oss og for et vakkert syn! Alt er så utrolig livlig og pent, noe helt annet en å sitte innestengt i bo-kuba til kompis 1 i bekmørket hele natta.

Etter vi nesten er ferdig med runda kommer typisk nok onkelen til kompis 1 i bilen og stopper for å slå av en prat. Jeg kjenner magen knyte seg for jeg kjenner at hvertfall jeg ikke er i stand til å si noe fornuftig. Kompis 1 står og våser en del og det høres ut fra der jeg står som han mest sier "Njaaa, jo, haha joda nei så men da" og de står lenge å prater. Særdeles ubehagelig. Onkelen kom heldigvis fram til at hele gjengen hadde skikkelige tømmermenn.

Vel inne igjen tenker vi tilbake på da vi gikk ut for 1 time siden og er enige om at vi ikke hadde landa en plass og fremdeles var helt på tur. Dog mye mindre enn noen timer tidligere.

Mest av alt kjenner jeg at jeg er lei hele opplegget, sliten og trøtt men klarer ikke sove. Vi setter oss sammen og prater meningsløst tull og innser støtt og stadig at vi faktisk er temmelig tura enda. For min del kjente jeg at jeg ble litt nervøs da det nærmet seg at jeg måtte ta en telefon til min bedre halvdel, og at kompis 1 måtte komme seg av gårde på jobbintervju.

Vi hadde nå vært våkne i over 30 timer og hjernen var som smør. Jeg hadde stjerneskudd i synet og ting var ikke særlig greit i grunn. Har kommet fram til at syre er det siste man bør da midt på natta når man skal gjøre noe fornuftig dagen etter.

Enda et par timer går, og ting har roet seg betydelig, men synet og tankegangen er ikke på plass for min del. Broren min har landa temmelig trygt men er helt kjørt og hodet er smør. Vi takker oss farvel og kjører hjem. Vel hjemme i senga mi begynner ting å eskalere igjen. Når jeg fikk ro og hodet til meg selv begynnte visst aktiviteten å stige betraktelig. "Nei, ikke nå igjen!" tenker jeg, det eneste jeg ville var å få et par timers søvn før jeg skulle ut igjen. Hele rommet fikk et karibisk preg, noe som i og for seg var veldig pent å se på, men med et ubehagelig tankekjør. Det går vel en time eller to i å vri seg før jeg endelig får litt søvn.

Våkner opp og det visuelle er helt vekk, mens hjernen er fremdeles smelta smør. Ikke noe nevneverdig skjer her egentlig bortsett fra at jeg gleder meg til å legge meg. Og å endelig få de sårt trengte sammenhengende 8 timene med søvn var fantastisk deilig! Å våkne, plante beina trygt på bakken, se seg rundt uten at ting puster og pulserer, uten tanker som flyr av gårde, fyttikatta det var herlig! Å innse at du har landa trygt og godt og er helt tilbake til baseline.

Etter mye prat og bearbeiding av opplevelsen har jeg og min bror kommet fram til at det var mye vondt, men det kunne vært værre.
Netto en god opplevelse. Ikke gøy der og da, men veldig morsomt i ettertid. Ikke minst interessant. Jeg har fått en helt ny respekt for psykedelika og jeg er fremdeles nysgjerrig på mer - med bedre planleggelse, langt mindre dose, starte tidlig på dagen med mulighet for å gå ut i dagslys, ha noe å ta seg til ikke minst etc.

Jeg føler at jeg har fått et innblikk i hva det er å være dement, komplett stein gal og psykotisk.
Lite romantisk, men givende.

Kompis 1 fikk forresten jobben, på tross av at han fremdeles var på under intervjuet.

Det er nok mye mer jeg kunne sagt, men det er så vanskelig å få ned på papir, og å huske alt.
Ja! Jeg hadde en ubehagelig bodyload gjennom store deler av trippen. Hadde også en veldig høyfrekvent lyd som lynte gjennom tennene mine som var regelrett vondt.

Kompis 1 opplevde også at hodet hans vrengte seg om og om igjen for at det så vokste opp et nytt et, uten at jeg har noe innblikk i hvordan det var.

Takk for meg.

Gullkorn! Synd at kompis 2 ikke skrev ned mye som ble sagt når ting var på det værste da vi nok sa en del rart som ingen av oss andre husker.

- "Vi har ikke peiling på hva vi snakker om, er forsåvidt inne på noe alikevel."
- "Er dette noe jeg burde skjønne? -Og nei. Det er det mest sannsynlig ikke."
- "Noe er galt."
- "Jeg har lyst til å si et utrykk jeg tror fins."

- "Vi har ikke peiling på hva vi snakker om, men vi er forsåvidt inne på noe alikevel." skulle det være.
Forbaska 5 minutters regel. :P
Sist endret av Lyra; 22. desember 2013 kl. 05:00.
▼ ... over en uke senere ... ▼
“People are strange"
dritfet rapport! Du beskriver mindfucken man får på en sykt bra måte, ved at alt blir små eller store oppdrag, og ingen skjønner en dritt! Kjenner meg igjen haha. underholdende skrevet
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Herregud, for en lekker rapport! Sitter her og skulle egentlig vært dypt begravet i mattebøker og studier generelt, men hadde ikke sjans til å slutte å lese!

Kjenner meg så utrolig igjen i "mindfucket" som karen over her snakker om.

"Hæ? Nei. Eller? Nei, hva faen? Hæ?" hahah
Broren din høres fet ut! Og jævlig nice rapport. Første rapporten jeg leser der jeg har begynt å le Det du skriver om "Hæ?" minner meg veldig om en norsk låt: http://www.youtube.com/watch?v=KzFQOiVrd0I
Sist endret av roundpotato; 4. mars 2014 kl. 15:02.
Fantastisk bra skildring av en gjenkjennelig psykedelisk opplevelse!

Ord blir liksom bare luft på dette stadiet, og kommunikasjonen foregår på et høyere nivå. Man henter info i øynene, kroppsspråket og atmosfæren i rommet. Ofte da underbevisst, siden vi har som vant å uttrykke oss verbalt, noe som der og da kan skape forvirring. Interessant!