Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3393
Noen som vet om noen sjapper som selger rullepapir mellom Skedsmokorset, Gardermoen området nå på en søndag? Feilberegna litt sist jeg kjøpte papir
Du kan vel kjøpe Rizla på de fleste kiosker?
Sitat av zunun Vis innlegg
Du kan vel kjøpe Rizla på de fleste kiosker?
Vis hele sitatet...
Rizla er jo helt elendig, det brenner opp raskere enn godsakene.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blå rizzla fungerer faktisk for å rulle små jointer, rød er elendig.
Mange joker som har i Oslo på østkanten, kanskje og andre steder? At du finner longpapes på en tradisjonell butikk er nok lite trolig nå, husker Narvesen sluttet å selge etter at TV2 hadde artikkel om at de "oppfordret" tiil rusbruk...
Blå rizzla er løsningen! Rizzla kommer i mange lengder og typer papir, men bare noen få typer selges i Norge; kort Rød Rizzla finner du i enhver butikk og bensinstasjon i hele landet MEN veldig mange butikker og bensinstasjoner selger også kort Blå Rizzla! Av erfaring så er de ofte utsolgt for Blå (I wonder why.. lol) men aldri for Rød, men bare kjør rundt til du finner en bensinstasjon som har!

Blå Rizzla er likt som Sølv Rizzla (om du har prøvd Sølv før så er det basically 'vanlig' longs) bare at Blå ikke har bleket papir og dermed er helt hvitt (og ikke delvis gjennomsiktig som ordinære longpapers pleier å være).
Mix selger OCB.
Anonym bruker
"Bitter Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flere kebabsjapper i området har papirer
Sitat av Mekkern Vis innlegg
Mix selger OCB.
Vis hele sitatet...
Vet du om noen spesifikke? Er ikke alle steder hvor det selges i byen som selger her ute.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kebabsjappa i Kløfta har long papes, mener jeg å huske
Saf Saf i lillestrøm selger svart OCB.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I lillestrøm er det Mix, Saf Saf, Minutten, Bjørns kiosk (mulig det har blitt en mix) jeg vet om som har forskjellige typer rullepapir, ocb, raw, elements osv.

Ellers funker blå rizla, sølv rizla eller big ben ganske bra (de er bedre enn rød rizla)
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange innvandrer sjapper seleger OCB og raw men du kan vell alltid stikke til en head-shop om du er over 18, her jeg bor i bergen har vi en butikk som heter Centrum Smoke Shop den ligger på Jon Smørs gate kjøper alltid rullepapir der. Det er en innvandrer sjappe på nesstun som heter lyca-mobile der har de ekte OCB rullepapir.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Vet du om noen spesifikke? Er ikke alle steder hvor det selges i byen som selger her ute.
Vis hele sitatet...
Oi, beklager, var rask der og svarte kun for Akershus. Kjenner ikke til Mix i ditt område.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Charlies kebab på kløfta
Sitat av Herr potet Vis innlegg
Blå rizzla er løsningen! Rizzla kommer i mange lengder og typer papir, men bare noen få typer selges i Norge; kort Rød Rizzla finner du i enhver butikk og bensinstasjon i hele landet MEN veldig mange butikker og bensinstasjoner selger også kort Blå Rizzla! Av erfaring så er de ofte utsolgt for Blå (I wonder why.. lol) men aldri for Rød, men bare kjør rundt til du finner en bensinstasjon som har!

Blå Rizzla er likt som Sølv Rizzla (om du har prøvd Sølv før så er det basically 'vanlig' longs) bare at Blå ikke har bleket papir og dermed er helt hvitt (og ikke delvis gjennomsiktig som ordinære longpapers pleier å være).
Vis hele sitatet...
Nei. Som Rizzla selv omtaler dem - blå er «thin», silver er «super thin». Stor forskjell på hvordan de både brenner, smaker og føles.
Sist endret av FlyvendeVaffel; 1. desember 2020 kl. 22:45.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har alltid brukt blå rizla når jeg ikke har hatt longpapes. Er jo bare å lage en L som blir litt mindre enn vanlige longpapes
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har alltid brukt blå rizla når jeg ikke har hatt longpapes. Er jo bare å lage en L som blir litt mindre enn vanlige longpapes
Vis hele sitatet...
Ye man. Lage L av rizzla, vær nazi på limet så blir J’en grei. Ocb er mye bedre imo ofc