Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2225
Jeg har hele tiden tenkt at kanna er unødvendig å prøve å innføre da det ikke er klassifisert av legemiddelverket og med stor sannsynlighet vil dette bli destruert hvis stoppet.

Tidligere har jeg innført en del drit som har blitt stoppet i tollen og hvis det fins noe form for svarteliste hos tollen så er jeg ganske sikker på at jeg har en pallplass på denne listen. MEN så har jeg blitt gjort oppmerksom på at Zembrin har blitt solgt på tights.no. Tights er dessverre utsolgt og virker som de har vært det siden april. Med andre ord virker det ikke som et produkt de får inn igjen.

Har noen erfaring med innførsel av kanna fra utlandet(iherb etc)? Og nå har det vel kommet noen nye regler jeg ikke har fått satt meg inn. Hvordan påvirker disse reglene innførsel av urter og legemidler, og i dette tilfelle kanna?
Sist endret av skrpappa; 20. oktober 2020 kl. 14:46. Grunn: skriveleif
Har bestilt Zembrin fra iherb. Bestiller diverse derfra hver måned og det blir aldri stoppet...
DHL leverer i løpet av 4-7 dager
Sitat av Inflammasjon Vis innlegg
Har bestilt Zembrin fra iherb. Bestiller diverse derfra hver måned og det blir aldri stoppet...
DHL leverer i løpet av 4-7 dager
Vis hele sitatet...
Takk for svar! Forresten, hva synes du om zembrin?
New generation
colakork's Avatar
Isteden for å investere energi og tid i å lære seg om urter fra Afrika kunne du jo brukt en 200lapp på ei bok om norske urter og plukke selv.

Fins flere vilt voksende planter og urter i Norge som senker blodtrykk, gir en ro og en liten "rus" .. Kommer ikke på noen bøker nå men et raskt google søk gir nok resultater og hvis du ikke finner noe selv men er interessert skal jeg finne navnet på boka jeg vokste opp til.
Sitat av colakork Vis innlegg
Isteden for å investere energi og tid i å lære seg om urter fra Afrika kunne du jo brukt en 200lapp på ei bok om norske urter og plukke selv.

Fins flere vilt voksende planter og urter i Norge som senker blodtrykk, gir en ro og en liten "rus" .. Kommer ikke på noen bøker nå men et raskt google søk gir nok resultater og hvis du ikke finner noe selv men er interessert skal jeg finne navnet på boka jeg vokste opp til.
Vis hele sitatet...
Ja, ikke sant. Har du noen gode boktips innenfor etnobotanikk(?) i norge/norden så hadde det vært drit kult!
New generation
colakork's Avatar
Var å sjekket barndomshylla idag og fant ikke urte boka mi
Muttern lovte at den lå en plass, jeg oppdaterer forhåpentligvis.