Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 760
Anonym bruker
"Sprudlende Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er innlagt, startet med ny medesin Imovane 7,5.. aldri prøvd den før.. hvordan følest det? føler meg ikke trøtt.. er litt mer avslappet og mindre angst/tankekjør, men ingen søvn.. merker lite , litt skuffende? Er ikke den største jenta heller, har foresten en sykt ekkel smak i munnen

Noen med erfaringer??
Merker ikke stort når du tar det og holder deg våken. Ta en, lukk øynene legg deg for å sov innen en halvtime. Det er sånn det funker for meg.
Anonym bruker
"Sprudlende Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det var det jeg gjorde.. tok tabletten og skrudde av lyset og gjorde meg klar til å sove med rolig musikk i bakgrunnen som alltid, men merker fortsatt ingenting å ble lei så sjekka kl og det har gått 1t. Kanskje for svak dose?
"sukkersyke" skriver vel det slik jeg også oppfatter/erfarer det. Vi mennesker er veldig forskjellig på individuelt nivå og miljø. Jeg har lang erfaring og vil ikke betenkt meg og doble dosen for å prøve, ser ikke de store farene (ikke bland med noe annet!). Når du legger deg like etter å ha tatt tabletten(e), prøv og føre tankene på noe hyggelig i ditt liv, en drøm du har, eller gutten i gata, eller, eller... Ikke fokuser på å skal sove nå, slå av lys, musikk og ha en god dyne ...la de gode tankene flyte forsiktig og nyt hvilen. prøv og unngå sterkt lys, data, tv osv. en time før du tenker å gå til sengs.
Hvis du er veldig urolig er det ikke sikkert en slik tablett vil hjelpe.Det er kun en lett innsovningstablett og må ofte kombineres med andre ting.Hvis du er innlagt,så kommer de sikkert med flere forslag og kombinasjoner.Den bitre smaken er ikke noe problem hvis du tar en teskje syltetøy sammen med tabletten.