Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1529
Er en sånn skjerm mulig å oppdrive her til lands?

Helst 27-30" en plass. Pris er ikke så vesentlig.

Ellers er jeg åpen for andre typer skjermer. Vet Asus har en 27" med 144 hz, 1ms og QHD. Også har de en 4k skjerm med 1ms men bare 60hz.

Slal brukes til 3d modellering og animering, men også simulator og litt gaming. Er litt kresen på hardware.

En ren arbeidsskjerm har altfor lang responstid til at jeg gidder bry meg om å tenke på det engang...
Har ikke kommet noen 4k skjermer over 60hz. Det nærmeste du kommer er 4k, 60hz og g-sync som vil oppleves en del smoothere enn vanlig 60hz. Display port 1.3, som støtter 120hz og 4k kom først i september 2014, så det er nok en stund til du ser skjermer med sånne specs.

Sitter selv med en ASUS Rog Swift (1440p, 144hz), og er fornøyd med den. Kan lett anbefale den til gaming.
Takker for svar.

Sett på 4k med g-sync ja og ser ut som det er det nærmeste jeg kommer..
4k vil jo være mye bedre å jobbe på over QHD, og siden jeg allerede har en 27" Asus QHD skjerm med IPS panel er jeg litt usikker.
Har og en 24" Asus skjerm med 144hz, 1ms osv.

Vanskelig

Har heller ikke helt bestemt om jeg skal ha 1 eller 2-3 av den jeg evt går for.
Sitat av Almenning Vis innlegg
Har heller ikke helt bestemt om jeg skal ha 1 eller 2-3 av den jeg evt går for.
Vis hele sitatet...
Har du brukt flere skjermer samtidig før? Jeg syns hvert fall det er fryktelig irriterende med en skjerm som bare står der å lyser, men hvis du kommer til å få nytte av å ha 3 skjermer, så er det jo bare greit.
Sitat av steffena92 Vis innlegg
Har du brukt flere skjermer samtidig før? Jeg syns hvert fall det er fryktelig irriterende med en skjerm som bare står der å lyser, men hvis du kommer til å få nytte av å ha 3 skjermer, så er det jo bare greit.
Vis hele sitatet...
Jeg kjører 3skjerms-setup idag også, men jeg vurderer å bytte de ut. eller ihvertfall minst 1 av de.

Ser litt hva du mener. Men jeg irriterer meg enda mer når jeg kun bruker 1 skjerm, og har en shitloads av ting jeg ikke har plass til