Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 780
Hoppsann! Er ei jente på msn som driver å sender meg bilder som er lagret fra facebook og sier at det er henne, men vil ikke oppgi navn : s

98**_2***********_1**_5*****_****_n osv er adressene. Kan jeg utifra bildenavn finne ut hvilken profil det kommer fra?
Om det er navnet på bildet du har sensurert der ser det ut til å være direkte fra facebook ja. Da er, om jeg ikke husker helt feil, det du har med 2************ der bruker-id på personen som har lagt det ut elns.
Du kan finne ut hvem som har lastet opp bildene ja, men det betyr ikke nødvendigvis at personen du snakker med er samme person som på bildene.

http://www.tmsnetwork.org/blog/quick...;s-profile-id/
Da huska jeg litt feil i allefall.
Trådstarter
Fikk at profilen ikke eksisterte, hmm. Tinyeye funker ikke på noe :P
du kan jo få hun til å ta på webcam, da ser du jo om det er henne
Trådstarter
Fikk det til nå! Takk
Sitat av BonQua Vis innlegg
Fikk at profilen ikke eksisterte, hmm. Tinyeye funker ikke på noe :P
Vis hele sitatet...
Da vil jeg tippe personen har lagd en egendefinert brukerID. Sånn jeg har forstått det er det facebooks "default" id som dukker opp på nedlastede bilder, og ikke den man velger selv.

Om min brukerprofil feks hadde hatt denne url'en: facebook.com/etsi, så ville allikevel bilder lastet ned fra min profil fortsatt hatt det originale navnet, noe ala 3_434345345356_355335_n
Sist endret av etsi; 30. juli 2011 kl. 23:58.