Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 762
Hei. noen som har erfaring med methylone og alkohol? er det farlig eller går det bra å blande? hvis jeg tar litt methylone først så drikker..

takk for svar
vel vet ikke om det er farlig, men det eneste jeg kan si som du sikkert kansje vet fra før av er at alkohol forsterker enhver form for annen rus.
Så om det ikke er _farlig_ så bør du uans være varsom
Sitat av lollern Vis innlegg
alkohol forsterker enhver form for annen rus.
Vis hele sitatet...
Ikke nødvendigvis, alkohol kan som du sier forsterke noen rusmiddler men det kan også dempe noen rusmiddler.
Trådstarter
47 3
Ok, takk for svar da tar jeg det rolig den kvelden.

Men leste på wikipedia : Not for use in combination with diuretics (alcohol). derfor jeg lurte på om noen har noe erfaring med det? hehe, er jo litt skummelt å blande når det står på wikipedia at man ikke skal blande det. noen som har prøvd blandingen?
Sist endret av Zetter; 28. april 2009 kl. 22:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Begge deler fungerer vel vanndrivende, så overdrevet inntak kan nok være farlig. Har selv prøvd methylone med og uten alkohol, men syns dog at det lille jeg kjente til methylonen ble dempet når jeg drakk ved siden av. Jeg syns egentlig alkohol kan ha den samme effekten på knips, noe jeg vet mange er uenig i, så det er vanskelig å si hvilken effekt det vil ha for deg. Tror ikke det er spesielt farlig å kombinere hvis du bare passer på å ikke danse hele natta, noe jeg tviler sterkt på at methylone vil få deg til å gjøre.
Trådstarter
47 3
Takk for svar