Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1845
Heisann hoppsann!

Lurer på om noen kan tipse meg litt om internettsider som har fakturaløsninger på varene sine Dvs at man får 14 dager o.l på seg til å betale varen, men har varen i hus og tilbruks. Vet at CDON.com hadde sånt, men om dette vedvarer har jeg ikke sjekket opp.

Jeg tenker ikke på avbetaling i flere måneder ( kan jo betale hele summen når jeg vil ) men vil ha fakturaløsning! Og heller ikke postoppkrav.

Dette gjelder da elektronikk

Tips?
Skal du ha faktura etter kredittsjekk eller faktura uten?
cdon.com sender regning
Faktura uten sjekk. Egen regning i posten/i pakken. Ikke postoppkrav.
Du spurte jo om det samme i januar en gang, da.

Skjønner jo at du har problemer med penger. Det er du absolutt ikke alene om. Men anbefaler deg å drite i det og heller finne et eller annet som kan dra inn noen tusenlapper i mnd (på lovlig vis) og så kan du kose deg med de pengene når de kommer.. Det er så mye bedre enn å havne i drittsituasjoner hvor man skylder penger for ting man ikke engang har lenger/ikke bruker/er ødelagt... tro meg
Sist endret av pocolocos; 19. september 2011 kl. 19:42.
Tror ikke så mange folk fakturerer uten kreditsjekk. Da dette vil være for dumt.