Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2847
Hey, satt her og tenkte for meg selv om alle de idiotiske tingene folk buffer ut weed med, glasskår osv.

Hva om jeg hadde buffa ut weeden med fks salvia?
ville dette vært positivt tror dere?

Da kan du ikke kalle det buffe ut, men bare øke prisen litt.
For da blir jo virkningen større.
Sist endret av Rallo Tubbs; 15. oktober 2009 kl. 21:41.
Positivt? Det er, slik jeg ser det, ALDRI positivt å selge noe som noe annet enn det det er. Om man selger det som cannabis med salvia i, er det jo ok, men jeg tviler på at markedet er serlig stort for denne miksen. Folk har en tendens til å ville velge selv om de eventuelt vil kombinere flere stoffer.
Men jeg tenkte på den måten for og ''piffe'' den opp litt da.
Om jeg kjøper en helt standard pot, og legger inn noen gram med salvia og tar litt høy pris.

Ville vel det funket?
Hørtes litt morro ut og prøve. heeh
Er ikke akkurat sånn at noen forveksler salvia-rusen med jævelig bra weed. Desuten må man holde salviarøyken mye lenger enn weed for å få funk, så om du tenker å selge det som vanlig bra weed så får du nok misfornøyde kunder etter deg.
Har ikke noe med topicen å gjøre. Men jeg husker for en stund tilbake da en kompis av meg fortalte at han satt å spise kebab i Oslo for en stund siden.
Dette var da på en Lørdags kveld, mens han spiste kebaben så kommer det en som selger hasj og spør kompisen min og han kan få 1 kebabkjøtt bit. Kompisen min stusset over det, men ga så 1 kebabkjøtt bit til hasjselgeren.

Det han dealern gjordet da, var at han tok en hasjklump fram. Og "bygde" hasjen rundt kebabkjøttbiten for at det skulle se mer ut.

Kort fortalt: Han buffa ut hasj med en kebabkjøttbit!
Hahahaha, ser for meg han som syns det lukta barbeque av jointen hans
Dette må være opp til andre å gjøre, har du i det hele tatt ordentlige blandeforhold? Jeg har selv tenkt på hvordan det ville vært å spraye f.eks jwh-018 over en bud, men dette blir stort sett med tanken
haha, såpass ja.
Har veldig lyst til og prøve ut noe ''sunt'' og bøffe det ut med.

Får vel prøve en gang!
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
haha, såpass ja.
Har veldig lyst til og prøve ut noe ''sunt'' og bøffe det ut med.

Får vel prøve en gang!
Vis hele sitatet...
Dont.

Å mikse salvia og cannabis er ikke anbefalt, av flere "salvia guruer", og om du allikevel ønsker å prøve det, får du heller gjøre det selv, ikke presse det på andre, uvitende stakkarer.
Sist endret av felix_poker; 16. oktober 2009 kl. 10:46. Grunn: skrivefeil
Har du prøvd salvia? Det er jo noe _helt annet en marijuna.
Hadde du tenkt til å gi denne miksturen til noen andre, bør du tenke deg to ganger om. Salvia er veldig kraftig og kan nok foresake store problemer hos en uerfaren. Det du har planer om er rett og slett farlig og bør absolutt ikke gjøres. Brukeren kan seile langt vekk, og når han ikke vet hva det kommer av kan det jo skje alvorlige ting i psyken hans/hennes. Dessuten er jo salvia veldig dyrt..

Hva om noen hadde puttet noen rare piller i drinken din mens du var en tur på toalettet? Det hadde jo ikke vært så gøy.

At de er en god kombo har jeg hørt, men det er jo en helt annen sak. Salvia er salvia, og weed er weed. La det forbli sånn
Ærlig ass kompis, jeg syns ikke du skal blande ut weed'en.. Selg heller marihuana som det er, så vi får det vi betaler for og skal ha. Hvis vi vil ha salvia, ber vi heller om det.

Ikke vær dritt mot kundene dine, sjekke om de merker det osv.. Sikkert morro for deg sjæl hvis du har så perverse lyster, men jeg er imot det.
Sitat av Freiheit Vis innlegg
Har du prøvd salvia? Det er jo noe _helt annet en marijuna.
Hadde du tenkt til å gi denne miksturen til noen andre, bør du tenke deg to ganger om. Salvia er veldig kraftig og kan nok foresake store problemer hos en uerfaren. Det du har planer om er rett og slett farlig og bør absolutt ikke gjøres. Brukeren kan seile langt vekk, og når han ikke vet hva det kommer av kan det jo skje alvorlige ting i psyken hans/hennes. Dessuten er jo salvia veldig dyrt..

Hva om noen hadde puttet noen rare piller i drinken din mens du var en tur på toalettet? Det hadde jo ikke vært så gøy.

At de er en god kombo har jeg hørt, men det er jo en helt annen sak. Salvia er salvia, og weed er weed. La det forbli sånn
Vis hele sitatet...
Skal jo ikke ha så mye du får en tur på.
Men sånn du kjenner feelingen.

Åja, har prøvd salvia et par ganger.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Hey, satt her og tenkte for meg selv om alle de idiotiske tingene folk buffer ut weed med, glasskår osv.

Hva om jeg hadde buffa ut weeden med fks salvia?
ville dette vært positivt tror dere?

Da kan du ikke kalle det buffe ut, men bare øke prisen litt.
For da blir jo virkningen større.
Vis hele sitatet...
Herregud mann. Er du tilbakestående? Fått no motorolje eller liknende i weeden din?

Tror dere det er ok om kjøpmannen på Meny blander litt rottekjøtt i kjøttdeigen?
Du kan jo ikke si du ble buffa, for du blir jo like mett som som hvis det var vanlig kjøttdeig..
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Hey, satt her og tenkte for meg selv om alle de idiotiske tingene folk buffer ut weed med, glasskår osv.

Hva om jeg hadde buffa ut weeden med fks salvia?
ville dette vært positivt tror dere?

Da kan du ikke kalle det buffe ut, men bare øke prisen litt.
For da blir jo virkningen større.
Vis hele sitatet...
bøffe ut weed med salvia? haha, du kunne ikke funnet noe som var LITT lettere å få tak i eller? OG som ligna litt mer på weed?
+++
og er ikke 1 gram salvia, uansett styrke. mye dyrere enn 1 gram weed? man bøffer ut for å tjene penger, ikke tape mest mulig x)
Sist endret av azoo; 16. oktober 2009 kl. 15:34.
Jeg tviler uansett på at du har fått noe særlig til funk av salvia i en joint. Dessuten smaker salvia helt forferdelig dårlig... Skjønner faen ikke poenget med at folk skal bøffe ut weed! Er bedre å kjøpe weed på bygda enn i Oslo, liksom!
Sitat av azoo Vis innlegg
bøffe ut weed med salvia? haha, du kunne ikke funnet noe som var LITT lettere å få tak i eller? OG som ligna litt mer på weed?
+++
og er ikke 1 gram salvia, uansett styrke. mye dyrere enn 1 gram weed? man bøffer ut for å tjene penger, ikke tape mest mulig x)
Vis hele sitatet...
Som jeg endra på i første posten.
Ville selge det for at funken skulle bli litt ''heftigre'' ikke buffe ut, men tilsette

Salvia er jo lettest og få tak i, sitte hjemme på ræva foran pc-en og bestille.

Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Jeg tviler uansett på at du har fått noe særlig til funk av salvia i en joint. Dessuten smaker salvia helt forferdelig dårlig... Skjønner faen ikke poenget med at folk skal bøffe ut weed! Er bedre å kjøpe weed på bygda enn i Oslo, liksom!
Vis hele sitatet...
Har prøvd salvia i joint,(5x) du får en helt grei feeling, ikke trip, men den prikkinga om dere har merka den
Kjøper man weed så kjøper man weed, ikke andre planterester enn cannabis, og ingen andre virkestoff enn cannaboider. Salvia er dyrt og det gir dessuten en helt annen effekt, for ikke og snakke om smak, enn det du reklamerer for at varen skal være. Skal du gi dette til personer så informer de ihvertfall om hva det er, og da kan du regne med det ikke blir noe bestselger på hjørnet akkurat. Tenk deg om mann...

Jeg er imot "buffing", men når vi først er inne på temaet så har jeg hørt om buffa pot i blant. Glass i pot, fuktig pot, oregano i pot, annet ugress mixa i pot, nedfryst vannsprayet pot, og så videre. Listen er lang, men enhver litt mer oppdatert enn førstegangsrøykere vil oppdage disse små dumme "triksene".
Sist endret av Quetzalcoatl; 16. oktober 2009 kl. 23:26.
Litt offtopic -
Kjøpte pot av en kompiss og fikk 3g, hadde aldri kjøpt, røykt eller sett pot før.
Lukten var gangske så mektig, potten var nesten en "klump" med noen gul-grønne frø, Var ikke noe serlig pes å rive fra hverandre det fra hverandre og mekke med.
Ble fjern på 0.5 Jay men ikke noe "Wow!"-fjern.

Så i helgen fikk jeg tak i noe annen pot, stanken SLO meg i ansiktet! [Nose-Orgasm]
Denne viste seg å være ganske sjuk, laget 2 stk. ca 0.5g på spliff, jeg tok ene og damen andre.
Så vi gikk en tur og fyrte på disse to velduftende siggarettene..
Etter noen trek var vi allerede i dyp lokestadie, vi røykte ca halve spliffen hver og synes det var MER en nok!
Hodet var helt på villtur, mens kroppen var helt på topp, følte meg skakke skeiv, men bare i hodet. (vanligvis, når jeg røyker brunt blir jeg slapp i kroppen og)
Så på vei bortover til bussstasjonen begynner jeg å føle hele kroppen, kjenne hvert organ i drift.
Jeg hadde i tillegg fått noe ørebetennelse-lignende smerter dagen før, så var halvdøv på høyre øret, så jeg hørte hjerterytmen min i øret, og den gikk dobbelt..
Munnen ble KNUSK tørr! Gikk i en altfor stor hast mot butikken for å kjøpe tørstedrikke! Satan det var skikkelig merkelig, vi var helt vekke!
Hadde i tillegg musikk rundt halsen(trance), som jeg hadde helt glemt av.. Så det gidde en ekkel effekt av at jeg "hørte" ting, men fant jo ut senere det var musikken..

Det jeg lurer på da er: Pot med frø, er det han-plante, og uten er hon-plante?
Det jeg har hørt er at hon-planten er best, den gjør deg høy, mens han-planten gjøre deg mere skeiv, slik som brunt..

(extra- skal man bruke stilken også?)
Sist endret av airbeat; 19. oktober 2009 kl. 11:11. Grunn: glemte noe.
Sitat av airbeat Vis innlegg

Det jeg lurer på da er: Pot med frø, er det han-plante, og uten er hon-plante?
Det jeg har hørt er at hon-planten er best, den gjør deg høy, mens han-planten gjøre deg mere skeiv, slik som brunt..

(extra- skal man bruke stilken også?)
Vis hele sitatet...
Du har blitt feilinformert.

Hanplanten får aldri før, det er det hunnplanten som gjør, forutsatt at den er blitt befruktet av en hannplante.
En befruktet hunplante vil produsere mindre cannabinoider enn en ikke-befruktet hunplante.

Hunplanter inneholder generelt mer cannabinoider enn hanplanter. Det er for det meste hunplanter som brukes i marihuana/hasj-produksjon.

Om man blir "høy" eller "stein" har ikke å gjøre med hvilket kjønn planten er, men hvilken strain det er snakk om, og hvordan cannabinoid-komposisijonen til denne strainen ser ut.

Edit: Nei, man kaster stilken.
Sist endret av felix_poker; 19. oktober 2009 kl. 11:25.
airbeat: Om du får frø i weeden din betyr det at den er befruktet. Det er en hun plante, men etter befruktningen blir den mindre potent. Altså weed med frø = no go.


Det med at han plante gjør deg stein, og hun plante gjør deg høy er feil.

Han planten består av veldig lite THC og brukes i produksjon av alt annen en fyrings. (Kan jo være noen retards prøver å selge den som weed)
Hun planten er den man skal ruse seg på "Toppene på planten" (buds) blir brukt til å røykes, eller til å lage hasj av.

Når du tenker på høy/stein så er det ikke noe med han eller hun plante å gjøre. Det som kommer inn i bildet her er åssen 'strain' (type) planten er. Om det er Sativa (gjør deg høy) eller Indica (gjør deg stein). Finnes også mange typer som har litt av begge.

Om man kan bruke stilken? JAVIST! ..Du kan enten putte den i jointen for moro skyld (gir sikkert litt funk) eller spise den for smakens skyld. Finnes jo ikke noe bedre en en frisk 'weed-ånde'.
Sist endret av Prognisse; 19. oktober 2009 kl. 11:28.
Sitat av Freiheit Vis innlegg
Om man kan bruke stilken? JAVIST! ..Du kan enten putte den i jointen for moro skyld (gir sikkert litt funk) eller spise den for smakens skyld. Finnes jo ikke noe bedre en en frisk 'weed-ånde'.
Vis hele sitatet...

Hehe, det har du rett i =)

Pustet på damen etter et bonghit, *MmmM! Du har god ånde! *

Men så er det jo litt det at jeg ikke har lyst å gå rundt å lukte weed, da vi forsatt bebor oss selv i foreldrenes hule, hehe.

Men takk for svaret, veldig informativt ;-)
Sitat av Freiheit Vis innlegg
Det som kommer inn i bildet her er åssen 'strain' (type) planten er. Om det er Sativa (gjør deg høy) eller Indica (gjør deg stein). Finnes også mange typer som har litt av begge.
Vis hele sitatet...
Indica og Sativa er vel strengt tatt arten, mens forskjellige variasjoner av disse artene gir forskjellige typer (strains).
Tja hvorfor ikke gjemme Datura Frø inni fleinsoppen til folk.. skal man først blande ut andres ting
Om du skal "piffe opp" weeden din foreslår jeg at du kjøper deg ett gram JWH-018. Dette kan du løse opp i aceton og heller over det dårlige cannabismaterialet ditt og la stå over natta til acetonet er fordampet.

Da vil du ha JWH-018 holdig cannabis materiale. Dette vil nok svinge bra, men les deg opp på blandingsforholdet...

Dette må du selvsagt selge som det det er! Bare si til folk at det er cannabis med ett syntetisk cannaboid og la dem prøverøyke før dem kjøper. IKKE BØFF, men test det ut om du er en smarting.
NB! JWH-018 er ett RC.
Sist endret av utidetfri; 20. oktober 2009 kl. 23:55. Grunn: la til info om status på JWH-018, nemlig RC