Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2500
Hei.

Prøver å oppdatere til W10 fra W8.1. W10 lastes ned uten problemer og setter igang oppdateringa, litt uti oppdateringa så blir skjermen svart men maskinen jobber fortsatt. Restarte pc og slo den på og den renoppretta til forrige windows versjon. Prøvde en gang til og det samme skjedde på forsøk nr 2. Lot den bare være siden jeg håpet den bare jobbet med oppdateringa men skjermen har vært svart i nærmere 20 timer nå mens maskinen er på.

Noen som har en anelse på hva som kan være problemet?
hvis det virker som at pc'n jobber som om alt er fint men bildet ikke blir sendt til skjermen?....veldig enkel og dumt forslag dette egentlig, men prøv å bytt inngang fra skjerm til grafikkort eller hovedkort?
Trådstarter
Nå har ikke jeg så mye peiling på dette men gjelder en bærbar. Men virker som pcen jobber i bakgrunnen.
Prøvd ctrl-alt-delete
Det funket for meg når jeg hadde samme feil på laptoppen.
Trådstarter
Skal prøve det neste gang, restarte pcen nå for jeg gadd ikke å vente. Fikk opp feilmelding etter at W8.1 reboota, googla det og ser det er flere med samme problem men ingen løsning.

http://answers.microsoft.com/en-us/w...b3289c7?auth=1
Er det en samsung laptop? Feilen kan skyldes en inkompatibel Broadcom wifi-modul. I så fall må du koble ut modulen for å kunne kjøre windows 10.

Se her: http://answers.microsoft.com/en-us/i...=1439069989120
Sist endret av Unreal143; 8. august 2015 kl. 23:41.
Trådstarter
Nei, har acer laptop.
Her høres det ut som om antivirus-programvaren spiller deg et puss.