Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 687
Heisann.

Vi kjørte nylig en "clean install" via innstillinger menyen i Window 10.
Dette så ut til å gå fint. Når han prøvde å åpne GuildWars2 fikk han ikke gjøre dette da han manglet DirectX, og DirectX ville ikke la seg installere pga han ikke hadde installert drivere.

Da tok han steget og kjørte Bootcamp.exe fra Apple for å hente ut Windows drivere.
Etter dette gir både Skype, Guildwars, AMD Catalyst Control Centre og andre programmer bare beskjed om at de har sluttet å virke, såsnart en åpner dem.

Er det noen tips og råd her?

Etter litt tukling satt jeg Guild Wars 2 i kompitabilitetsmodus for Windows 8. Da åpnet det seg som vanlig. Litt merkelig da det virket på forrige Windows 10 installasjon.
Jeg mistenker dog at det kan ha noe med drivere som er blitt installert sammen med Bootcamp pakken. Programmer virktet som om de startet som normalt i sikkerhetsmodus. Kanskje pakken er gammel og laget for Windows 8. Jeg får sjekke Apple sine sider for en nyere pakke.
Sist endret av møkk; 2. september 2015 kl. 23:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.