Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 2021
Vi tør mindre med tiden; Shabana løftet Krekar for mange år siden. Jeg husker at jeg i min ungdom, før 9/11, hadde store planer om filmet liksomterror mot USAs ambassade. Noen moroklomper kjørte IS-swag og slogans på Mc'ern i dag, det hade akdri jeg gjort. I dag tøyser vi litt smånervøst med en håndfull middelaldrende blandingsmisbrukere som hater at andre enn dem bruker deres insiginia. Men dette er godt innenfor paroidi/"fair use" osv., så:



Lag gjerne egne versioner av den ene eller andre, eller la leg inspirere til å undergrave en samfunnsinstitusjon.

(og om noen kunne forbarmet seg over meg og fjernet det gapende såret i overskriften, skulle jeg blitt meget ttakksam.)
Sist endret av Blodharry; 7. september 2017 kl. 08:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.