Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1593
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal ikke rivotril slå ut som benzo på urinprøve?
Hvorfor ble prøven positiv på morfin? Og ikke benzo?

Har ikke tatt noe annet enn rivo som kunne vært årsaken.
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Må også nevne at rivotrilene jeg spiser er fra deepweb, fra en norsk og tilsynelatende troverdig vendor.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du sende meg PM å fortelle meg hvilken vendor? Kan være at det er selvpressa og blandet med opiater.
Jeg er brukeren over trykte på "svar anonymt".
Kan du sende meg PM?
Sist endret av Pillefreak; 13. november 2017 kl. 18:55.
spiser du mye bakevarer med valmue frø? isåfall så kan det slå ut på opiater på en urintest
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
spiser du mye bakevarer med valmue frø? isåfall så kan det slå ut på opiater på en urintest
Vis hele sitatet...
Har tatt så mye rivo den siste uka at jeg har veldig dårlig hukommelse, husker altså ikke hva jeg egentlig har spist. Har du eksempler på hva som inneholder valmuefrø?
Tar urinprøver hver uke, og har aldri slått ut på morfin før.
Rundstykker, brød og enkelte gryter er kjent for å inneholde valmue frø. Du skal forøvrig spise endel før det skal slå ut. Mythbusters hadde en episode hvor de så på dette btw. Youtube Klipp
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har tatt så mye rivo den siste uka at jeg har veldig dårlig hukommelse, husker altså ikke hva jeg egentlig har spist. Har du eksempler på hva som inneholder valmuefrø?
Tar urinprøver hver uke, og har aldri slått ut på morfin før.
Vis hele sitatet...
Men vist du har spist så mye rivo den siste uka at du ikke husker hva du har spist hele uka så tipper jeg at det er mye muligt at du kan ha spist noe opiater uten å huske noe av det også...