Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 725
Sliter med min Acer pc med Vista, har alltid fynket fint inntil ett par dager siden. Jeg klarer å koble til nettverket, og finner de andre pc'ene som sitter på nettverket. Men internetten vil ikke koble til(den virker når jeg tar i ledning). Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Plz forklar litt steg for steg, hvordan og hvor. "skift på balblab" hjelper meg ikke så mye, viss jeg ikke vet hvor jeg gjør det. Litt kravstor her nå

Sorry viss jeg formulerer og forklarer litt dårlig, er ganske nabb med pc.

Takk for svar.
Sist endret av KGB; 12. november 2008 kl. 23:45.
Du kan prøve å reinstallere driverene til det trådløse nettverkskortet.

Start-høyreklikk min datamaskin-enhetsbehandling-nettverk-wlan-kort-re-installer drivere, med forbehold om vista metoder.
KGB
Trådstarter
16 0
takk "reklame", skal prøve
▼ ... noen uker senere ... ▼
Spør i denne tråden jeg, med laptopen min får jeg vises ikke det trådløse nettverket når jeg søker, men det ser ut som faren min er logget på (han er ikke hjemme så får ikke hørt med han). Ethernet funker fint. På routeren min, THOMSON ST780 så blinker lampen gult, det betyr "Wireless activity, WEP encryption". Kan det være noe innstillinger med laptopen jeg må endre på? Har ikke tuklet hverken med routeren eller pcen, så skjønner ikke hva som er problemet.
1. Hvilken lampe lyser gult?
Dersom du mener WLAN så er vel denne orange når WLAN er på med WEP.

2. Får du opp noen andre nettverk? F.eks naboens etc?
Dersom du ikke gjør dette må du mest sansynlig skru på den trådløse mottageren på pcen din, står som regel i manualen (Pleier å være en knapp på kanten mot magen din eller FN + F1-12)
Sitat av Sawdaw Vis innlegg
1. Hvilken lampe lyser gult?
Dersom du mener WLAN så er vel denne orange når WLAN er på med WEP.

2. Får du opp noen andre nettverk? F.eks naboens etc?
Dersom du ikke gjør dette må du mest sansynlig skru på den trådløse mottageren på pcen din, står som regel i manualen (Pleier å være en knapp på kanten mot magen din eller FN + F1-12)
Vis hele sitatet...
Er det mulig?!! WiFi en var skrudd av... Takk for tipset.
Har et lignende problem med en acer pc. Jeg får veldig dårlig deknig der alle andre får bra.