Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 983
Anonym bruker
"Vred Sild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Inntok amf forrige fredag kveld uten ytterligere redoseringer og pisser fortsatt oransje. Skjønner ikke hvorfor da jeg har drukket litere med vann gjennom stuket. Sliter også med betydligere dårligere syn, det skjedde også forrige gang jeg stuka og jeg måtte gå opp i brillestyrke ikke så langt etter. Hvorfor har så lite mengder av pulver så jævlige bivirkninger?!
Dårligere syn, har du godt med søvn? At urinet er orange, trenger ikke å ha noe å si, det er nedbrytningen av de røde blodlegemene i leveren, milten eller beinmargen som gir den gule fargen. Urinet skal være litt gult.
Har du spist noe som kan sette farge på urinen? F.eks rødbeter gir rødlig urin.
Sist endret av mr.roundtree; 11. januar 2023 kl. 03:00.
Trenger ikke nødvendigvis være amfen som står bak den oransje urinen, men mest sannsynlig det. Kanskje prøve over en liten periode å se om det blir bedre uten å ta no. Dårligere syn er faktisk også et symptom som kan komme fra amf. https://rusinfo.no/2022/06/blurry-og...-av-amfetamin/
Sist endret av Tøysete Mårkatt; 11. januar 2023 kl. 08:18.