Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 6045
Halla folkens, da er jeg tilbake. En kompis av meg kjøpte noen MDMA krystaller igår. Hvor mye ambefaler dere at jeg skal ta? Snakka med han om det og han sa at vi tar litt også venter vi før vi evt tar mere. En annen ting også: Er det best å svelge de med vann som piller eller en annen måte?
Jeg har tatt flere ganger, jeg pleier o ta kroppsvekt x 2 i mg. Men hvis det er förste gang hade jeg tatt lite, kanske 50mg. Blande ut det med vann. Knus det först så det er som pulver. Husk o drikk mye vann når det kickar! Her hadde jeg prövd o få noen o sitte med dere hvis det er förste gang for begge. Sett på noen digg musikk, o legg vekk telefonen. Kos dere masse Md er det beste som finnes!
Sist endret av avundsjuka; 15. april 2020 kl. 16:59.
Viktig å ha en mg vekt for å dosere riktig og ikke ta en ny dose om du ikke skulle kjenne noe etter en time.
Så bruker du denne kalkulatoren
https://jscalc.io/embed/cV91nOOzy44l3CGf?autofocus=1

Kan også godt ta litt mindre en det kalkulatoren anbefaler siden det er første gangen du tar MDMA, så får du kjenne litt på rusen og du slipper at det blir for mye.
JA det er viktig o inte ta mer for tidlig fordi at du ikke kjenner noe. Skjedde med meg på E, tok en til sen sa det pang. Var veldig göy men fikk litt pakkern först! Hadde itillegg röyket sikkert 10 gram weed! fyfan hvilken natt det var! Jeg o kompisen trippet galet mye, heldigvis gikk det fint
Sist endret av avundsjuka; 15. april 2020 kl. 17:06.
Mål opp ønsket dose. Pakk krystallene i rizzla, eller kjøp tomme glatin-kapsler(fås i nærmeste helsekost-butikk) og fyll krystallene i det. Svelg det ned med vann.

Synes kalkulatorer for MDMA er sånn halvveis da etter min erfaring, en jente på 50 kg får fort litt lite og i tillegg så vil en dude på 110kg fort få en litt mye i en nybegynnerdose. På toppen av dette så vil jeg si at man bør over et visst threshold for å få ønsket effekt uansett vekt. Vil si at en 100-125mg er en helt fair dose for første gang.

Anbefaler ikke å ta litt, se an, og ta litt mer. MDMA gjør seg aller best om man tar en dose og lar det stå til. De negative effektene blir mindre og de positive faktisk tilstedeværende.

(anbefales heller ikke å røyke weed mens man turer på MDMA, ihvertfall ikke første gang)
Sist endret av moret; 15. april 2020 kl. 17:19.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk 1.2 g krystaller, hadde ofc ikke vekt så var «smart» å delte det opp i 12 «like» «små» doser... jeg og dama tok 1 dose hver å tenkte aøt va fint å kult, neste 8 timene For dama var preget av angst, traumatiske flashbacks og utrolig realistiske halliser Som kom og gikk (noe som jeg har lest er relativt vanlige på dumt store mdma doser).

jeg var heldig å fikk en mer «rasjonel» menge i meg å måtte bruke all min viljestyrke på å holde henne og meg så nært bakken som mulig.

Alt gikk bra til slutt, men hun slet med angst og depresjon i mange måneder etter på, + magesår noen dager etter vi droppa (mest sannsynlig pga stress fra trippen å etter effektene).

Posen ble Ved et uhell med til Polen når vi skulle på vennetur dit, når vi fant ut av det så kjøpte vi en grei mg vekt og fant ut at det var 0.7ish gram igjen i posen, regner med hun fikk mesteparten av dette og kom fram til at dosen var mellom 300 og 450mg.

Ble litt langt men moralen er «IKKE TA SHIT UTEN VEKT»
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kommer litt an på hvor mye du veier vis du veier 80-90 kg så er 150 mg som regel mere nok kanskje 50mg redropp når du peaker vis du føler for det. Desto mer du tar jo verre kan dagene etterpå bli så er ikke vits å overdrive.
Jeg veier 64-65 kg. Men vi har ikke noe vekt :/
se der ja
19 5
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Jeg veier 64-65 kg. Men vi har ikke noe vekt :/
Vis hele sitatet...
Lån eller kjøp deg en vekt. Tullete å knaske krystaller uten å vite hvor mye du får i deg.
Mene hva vil dere si er best for første gang? Knaske, røyke ellee knuse opp i vann?
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når en måler opp M så er det litt «shit er det så lite det kan umulig være riktig« så skaff deg vekt først
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når en måler opp M så er det litt «shit er det så lite det kan umulig være riktig« så skaff deg vekt først
Vis hele sitatet...
Hørte rundt akk. Tror en kompis har vekt. Men tror det bare er 0.0 vekt, så ikke evig nøyaktig
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mål opp og la det løse seg opp i ett lite shotglass med juice ellerno smaker kjemisk dritt uansett men
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Mene hva vil dere si er best for første gang? Knaske, røyke ellee knuse opp i vann?
Vis hele sitatet...
Vel, ikke røyk det; det er bortkasta stoff.
Du skal ta krystallene oralt. Akkurat hvordan du vil gjøre det er litt opp til deg, men dem smaker temmelig kjipt så kan være greit å ha minst mulig kontakt med tunga.
Treng ikke å gjøre det vanskeligere enn det er. Er du 65kg, så måler du opp 120mg (0.12g), legger det i dasspapir eller rullepapir og svelger det som en paracet. Ikke drikk mer enn ett glass i timen, kjøp noe frukt å munche på, magnesium funker fjell til kjevegnissing og skulle kjeven svinge uansett så kjøper du et par pakker tyggis for det. I tillegg bør du lese deg opp litt opp på stoffet i forkant, samt skadereduksjonsregler. Unngå å kombinere rusmidler første gangen da det kan føre til uønskede hendelser og at shit blir for intenst for din smak. Safe travels!

https://www.rusopplysningen.no/mdma
Sist endret av Maurjegeren; 15. april 2020 kl. 19:37.
Jeg vil faktisk fraråde å ta mer litt senere. Mellom 90-120 mg bør være plenty hele kvelden. Vet en del redoserer men jeg syns det er meget waste da man ikke får like bra effekt av neste dose. Toleransen er ekte. Men ta en dose og la det heller være med det. Mdma er et stoff det er ganske vanskelig å bli avhengig av. Men mentalt sett blir det til et sted som man alltid vil lengte litt tilbake til. Klarer fint å gå flere mnd mellom selvom noen ganger man skeier ut med 2 ganger på litt mer enn en mnd. (Som kan gå greit så lenge man gir kroppen litt lengre hvile) Man tømmer jo så og si kroppen for det ene signalstoffet som står for å føle glede. Det er ikke bygget opp på en uke selvom mye vil være gjenopprettet.
Sitat av 420master Vis innlegg
Jeg vil faktisk fraråde å ta mer litt senere. Mellom 90-120 mg bør være plenty hele kvelden. Vet en del redoserer men jeg syns det er meget waste da man ikke får like bra effekt av neste dose. Toleransen er ekte. Men ta en dose og la det heller være med det. Mdma er et stoff det er ganske vanskelig å bli avhengig av. Men mentalt sett blir det til et sted som man alltid vil lengte litt tilbake til. Klarer fint å gå flere mnd mellom selvom noen ganger man skeier ut med 2 ganger på litt mer enn en mnd. (Som kan gå greit så lenge man gir kroppen litt lengre hvile) Man tømmer jo så og si kroppen for det ene signalstoffet som står for å føle glede. Det er ikke bygget opp på en uke selvom mye vil være gjenopprettet.
Vis hele sitatet...
Takker for at du tokk tid til å svare. Skal ikke redose. Snakka med kompisen og vi er enige om å knuse det opp og hele i en væske. Tror dere de juice shottene fjerner mye av smaken?
se der ja
19 5
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Tror dere de juice shottene fjerner mye av smaken?
Vis hele sitatet...
Det gjør det, men smaken er ikke noe stress uansett så lenge du ikke squisher det rundt i munnen elns
Alle på freak.no mener at du er for ung, men du gjør din greie. Å røyke eller poppe molly er sykt gøy, men hjernen din er ikke ferdig utviklet og du er fortsatt et barn og derfor er det uheldig at du starter med de greiene. Det er ikke for seint å snu.
se der ja
19 5
Støtter posten over.
For å sitere deg selv i den andre tråden
Alt av Sopp, Lsd, cola, Molly, osv skal jeg vente med til en god stund over 18.
Vis hele sitatet...
Dette er ingen god utvikling. Det blir vanskeligere og vanskeligere å holde holde seg i skinnet for hver av dine egne grenser du tråkker over, og enda verre når du starter tidlig. Mye bedre å vente.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette blir nok en ny BloodShotEyes :/
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette blir nok en ny BloodShotEyes :/
Vis hele sitatet...
Litt for tidlig å melde, vent til "Hvordan fjerne støt i hjernen" . I det minste utforsker hen mer psykedeliske stoffer, og terapeutiske istedenfor angstdempende. Om det blir noe av LSD eller sopp lærer hen forhåpentligvis å holde seg unna en stund. Jeg ville anbefalt sopp over MDMA med tanke på "giftighet", selv om uforsiktig bruk av sopp kan ødelegge en på en helt annen måte.
Wait, du er hvor ung?!

Vil da heller fraråde på det sterkeste alt som heter psykoaktive midler. Koffein, nikotin men hvertfall narkotika som for eks alkohol

La meg foreslå onanering. Nappe litt i rævhåra, veita F*** men ikke drugs
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av 420master Vis innlegg
Wait, du er hvor ung?!

Vil da heller fraråde på det sterkeste alt som heter psykoaktive midler. Koffein, nikotin men hvertfall narkotika som for eks alkohol

La meg foreslå onanering. Nappe litt i rævhåra, veita F*** men ikke drugs
Vis hele sitatet...
Utifra hans andre tråd er han 15.
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
Utifra hans andre tråd er han 15.
Vis hele sitatet...
Jah, man kan ikke få med seg alt heller
100-150mg. Du er for ung.
Som andre sier her, gjør deg selv en tjeneste å vent til du er eldre. Du har hele livet til å teste rusmidler, men vent til hjernen din er ferdig å utvikle seg før du inntar diverse rusmidler.
Enig med de andre her. Du har for mye igjen av livet til at det er verdt å pådra seg psykiske problemer. Du har masse tid til å prøve disse tingene når hjernen er ferdig utviklet.
Ville tatt det i kapsler. Kjøp deg nøyaktig vekt og mål opp ca 0.12-0.15g som du tar i kapsel nr 1. Så tar du ca 70-80mg (0.007-0.008g) i andre droppen. Det holder.
Yo folka! Er på mdma nå as. Er jæææævelig glad. Var sykt pumpa istad! Er med to andre brødra. Han ene er heeelt ute xD han bare «jeg eeeelsker dere asa» hahahaha har det evig fett
Anonym bruker
"Misunnelig Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Yo folka! Er på mdma nå as. Er jæææævelig glad. Var sykt pumpa istad! Er med to andre brødra. Han ene er heeelt ute xD han bare «jeg eeeelsker dere asa» hahahaha har det evig fett
Vis hele sitatet...
Det meste av dop er fett før du har ødelagt psyken din. Og jo tidligere du starter å hamre på den, jo lettere vil du få skader. Oppførselen din er klin identisk med x antall narkiser sin historie om hvordan de havnet i dritten.

Jeg spår herved at innleggene dine her vil bli mørkere og mørkere.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det meste av dop er fett før du har ødelagt psyken din. Og jo tidligere du starter å hamre på den, jo lettere vil du få skader. Oppførselen din er klin identisk med x antall narkiser sin historie om hvordan de havnet i dritten.

Jeg spår herved at innleggene dine her vil bli mørkere og mørkere.
Vis hele sitatet...
Spå hva du vil as. Men jeg er stoner, ikke narkis. Og tror jeg holder meg der. Blir nok ikke sterkere stoffer enn sopp.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
mdma og sopp og til og med cannabis er seriøse greier! Alle er enige om at det kan være en fantastisk medisin. Men det folk sier om alder, er ikke kødd. De sier det av erfaring og forståelse. Som en veldig ung person kanskje tror han har, men som vi som er eldre vet at du ikke har. Så folk sir dette for og være snill og ønsker deg faktisk det beste. Jeg vet også at blåser bort alt vi sier.. Men jeg har en utfordring til deg.. Ta og legg deg ned lukk øynene og tenk igjennom hva vi skriver til deg. Er du ikke tøff nok til og gå innover, så burde du tenke igjennom det! Ønsker deg en fin og lærerik kveld!

Som jeg har blitt eldre har jeg innsett utrolig mange ting jeg har tatt feil om... Det gjør alle, i alle fall vi som vokser som menneske!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
mdma og sopp og til og med cannabis er seriøse greier! Alle er enige om at det kan være en fantastisk medisin. Men det folk sier om alder, er ikke kødd. De sier det av erfaring og forståelse. Som en veldig ung person kanskje tror han har, men som vi som er eldre vet at du ikke har. Så folk sir dette for og være snill og ønsker deg faktisk det beste. Jeg vet også at blåser bort alt vi sier.. Men jeg har en utfordring til deg.. Ta og legg deg ned lukk øynene og tenk igjennom hva vi skriver til deg. Er du ikke tøff nok til og gå innover, så burde du tenke igjennom det! Ønsker deg en fin og lærerik kveld!

Som jeg har blitt eldre har jeg innsett utrolig mange ting jeg har tatt feil om... Det gjør alle, i alle fall vi som vokser som menneske!
Vis hele sitatet...
Okei da, skjønner jo at noen her har erfaring (bårde god og dårlig). Jeg vil jo ikke bli narkis i det hele tatt. Personen jeg har lyst til å være er ikke en person som tar masse shady dop. Jeg vil være en åpen koselig fyr som har livet på stell. Grunnen til at jeg har lyst til å ta noen rusmiddler er jo fordi jeg lever en gang (er ateist).
hvorfor er du her? Ikke tar du deg til noe du burde ansett som en direkte ordre. Cannabis og alkohol, tilogmed nikotin og koffein er alle psykoaktive stoffer som vil bremse ned din utvikling veldig. Sopp kan virkelig kødde med hue ditt og spessielt i så ung alder. De aller fleste av de jeg kjente når jeg var på din alder som holdt på med disse stoffene har vel ikke akkurat klart seg så bra i dag. Jeg leflet ikke med mdma før jeg var 23

Og tilogmed DET kan anses som litt for tidlig!
Og drugs skuer ikke hunden på håret
Sist endret av 420master; 17. april 2020 kl. 22:37.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Okei da, skjønner jo at noen her har erfaring (bårde god og dårlig). Jeg vil jo ikke bli narkis i det hele tatt. Personen jeg har lyst til å være er ikke en person som tar masse shady dop. Jeg vil være en åpen koselig fyr som har livet på stell. Grunnen til at jeg har lyst til å ta noen rusmiddler er jo fordi jeg lever en gang (er ateist).
Vis hele sitatet...
Det og bli narkis er kanskje ikke det du burde være mest redd for. De som blir narkis blir det for en grunn.. ikke for de alle blir automatisk avhenging av stoffer. Men at man ikke har det bra og bruker stoff for og føle seg bedre. Så det er kanskje ikke avhengigheten du skal være redd for men depresjoner og andre ting. Man må være sterk for og takle livet. Den styrken finner du ikke igjennom stoffer. Du kan få hjelp på reisen, men reisen må du ta selv.

For og vokse som menneske og bli en mann så må du gå igjennom en "reise". Som ikke alltid er enkel og løsningen ligger ikke i disse stoffene.
Man kan fort bli lurt til og tro at alle svarene ligger der. Men hvis ikke utviklingen er der uten medisiner så hjelper det ikke med alle innsiktene og alle de store opplevelsene.
Du leker med noe som du tar alt for lett på og ikke skjønner helt.

Det samme kan jeg si om meg selv når jeg kjørte bil og motorsykkel i mine yngre dager. Mine bekjente trodde jeg ble og kjøre meg ihjel på sykkel. Jeg var kul og levde livet osv. På bakhjulet i 200 hele tiden.
Men nå som en som er i midten av 30 årene, så skjønner jeg hvor heldig jeg er som enda lever. Jeg kunne _LETT_ ha død og aldri fått unger og skjønt hva livet dreier seg om.

Jeg er enda midt i reisen min og har mye og lære. Jeg fant disse medisinen pga av jeg var desperat pga depresjon. Og de har hjulpet meg mye. MEN jeg må gjøre jobben. og det tok ærlig talt en stund før jeg skjønte det.
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Blir nok ikke sterkere stoffer enn sopp.
Vis hele sitatet...
Sopp er faktisk det stoffet jeg tar aller mest seriøst. Ikke pga avhengighet eller fare for dødelig overdose, men pga dens uforutsigbar og mektig natur. En burde ikke ha en casual tilnærming til sopp, sånn som til weed f.eks, for man kan virkelig bli dratt i dypt helvete av en opplevelse hvis man ikke vet hva man holder på med. Samtidig er det et stoff som har potensialet til å åpne døren til personlig vekst og psykisk helbredelse. En bør i allefall ikke begi seg ut på sopp hvis man kun har rekreasjon som mål.

Også må det nevnes at psykedelika (sopp, LSD osv) kan hemme utviklingen av personligheten din hvis du tar det i tenårene.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Sopp er faktisk det stoffet jeg tar aller mest seriøst. Ikke pga avhengighet eller fare for dødelig overdose, men pga dens uforutsigbar og mektig natur. En burde ikke ha en casual tilnærming til sopp, sånn som til weed f.eks, for man kan virkelig bli dratt i dypt helvete av en opplevelse hvis man ikke vet hva man holder på med. Samtidig er det et stoff som har potensialet til å åpne døren til personlig vekst og psykisk helbredelse. En bør i allefall ikke begi seg ut på sopp hvis man kun har rekreasjon som mål.

Også må det nevnes at psykedelika (sopp, LSD osv) kan hemme utviklingen av personligheten din hvis du tar det i tenårene.
Vis hele sitatet...
Nå ble jeg sånn lowkey redd for hjernen min as tror nok det er best å vente med det meste noen år. Men hasjen er vel ikke noe jeg MÅ legge vekk (for å fungere senere i livet).
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Nå ble jeg sånn lowkey redd for hjernen min as tror nok det er best å vente med det meste noen år. Men hasjen er vel ikke noe jeg MÅ legge vekk (for å fungere senere i livet).
Vis hele sitatet...
Hvis du klarer og holde det til et par ganger i mnd så vil jeg tro det ikke er noe problem. Men problemet er at hasj virker så ufarlig og greit. Man blir fort frelst og tror alt bare er bra med det. Og veldig lett og havne i et mønster der man gjør det alt for ofte. Av det jeg har lest skjer det med veldig mange, skjedde med meg.
Cannabis er sneaky. og sterkere en man tror.
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Nå ble jeg sånn lowkey redd for hjernen min as tror nok det er best å vente med det meste noen år. Men hasjen er vel ikke noe jeg MÅ legge vekk (for å fungere senere i livet).
Vis hele sitatet...
mdma er ikke bra gjorde d 2 gangner i uka før ikke bra
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
trenger ikke si så mye annet enn at du burde slutte med dette greiene. Du er ikke utviklet nok.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du klarer og holde det til et par ganger i mnd så vil jeg tro det ikke er noe problem. Men problemet er at hasj virker så ufarlig og greit. Man blir fort frelst og tror alt bare er bra med det. Og veldig lett og havne i et mønster der man gjør det alt for ofte. Av det jeg har lest skjer det med veldig mange, skjedde med meg.
Cannabis er sneaky. og sterkere en man tror.
Vis hele sitatet...
Okei, det burde jeg klare. I påska blei det kanskje litt for mye (jay hver eneste dag). Men har ikke røyka siden det.
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Okei, det burde jeg klare. I påska blei det kanskje litt for mye (jay hver eneste dag). Men har ikke røyka siden det.
Vis hele sitatet...
Du skal ikke. Ferdig snakka. Du er altfor ung. Hvorfor drive med dette nå? I så ung alder lurer du hjernen din
Sitat av 420master Vis innlegg
Du skal ikke. Ferdig snakka. Du er altfor ung. Hvorfor drive med dette nå? I så ung alder lurer du hjernen din
Vis hele sitatet...
Ikke frekt ment: Har hørt denne ganske mange ganger nå. Kan du tenke deg til det? Jeg er deprimert, har angst noen ganger, og har mest sannsynelig lett-moderate psykoser. Kort sagt: Selvmedisinering.

Vet at det er drit dumt av meg å røyke når jeg har (mestsannsynelig ) hatt psykose. Og derfor har jeg stoppet (første dagen jeg takket nei takk til shit var idag). Tbh har dagen vært ganske dritt. Kompisene koste seg med bongen mens jeg satt med siggen min

Mdma gjør jo folk glade, så da sier det vel seg selv hvorfor jeg prøvde det (backfira som faen).

Merker at jeg er ikke glad på samme måten som jeg var før (2-3 år siden). Men nå har det blitt nok klaging fra meg.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Selvmedisinering.
Vis hele sitatet...
Du innehar ikke kompetanse til å drive med slikt, så å definere det som selvskading er mer riktig. Kom deg i terapi eller deal med puberteten som alle andre og bytt vennekrets før du fucker opp både familie, egen psyke og fremtid.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du innehar ikke kompetanse til å drive med slikt, så å definere det som selvskading er mer riktig. Kom deg i terapi eller deal med puberteten som alle andre og bytt vennekrets før du fucker opp både familie, egen psyke og fremtid.
Vis hele sitatet...
Er det jeg prøver på da, kan ikke gjøre veldig mye mer en det .
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Ikke frekt ment: Har hørt denne ganske mange ganger nå. Kan du tenke deg til det? Jeg er deprimert, har angst noen ganger, og har mest sannsynelig lett-moderate psykoser. Kort sagt: Selvmedisinering.

Vet at det er drit dumt av meg å røyke når jeg har (mestsannsynelig ) hatt psykose. Og derfor har jeg stoppet (første dagen jeg takket nei takk til shit var idag). Tbh har dagen vært ganske dritt. Kompisene koste seg med bongen mens jeg satt med siggen min

Mdma gjør jo folk glade, så da sier det vel seg selv hvorfor jeg prøvde det (backfira som faen).

Merker at jeg er ikke glad på samme måten som jeg var før (2-3 år siden). Men nå har det blitt nok klaging fra meg.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte det samme i din alder. Hadde svært alvorlige tvangstanker, var deprimert, sosial angst og hele pakken - hang med feile folk og kjørte i meg det meste for "selvmedisinering". Hasj, amfetamin, MDMA, LDS, sopp, smertestillende osv.

I dag sitter jeg her som et vrak. Bare fordi det er snakk om MDMA og at det kan hjelpe mennesker med traumer og slike ting, så er ikke det en pekefinger og bruke for alle. Men jeg skal ikke ødelegge opplevelsen din men random shit fra min side. Bare en liten warning.

On topic: Kroppsvekt * 2 er alltid standard, ta litt mindre hvis du er usikker eller nervøs. Knus krystallene i stykker og ta dem i rullepapir og svelg med vann.
Mange som dropper MDMA og tar et nytt dropp etter 2-4 timer hvis du skal opp i høyden på nytt. Du kan også sniffe MDMA hvis du vil, men du burde ikke sniffe mer enn 50-75mg, spesielt hvis det er din første tur (vær obs på at dette kommer til å svi i nesen din som bare helvete...), rusen kicker inn i løpet av 5-10 minutter og det kan bli veldig intenst, men det varer ikke like lenge som et vanlig dropp.

Hvis du er litt smart så leser du disse lenkene før du hopper i havet:
- https://drugabuse.com/ecstasy/snorting-mdma/
- https://rollsafe.org/how-to-take-mdma/
- https://www.vice.com/en_in/article/k...ly-as-possible
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tenkte det samme i din alder. Hadde svært alvorlige tvangstanker, var deprimert, sosial angst og hele pakken - hang med feile folk og kjørte i meg det meste for "selvmedisinering". Hasj, amfetamin, MDMA, LDS, sopp, smertestillende osv.

I dag sitter jeg her som et vrak. Bare fordi det er snakk om MDMA og at det kan hjelpe mennesker med traumer og slike ting, så er ikke det en pekefinger og bruke for alle. Men jeg skal ikke ødelegge opplevelsen din men random shit fra min side. Bare en liten warning.

On topic: Kroppsvekt * 2 er alltid standard, ta litt mindre hvis du er usikker eller nervøs. Knus krystallene i stykker og ta dem i rullepapir og svelg med vann.
Mange som dropper MDMA og tar et nytt dropp etter 2-4 timer hvis du skal opp i høyden på nytt. Du kan også sniffe MDMA hvis du vil, men du burde ikke sniffe mer enn 50-75mg, spesielt hvis det er din første tur (vær obs på at dette kommer til å svi i nesen din som bare helvete...), rusen kicker inn i løpet av 5-10 minutter og det kan bli veldig intenst, men det varer ikke like lenge som et vanlig dropp.

Hvis du er litt smart så leser du disse lenkene før du hopper i havet:
- https://drugabuse.com/ecstasy/snorting-mdma/
- https://rollsafe.org/how-to-take-mdma/
- https://www.vice.com/en_in/article/k...ly-as-possible
Vis hele sitatet...
Fortalte litt lengre opp i tråden at jeg har tatt det. Var drit kult, men litt kjipt at nå er jeg tilbake til den normale verden . Tokk 125mg, knuste, helte oppi juice, drakk.

Rollen startet relativt rask (10-15 min etter intak). Etter en halvtime merket jeg det veldig tydelig, og ble sykt glad av ALT . Følte for å danse til musikk. Var også ganske «pumpa» liksom digget sanger som yungbratz(xxxtentacion), kooda (6ix9ine) osv.
Sist endret av TripDreamer; 20. april 2020 kl. 23:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Sopp er faktisk det stoffet jeg tar aller mest seriøst. Ikke pga avhengighet eller fare for dødelig overdose, men pga dens uforutsigbar og mektig natur. En burde ikke ha en casual tilnærming til sopp, sånn som til weed f.eks, for man kan virkelig bli dratt i dypt helvete av en opplevelse hvis man ikke vet hva man holder på med. Samtidig er det et stoff som har potensialet til å åpne døren til personlig vekst og psykisk helbredelse. En bør i allefall ikke begi seg ut på sopp hvis man kun har rekreasjon som mål.

Også må det nevnes at psykedelika (sopp, LSD osv) kan hemme utviklingen av personligheten din hvis du tar det i tenårene.
Vis hele sitatet...
Åja, ikke snakk. Husker relativt vagt min andre gang med sopp, og jeg tok litt for mye. Hakket for mye er SVÆRT relativt, tydeligvis. For en kompis av meg spiste 200 fleinsopp en kveld, og så bare ting bli litt "dratt ut"/warped, (en bil i en tunnel ble litt lengre f.eks).

Min andre gang jeg tok fleinsopp tok jeg mellom 50-60 stykker (stappa de i munnen rå, tygde de, og svelget de rå med litt brus). Var alene, så jeg kunne styre trippen selv (trodde jeg). Lå på sofaen, i riktig "setting" (visste jeg kom til å være alene og gjøre det jeg elsket), og hørte og så på The Doors, Pink Floyd og Electric Light Orchestra- videoer på YouTube.

Etterhvert følte jeg at kjellerstua mildt sagt var en "jungel", jeg kjente ikke igjen noe som var i rommet. Fargene var helt annerledes, og svært "levende" uten å komme på et bedre ord.Jeg ble ofte skremt i det jeg snudde hodet på sofaputen, siden jeg ikke kjente igjen det jeg så på veggene. Jeg følte hele tiden jeg måtte på do og tisse, samtidig som det kjentes ut som det var noe som satt fast i halsen min (en hårball eller lignende). Flere ganger gikk jeg og tissa en smal skvett. Vekselsvis mellom toalettbesøk og sofaligging med den fantastiske musikken lå jeg på sofaen i kjellerstua og hørte på alle denne psykedeliske musikken jeg er så lidenskapelig til, og det kjennes ikke ut som jeg er i mitt eget hjem engang.

Dette toppa seg med at jeg gikk og la meg litt for tidlig og skrudde av lyset. Da jeg la meg i senga virket det som at senga var UENDELIG lang og brei, og at jeg var "fanget" i mørket på et vis.
Det var da thought-loops starta... Google it.

Kort sagt var det hakk i plata i en times tid, der hakket var på ca. 2 sekunder. Jeg tenkte den EKSAKTE tanken (bildet av tanken, stemmen i hodet av tanken) hvert andre/tredje sekund, i en liten time... Om du ikke er vant til den slags, kan det være fristende med et skudd i hodet eller å finne på noe annet drastisk for å få en ende på det... For hvis lyset på rommet er skrudd av, vil hjernen finne på ting av seg selv, om du er "under the influence" . Men min kjære bror hadde seroquel, så jeg tok til slutt åtte av disse, og det fikk en ende til slutt.

Det var bra, til det ikke var så bra, mer. Slik kan det fort gå, om man ikke er erfaren.
Sitat av TripDreamer Vis innlegg
Er det jeg prøver på da, kan ikke gjøre veldig mye mer en det .
Vis hele sitatet...
Vil ikke tenker jeg vi sier.. «Kan ikke annet enn å ødelegge meg i tidlig alder» Jeg har lyst til å skrive mye her men holder meg for god for det. Tåpelig utsagn