Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1192
Hei
Når jeg kom på jobb idag så fikk jeg melding opp at de hadde blokkert freakforum. Jobber i en kommune så sitter jo bak proxy og litt av hvert.
Jeg har lite peiling på dette generelt, men hvor detaljert kan de se hva jeg driver med? Kan de se hva jeg leser og skriver på forumet?
Hvordan vil det bli om jeg går inn på freak via en proxy side?
Finn en proxy som ikke har keylogger da. Mangen som har det, og da sitter de med passordet ditt
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
^that

Eller sett opp en selv, hvis du har kunnskaper om det selvsagt

(Eller så tror jeg at enkelte her på Freak har egne proxyer, kanskje du er heldig og får låne)
Når jeg jobber offentlig i en kommune så sitter alle på en egen proxy de har, kommer ikke på nett uten.
Bare lurte på hvor detaljert de evt. kunne se hva jeg har drevet med.
Setter jeg fast ip så kommer jeg jo forbi, ikke det som var saken

Ps. Koblet opp mot en proxy server med trend micro.
Sist endret av Nath; 6. desember 2010 kl. 09:35.
Her er faktisk en som hoster en gratis SSH server med tunneling.
Dvs at du lager en tunell gjennom brannmuren / proxyen hos arbeidsgiver til serveren hans, og ut på internett, all informasjon som blir utvekslet mellom deg og server blir krypter.

Her kan du surfe sikkert og samtidig unngå sperringer..

Mac version - Windows version