Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  249 65550
Det er nok mer kjipt enn morsomt. Det og at igjenfortellingsevnene mine er ikke av den sterkeste sorten.
Har fått høre dette en god del i ettertid. En god kamerat sa: "Ja, du er en rimelig dårlig player. Sjarmere jenta i seng, for så og ikke få den opp.. Hahaaaaa".. :P
Etter at jeg hadde vært ute en lørdagskveld, en fuktig sådan, ble jeg sjekket opp av ei jente.

Denne jenta var et skammens kapittel i seg selv da hun bare et par uker før hadde knust ei ølflaske i det pene ansiktet til en av mine beste venner, spyttet meg i mitt enda penere ansikt for så å forsøke å spytte enda en gang.
Men nok om det..

Jeg kunne ikke beskrive med ord hvor mye jeg hatet denne vemmelige skapningen av et kvinnemenneske!
Men som resten av gutta her inne sikkert har registrert så tenker man litt annerledes når hormonene raser som verst i 18 års alderen i tillegg til at man har mellom 18 og 24 pils innabords.
Etter at vi ankom nabobygda og et eller annet hus som jeg aldri hadde sett før ble vi først møtt av en hysterisk fyr som stormet ut av døra med en gang han fikk øye på meg.
Det viste seg å være kjæresten til ei venninne av hun jeg ble med hjem og i tillegg hadde jeg gitt fyren juling for et par år tilbake etter at han dyttet meg utfor en mur.

Vel det ene førte til det andre den kvelden og omsider sovnet vi.

Dagen etter våknet jeg liggende på ryggen med en følelse av noe som virket tyngende på meg, bokstavelig talt!
Det faktum at jeg følte meg som et istykker-festet horehus var det jeg brydde meg minst om når jeg oppdaget hvem som lå halvveis oppå meg og snorket!
Bunnløs angst var vel ordet som beskrev mine følelser best på det tidspunktet.

Etter å ha inntatt såpass mye øl og mest sannsynlig et par kebab eller pita, blir det som dere sikkert har erfart, produsert en god del avfallstoffer.
Så planen min var å få veltet vekk denne "dragen" fra meg uten å vekke henne. Dette var en utfordring i seg selv i tillegg til at jeg rett og slett holdt på å drite på meg!

Etter ca. 5 minutters høyst kontrollert strev for å atter kjenne på friheten klarte jeg omsider å finne et toalett.
Det hele virket befriende i det jeg trasket inn på badet.
Jeg registrerte at det ikke var noen nøkkel til dørlåsen, men det brydde jeg meg fint lite om da klokken var i 8 tiden på en søndagsmorgen.
Dessuten ble jeg offer for det kjente fenomenet som får det til å virke som om ræva får øyne.

Det vil si at når man egentlig er såpass dritetrengt at man tror man holder på å eksplodere så kommer man inn på badet, ser selve toalettet og dermed må man enda mer på do.

Derfor tok jeg meg rett og slett den friheten at jeg satt meg ned på toalettet og prøvde å kvitte meg med restene av helgesynd. En rent symbolsk markering selvfølgelig.

Men så skjer det jeg aldri hadde trodd skulle skje!
Lyden av føtter som beveget seg bestemt rett mot døren jeg satt sårbar innenfor!

Jeg rakk ikke å reagere før en morsskikkelse plutselig stod en god meter inne på badet der jeg satt!
Det eneste jeg var i stand til å si var:

"Øøøh... Oi..."
- Du må låse med pinsetten som ligger på benken!
Sa hun i det hun snudde på hælen og lukket døra bak seg som om det hele skulle vært helt normalt.

Jeg gjorde meg ferdig og hastet ut i gangen og der møtte jeg selvfølgelig hun som hadde lurt meg med hjem kvelden før.
Jeg gikk regelrett på henne i det begge to gikk i motsatt retning i forhold til hverandre gjennom ei dør.
Stemningen var høyst pinlig og det sekundet virket uendelig lenge!

Da fikk jeg mer enn nok og tok bare skoene i hånda og luntet nedover gata og banket på døra til broren min som heldigvis bodde rett i nærheten.

Tror dere at jeg har blitt mobbet med det der i ettertid eller?
Sist endret av Knask; 22. mars 2010 kl. 16:58.
Sitat av laxzzi Vis innlegg
En annen gang (2 år siden) da jeg var 15:
Jeg sitter der med en veninne som jeg har kjent noen få uker og prater, og vi kommenterer folk som sykler og går forbi (slemt gjort, men ja.).
Det kommer en dame syklende, og jeg sier "damn! sjekk hu hotte der da! NOT!"
Da åpner veninna mi kjeften og sier "Det er mora mi" ..

Det var faktisk mora hennes, fordi hu kom bort til vårs og begynte å snakke med hverandre
Vis hele sitatet...
Dette minte meg på noe som fikk meg til å smile litt! Første dagen min på vgs (går 3. året nå) ble klassen min delt opp i forskjellige grupper som skulle inspisere skolen i form av en rebus vi hadde fått utdelt. Nederst på arket stod det "Vennlig hilsen bibliotekarene Lone og Tone." Som den gutten jeg var utbrøt jeg høyt til gruppemedlemmene mine "HAH, Lone, hvem faen er det som heter det?" Viste seg at dette var moren til han jeg hadde rettet kommentaren mot. I løpet av disse tre årene har vi knapt snakket mer sammen. En som faktisk fant ytringen min morsom og gav meg et lite smil under den lange luggen sin, en emo-kid som stod opp mot veggen med mp3-en sin, viste seg å bli den beste vennen jeg har. Funny world, eh?
Sist endret av Tengel; 22. mars 2010 kl. 16:58.
da jeg var 4-5 år så var jeg på tur i England med mine foreldre. Da vi tok heisen var det meg, pappa og een fremmed mann i den. Siden pappa hadde sagt at engelskmenn ikke skjønte norsk, så var jeg så smart å sa litt høyt til pappa, "han ser veldig rar ut". Da svarte denne mannen som jeg ikke trodde kunne norsk, "du ser ikke så veldig normal ut du heller".
Fy søren så flaut det var å være i heisen de neste etarsene
1. juledag for et par år siden, skeivsovd og jævlig.
Jeg våkner klokken fem på ettermiddagen av verdens verste/beste våteste drøm, som ikke akkurat gikk stille for seg! Nede hadde mine kjære foreldre kaffeselskap.

Needless to say, denne jenta holdt seg på rommet i et par dager etter det
Kan like godt ta en hendelse som var ganske pinelig får søsteren min.
Vi hadde vært i portugal i en uke og meg og min søster hadde blitt vant til å kunne si egentlig hva som helst om folk fordi de ikke kunne norsk. Da vi skulle fly videre til en annen øy. Da vi var på flyet og jeg skulle sette bagasjen min opp var det ei feit dame som boskstavelig talt bompet jeg rett inn til innerste sete med den store rompen sin. Da sa søstra mi ganske høylydt(nermrest skrek det ut)"Fyti får ei feit kjerring!"
Hun tenkte ikke mer over det fordi hun regnte med at det var ei tysker els, men ca 30sek sener hører jeg hun damen si"Du Harlald kan du sette opp koffertenmin" til mannen sin. Så sjekket jeg brosjyren forran i setet mitt, det var et SAS fly. Haha, så fant vi ut a flyet kom fra gardemoen og bar ehadde mellomlandet i Lisboa, alstå alle i flyet var norske
Husker den gang jeg gikk på skyting(mangen, mangen, mangen år siden). Skyte lederen stillte opp alle riflene på standplass og vi ladet og skulle sikre våpenet på komando av skyte leder(For å sjekke at alle kunne sikre våpenet)! Skyte leder roper 1,2,3 Sikring! Alle trykker ned sikringen og PANG!!! Ett skudd har gått av! Jeg klarer ikke å holde meg alvorlig og roper ut "Hahaha, fy faen for en idot som klarer å fyre av ett skudd istedenfor å sikre våpenet!?"
Jeg snur meg for å se på han ved siden av meg og hva tror du jeg ser? Jo, røyk ut av mitt eget løp! Da viste det seg at jeg hadde holdt fingen på avtrekkeren og på sikringen og trykkt inn begge Det resulterte i ett hull i taket på standplass:P

Akuratt i det tilfellet hadde jeg mest lyst å rette gæveret mot meg selv :P
Sist endret av Xzip; 22. mars 2010 kl. 17:38.
Jeg og en venn av meg, som er veldig liten i kroppsbygning, pleier å kødde med hverandre ved at vi tar kvæletak og rister hverandre som faen. Jeg skulle møte denne kameraten på butikken. Når jeg kommer inn på butikken ser jeg han bakfra og går bort, tar skikkelig kvæletak og rister han att og fram og opp og ned som en galing. Det viste seg at det var en ukjent gutt. I tillegg var det mange ukjente som så på. Fy faen, jeg visste ikke hvor jeg skulle gjør av meg. Har aldri i hele mitt liv vært så flau!
Sist endret av Pinneknurk; 22. mars 2010 kl. 17:52.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Jeg foresten enda en fin episode..

Var på familietur til London. Jeg var 12 år.
Den siste dagen av turen så fant familien ut at vi alle skulle unne oss en tur på en fin og dyr restaurant. Vel plassert rundt et overdimosjonert bord kommer en kelner i smoking bort og lurer på om vi er klare til å ta bestillingen. Mamma bestiller mat til alle.

Så spør kelneren: And to drink? Dette gikk da individuelt rundt bordet, hvor alle bestilte hva de ville.
Jeg sier til mamma at hun må bestille en cola til meg da jeg ikke turte dette selv. Nei sier hun, bestill selv!
Etter alle andre var ferdig så ser kelneren på meg og sier '' and to you, sir?'' Jeg kikker på mamma som bare nikker med et smil.
One huge COCK please! sier jeg. Tanta mi lo så hun grein og jeg skjønte absolutt ikke hvorfor. Mamma sitter å rister og jeg fremdeles like forvirra. Kelneren, som forøvrig ikke trekker så mye som en mine sier ok og går.

Mamma forklarte meg hva jeg egentlig bestilte og jeg ble flau som satan, mildt sagt!
5 minutter senere fikk jeg en stor cola Hvorav tanta mi enda sitter å tørker tårene og retter på sminken =/.

Kudos til servitøren som holdt maska
Sist endret av Bombasa; 22. mars 2010 kl. 18:05.
Sto på coop, skulle kjøpe en pose med popkorn som man popper selv. Sto å slo denne mot låret, før jeg visste ordet av det, gikk det hull i bunn og alt popkornet rant ut over hele butikken. Jeg sa bare "Det var visst hull i den" gikk og tok en ny og betalte.
Sitat av Pinneknurk Vis innlegg
Jeg og en venn av meg, som er veldig liten i kroppsbygning, pleier å kødde med hverandre ved at vi tar kvæletak og rister hverandre som faen. Jeg skulle møte denne kameraten på butikken. Når jeg kommer inn på butikken ser jeg han bakfra og går bort, tar skikkelig kvæletak og rister han att og fram og opp og ned som en galing. Det viste seg at det var en ukjent gutt. I tillegg var det mange ukjente som så på. Fy faen, jeg visste ikke hvor jeg skulle gjør av meg. Har aldri i hele mitt liv vært så flau!
Vis hele sitatet...
HAHAHAHA! :P
Sitat av Enay Vis innlegg
Sto på coop, skulle kjøpe en pose med popkorn som man popper selv. Sto å slo denne mot låret, før jeg visste ordet av det, gikk det hull i bunn og alt popkornet rant ut over hele butikken. Jeg sa bare "Det var visst hull i den" gikk og tok en ny og betalte.
Vis hele sitatet...
Hahaha, fy faen jeg lo, eneste jeg har ledd godt av i denne tråden xD
Dette skjedde samme dagen som jeg hadde fått lappen.. Var først ute og kjørte sammen med en kompis, alt gikk fint og jeg kjente at det var godt og endelig ha lappen. Det var ikke før jeg kom hjem at det hele gikk galt. Sikker på kjøringen min som bare det kjører jeg inn i garasjen, muligens litt raskere enn det jeg vanligvis gjør.. Før jeg viste ordet av det sto jeg kilt fast under den andre biln vår som sto parkert i garasjen.
Var ganske flau idet jeg gikk inn og skulle fortelle va som hadde skjedd.. -_-
Dette skjedde en gang jeg var på ferie med min familie (lenge siden, altså den gang da filmruller eksisterte) Jeg ble sendt ned i butikken for å kjøpe en pakke med slike filmruller! Etter litt leting fant jeg pakkene med ruller og tok opp en for å se om det var de riktige, joda, det var det! Men siden pakken var litt vannskadet tok eg en ny en uten å se etter hva jeg tok, men siden vekt, størrelse og farge(blå) var 100% lik trodde jeg det var en tilsvarende vare som jeg hadde tatt tidligere. Jeg gikk i kassen for å betale og gav varen til damen bak kassen, jeg fikk ett merkelig blikk av hun og diverse andre i butikken uten å forså hvorfor!? Jeg gikk hjem på hotellet og gav mamma posen med "filmruller" oppi, men da kom hun med det samme blikket som hun i butikken hadde kommet med, for tro det eller ei, men oppi posen lå det en pakke med DUREX Extra Safe konomer, ble så jævelig flau :P

Pakkene var helt 100% like, men layout var annerledes! Så nå ser jeg på alle varer før jeg kjøper de!
Jeg var på piratfest hos ei daværende venninne for noen år siden, og jeg og en annen venninne hadde kledd oss ut og var klar for fest.
Siden vi ikke kjente noen andre på festen valgte vi å sette oss ute på verandaen (var sommer) og drikke litt der. Etterhvert ble vi i godt humør, så vi fyrte opp litt Flogging Molly på høyttalere og dansa rundt. Plutselig kommer det en gutt ut, tar tak i pirathatten min og kaster den utenfor rekkverket på verandaen. Jeg tenkte at "det blir jo ikke piratfest uten pirathatt!", så jeg bestemte meg for å hente den.

Verandaen til venninnen min er da sånn som går rundt nesten hele huset, så noen deler av verandaen er veldig lav over bakken (ca 1 meter fra toppen av rekkverk til bakke), mens resten er høyere over bakken (3-4 meter fra toppen av rekkverk til bakke).

Der jeg skulle klatre over var det rett i underkant av to meter ned, men det var også en nedoverbakke der som gikk videre under verandaen. Jeg tok ihvertfall sjansen, for jeg blir en del tøffere når jeg har hatt i meg alkohol, så jeg hoppet ned etter hatten. Det gikk fint, og det var ingenting å si på landingen. Jeg tok på meg hatten, og skulle klatre opp igjen. Da hadde det også kommet en kamerat av meg ut på verandaen, så det var nå 3 stykker som sto og så ned på meg.

Jeg sto som sagt ved en nedoverbakke, og det var en trapp litt lengre unna, så jeg skulle klarte opp rekkverket på trappen for å komme meg over rekkverket på verandaen. Jeg tar tak, og begynner å klatre. Men, det var lettere sagt enn gjort. Det var passe glatt, så jeg presterte å dette på ryggen ned på gresset, for så å skli ned bakken under verandaen, fortsatt liggende på ryggen. Jeg kom meg fort opp bakken igjen, og der sto alle og lo så de grein. Jeg prøvde å komme meg opp på verandaen igjen, og denne gangen gikk det bedre. Jeg fant også ut at jeg hadde et digert skrubbsår på ryggen, sammen med litt blod og grønske. Det var passe flaut, og jævlig vondt.
Tja, har da en del ting som har skjedd, jeg og. Gidder ikke begynne å tenke tilbake på alt akkurat nå.

Jeg hadde vært ute og kjørt et stykke, tror jeg kom fra en kamerat. Jeg kjører jo ikke lovlig, fartsgrensa på moped er 45, og min gjør ca det doble. Jeg kjørte nedover en ganske lang bakke, ante fred og ingen fare, kom inn i bygda, da jeg så noen lys. Faen heller, tenkte jeg, sikkert hvem som helst. Jeg ga full gass videre, lysa kom nærmere og nærmere. Jeg så mer i speila enn på veien Etter ca 100 meter, tenkte jeg på å svinge inn i boligfeltet her oppe, men det rakk jeg ikke. Fortsatte å gi gass, tenkte HELVETE! Bilen bak nærmet seg med stormskritt.
Jeg kjørte inn ved siden av den gamle, nedlagte butikken, og jaggumeg fulgte han etter. Jeg tenkte ikke da jeg holdt på å rase noen søplekasser. Så kom blålysa. Faen, tenkte jeg, nå er jeg fucked i ræva. Var ca 150 meter hjemmefra.
Jeg skulle til å finne fram førerkort og vognkort (måtte stoppe, fant jeg ut, han så hele skiltet mitt), da han rulla ned vinduet og sa "halla, skjera?" Fy faen, da var jeg letta. Det var heldigvis en jeg kjente, som hadde fått penger til blålys
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Sitat av junkpal Vis innlegg
Jeg blir ikke ofte flau men jeg syntes det er litt pinlig når man halveis skriker noen opp i fjeset og så innser at man tok feil.... Jeg kommer ikke på noen annen historie nå, jeg fortalte egentlig den historien for å ikke bare be folk om å fortelle sine historier uten at jeg bidro med noe.

EDIT: Jeg syntes dere som sier at det ikke var spess flaut skal legge inn egne historier som kan underholde..
Vis hele sitatet...
Hvorfor skrek du ho opp i trynet ? XD
Haha, dett hendte i dag:
Vi spiste påskelunch med trinnet, så var det en syk fyr som satt seg på andre siden av boarde for meg, kunne ikke akkurat si at han måtte flytte seg
Han er en som ikke tenker noe serlig på konsekvenser får å si det sånn.
30min ut i påskeluchen sto jeg å snakket med vennen min som satt på siden av meg, plutselig hørte jeg at fyren ovenfor meg beggynte å skratt le, jeg så bort på han, så jeg to brenndene savietter på bordet 10cm unna meg. Jeg tok begge savietene i hånden og sto viftet med de som en gal en får å slokke de. Jeg stå å skrek/brølte fordi det begynnte å bli ganske så varmt på hendene min, men jeg fik slokket de til slutt med å klappe de mot værandre noen ganger. Jeg var helt sotete på hendene, han som hadde tat seviettende på te-lyset sto å skaratt-lo, og 45 stk, var helt stille og sto å så på meg. Det ble enda flauere når læreren kom bort og beskylte meg får å ha tent på seviettene, men heldigvis la han sammen 2 og 2 til slutt og skjønte at de ikke var meg men han andre.
Jeg kom på enda en ting som skjedde med meg.

jeg var ute å syklet en gang, akuratt i tiden da det begynte å bli mørkt.
Jeg syklet bortover veien og plystret på en sang jeg absolut ikke kunne. jeg trodde jeg var alene, men der tok jeg grundig feil. Plutselig hørte jeg to jentestemmer bak meg. jeg ble så overrasket at jeg veltet rett inn i en busk som selvfølgelig var full av pollen.
Jentene syklet forbi meg og så forskrekket på meg mens jeg satt og hostet. jeg tenkte at jeg måtte "vinne" situasjonen tilbake, så jeg brølte/ropte til dem "AAHHHHHHHH!". Dette var en meget dårlig idee, da dette førte til at de fikk latterkrampe.
Tror jeg burde skaffe meg speil på sykkelen.
Sist endret av Falken; 26. mars 2010 kl. 15:15.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
For et pår måneder siden ble jeg kjent med en kar fra Nederland mens jeg satt på bussen mot jobben. Siden jeg alltid har hatt lyst til å bli kjent med en nederlender inviterte jeg han ut på byen.

Fjorten dager etter stakk vi på Mono og hadde en ypperlig kveld. Da vi kom hjem krasja han på sofaen og lå der nærmest bevisstløs til neste morgen. Jeg våknet ganske tidlig av at han romsterte rundt på badet og bråka en del. Da jeg stakk inn dit så jeg han drev med vaskemaskinen, og han spurte om jeg kunne hjelpe han med å sette den på. Han fortalte ganske flau at han hadde pissa på seg mens han sov. Siden det ikke hadde kommet piss utover sofaen syntes jeg det var greit nok. Da klærne var ferdigvasket dro han dem ut, og jeg dytta inn mine egne. Noen dager etter startet jeg opp vaskemaskinen. Da jeg tok ut sokken min så jeg en brun kladd som var innsmørt i den, etter noen sekunders fundering skjønte jeg at det var snakk om bæsj. Absolutt alle klærne var impregnert med dritt. Jeg hadde vasket klærne hans med ullprogrammet som er det kjappeste, da var det selvfølgelig større mulighet for dritten å henge igjen. Siden det var snakk om klær for et par tusen kroner kunne dem heller ikke kastes, så det endte opp med tre vaskerunder der jeg var tålig generøs med vaskepulveret.

Siden den gang har jeg ikke hørt noe fra han, kanskje ikke så rart. Men jeg fikk faktisk en pakke med digg sjokoladestrø til å ha på brødskiva av han. Var det verdt det? Tjaaa..
I 8.- eller 9.-klasse på ungdomsskolen sto jeg og prata med et par kompiser. Vi prata og lo og ante fred og ingen fare. Plutselig kommer en annen venn av meg bakfra (jeg legger ikke merke til han), en annen fyr holder meg samtidig som han bak drar av meg buksa (en joggebukse eller noe slikt)... Buksa gikk av, og det gjorde sannelig bokseren også. Selvfølgelig var dette i en stappfull gang med både gutter og jenter. Fra den dagen har jeg aldri brukt store bukser/joggebukser.

Dette var jo selvfølgelig ment som en "practical joke", men bokseren ble uheldigvis med. Jeg takker meg selv den dag i dag for at jeg valgte å ha på meg en alt for lang genser den dagen, men noen jenter hevder å ha sett junior under hendelsen.
Dette er fra ungdomsskolen. Vi reiste på klassetur til Oslo, bodde på haraldshjemmet mener jeg å huske at det het.
Anyway, når vi kom frem så fikk vi ikke bestemme hvem vi fikk på på rom sammen med, men lærerene bestemte.
Så jeg ble plassert på rom sammen med en jeg da synes var en komplett idiot.

Så en liten stund etter at vi fikk tildelt rommene, så stakk jeg inn på naborommet der to av vennene mine bodde, slang meg ned på sengen og utbrøt "Fy faen, trur dåke ikkje eg har havna på rom sammen med den jævla idioten NN!"

Ser bort på kompisene mine som sitter på sengen ovenfor meg, de bare ser utilpasse ut og kikker ned på gulvet.
Jeg tilter hodet mitt litt til venstre, å der sitter selvfølgelig den nevte NN rett ved siden av meg. Han og har samme retning på hodet, rett i gulvet... Det er en pause på 5-10 sekunder (føltes mye lengre) så reiser jeg meg bare å går.

Det tok en stund før meg og NN vekslet noen ord etter den gangen for å si det sånn
Var på familietur til syden da jeg og en slektning var meget fulle.

Skulle opp til hotellrommet, og gikk i gangen da vi fikk øye på noen brannslukkningsapparat. Vi så på hverandre og tenkte på nøyaktig det samme. Han løftet det opp, jeg drog ut splinten, spraya hele gangen, inn på rommet, ut balkongen.

Naboen som også var en nær slektning så jo det hele og trodde det var snøstorm (sa han).

Dagen etterpå var veldig ubehagelig kan du si. Ble kalt innpå kontoret til hotellsjefen. Han påsto vi hadde skjært hull i 97 (!) strandsenger. Heldigvis slapp vi veldig billig unna. De andre i familien tok heldigvis det hele med et smil, men en smule ubehagelig var det.
Kom på en historie til :

1. vgs hadde akkurat begynt, og vi hadde første gymtime. Læreren var av typen wannabe-militis, så etter gymtimen stod vi en gjeng ute å snakket dritt og fleipa med han.
Da alle blir stille, fortsetter jeg uten å tenke noe særlig over det, og drar en immitasjon, med dialekten hans og driter han ut. De andre ser på meg og har problemer med å holde seg alvorlige, så ser jeg gymlæreren gå forbi... Han vikert uanfekted da, men vi hadde ingen god tone resten av året.
På ungdomsskolen satte jeg fast joggebuksa i en spiker eller noe i dørkarmen og dro den halvveis av meg på vei ut av klasserommet. I 8. klasse synes man det er flaut.

Ellers kan jeg jo nevne den gangen jeg jobbet som servitør på frimurerlogen og nøys så jeg helte brun saus i nakken til ordføreren.
En traumatisk opplevelse for meg var i temmelig ung alder(midten av barneskolen.) å høre mor og far i full gang på soverommet en vakker morgen. Et par dager senere ved middagsbordet begynner mora mi med å smatte og stønne, jeg ber henne om å slutte, så lurer hun på om det minner meg om noe. Hun avslutter med et stort glis:
"Nytelse om natten"
Vis hele sitatet...
Dette haunta meg i lang tid senere. Folk kan vel kjenne seg igjen.
Sitat av Pinneknurk Vis innlegg
Jeg og en venn av meg, som er veldig liten i kroppsbygning, pleier å kødde med hverandre ved at vi tar kvæletak og rister hverandre som faen. Jeg skulle møte denne kameraten på butikken. Når jeg kommer inn på butikken ser jeg han bakfra og går bort, tar skikkelig kvæletak og rister han att og fram og opp og ned som en galing. Det viste seg at det var en ukjent gutt. I tillegg var det mange ukjente som så på. Fy faen, jeg visste ikke hvor jeg skulle gjør av meg. Har aldri i hele mitt liv vært så flau!
Vis hele sitatet...
Sånne ting er utrolig flaut, snakker av erfaring ;P

Skulle opp i sentrum å møte en kompis, var ganske trøtt der jeg kjørte forbi en bensinstasjon og kastet et raskt blikk innover og trodd jeg så kompisen min. Bråbremset midt i veien og tok en u-sving og kjørte rask bort til denne personen jeg trodde var kameraten min. Idet jeg tok av meg hjelmen så oppdaget jeg at jeg aldri hadde sett mennesket før.. Han sto bare og så jævlig dumt på meg mens jeg ble sprutrød i trynet og tok opp mobilen og ringte kameraten min og lurte på hvor i helvete han var. Han lo godt når jeg fortalte han hva som hadde skjedd ja
Sitat av Sanne87 Vis innlegg
Ellers kan jeg jo nevne den gangen jeg jobbet som servitør på frimurerlogen og nøys så jeg helte brun saus i nakken til ordføreren.
Vis hele sitatet...
hahaha made my day
Sist endret av prick; 31. mars 2010 kl. 00:15.
Sitat av neptuNe Vis innlegg
Og at ikke jenter kan skjønne hvorfor gutter ikke vil kline med de etter en BJ.. Det er ett udekket mysterium
Vis hele sitatet...
Og det er også et udekket mysterium at gutter ikke skjønner hvorfor jenter ikke vil kline etter at dere etter dere har vært 'der nede' med tunga.
Begynner vel å bli en del fyllehistorier her, så jeg får vel komme med en jeg også

Var på blåtur med jobben, rundt 70 stykker (Jeg var eneste under 18, resten godt oppi åra).
Vi sjekket inn på et fint hotell, der middag og drinker, var en selvfølge. Disse eldre karene i bedriften, syntes selvsagt at jeg burde få meg en drink eller to, så de bestemte seg for å sjenke meg.
Etter middagen kan jeg egentlig ikke huske så mye, før jeg våkner klokka 3 om natta med spy fra skrittet og opp til halsen (Rundt munnen) i en fin hotellseng med hvite laken. Jeg prøver forsiktig å reise meg, uten å vekke romkameraten min. Lukten av spy er så intens, at jeg spyr enda engang, denne gangen over teppegolvet. I samme øyeblikk våkner romkameraten min, og spør hva i helvete jeg driver med. Jeg vasker opp etter meg, så godt jeg kan, og legger meg i samme laken. Klokken 8 om morgenen gikk bussen hjem igjen.
Verre busstur har jeg aldri hatt. Heldigvis var denne romkameraten min, en av de som hadde sjenket meg kvelden før, og han fortalte det ikke til noen andre.
Jeg sitter igjen med en kopp med en stor elg, og navnet mitt på, som jeg fikk til jul, samme år av kolegaen min.

Dvergen
Sist endret av Dvergen; 31. mars 2010 kl. 01:01.
Sitat av moret Vis innlegg
Har også satt meg ned i forelesningssalen, åpnet pc'en fra hvilemodus og Youporn filmer begynner å snurre på full lydstyrke ut i en full forelesningssal.. Heller ikke kjempestolt akkurat der
Vis hele sitatet...
Den er værre enn min.
Satt i forelesningssalen, og snakket med de andre i klassen via msn på laptopen, da jeg fikk kjennskap til den berømte lemonparty, enda værre var det da de ropte fra bak i salen "Hey, hva er det du ser på a?"

Har vel egentlig ikke mange som måler opp med hva som har blitt sagt her, en gang, kanskje mest flaut for dama, men jeg og exen hadde en hyrdestund, da jeg tok henne bakfra, så kom pluteslig et brak, fittefis, og jeg knakk sammen, kan legge til at hu (vi) var ganske uerfarne, og det hjalp vel ikke på at hun var nervøs at jeg lå der og hikstet av latter.
Må legge til at vi klarte og fortsette, men ikke før jeg hadde kosesnakket med henne en lang stund... og klarte og fornærme henne 2 timer senere da jeg kom opp med det nye kjælenavnet hennes "lille fittepromperen min"
▼ ... over en uke senere ... ▼
Artig å lese sånne her tråder! Noen som har flere historier å dele?

Eller kanskje samme type tråder på andre forumer? : )
Sitat av plipp Vis innlegg
Artig å lese sånne her tråder! Noen som har flere historier å dele?

Eller kanskje samme type tråder på andre forumer? : )
Vis hele sitatet...
Morsomme dophistorie
Det var friminutt, og de unge håpefulle strømmet ut utenfor ungdomsskolen vår. Jeg fikk tak i en fotball og sparket den alt jeg kunne opp i lufta. Den gikk som et lodd, rett opp og (nesten) rett ned. Selvfølgelig traff fotballen en lærer midt på hodet, som resulterte i at han bet seg kraftig i tunga. De som jeg da anså som gode venner pekte meg ut, og det ble en tur til rektor etterpå. Good times.

Edit: Når jeg tenker meg om var det en basketball...
Sist endret av illuSiOn^; 8. april 2010 kl. 01:56.
Dagen etter en god fyllekule våknet jeg, småsvimmel og relativt fornøyd med det jeg husker. Snur meg rundt og der ligger ett fet dråg som jeg vurderte å kaste i sjøen igjen. Men men, er ikke den første hvalen jeg har tatt pirkeprøve på. Tasser ut på badet for og ta meg en dusj, river av meg bokseren og ser at frakken var fortsatt på og det var litt gammal morro igjen i den, slengte den i dassen og dro bokseren helt av for og dusje. Idet jeg bøyde meg ned for å plukke opp bokseren for å hive den til vask så merket jeg at jeg hadde en litten smygær på lur. Tenkte ikke noe særlig over dette og lar den få fly ut av brunøyet. Men akkurat i det jeg slapp den fisen så hørte jeg ett klask i flisene, jepp, jeg bæsjet på flisene mine. Jeg løp bort på dassen for å bli kvitt mulig restrerende av sjokoladepudding. Der satt jeg å tittet på bæsjen min mens jeg tenkte for meg selv(du er en voksen gutt nå ....., kan ikke gjøre sånn) Plutselig begynte jeg å se ringer på vannet i dasskåla(Juræssic park stil) Der kom det fleskeberget av en hvalross pesende inn dassdøra(På jakt etter mat) Og det første ho ser er mitt forsøk på å spraylakkere flisene, deretter ser ho opp på meg(som sitter å driter) Og spør meg hvor kjøkkenet er.
Sist endret av The Rebel; 8. april 2010 kl. 05:53.
haha. hun ble sulten da ja?
Sitat av gulrøyk Vis innlegg
haha. hun ble sulten da ja?
Vis hele sitatet...
Gudene vet, feten hadde vel vært i senga helt alene uten noe mat så det sto vel brent fast i hjernebarken
Mange gode historier her. Så kan komme med en jeg også.
Hvem denne historien omhandler trenger ikke å bli nevnt. Dette av hensyn til pårørende.

Roskilde-festivalen
Det hele starter med at tre kompiser drar til roskilde-festivalen.
De hadde planene klar for at tiden skulle bedrives med damer, alkohol og musikk.
De hadde pakket med telt, sovepose og resterende som man trenger på en slik tur. Tidlig under festivalen
får to av kompisene napp hos noen damer, noe som ikke gikk ubemerket forbi hos tredje mann. Han begynte å bli desperat,
for han ville ikke høre mere om deres skåringer. De tre kompisene hadde vært en dag under festivalen på pølsefest.
Ja bokstavlig talt pølsefest. De helte denne danske delikatessen i seg, som måker sluker fisk.
Men det skulle vise seg at disse pølsene ikke var helt ferske.

Kvelden kom med musikk og alkohol. Etter en liten stund måtte tredje mann, som ikke hadde fått napp, på do.
Noe så sinnsykt, det var så vidt at han kunne holde seg. Do køen var ikke av den korteste sorten og nøden var på anmarsj. Mens han står i kø kommer han i snakk
med en vakker jente. Og det skulle vise seg at denne jenta ikke var tung å få på rygg. Så der stod han, med et skjebnesvangert valg.
Drite eller knulle. Dette er en avgjørelse du ikke vil ta. Men desperat som han var, valgte han jenta. Og snart var de i teltet til
jenta og hadde seg en omgang. Når de har holdt på en stund og det skal til å gå for dem begge, da har jenta et aldri så lite sjakktrekk på lur.
Akurat i den brøkdelen av sekundet, der det går for gutten, stapper jenta fingern opp i rompa på gutten. Fingern var ikke av type rund og myk.
For på toppen var det en lang og fin negl. Det som da skjer kan vel bare bekrives som å sette nål mot ballong. Ja, en vannballong. Han spayet
teltet som bonden sprayer jordet med møkker. Bare at i dette tilfellet gjelder det å komme seg fortest mulig vekk fra den flaue episoden.
Så han la på sprang naken og ikke helt ren, igjennom noen folkemasser og bort til sitt eget telt. Hell i uhell, så var ikke kompisene der.
Så han kunne hente klær og få vasket seg, uten å måtte forklare seg.

Dagen etter var teltet til jenta borte og han sa ikke et ord til om kompisene at han hadde fått napp.
Sist endret av clarionify; 8. april 2010 kl. 17:59.
Så det sto noe om at det var et mysterie hvorfor gutter ikke ville kline med jenta etter en bj og det gjorde at jeg kom på en historie for noen år sia, veel...(er en dårlig forteller, over nett å , så ha meg unnskyldt..)

Jeg og noen kompiser var på et sånn ganske stort arrangament for noen år sia og vi var liksom kule gutta. Hadde skaffa noe sprit som vi gikk rundt å drakk på og kom ditt med noen tøffe sykler.. Var mange folk der og også mange søte jenter, så etterhvert finner vi en liten gjeng med jenter som vi begynner å preike litt med, fikk egentlig aldri noe spessielt kontakt med de though.. Men vi finner ut at hu ene "negeren"(sorry..) har lyst til å blåse litt på kjøttfløyta, så jeg tar hu med inn på dassen og hu setter igang da, alt gikk jo bra og det vi hadde det koselig.

Senere tok en av kompisene mine og tok hu med hjem til seg selv, aner ikke hvorfor, men det ble sånn. Jeg stakk hjem en tur senere med noen av kompisene mine for å hente noe, røyk eller hva faen vet jeg.. Kort tid etter stakk vi til han som tok med "one night stande`n" min, rett foran huset ser vi de 2 kline, uheldigvis for han hadde ikke han hørt om samkomstet til meg og henne, dette var også bare et kvarter eller noe før vi holdt på... Han fikk høre det ganske mange ganger dagen etterpå.. hehe

ble kanskje noe rotete, men whateva, historien kan vel ikke sies å være flau for meg, men ihvertfall for han..
Sitat av mrFreak Vis innlegg
Mange gode historier her. Så kan komme med en jeg også.
Hvem denne historien omhandler trenger ikke å bli nevnt. Dette av hensyn til pårørende.

Roskilde-festivalen
Det hele starter med at tre kompiser drar til roskilde-festivalen.
De hadde planene klar for at tiden skulle bedrives med damer, alkohol og musikk.
De hadde pakket med telt, sovepose og resterende som man trenger på en slik tur. Tidlig under festivalen
får to av kompisene napp hos noen damer, noe som ikke gikk ubemerket forbi hos tredje mann. Han begynte å bli desperat,
for han ville ikke høre mere om deres skåringer. De tre kompisene hadde vært en dag under festivalen på pølsefest.
Ja bokstavlig talt pølsefest. De helte denne danske delikatessen i seg, som måker sluker fisk.
Men det skulle vise seg at disse pølsene ikke var helt ferske.

Kvelden kom med musikk og alkohol. Etter en liten stund måtte tredje mann, som ikke hadde fått napp, på do.
Noe så sinnsykt, det var så vidt at han kunne holde seg. Do køen var ikke av den korteste sorten og nøden var på anmarsj. Mens han står i kø kommer han i snakk
med en vakker jente. Og det skulle vise seg at denne jenta ikke var tung å få på rygg. Så der stod han, med et skjebnesvangert valg.
Drite eller knulle. Dette er en avgjørelse du ikke vil ta. Men desperat som han var, valgte han jenta. Og snart var de i teltet til
jenta og hadde seg en omgang. Når de har holdt på en stund og det skal til å gå for dem begge, da har jenta et aldri så lite sjakktrekk på lur.
Akurat i den brøkdelen av sekundet, der det går for gutten, stapper jenta fingern opp i rompa på gutten. Fingern var ikke av type rund og myk.
For på toppen var det en lang og fin negl. Det som da skjer kan vel bare bekrives som å sette nål mot ballong. Ja, en vannballong. Han spayet
teltet som bonden sprayer jordet med møkker. Bare at i dette tilfellet gjelder det å komme seg fortest mulig vekk fra den flaue episoden.
Så han la på sprang naken og ikke helt ren, igjennom noen folkemasser og bort til sitt eget telt. Hell i uhell, så var ikke kompisene der.
Så han kunne hente klær og få vasket seg, uten å måtte forklare seg.

Dagen etter var teltet til jenta borte og han sa ikke et ord til om kompisene at han hadde fått napp.
Vis hele sitatet...
Leste en lignende historie i Vi menn eller FHM for lenge siden faktisk.
Min far hadde parkert bak min bil så jeg presterte å rygge i den og knuse fronten og samme dag låse bilen med nøkkelen i-.- GØY dag!!!
Jeg har en historie. Jeg var spysjuk, og diare.

Jeg tenkte at pff, jeg måtte ikke bæsje, bare føles sånn, og legger meg til å sove. Jeg føler meg også kvalm ettersom kvelden går, og sovner . Jeg våkner opp, og kjenner at jeg må spy, men samtidig må jeg drite. Jeg løper inn på do, og kjenner at det kommer ut, fra begge ender! Hva faen gjør jeg? jo, jeg spøy i do, og dreit i bokseren, jeg gjorde det smart valg, for jeg spøy som bare faen , og det var ikke mye i bokseren. men min far hørte dette, og kommer seffølgelig. Dere kan tenke dere utfallet.
Sitat av EivindH Vis innlegg
Jeg har en historie. Jeg var spysjuk, og diare.

Jeg tenkte at pff, jeg måtte ikke bæsje, bare føles sånn, og legger meg til å sove. Jeg føler meg også kvalm ettersom kvelden går, og sovner . Jeg våkner opp, og kjenner at jeg må spy, men samtidig må jeg drite. Jeg løper inn på do, og kjenner at det kommer ut, fra begge ender! Hva faen gjør jeg? jo, jeg spøy i do, og dreit i bokseren, jeg gjorde det smart valg, for jeg spøy som bare faen , og det var ikke mye i bokseren. men min far hørte dette, og kommer seffølgelig. Dere kan tenke dere utfallet.
Vis hele sitatet...
haha, skål
Sitat av EivindH Vis innlegg
Jeg har en historie. Jeg var spysjuk, og diare.

Jeg tenkte at pff, jeg måtte ikke bæsje, bare føles sånn, og legger meg til å sove. Jeg føler meg også kvalm ettersom kvelden går, og sovner . Jeg våkner opp, og kjenner at jeg må spy, men samtidig må jeg drite. Jeg løper inn på do, og kjenner at det kommer ut, fra begge ender! Hva faen gjør jeg? jo, jeg spøy i do, og dreit i bokseren, jeg gjorde det smart valg, for jeg spøy som bare faen , og det var ikke mye i bokseren. men min far hørte dette, og kommer seffølgelig. Dere kan tenke dere utfallet.
Vis hele sitatet...
Haha! Uff.
Sitat av EivindH Vis innlegg
Jeg har en historie. Jeg var spysjuk, og diare.

Jeg tenkte at pff, jeg måtte ikke bæsje, bare føles sånn, og legger meg til å sove. Jeg føler meg også kvalm ettersom kvelden går, og sovner . Jeg våkner opp, og kjenner at jeg må spy, men samtidig må jeg drite. Jeg løper inn på do, og kjenner at det kommer ut, fra begge ender! Hva faen gjør jeg? jo, jeg spøy i do, og dreit i bokseren, jeg gjorde det smart valg, for jeg spøy som bare faen , og det var ikke mye i bokseren. men min far hørte dette, og kommer seffølgelig. Dere kan tenke dere utfallet.
Vis hele sitatet...
Har du ikke vask ved siden av doen? Drite i doen og spy i vasken?
Det var ikke mulig, grunnet høydeforskjell på doen og vasken, + avstanden.
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Sitat av EivindH Vis innlegg
Det var ikke mulig, grunnet høydeforskjell på doen og vasken, + avstanden.
Vis hele sitatet...
Det er derfor du skal lære av hendelsen, og montere opp ett avløpsrør i munnhøyde forran dassen, da kan du spy og drite samtidig.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Farlig det der, oppstår vakum
En gang på VIF-fest sølte jeg en hel strawberry daiquiri på en medvif. PINLIG!
Opplevde noe lignende selv faktisk.

Jeg hadde fagprøve (tømrer) spm strakk seg over flere dager. Og da også over helgen.

Jeg klarte selvfølgelig iløpet av helgen å bli skikkelig syk med feber,spye og løs mage og løst rævhull.

Mandagen kjente jeg meg litt bedre så jeg hoppet i arbeidsklær og fortsettet der jeg avslutta på fredagen.

Plutselig kjenner jeg at spy er på vei opp..

Jeg spraylakkerer bakken med en herlig gul/grønn spye. Og jeg mener virkelig spraye. Jeg brekker meg igjen så fort jeg er ferdig med å spy og spyr på nytt.
Dette gjentar seg sammenhengende i ca 2 minutt.

Når jeg endelig er ferdig med å spy så tenker jeg "utrolig flaks at ikke ræva og løsnet". Og joda, 2 sekund senere så kom den og.. Og ikke nok med det, men spyen meldte seg igjen. og dette fortsetter med spye og drit i nærmere 30-40 sekunder.

Folkens, jeg kødder ikke, jeg spraylakkerte bakken med kjeften og hele nedre bakside av kroppen samt klær med ræva.

I tilegg står arbeidskollegaen bare å ser på og det eneste han får lirt ut av seg er "off da, det ser ikke godt ut".

Så i vill fortvilelse går jeg med stive og bred beinte bein ned i den ene kjelleren hvor det stod ett dass. Jeg fikk kjørt resten av rævhelvete der og fikk tørket meg sånn nogenlunde på kropp og klær. Desverre hadde jeg ingenting skift så min eneste mulighet var å kjøre hjem.

Jeg måtte altså kjøre ca en halvtime hjem, med en arbeidsbukse som var fylt med drit som selvølgelig fikk ett intimt møte med ræva mi da jeg satt meg i bilen for å kjøre hjem. Og eneste jeg tenkte på var at om et nytt spyanfall eller rævpuling fra mitt eget rævhull skulle komme så var bilen og fucked - men der slapp jeg heldigvis billig unna.

Viser seg dagen etterpå at jeg hadde glemt å skylle ned dassen fra dagen før så nå stinket hele den ene kjelleren.

Det var så flaut at jeg klarte ikke å tenke logisk engang og endte selvfølgelig med at jeg gjorde så mange feil at jeg strøk til fagprøven..


Til alle dere som mulignes vet hvem jeg er og gjennkjenner meg som kollega og ler dere skakk i hjel - Vær vennlig og aldri minn meg på det...