Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  222 25481
Man går ikke lenger i 1 klasse, men på VK1. Mange nye jenter er kommet på GK, og en del er ganske så sexye
Man kjenner jo ingen av de som er fine da selvfølgelig, så hvordan skal man gå frem for å bli kjent med de?
Noen som er rutinert på dette punktet? Kan liksom ikke gå henn og si "eh...hei!" Klarer liksom ikke å få frem noe klokt noe når man er i en slik situasjon.
Så noen som har noen tips på

1) Hvordan gå frem for å komme i kontakt med de lekre jente.
2) Hva skal man si?

Gjerne gi noen flere tips jeg ikke har på lista
felles venner er en slager, funker alltid.
Sett at man ikke har felles venner da
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
"Hei, kan jeg låne mobben din? jeg lovte nemlig å ringe pappa hvis jeg blei forelska." eller, "vil du være med hjem og se på sengetøyet mitt?"
Visst man ikke har felles venner , går man bare bort til den jenten man liker og klyper henne på puppene, visst hun hyler, liker hun det , visst ikke , ja da bør du løpe!!!


Det fungerer , noen ganger
Opprinnelig postet av CrazyWeb
"Hei, kan jeg låne mobben din? jeg lovte nemlig å ringe pappa hvis jeg blei forelska."
Vis hele sitatet...
HAHA! beste replikken jeg har hørt
Så er det bare å tørre å si den da, kan fort bli litt teit med slike replikker
Du kan jo prøve den lite populære "svelger du?", men jeg tror ikke du får noe napp da


Lykke til med jakten!
gå bare rett på... si hei, hun svarer, fortsett med et eller annet piss f.eks. har sett på deg i noen dager nå, og endelig turte jeg å gå bort til deg. se hva hun svarer, hun begynner kanksje å rødme. Vær selvsikker, og prøv og hold igang en samtale. Ikke lett, men det skal det heller ikke være. Tørr du det en gang, får du det lettere en annen gang. Øvelse gjør mester

Lykke til.

til CrazyWeb: haha, tviler på at den sjekkereplikken gjør noe utslag, høres bare teit ut... Og den er ikke orginal, halve norge vet om den!
Sist endret av Camv; 10. september 2003 kl. 19:52.
http://kama.hjemme.org/sjekketriks.shtml så ganske bra ut faktisk (fant den med google.com)

Lykke til
Bare spørr dem personlig om du kan få nummeret dems. De fleste vil bli imponert over at du tørr å spørre dem (hvis de er av de som vet at de er deilige da)... Bare det kan være sjekketriks nok
Hvis du skulle få avslag, er det bare å prøve andre metoder
et annet problem er å finne ut om hun har kjæreste eller ikke :/
uten om the hard way da...
Sist endret av GeirBauer; 10. september 2003 kl. 19:56.
Det finner du ut når du har nummeret hennes
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Camv, har jeg noen gang sagt at den var orginal? han spurte etetr sjekketriks jeg svarte, det var reglene i dette spillet.
101 Ways to get laid
Advarsel: Brukes på eget ansvar.

*sniffsniff*
erre salg i rekebua di i natt a, jenta miii?

"Har du litt mossing i deg?"
(svaret er jo ofte "nei")
..Vil du ha litt?"

"Hei! H. C. Andersen.
Keen på et eventyr?"

"Fuck me if i'm wrong.... but haven't we met somewhere?"

"Få se på fittari. Jeg veit du har!"

"Er du veggis, eller er det mulig å få døtta i deg en kjøttbit?"

"Si fra hvis musa di er sulten, for jeg har rennende ost på tuben min."

"Skal vi fusjonere?"

"Dæven, du var støvete, la meg feie over deg"

"Jøsses, beibi, jeg håper du har full kasko, for du har akkurat laget en diger bulk i buksa mi"

"Hei schjøta, mitt navn er terje-hilde. skal vi bolle?"

"Går du naken rundt i huset når du er alene hjemme?"

"Hei hopp, keen på litt rotings?"

"La meg føre deg inn i en heftig drøveltango"

"kan jeg være din hvite hest inn i solnedgangen?"

"la meg massere kjeften din"

"If I said you had a beautiful body, would you hold it against me?"

"virru pule?"

"Skal vi blande saft?"

"La meg tosse din salat"

"Vil du se frimerkesamlingen min?"

"Det var en fin kjole... den vil passe utmerket på soveromsgulvet mitt"

"Wanna Free Willy?"

"åååhkomhermedmannefittari'a!"

"vekt,høyde,pupper,mus,øyne"?

"asl?"

"Kom och spela på pappas saxofon, så skal jag SPRUTA yoghurt på dej"

"Trenger du en støtte opp i livet ditt?"

"Hei, skal jeg banke loffen i deg?"

"Tror du på kjærlighet ved første blikk, eller skal jeg gå forbi en gang til?"

"Det er vår! Kom igjen a?"

"Slipp klitten løs, så skal jeg gnukke den så varm og frodig at selv drøvelen din blir stiv av misunnelse!"

"Gjorde det vondt da du falt ned fra himmelen?"

"Jeg husker ikke hva du heter... kan jeg kalle deg min?"

"Sitter noen av foreldrene dine i fengsel? De burde ha gjort det! De har stjålet de to vakreste stjernene og plassert dem i øynene dine!"

"Erru klam i hakket eller?"

"Du gjør meg så kåt at det begynner å klø i rompa."
Vis hele sitatet...
Pastet fra min godeste Barsk.com :>
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
si du er 21, da er det faen ikke mulig å bli kvitt fjortisstøsene


evt kan du få en eldre kamerat til å kjøpe 2 liter vodka og dra klassikeren.
"du får to liter sprit hvis jeg får pule deg, hora"
gjør som en kompis av meg. Dro til en by i nærheten, og spurte kjerringer om de ville være med på fest. De klarte å fylle 2 fulle biler med kjerringer. OG fitte ble det på han :P
Jeg har åtte bokstaver til deg: S M S. Det er jo faen ikke vanskelig å få tak i nummeret til folk om dagen. SMS er genialt til å begynne med, fordi du ikke driter deg så umenneskelig ut om alt går i dass, noe det som regel gjør.. pluss at du skaper litt spenning. Hvis ting går snasent, er alkohol finfint.
Det med å plukke opp kjerringer i bil hørtes genialt ut da. Det må prøves en gang... sikkert plass til mange damer i Peugeoten min...
Hvis det er snakk om en skolesammenhenge er det altid en god ide å spøre om hu er interisert i å kjøpe bøker, hvis hun ikke er interisert må du komme opp med noe anna, som at hun kan få dem jævelig billig (med en litt humoristisk undertone). Nå har du hvertfall fått snakka med henne..

Så da er det bare å hilse hver gang du treffer a i gangen på skolen eller.no, så etter hvert spør etter telefon nr hennes og så er det bare å bruke den utrulige latterlige men fullt fungerende kommunikkasjons metoden kalt SMS.

Det er også lurt å finne ut hva hun driver med på fritia, inviter henne på vorespill er også greit da kan skjekkinga kombineres med litt alkohol. Det er da altid lettere også får dere noe å snakke om når du treffer a "tilfeldig" på skolen.

Edit:
pass på at du ikke kommer i "venner" kategorien, så spørr om hu vil finne på noe bare dere 2 før du blir plasert der. Tru med det er VANSKELIG å komme seg ut fra den når du først han blitt plasert det..
"Hei, jeg tror ikke jeg har hilst på deg enda?"
"Hva heter du?"
"Trives du her på skolen?"
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Den mest effektive er nok å gå bort til et bord der drømmedama sitter og spør litt utydelig "kan jeg få fitte?", da vil hun nok komme til å reagere og si "hæ? / hva sa du?", så gjentar du deg "kan jeg få sitte?"
Da tenker nok jenta hvor dum hun var som kunne innbille seg at det var fitte du sa og kommer dermed med stor sannsynlighet til å la deg sitte
gi henne kontantkort
Likte magstr sin. Den skal jeg bruke imorra!
Better than thou.
Hvis du må spørre andre nerds på internett om sjekketips er sannsynligheten stor for at du ikke kommer til å få henne uansett.

For faen, skru på sjarmen, skal ikke så forbanna mye til, ikke lek fet, ikke lek macho, bare vær deg sjæl. Jeeeez
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Festlig thread.. 50% seriøse forslag og 50% "Men's guide to kjøtt på pølsa"

Prøv å finn ut hva slags fester hun/de går på... og få med deg en gjeng gutter dit, gjerne med litt overskudd av alkohol(men ikke skjenk dem) slik at dere tilfeldigvis kan dele litt... Nå for tiden er jo rusbrus blitt alle mans eie, men før når de bare solgte det på polet, var det fett å kose seg med rusbrus når alle damene tvinger i seg øl...
Når du først klarer å bli kjent med henne, må du tøre å ta litt initsiativ, spør om hun blir med på kino(JA, jeg veit det er ei sviske, men det kan funke), vorspiel, fest, se på film hjemme. hva som helst bare det er dere to, sånn som andy_cap sier. du vil IKKE bli plassert blandt "venner"..

lykke til!

edit:
Det er dessverre litt sant det carlo sier... men du kan ennå reddes, alt håp er ikke ut før du begynner å sende brev til "Vi Menn" om hvordan du skal "prate med jenter...

Carlo:Nerder = Jevnaldrende, så det er ikke så farlig å spørre på et slikt forum
Sist endret av SilverKhan; 10. september 2003 kl. 22:57.
Hmm.. Mye kloke ord her må jeg da si. Er stygt redd for at jeg kanskje kan ha bli satt i båsen venner hos hu jeg liker litt.. Så kjipt er det. Håper ikke det da. Men jeg har da faktisk vært på kino med henne en gang..
Kino er vel ganske suck, siden man ikke får snakket noenting.
begyn å røyke. Det er faen så sosialt. Men problemet blir som oftest du kjenner de som røyker og du kjenner overhode ikke de som ikke røyker. Men det er egentlig for dumt å begynne å røyke når du er 17 og går vk1!!!

tetra
Kino er da ikke suck. Koslig det, vi snakka mye under filmen (Tomb Raider 2, jaja ikke verdens beste film, men man lar alltid damene velge filmen vet dere..), tror ikke de ved siden av oss satte særlig pris på det men...
kino er til for å flørte litt det. dersom man ikke kjenner hverandre så godt fra før. ikke si at kino er suck ass. da er det bare dere som ikke har prøvd hehe. kan være veldig kos det, tenk. trenger jo ikke prate da. det er jo bare forstyrrende.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
kino lager i tillegg noe man kan snakke om ved seinere tilfeller...
Word!! Meget bra sagt! Lurer på om det er bra å ta med seg kvinnfolket på Tusenfryd jeg.. Har slike gratisbilletter jeg kan gi til hvem som helst (jobber der, skal ikke høre noe frekt ang. det), og hu lurte på om vi ikke skulle dit en gang.. hmm
Det beste(/letteste?) er om du hadde blitt kjent med noen av vennene hennes.. Høre med dem om hun har type etc.. Skaffe nr.. Så tar du med ho på fest, sjenker ho også kan du vel klare resten selv
ja, hvorfor ikke? synes det hørtes ut som en god ide jeg. bare det ikke blir alt for mye "venne-greie"... hehe. litt kjipt å ende opp med at hu vil ha deg som venn og ikke noe mer, liksom...
En god ide er jo da å komme i kontakt med stygge jenter ingen problem å komme i kontakt med dem. Og som de fleste veit så har enhver stygg dame MINST ei pen venninne
Jau. Det er det jeg er redd for... En kompis av meg hadde møtt henne på en fest jeg ikke var på her en dag. Han hadde spurt henne om hva hu syntes om meg. Hu hadde visst sagt at hun så på meg mest som en venn. Men han sa at det virka som om det var noe hu ikke turte helt å innrømme der og da.. Hva nå det var...

Det at alle stygge jenter har minst ei pen veninne er helt riktig det. Hu jeg liker har ei stygg vennine.. nuff said

ja, hvorfor ikke? synes det hørtes ut som en god ide jeg. bare det ikke blir alt for mye "venne-greie"... hehe. litt kjipt å ende opp med at hu vil ha deg som venn og ikke noe mer, liksom...
Vis hele sitatet...
Personlig blir jeg sprø av å tenke på det der.... Faen. Venner eller mer enn som så??....
Fine jenter har som oftest mindre pene venniner, det får dem til å føle seg penere. Mens de mindre pene jentene har venniner som er hyper pene/fine/sexy etc. Fordi da får de status. Status hos folk som digger venninen, slik kommer de i kontakt med hun også, kanskje hun også får seg noe innimellom.



min teori...
En ting som ikke er vanskelig er å komme i kontakt med damer, det å holde på dem er vanskelig.
kjerringer er stress, men verdt det er det!
Opprinnelig postet av LocHolmez
Jeg har åtte bokstaver til deg: S M S. Det er jo faen ikke vanskelig å få tak i nummeret til folk om dagen. SMS er genialt til å begynne med, fordi du ikke driter deg så umenneskelig ut om alt går i dass, noe det som regel gjør.. pluss at du skaper litt spenning. Hvis ting går snasent, er alkohol finfint.
Vis hele sitatet...
Kan lett få tak i nummeret når skolekatalogen kommer ut.
Men kan ikke sende en sms uten videre
Vil jo helst at hun skal gi nr da. Mye bra forslag her.
Likte den "kan jeg fitte?" Men tviler på jeg tørr å ta den.
Får bare samle opp alt jeg kan samle opp av det som heter selvtillit og trøkke til.
Det som også er kjipt er hat ho nesten aldri går alene. Er verre å gripe inn og hisle når ho står i en venne gjeng liksom.
men men..mye bra på byrro formuet også, så kan jo bare ha en hjemmesnekkra C4 i sekken hvis noe skulle gå riktig galt
Bra sagt Tore. Det er indeed vanskelig å holde på de.
Bare vent til dere blir litt opp i 20 åra, merker gutta begynner å få litt mer peil nå. Sier ikke at vi begynner å skjønne oss på damer, men vi har modna litt og de er ikke lenger såååå overfladiske!

damer på ungdomskolen er jo heelt på tur.. lykke til!
Ett ord, øyekontakt. Når du går forbi hun ser du hun dypt inn i øynene. Og du vet om det er noe som "klaffer" når hun ser deg tilbake. Slik blir hun klar over deg, og hver gang du går forbi hun ser du henne dypt inn i øynene. Og dere blir kjent på en måte, og da er det ikke noe problem å gå bort å snakke med henne. Det er den raskeste veien, og sikreste. Og ekleste. Men så gjelder det også å handle kjapt. Si hei til henne etter en del øyenkontakter, og spør etter nummeret hennes.
Opprinnelig postet av Lord_Kamikaze
"Hei, jeg tror ikke jeg har hilst på deg enda?"
"Hva heter du?"
"Trives du her på skolen?"
Vis hele sitatet...
må si jeg igrunnen likte denne ganske godt. Er liksom så naturlig og fin. Får kanskje prøve den i morra hvis sjansen byr seg
At hun gir nr. er bra. Dette var tilfellet med henne jeg snakker om. Traff henne forresten på Roskilde festivalen, bodde i samme camp hele uka. Felles venner er bra saker... Rota IKKE med henne i fylla. Kanskje like greit. Er ikke så sikker på om sånt fungerer egentlig. Men hu rota faktisk med to stykker der nede da.. hmm.. Men ingen av de har hu noe særlig kontakt med nå. Bare han ene BITTELITTEGRANN, siden de kjente hverandre litt fra før av. Men hu sa til meg at hu angra som faen på de dere fyllegreiene der. Hohoho kanskje like greit å ta det "the hard way" da.. Dvs. uten alkohol....
Jeg har ikke så stor tro på alkohol hvis du har som hensikt å utvikle deg, da vil jeg si få erfaring å øke selvsikkerheten angående damer.
Det er ikke alltid like bra å rote på fylla nei. Man vet liksom aldri om det ho mente noe med det, eller om det bare var fylla som gjore det. Så går man liksom alltid å lurer. Men er greit hvis man roter på fylla, og kanskje ikke på fylla neste dag. Da vet man det var noe bak det hele. Er et vrient valg det der, men blir nok umulig å holde seg unna hvis jeg treffer ho på følla
"Hei! Du ser litt sliten ut, skal jeg holde puppene dine?"
Funker kanskje i Ålesund, men i kr.sand får du deg nok en på trynet. (av de aller fleste da...)
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Geir&Dangerous: "hun" "henne"
Mullah_Lindberg: "hun" "henne"