Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  254 21039
Jeg måtte prøve en halv liter av denne i går. Jeg tok denne med meg på møte i vinyl klubben jeg er medlem i og der fikk de medlemmene prøve den av værten for møtet som hadde en 1.5 liter flaske stående av denne. Jeg var eneste som likte den. Var litt moro og se trynene på de andre når de vred seg i avsmak.

Når jeg kom hjem og prøvde champagne brusen jeg bruker normalt og drikke så oppdaget jeg at smaken hadde forandret seg på den. Den ble på en måte mye rundere og fyldigere i smaken om man kan beskrive brus på den måten. Så jeg begynte og tenke meg om at ett glass Raw før en nydelig middag kan kanskje gjøre mat opplevelsen enda bedre? Må prøves neste gang jeg får sjansen.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Jeg syns den var helt kurant. Smakte ikke like søtt og jævlig som all annen brus. Spennende smak, og litt merkelig ettersmak som det ikke var like enkelt å sette fingeren på. Syns også at den "sunne" delen appellerer, da produktet angivelig ikke inneholder tilsetningsstoffer. Artig å se at Pepsi (faktisk) satser på en sunn brus.
Jeg kjøpte denne brusen i dag, og hadde et lite håp om at den ville smake helt O.K.
Tok rimelig feil der gitt.
Kombinasjonen tam Pepsi og kaffe gjorde at jeg kjapt la i fra meg denne brusen (jeg liker både Pepsi og kaffe, men hver for seg).

Og si meg, er det utrolig mye sukker i denne brusen? Tror aldri jeg har kjent et så jævlig belegg med sukker i kjeften før.
Er big fan av pepsi max, pepsi raw var ikke noe å nyte.
Har sett at de har den på 7-eleven , rema og bunnpris. Har ikke smakt den enda, gikk ut for at den smake dritt
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
heldige deg!
De har den på Meny til 15 kr for en 1.5l, digger den jeg!
Vel, ser at det er mange her som setter sin lit til asarpatam og kunstige smaker. Uansett så syns jeg Pepsi Raw er utrolig god, men da i glassflaske. I plastflasken smaker den drit, med en lang og jævlig ettersmak.
Kostet 22,- for 1.5 liter på Coop Extra… Huff og huff, smakte møkk! Ettersmaken er grusom. Det skal sies at «hovedsmaken» er tam og gir ingenting.
Sist endret av Glowiej; 10. september 2010 kl. 15:59.
RAW smaker Joystick
og det smaker faen ikke godt! er bedre en pepsi max men, det sier ikke mye.
http://www.diplom-is.no/cola-liten-w...255&zmode=fill
Kjøpte meg en Pepsi raw her om dagen. Og den smakte fortreffelig! Men det skal sies at jeg var høy som en drage. Kjøpte den dagen etter og da smakte den møkk. Så har delte meninger om denne leskedrikken
Syns Pepsi Raw på glassflaske er herlig jeg
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Jeg synes Pepsi Raw er en brus.
Vis hele sitatet...
Pepsi™ (ingen av de) kan ikke regnes som brus. Brus er Coca-Cola™. Alt fra Pepsi™ er skvip.

Pasta.
den var helt ok, likte ikke ettersmaken sågodt. men foretrekker heller en kald cola!
Man finner ikke noe bedre enn dispencer-Cola eller RAW til dagen derpå!!

Tynn å fin i smaken, men ikke til daglig brusdrikking :P
Sist endret av DrMatrix; 11. september 2010 kl. 12:03.
Synes pepsi-raw var like god, som all annen cola på markedet. (Både pepsi sine og Cola sine).
Men tror meningen om smaken, kan være basert mye på hva du er vant til og drikke.
For vi var 3 venner som kjøpte denne, 2 av oss lever på kaffe og farris, tredje person lever på cola.
Vi farris-fansa synest den var temmelig god, men cola gutten synest ikke den var god.
Når man drikker den smaker den vanlig pepsi, men når ettersmaken kommer smaker det pepsi med krydder. Gir den 6mnd før den er borte fra hyllene og noen her inne poster en "hvor ble det av Pepsi Raw?"-tråd.
Synes den smakte helt ok. Men foretrekker pepsi max. Litt moro at en del her synes den smakte kunstig. Det sier litt om hvor avhengige vi er blitt av kunstige tilsetningstoffer.
Sitat av freddyfreaky Vis innlegg
Kjøpte meg en Pepsi raw her om dagen. Og den smakte fortreffelig! Men det skal sies at jeg var høy som en drage. Kjøpte den dagen etter og da smakte den møkk. Så har delte meninger om denne leskedrikken
Vis hele sitatet...
Når man er høy, kan man jo munche på en pakke med fuglefrø så akkurat hva du syntes om drikken da du var god i formen sier vell liten om hva du syntes om den dagen etterpå, hehe :P
Etter du har drukket den mer enn en gang smaker den helt forjævlig.
Jeg fikk en kasse med glassflasker av dette på jobben. Jeg syns den første smakte litt rart, men resten smakte digg! Tror jeg drakk opp den kassa på 3 dager.

Drikker egentlig kunn coca cola til vanlig, men kommer nok til å kjøpe litt pepsi raw da jeg får lyst på det.
okei har funnet ut att skal du drikke denne må den drikkest av glassflasker! plast var helt annen smak
Sitat av Schizoma Vis innlegg
Vel, ser at det er mange her som setter sin lit til asarpatam og kunstige smaker. Uansett så syns jeg Pepsi Raw er utrolig god, men da i glassflaske. I plastflasken smaker den drit, med en lang og jævlig ettersmak.
Vis hele sitatet...
Helt motsatt av deg. Jeg liker vanligvis best cola i glassflaske. Men Raw har smakt best i plast til nå.

Skulle gjerne ha fulgt opp med en vitenskaplig forklaring, men der må jeg melde pass.

Mitt inntrykk er at den yngre garde for det meste avskyr Raw, mens de som har hatt hår på kølla i noen år synes Raw er et interessant tilskudd i brusjungelen. Rosinsmak eller ikke.
Drakk ei flaske idag(Glass ofc). Det første som slo meg, var at den skummet VELDIG mye. Men det er typisk pepsi
Så til brusen: Ikke altfor fæl, ikke alt for god. Nødbrus,vil jeg si
Med den rare ettersmaken av rosiner og Kaptein Sabeltann-is. Merkelig
Minner om Kvass! Som man får i Riga
http://vittlesvamp.typepad.com/photos/blog/kvass.jpg
Brus skal kun drikkes av glass.
Minte meg egentlig litt om cola isen jeg pleier å kjøpe i Sverige.

Plast-flaska smakte ikke godt, men den i glass var helt grei.
Jeg har også smakt den... Jeg likte den bedre enn zero, men den smakte også dårlig da...
Den beste etterligningen av cola jeg har smakt til nå ihvertfall
Smakte den for første gang idag. Smakte litt sånn som den derre Pepsi MAX Lemon som var for en del år tilbake
Pepsi light lemon*
Jeg likte den aller første sitron pepsien jeg, Pepsi Twist. Det ble liksom for dumt med Pepsi light lemon og lime atpå Twist. Alle forsvant desverre, sammen med den gulaktige Fantaen med lys blå etikett. Den var veldig god.
Den på flaske smakte OK. den på glassflaske var sinnsykt go!
Smakte den på 1,5 liters flaske.
Den luktet forholdsvis normalt og den første lille slurken smakte greit nok. Den andre slurken var ganske stor og ga en ganske ekkel ettersmak som jeg ikke likte helt.
Har ikke smakt glassflaskevarianten ennå.
Syns det smakte digg jeg, litt ingefer aktig smak. Kommer til å kjøpe det igjenn!
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Jeg likte den aller første sitron pepsien jeg, Pepsi Twist. Det ble liksom for dumt med Pepsi light lemon og lime atpå Twist. Alle forsvant desverre, sammen med den gulaktige Fantaen med lys blå etikett. Den var veldig god.
Vis hele sitatet...
Ahh. Pepsi twist. den eneste pepsien jeg har klart å få ned...

back to topic.
Jeg har bare smakt den på plastflaske. Tror nesten jeg må prøve glassflaske, egentlig, selv om den smakte dritt(beklager. har ingen refferanser.)
Meldte meg inn i narvesen-klubben og fikk en raw gratis. Eller vent. Tre raw gratis. I tredje kiosken ba dama i kassa meg om å slette meldingen.
Smak: ut i den tredje fikk jeg en litt rar ettersmak i munnen... Og ble litt kvalm. Kvalmen tok jeg knekken på med litt mer raw. Som resulterte i mer kvalme. Da ble jeg kvalm nok til at jeg tømte ut resten.
Kommentar: Ikke min favoritt, men den er helt ok... Så lenge jeg ikke drikker mer enn en.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg smakte den i dag og det er den eneste brusen jeg noen gang har smakt som jeg faktisk ikke likte.
Må vel prøve den på glass.. Prøvde plasten på Kino for noen uker siden, og det var en prosjekt å presse den ned, smakte forjævlig søtt/vanilje'ish- Tenkte på dau vanilla-coke med en sprut sirup.
Skal si jeg fikk mye drittslenging idag på skolen for at jeg drakk pepsi raw(r)
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Skal si jeg fikk mye drittslenging idag på skolen for at jeg drakk pepsi raw(r)
Vis hele sitatet...
haha alt folk klager på nå for tida
Raskere en vinden
P-freak's Avatar
Pepsi raw ER deilig, på glassflaske!
Jeg ble positivt overasket av denne. Godt med colabrus som faktisk har colasmak
Sitat av magnus3k Vis innlegg
haha alt folk klager på nå for tida
Vis hele sitatet...
"Å æsj, sunn cola"
"Reservecola"
"Cola med piss"
osv
Sitat av P-freak Vis innlegg
Pepsi raw ER deilig, på glassflaske!
Vis hele sitatet...
Agree! Smakte den for første gang på glassflaske å den var rett og slett digg! kjøpte masse inn da når jeg game'a. Men så kom jeg til byen jeg bor i å der hadde de ikke den noen plasser på glass, prøvde den da i plastflaske å da var den ikke så god
this is how we do
instar's Avatar
Pepsi RAW er noe dritt.
Smaker nogenlunde - men så kommer ettersmaken
Drikker heller Cola Zero da.
Pepsi Raw smakte greit i små mengder. Dvs. en tredjedel av et billig plastbeger, noe mer enn det og ettersmaken smaker dritt.
jeg synes ikke den smakte dritt, men kjøper den ikke igjen. spesiell ettersmak...
Save yourself, drink water!!
Smaker helt for jævlig og anbefaler den ikke til noen! Pepsi max er 100 ganger bedre.
(men orginal coca cola slår jo såklart alt av brus :P )